Nyt tarkkana aloittelijat ja

hevoinen...

29

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c=3

      Koskee vain Windows-käyttäjiä, aivan kuten muutkin haittaohjelmat.

      • hevoinen...

        olen vaan niin laiska kirjoittamaan, etten viitsinyt sitä erikseen kertoa. Ja ketä se ei koske, tietää sen jo muutenkin. Nyt kun löytäis jostain linkin tuohon, vois mennä tsekkaamaan mitä heillä on tarjota..


      • oon nero
        hevoinen... kirjoitti:

        olen vaan niin laiska kirjoittamaan, etten viitsinyt sitä erikseen kertoa. Ja ketä se ei koske, tietää sen jo muutenkin. Nyt kun löytäis jostain linkin tuohon, vois mennä tsekkaamaan mitä heillä on tarjota..

        Poistan haittaohjelman ja tykitän spamitback ohjelmalla haittaohjelman levittäjän domainia kostoksi.


      • foobuntu

        eivät onneksi vaivaa Windows-käyttäjiä.


      • äpr
        foobuntu kirjoitti:

        eivät onneksi vaivaa Windows-käyttäjiä.

        Ei ne vaivaa linux-käyttäjiäkään, vain niitä idiootteja jotka luulevat että linuxissa asennellaan kaikkea roskaa pitkin nettiä kuten windowsilla.


      • c=3

        toimii hyvin "kääpiö aikuisviihde" linux koneella:)) Ei haitakkeet estä katsomisnautintoa :))


      • niin.
        foobuntu kirjoitti:

        eivät onneksi vaivaa Windows-käyttäjiä.

        kokeillaan. Ei taida sellaista linkkiä löytyä ;)


      • niitä
        foobuntu kirjoitti:

        eivät onneksi vaivaa Windows-käyttäjiä.

        troijalaisia, jotka pitää itse asentaa?


      • c=3 kirjoitti:

        toimii hyvin "kääpiö aikuisviihde" linux koneella:)) Ei haitakkeet estä katsomisnautintoa :))

        Et kai tarkoita, että Linuxin käyttäjät ovat kääpiöpornon ystäviä....? Ainakin itse otat tuon useamminkin esille.


      • ghkhkghk
        ThreeMice kirjoitti:

        Et kai tarkoita, että Linuxin käyttäjät ovat kääpiöpornon ystäviä....? Ainakin itse otat tuon useamminkin esille.

        c=3 näyttää ihan c==3 midgettien kaa.


      • c=3
        ThreeMice kirjoitti:

        Et kai tarkoita, että Linuxin käyttäjät ovat kääpiöpornon ystäviä....? Ainakin itse otat tuon useamminkin esille.

        vaan M$-miehet(?), jotka epätoivossaan käyttävät muiden nimerkkejä.


      • foobuntu
        niitä kirjoitti:

        troijalaisia, jotka pitää itse asentaa?

        Harmi niiden puolesta jotka oli uskoteltu luulemaan ettei linuxeille ole haittaohjelmia.


      • rewrew
        foobuntu kirjoitti:

        Harmi niiden puolesta jotka oli uskoteltu luulemaan ettei linuxeille ole haittaohjelmia.

        Saa sen sekaisin ilman haittaohjelmiakin, kuten windowsinkin.


      • ?????
        foobuntu kirjoitti:

        Harmi niiden puolesta jotka oli uskoteltu luulemaan ettei linuxeille ole haittaohjelmia.

        Ei ole linkkiä olemassa, ei pääse testaamaan mokomaa paholaista :(


      • foobuntu
        ????? kirjoitti:

        Ei ole linkkiä olemassa, ei pääse testaamaan mokomaa paholaista :(

        Joku paha setä poisti jo ne linkit. Älä pelkää, joku tekee kyllä uusia.


      • c=3
        c=3 kirjoitti:

        vaan M$-miehet(?), jotka epätoivossaan käyttävät muiden nimerkkejä.

        hyvin toimineet myös "kääpiö viihteen" katselussa ja latauksessa. Sen takia otan sen esiin koska se on winukka koneille hankalaa " kääpiö viihteen" lataus haittojen vuoksi. Ja "kääpiö viihde" on myös ok katsottavaa


      • taidan siirtyä
        foobuntu kirjoitti:

        Joku paha setä poisti jo ne linkit. Älä pelkää, joku tekee kyllä uusia.

        windowsiin, siihen ainakin löytyy toimivia haittaohjelmalinkkejä :)


      • foobuntu
        taidan siirtyä kirjoitti:

        windowsiin, siihen ainakin löytyy toimivia haittaohjelmalinkkejä :)

        Linkkiä?


      • örötys
        foobuntu kirjoitti:

        Linkkiä?

        Tällä palstallakin on ollut toimivia haittaohjemia sisältäviä linkkejä, windowsille tosin.


      • 13
        örötys kirjoitti:

        Tällä palstallakin on ollut toimivia haittaohjemia sisältäviä linkkejä, windowsille tosin.

        Eipä ne linkistä tartu.
        Tietysti jos ei päivitä ohjelmiaan tai tahallaan asentaa haittoja, voi tulla ongelmia käyttäjän toimen ansiosta.


      • örötys
        13 kirjoitti:

        Eipä ne linkistä tartu.
        Tietysti jos ei päivitä ohjelmiaan tai tahallaan asentaa haittoja, voi tulla ongelmia käyttäjän toimen ansiosta.

        Ei tartu jos on ajan tasalla, totta. Monilla ei ole.


      • boottaa ja tuuppaa

    • 12

      Miksi?
      Puhdas asennus, muuri ja ohjelmien ajantasaisuus. Lisänä järjenkäyttö, ehkä kunnollinen virustutka, selaimena vaikka Opera.
      Varmasti ei tule haittoja, jollei ehdon tahdoin niitä asenna.
      Lisäksi voi tehdä imagen järjestelmästään, jos on tapana töpeksiä. Image auttaa myös raudan hajoamisiin.

      • 12

        hajoamisissa


      • c=3

        Tämäkin koskee vain Windows-käyttäjiä.


      • bnyyyyyyyy
        c=3 kirjoitti:

        Tämäkin koskee vain Windows-käyttäjiä.

        ootko saanu kääpiöö livenä?


      • c=3
        bnyyyyyyyy kirjoitti:

        ootko saanu kääpiöö livenä?

        koko ajan on haku päällä :) Että on koko ajan niin kuin asia hahmollaan.


    • aerg

      mikä tässä hommassa on niinkun järki. tää linux ja winkkari taistelu.. mulla on isompi pippeli ku sulla ja parempi.. ?????? luulis että olis muuta tekemistä ku itkee täällä omasta käyttiksestä.. voi buhuuu mulla on tää ja sulla ontoi ja se on ihan paska... te varmasti tiedätte sen tunteen kun joku sanoo jotain niin typerää että ihan lamaantuu eikä siihen pysty edes vastaan.. no tää teidän kinastelu on juuri sellasella tasolla.. itkekää ny oikeen kunnolla sitte...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe