Suojeleeko ylläpito häirikköä?

Leppoisa kahvipöytä

Onko lähes joka ketjuun levitetty törky ylläpidon erityissuojeluksessa? Onko Oinas-N sheriffintähtineen pelkkä koriste sivun nurkassa? Miten markkinavoimat ilkeävät enää laittaa mainoksiaan tällaiselle palstalle?

Kysymyksiin ei kannata palstalaisten vastata. Ylläpito ei vastaa, vaikka pyytäisi. Jääköön retorisiksi kysymyksiksi.

76

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puunikki

      pyörii viisi- kuusi henkilöä päivittäin erillaisilla nikeillä, kaikki näyttävät häiriköivän, joten voitanee puhua monikossa, kun, mainitaan häiriköstä. Viiden kuuden pien eläkkelöisen ostot eivä kiinnosta markkina voimia. Suomi 24 palstoilla pyöritetään kymmeniä tuhansia viestejä vuorokaudessa.
      Joten kuten totesin tämän palstan kirjoittajat eivät markkinoinnissa merkitse kerrassaan mitään, vaan ovat ostajinakin merkityksetön ryhmä. Tosin esimerkiksi Jepuliksen kirjoitukset omine ketjuineen nappaa hyvin herkästi tuhansiakin ostokyklyusiä ohikulkijoita lukemaan myös ilmoituksia. Tämmöisiä kynäilijöitä on tietysti syytäkin suojella, hehän tämänkin palstan pitävät pystyssä, eikä suinkaan nämä parin sanan puska pellet.

      • aKuaNKKa,

        Miksi ei tuo Maalaismies pysynyt siellä Fase... pitikö taas palata tänne ruikuttamaan. Ei häntä täällä muut kaivannutkaan kuin pilvi* joka huokailikin aijai kun saisi taas Maalaimiehen toimittamaan jyviä. Nostikin jonkun itkun sekaisen ikivanhan ketjun tänne riidan aiheeksi. Kukin on siellä missä viihtyy. Ei tänne ole tarvis tulla palstan henkeä pilaamaan.


      • 27
        aKuaNKKa, kirjoitti:

        Miksi ei tuo Maalaismies pysynyt siellä Fase... pitikö taas palata tänne ruikuttamaan. Ei häntä täällä muut kaivannutkaan kuin pilvi* joka huokailikin aijai kun saisi taas Maalaimiehen toimittamaan jyviä. Nostikin jonkun itkun sekaisen ikivanhan ketjun tänne riidan aiheeksi. Kukin on siellä missä viihtyy. Ei tänne ole tarvis tulla palstan henkeä pilaamaan.

        Palsta seisoo kuin pilaantunut liejuvesi tällä hetkellä.! Sehän varsinainen totuus on. Tulin kotiin 16,30 ja vilkaisin palstaa, enkä voinut kuin ihmetellä! Ei minkäänlaista eloa, samat uusvanhat tyypit ovat saaneet aikaan iljettävän tunnelman moittimisineen. Yhtään mainittavaa kirjoitusta ei ole ilmestynyt, muutama varovainen kannanotto kuin piilossa teiltä.

        Jos sellaisessa viihdytte, niin siinähän pidätte! Kunnon ihmiset kaikkoaa ympäriltänne, senhän näette.


      • Hänenkö vietit vetävät? Kerro miten!


      • *Kukkahame*
        Ruuneperi kirjoitti:

        Hänenkö vietit vetävät? Kerro miten!

        Kysymyksen heitän Oinas-N:lle kannattaako olla itsetarkoituksellisesti palstan sefu?

        Viimeksi on tämä virkamies ollut aktiivina 31.12.2009 jotain iltapäivällä, ymmärrän että työ on vapaaehtoinen, mutta ??

        Edelleenkin mainitsen että yksi todella sairas yksilö saa tämän riehua, nimitellä, loukata kaikki ne perustelut mitä EI saisi tehdä.


      • pilvi*
        aKuaNKKa, kirjoitti:

        Miksi ei tuo Maalaismies pysynyt siellä Fase... pitikö taas palata tänne ruikuttamaan. Ei häntä täällä muut kaivannutkaan kuin pilvi* joka huokailikin aijai kun saisi taas Maalaimiehen toimittamaan jyviä. Nostikin jonkun itkun sekaisen ikivanhan ketjun tänne riidan aiheeksi. Kukin on siellä missä viihtyy. Ei tänne ole tarvis tulla palstan henkeä pilaamaan.

        vieläpä asiaakin, toista on Jepuliksen parin sanan ketjut, eihän niissä ole mitään lukemistakaan, eikä vaadi minkäänlaista ajattelua---- saati kirjoitustaitoa! Voihan nekin olla hauskoja, sitä en sano, ja täyttää paikkansa, kun vaan mahdutetaan erilaisia looseja:D
        Miksei voida sovussa viedä palstaa eteenpäin, eikä mollata muita yrittäjiä. Ei kai nämä palstat ole valloittamisen kohde, pyyhkiä muut herjaamalla pois, jotta itse saa tilaa?


      • niittykukkoilija
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Kysymyksen heitän Oinas-N:lle kannattaako olla itsetarkoituksellisesti palstan sefu?

        Viimeksi on tämä virkamies ollut aktiivina 31.12.2009 jotain iltapäivällä, ymmärrän että työ on vapaaehtoinen, mutta ??

        Edelleenkin mainitsen että yksi todella sairas yksilö saa tämän riehua, nimitellä, loukata kaikki ne perustelut mitä EI saisi tehdä.

        kannattaako kysellä sefulta mitään häiriköinnistä, jos ei itse ole rekistöröitynyt ja häiriköi omalla herjaamisellaan joka jutussa. Käypä hamonen rekkaamassa itses tai jos olet, näytä muut hyveesi profiilissa.


      • *Kukkahame*
        niittykukkoilija kirjoitti:

        kannattaako kysellä sefulta mitään häiriköinnistä, jos ei itse ole rekistöröitynyt ja häiriköi omalla herjaamisellaan joka jutussa. Käypä hamonen rekkaamassa itses tai jos olet, näytä muut hyveesi profiilissa.

        Et taida ymmärtää että sinuun täällä on jo hermostuttu ihan oikeasti, rekkautuminen ei muuta yhtään asiaa kun se ei ole pakollinen, ethän itsekään ole.

        Se vaan on jokaisen laulun kertosäe, mitä olen huomannut.


      • vassokuu
        pilvi* kirjoitti:

        vieläpä asiaakin, toista on Jepuliksen parin sanan ketjut, eihän niissä ole mitään lukemistakaan, eikä vaadi minkäänlaista ajattelua---- saati kirjoitustaitoa! Voihan nekin olla hauskoja, sitä en sano, ja täyttää paikkansa, kun vaan mahdutetaan erilaisia looseja:D
        Miksei voida sovussa viedä palstaa eteenpäin, eikä mollata muita yrittäjiä. Ei kai nämä palstat ole valloittamisen kohde, pyyhkiä muut herjaamalla pois, jotta itse saa tilaa?

        sanot ettei palstat ole valloittamisen kohde. Kuitenkin itse koko ajan manipuloit täällä , hännystelet ja leikit välillä marttyyriä, leuhkit materiallisilla asioilla, jotka muka ei merkitse mitään taiteilijalle. Ja herjaat jos joku aiheellisesti huomauttaa. Kukahan täällä on tilaa ottanut !!!!


      • hah hah !
        Ruuneperi kirjoitti:

        Hänenkö vietit vetävät? Kerro miten!

        mitä tarkoittaa Huru-Ukko viestissäsi "vietit " oisko merkki jostain kirjoitustaidon puutteesta.


      • pilvi*
        vassokuu kirjoitti:

        sanot ettei palstat ole valloittamisen kohde. Kuitenkin itse koko ajan manipuloit täällä , hännystelet ja leikit välillä marttyyriä, leuhkit materiallisilla asioilla, jotka muka ei merkitse mitään taiteilijalle. Ja herjaat jos joku aiheellisesti huomauttaa. Kukahan täällä on tilaa ottanut !!!!

        En kai voi mitään, että elän tällaista elämää? Minunko pitäis aina ottaa huomioon, että joku voi kadehtia? Kun en itse, vaikka olin niin köyhä maalais emmännyyteni aikana , ketään kadehtinut! En ymmärrä sellaista. Miks se pitää ottaa leuhkimisena kun en todella sitä niin tarkoita?


      • hih hih
        hah hah ! kirjoitti:

        mitä tarkoittaa Huru-Ukko viestissäsi "vietit " oisko merkki jostain kirjoitustaidon puutteesta.

        Kirjoitusvirheitä, turhia kommentteja, paljastat vain oman pienuutesi!


      • kadehtia?
        pilvi* kirjoitti:

        En kai voi mitään, että elän tällaista elämää? Minunko pitäis aina ottaa huomioon, että joku voi kadehtia? Kun en itse, vaikka olin niin köyhä maalais emmännyyteni aikana , ketään kadehtinut! En ymmärrä sellaista. Miks se pitää ottaa leuhkimisena kun en todella sitä niin tarkoita?

        sinua säälitään, mutta yhteiskunta säästää kun täällä terapoit itseäsi.


      • huhhei*
        kadehtia? kirjoitti:

        sinua säälitään, mutta yhteiskunta säästää kun täällä terapoit itseäsi.

        En usko sinua! Vaikka haluat loukata, ei se loukkaa. Minähän olen elänyt hyvin rikkaan elämän henkisesti, ja niitä voimavaroja on vieläkin paljon. Ihanaa, jos täällä voi terapoidakin itseään, silloinhan nämä palstat täyttävät tarppeen, jos niin h a l u a t!


      • pilvi*
        huhhei* kirjoitti:

        En usko sinua! Vaikka haluat loukata, ei se loukkaa. Minähän olen elänyt hyvin rikkaan elämän henkisesti, ja niitä voimavaroja on vieläkin paljon. Ihanaa, jos täällä voi terapoidakin itseään, silloinhan nämä palstat täyttävät tarppeen, jos niin h a l u a t!

        piittaa materiasta? Moni haluaa statusta, ja ovat kunnianhimoisia! Ettäs tiedät. Täytyy vähän oikaista käsityksiäsi, enkä sano, ettenkö kunnioita ihmisiä, jotka ymmärtävät turvata loppuelämänsä m y ö s materiaalisilla arvoilla! Mukavia ne ovat, ja suovat paljon nautintoja.


      • valvotaan...
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Et taida ymmärtää että sinuun täällä on jo hermostuttu ihan oikeasti, rekkautuminen ei muuta yhtään asiaa kun se ei ole pakollinen, ethän itsekään ole.

        Se vaan on jokaisen laulun kertosäe, mitä olen huomannut.

        huomata aivan äsken sinun viestisi poistetiin tästä ketjusta. Mitähän luulet seuraavaksi tapahtuvan? Kyllä sinutkin on jo merkattu ja häiriköksi todettu.


      • niittykukkoilija
        valvotaan... kirjoitti:

        huomata aivan äsken sinun viestisi poistetiin tästä ketjusta. Mitähän luulet seuraavaksi tapahtuvan? Kyllä sinutkin on jo merkattu ja häiriköksi todettu.

        voi todeta kukkahamosesta, häiriköi se, mitä täs ny olen seurannut muutaman viikon ajan tätä palstaa.


      • *Kukkahame* kirjoitti:

        Kysymyksen heitän Oinas-N:lle kannattaako olla itsetarkoituksellisesti palstan sefu?

        Viimeksi on tämä virkamies ollut aktiivina 31.12.2009 jotain iltapäivällä, ymmärrän että työ on vapaaehtoinen, mutta ??

        Edelleenkin mainitsen että yksi todella sairas yksilö saa tämän riehua, nimitellä, loukata kaikki ne perustelut mitä EI saisi tehdä.

        Ylen Radio Suomi käsitteli tutkijan kannalta nettikirjoittelun etiikkaa. Hän käytti jopa 'puska' nimeä kirjoittajista, jotka harrastavat häiriökirjoittamista enemmän tai vähemmän säännöllisesti.

        Verrattiin tositv-formaatteja, joissa tv-ruudussa lyödään vastapeluria kuin entistä eläintä. Netti näyttää altistavan eräitä lähes päätoimiseen häiriköimiseen viestittäin vaihtuvilla salanikeillä.

        Siitä voi päätellä, ettei ammattihäiriköintiä harrastavalla olisi ehkä 'molemmat airot veneessään*.


      • *Kukkahame*
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Ylen Radio Suomi käsitteli tutkijan kannalta nettikirjoittelun etiikkaa. Hän käytti jopa 'puska' nimeä kirjoittajista, jotka harrastavat häiriökirjoittamista enemmän tai vähemmän säännöllisesti.

        Verrattiin tositv-formaatteja, joissa tv-ruudussa lyödään vastapeluria kuin entistä eläintä. Netti näyttää altistavan eräitä lähes päätoimiseen häiriköimiseen viestittäin vaihtuvilla salanikeillä.

        Siitä voi päätellä, ettei ammattihäiriköintiä harrastavalla olisi ehkä 'molemmat airot veneessään*.

        Sehän täällä on nähty ja tunnustetaan, koko päivästä hääräämistä omituisten syytösten ja nikkien matkimisen kannalta.
        Arvioita on ollut yhdestä tai kahdesta ja kyllä taitaa jäädä yhteen, onhan todisteita satoja vastauksia omiin avauksiin, ja juttua tulee.
        Nyt luin näitä ja tänään on sentään siistiä joskin minä olen jonkun mielestä tehnyt jotain se ei ole paikkansa pitävää joten jää omaan arvoonsa.
        Taisi mennä eilen sen verran ilmoituksia että ylläpito veti nuottaan kauttaaltaan, ja ihan hyvä, ainakaan ei jää kenellekään hampaankoloon isompaa pureskeltavaa, kokonaisia ketjuja on lähtenyt.
        Taas ollaan valmiita kirjoittelemaan ja tarpeen tullen ilmoittelemaan.


      • eipä ole
        pilvi* kirjoitti:

        piittaa materiasta? Moni haluaa statusta, ja ovat kunnianhimoisia! Ettäs tiedät. Täytyy vähän oikaista käsityksiäsi, enkä sano, ettenkö kunnioita ihmisiä, jotka ymmärtävät turvata loppuelämänsä m y ö s materiaalisilla arvoilla! Mukavia ne ovat, ja suovat paljon nautintoja.

        totisesti jäänyt kenellekkään epäselväksi tuo materian arvostus. Harva täällä kuuluttaa mitä omistaa.


      • ajatteleva*
        eipä ole kirjoitti:

        totisesti jäänyt kenellekkään epäselväksi tuo materian arvostus. Harva täällä kuuluttaa mitä omistaa.

        Monella on kesämökki ja ovat siitä kertoneet, miksi minut rumaan suuhusi otat? Pelkuri olet jos noin ajattelet, ettei voi niin t a v a l l i s t a asiaa kertoa. Jos ajatusmaailma on tuollainen taidat olla aika nuiva:D Hahaa. Jo selvis.


      • tavallinen taavi.
        hah hah ! kirjoitti:

        mitä tarkoittaa Huru-Ukko viestissäsi "vietit " oisko merkki jostain kirjoitustaidon puutteesta.

        Kyllä se kyseinen R... on enemmänkin hienosieluinen juoruileva Huruakka.
        Eihän täällä pitäisi kirjoittajia arvostella henkilöinä, mutta tympii sen muita kohtaan suunnattu arvostelu, ihan kuin se haluaisi olla palstan Kultainen Vasikka.


      • N-65
        pilvi* kirjoitti:

        vieläpä asiaakin, toista on Jepuliksen parin sanan ketjut, eihän niissä ole mitään lukemistakaan, eikä vaadi minkäänlaista ajattelua---- saati kirjoitustaitoa! Voihan nekin olla hauskoja, sitä en sano, ja täyttää paikkansa, kun vaan mahdutetaan erilaisia looseja:D
        Miksei voida sovussa viedä palstaa eteenpäin, eikä mollata muita yrittäjiä. Ei kai nämä palstat ole valloittamisen kohde, pyyhkiä muut herjaamalla pois, jotta itse saa tilaa?

        Olen täysin samaa mieltä pilvi*:n kanssa.Viekäämme palstaa sovussa eteenpäin :)
        Koetetaan pitää edes tämä palsta "pystyssä" herjaamatta ketään :)


    • 123ooo

      Ei täällä yleensäkään näy törkyä! Joku Ruuneperi tosin esiintyy akkamaisesti, Kultaiseksi Vasikaksi ristitty on mielellään keskipisteessä, mutta taas Puunikki kirjoittaa nautittavasti.
      Meitä on moneksi. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

      • tavatonta

        Voi vain päätellä, että sinulle esim. nokan työntäminen milloin mihinkin reikään on niin jokapäiväinen ja omakohtainen kokemus, että pidät sitä normaalikäytöksenä. Siksi kehotat muitakin samaan ihanaan kokemukseen.


      • 1..loinen
        tavatonta kirjoitti:

        Voi vain päätellä, että sinulle esim. nokan työntäminen milloin mihinkin reikään on niin jokapäiväinen ja omakohtainen kokemus, että pidät sitä normaalikäytöksenä. Siksi kehotat muitakin samaan ihanaan kokemukseen.

        Minunkin nikilläni kirjoitettuja saa poistaa, ei siinä maailma menetä paljon, ymmärrettävää on kun pitää miehen (onko se mies) käyttää kukkamekkoa.
        Siitä vaan poistamaan jos taas mainitsin hajupojan ajomiehen mentoriksin presidenttisekoituksen sinikynä ja 100 muun nimen ilman kansliapäällikön lupaa.
        Onkohan tästä nikkisumasta tehty virallinen nimike?
        Käviskö se tunnevamma?


      • Punahilkka.
        1..loinen kirjoitti:

        Minunkin nikilläni kirjoitettuja saa poistaa, ei siinä maailma menetä paljon, ymmärrettävää on kun pitää miehen (onko se mies) käyttää kukkamekkoa.
        Siitä vaan poistamaan jos taas mainitsin hajupojan ajomiehen mentoriksin presidenttisekoituksen sinikynä ja 100 muun nimen ilman kansliapäällikön lupaa.
        Onkohan tästä nikkisumasta tehty virallinen nimike?
        Käviskö se tunnevamma?

        tuokin tunne vamma yleesä ihmiset jotka ovat empaattisia, kokevatkin tunne vammaisuutta. Poistoja muuten ei tehdä nikkien perusteella vaan koneellesi rekisteröidyn IP tunnisteen perusteella. Tuossa niitä on taas tehtiin jo taas muutama.

        Ensi kertaa törmään tämmöiseen 1 loiseen.... Onko nyt kysymyksessä se kuuluisa ynnä muun perskärpänen, satiainen vaiko punkki jolle täytyy einekst raapia erikseen. Niin miten 1 ;kös loien.


      • niittykukkoilija
        1..loinen kirjoitti:

        Minunkin nikilläni kirjoitettuja saa poistaa, ei siinä maailma menetä paljon, ymmärrettävää on kun pitää miehen (onko se mies) käyttää kukkamekkoa.
        Siitä vaan poistamaan jos taas mainitsin hajupojan ajomiehen mentoriksin presidenttisekoituksen sinikynä ja 100 muun nimen ilman kansliapäällikön lupaa.
        Onkohan tästä nikkisumasta tehty virallinen nimike?
        Käviskö se tunnevamma?

        sanottava, että rekatulla nikillä kun kirjoittaa, voi olla varma, että kirjoitus lempataan. Luulen minu kirjoitusten käyneen. Siks onkin puskissa luurailevan olion kanssa käytävää keskustelua. En tohdi käyttää rekattua nikkiä.


      • mekko-kukka
        niittykukkoilija kirjoitti:

        sanottava, että rekatulla nikillä kun kirjoittaa, voi olla varma, että kirjoitus lempataan. Luulen minu kirjoitusten käyneen. Siks onkin puskissa luurailevan olion kanssa käytävää keskustelua. En tohdi käyttää rekattua nikkiä.

        Suurin häirikkö täälläkin kirjoittelee "viidestä kuudesta häiriköstä", kehua retostelee itseään ja sopuisuuttaan, voi kertakaikkinen.


      • mekko-kukka kirjoitti:

        Suurin häirikkö täälläkin kirjoittelee "viidestä kuudesta häiriköstä", kehua retostelee itseään ja sopuisuuttaan, voi kertakaikkinen.

        voihan juutas, minkä tekköö, pannaas sille kapula suuhu, eiköhä ala pysyyn turpa rullalla.
        Ei niillä oo mittää asijaa, koha heittelevät par, kolme sannaa, ei muuta irtoo. Köyhä kansa niinko sanoiltaan.
        Ossaavat muutaman lausseen kirjottaa ja virheit niissä oikei h..tisti, niiko hitosti.
        Miun tullee iha surku näit hittaasti ymmärtäjii, mut kait höitä pittää lukevanki joskus sitähä hyö oottaa ja kaipaavatten kovasti toisten tukkee...!!??


      • Punahilkka. kirjoitti:

        tuokin tunne vamma yleesä ihmiset jotka ovat empaattisia, kokevatkin tunne vammaisuutta. Poistoja muuten ei tehdä nikkien perusteella vaan koneellesi rekisteröidyn IP tunnisteen perusteella. Tuossa niitä on taas tehtiin jo taas muutama.

        Ensi kertaa törmään tämmöiseen 1 loiseen.... Onko nyt kysymyksessä se kuuluisa ynnä muun perskärpänen, satiainen vaiko punkki jolle täytyy einekst raapia erikseen. Niin miten 1 ;kös loien.

        Tiedä ensin ja kirjoita sitten!

        Viesti poistetaan jos niin hlutaan. Sheriffi ei edes näe IP-numeroa, Ylläpito kyllä.


      • etsivivä-amadeus
        wiiwidear kirjoitti:

        voihan juutas, minkä tekköö, pannaas sille kapula suuhu, eiköhä ala pysyyn turpa rullalla.
        Ei niillä oo mittää asijaa, koha heittelevät par, kolme sannaa, ei muuta irtoo. Köyhä kansa niinko sanoiltaan.
        Ossaavat muutaman lausseen kirjottaa ja virheit niissä oikei h..tisti, niiko hitosti.
        Miun tullee iha surku näit hittaasti ymmärtäjii, mut kait höitä pittää lukevanki joskus sitähä hyö oottaa ja kaipaavatten kovasti toisten tukkee...!!??

        palstalla,onkin parasta antia,kun se tapahtuu huumormielessä.
        Henkilökohtaiset loukkaukset eivät ole keskustelua.
        Kyllä meikäläistäkin on lyöty,kuin vierasta sikaa.Kerran pidin puolustuspuheen Ruunen ja Maalaismiehen puolesta ja jovain sain kunnon ryöpytyksen.
        Törkein oli runorintamalla,kun kerroin rättitöppösistä ja koulukiusaamisesta.Hups olinkin ylläen itse kiusaaja ja turpaani sain ansaitusti.
        Kaksi naapurin poikaa,leipoi naamavärkkiäni uuteenuskoon.Toinen piti kiinni ja toinen löi.
        Jos tällä keskustelupalstalla on yksikin henkilö joka luulee sen olevan oikeutettua,olen sitten aivan väärällä palstalla.
        Tämä karjalainen kanteleensoittaja tuskin oli kulkenut sitä viiden kilometrin synkkää metsätaivalta,joka koulutieni oli,mutta arvosteluun ja lyömiseen hänellä oli resulsseja.


      • etsivivä-amadeus kirjoitti:

        palstalla,onkin parasta antia,kun se tapahtuu huumormielessä.
        Henkilökohtaiset loukkaukset eivät ole keskustelua.
        Kyllä meikäläistäkin on lyöty,kuin vierasta sikaa.Kerran pidin puolustuspuheen Ruunen ja Maalaismiehen puolesta ja jovain sain kunnon ryöpytyksen.
        Törkein oli runorintamalla,kun kerroin rättitöppösistä ja koulukiusaamisesta.Hups olinkin ylläen itse kiusaaja ja turpaani sain ansaitusti.
        Kaksi naapurin poikaa,leipoi naamavärkkiäni uuteenuskoon.Toinen piti kiinni ja toinen löi.
        Jos tällä keskustelupalstalla on yksikin henkilö joka luulee sen olevan oikeutettua,olen sitten aivan väärällä palstalla.
        Tämä karjalainen kanteleensoittaja tuskin oli kulkenut sitä viiden kilometrin synkkää metsätaivalta,joka koulutieni oli,mutta arvosteluun ja lyömiseen hänellä oli resulsseja.

        En tiedä, suojeleeko ylläpito tätä häirikköä. Ällöttävän lipevä tämä "kamelontti" yrittää olla ylläpitoonkin päin, ihan "kantava voima." Lipevyys ja törkeys tässä keinoina yhdistyvät. Onhan tuo perskärpäsenä perässäni juossut, mutta paljon enemmän joidenkin minua "vanhempien" kirjoittajien kimpussa.

        Nyt näyttää viehtyneen mekossa ja naisena esiintymään(kaipa se hyvin hänelle sopii). Enempää en viitsi tästä jauhaa. Kantani olen esittänyt täällä ketjussa:"Onko kenelläkään mitään." Enää en vastaa hänen ("minä vaan, Jepulis") esittämiinsä syytöksiin, jos pystyn "nimen" erottamaan.

        En ole huomannut mitään ongelmia siinä, kun käytän vaki-nikkiä, en vaikka se on rekattu. Mutta sehän on jokaisen oma asiansa.

        Ehkäpä tätä palsta selkiintyy niin, että pääsee asialliseen sananvaihtoon. Huumorikin on hyvä, kunhan se on huumoria, ei pelkkää nälvimistä ja töryn heittoa.


      • pyry-pyry

        Kyllä Ynnämuu puhuu nyt asiaa ja hymistelen taustakuorossa, kieltää ei hänen näkemystään kukaan sivulla liikkuva voi, asia on kaikkien tiedossa eli yleinen salaisuus.

        Puunikin osalta voin sanoa että se kissa sitä häntäänsä taas nostaa ihan itse, ja näyttää olevan tiedossa mielenterveys ongelmakin, silleen sitä pitää.


      • viimeisellä rivillä
        pyry-pyry kirjoitti:

        Kyllä Ynnämuu puhuu nyt asiaa ja hymistelen taustakuorossa, kieltää ei hänen näkemystään kukaan sivulla liikkuva voi, asia on kaikkien tiedossa eli yleinen salaisuus.

        Puunikin osalta voin sanoa että se kissa sitä häntäänsä taas nostaa ihan itse, ja näyttää olevan tiedossa mielenterveys ongelmakin, silleen sitä pitää.

        tuolla "puunikillä" paljon.

        Voi meidän rääkättyä suomen kieltämme!

        Jos joku täällä neuvoo hiukan toisia kielen käytössä, ÄLKÄÄ NYT HYVÄT HYSSYKÄT SIITÄ
        loukkaantuko,
        ilmaisesta neuvonnasta!

        Se on tosi tärkeätä!


      • lehtori. kurppa
        viimeisellä rivillä kirjoitti:

        tuolla "puunikillä" paljon.

        Voi meidän rääkättyä suomen kieltämme!

        Jos joku täällä neuvoo hiukan toisia kielen käytössä, ÄLKÄÄ NYT HYVÄT HYSSYKÄT SIITÄ
        loukkaantuko,
        ilmaisesta neuvonnasta!

        Se on tosi tärkeätä!

        Nuo Puunikin virheet ovat varsin tyypillisiä suurille johtajilla. Tuolla Puunikilläkin tiedän olleen parikin sihteeriä jotka stilisoivat johtajan kirjoitukset. Ei näillä tulosta tekevillä Johtajilla ollut aikaa moiseen. Niinpä ne koulu opit onkin sitten jääneet unohduksiin. Ainahan tämmöiset ylitse rahvaan nousseet henkilöt herättävät närää. Tämän päivän kepulaisessa politiikassa se parhaiten tunnistuu.


      • pehtori~
        lehtori. kurppa kirjoitti:

        Nuo Puunikin virheet ovat varsin tyypillisiä suurille johtajilla. Tuolla Puunikilläkin tiedän olleen parikin sihteeriä jotka stilisoivat johtajan kirjoitukset. Ei näillä tulosta tekevillä Johtajilla ollut aikaa moiseen. Niinpä ne koulu opit onkin sitten jääneet unohduksiin. Ainahan tämmöiset ylitse rahvaan nousseet henkilöt herättävät närää. Tämän päivän kepulaisessa politiikassa se parhaiten tunnistuu.

        Montako sihteeriä lehtori Kurpalla on ollut, kun tekee samat yhdyssanavirheet? Ettei vain olisi ollut puunikki-jepuliksen opettaja koulussa? Sama mitä nikkiä tämä kurppa käyttää, jos ei opi piilottamaan ominta ominaisuuttaan! Mitenkä oppisi!


      • agronoomi
        pehtori~ kirjoitti:

        Montako sihteeriä lehtori Kurpalla on ollut, kun tekee samat yhdyssanavirheet? Ettei vain olisi ollut puunikki-jepuliksen opettaja koulussa? Sama mitä nikkiä tämä kurppa käyttää, jos ei opi piilottamaan ominta ominaisuuttaan! Mitenkä oppisi!

        Sama ihminen, kunhan kirjoittelee ja sotkee kaikki ketjut.
        Arvostelee, kiittelee, vääristelee, neuvoo ym ym ym , ja mv m.v jne....


      • *wiiwidear*

        sentään, onpas täällä katkeroitunutta kirjoitusta, onko mielestänne mukava kirjoittaa pelkän katkeruuden ja riidan halun takia?
        Toistan edelleen, että palsta on todella kieroutuneiden kiistelijöiden valtaama. Aiheita ei ole, jos onkin, joku ne häiriköinniksi mieltää.
        Miksi ylläpidon pitäisi puuttua, ihmiset itse tekevät palstasta riita paikan.


      • lelle vaa
        *wiiwidear* kirjoitti:

        sentään, onpas täällä katkeroitunutta kirjoitusta, onko mielestänne mukava kirjoittaa pelkän katkeruuden ja riidan halun takia?
        Toistan edelleen, että palsta on todella kieroutuneiden kiistelijöiden valtaama. Aiheita ei ole, jos onkin, joku ne häiriköinniksi mieltää.
        Miksi ylläpidon pitäisi puuttua, ihmiset itse tekevät palstasta riita paikan.

        Mitä tekemistä katkeruudella

        Ihmiset ja sinä niistä yksi, tekijä


      • rakentavaa
        *wiiwidear* kirjoitti:

        sentään, onpas täällä katkeroitunutta kirjoitusta, onko mielestänne mukava kirjoittaa pelkän katkeruuden ja riidan halun takia?
        Toistan edelleen, että palsta on todella kieroutuneiden kiistelijöiden valtaama. Aiheita ei ole, jos onkin, joku ne häiriköinniksi mieltää.
        Miksi ylläpidon pitäisi puuttua, ihmiset itse tekevät palstasta riita paikan.

        itse olet täällä aikaan saanut, tänne tulet moralisoimaan, onko pyydetty ?


      • ynnämuu'
        lelle vaa kirjoitti:

        Mitä tekemistä katkeruudella

        Ihmiset ja sinä niistä yksi, tekijä

        Iltapäivän ratoksi
        Aiemmin kirjoittamani runo.

        Sontakärpänen

        Tunkiolla tällä juuret
        maailma pyörii puskassa
        pienten tekojen tuskassa
        silti mulla luulot suuret.

        Tään puskan kunkku; ynnämuu
        kaiken otan minkä saan

        Pörrään, haistan, vaanin
        kärpäs otus mä oon.


      • *wiiwidear*
        lelle vaa kirjoitti:

        Mitä tekemistä katkeruudella

        Ihmiset ja sinä niistä yksi, tekijä

        olenki senverran onnellinen..


      • Seku
        rakentavaa kirjoitti:

        itse olet täällä aikaan saanut, tänne tulet moralisoimaan, onko pyydetty ?

        Häirikkö elää omaa elämäänsä, ja palsta pyörii sopuisien kirjoittajien voimalla.
        En lue ketjua, missä "kukkamekko! jorisee. Syitä on ainakin kaksi. Ensiksikin, siinä yritetään lapsellisin keinöin pilkata ertästä palstamme järkevimmistä kirjoittajista.Toiseks kirjoittajan huumori ei ainakaan naurata ketään. korkeintaan kirjoittajaa itseään.

        Luulisin, että Ylläpito sallii hänen kirjoittavan noita naiveja höpinöitään, niin kauan kuin tyyppi pysyy jotakuinkin ruodussa.
        Jossain vaiheessa huomaamme hänen häipyneen, ja se merkitsee sitä, että tyyppi tuli taas tiensä päähän, vähintäänkinh kahden kuukauden ajaksi.


      • havumetsien mies
        Seku kirjoitti:

        Häirikkö elää omaa elämäänsä, ja palsta pyörii sopuisien kirjoittajien voimalla.
        En lue ketjua, missä "kukkamekko! jorisee. Syitä on ainakin kaksi. Ensiksikin, siinä yritetään lapsellisin keinöin pilkata ertästä palstamme järkevimmistä kirjoittajista.Toiseks kirjoittajan huumori ei ainakaan naurata ketään. korkeintaan kirjoittajaa itseään.

        Luulisin, että Ylläpito sallii hänen kirjoittavan noita naiveja höpinöitään, niin kauan kuin tyyppi pysyy jotakuinkin ruodussa.
        Jossain vaiheessa huomaamme hänen häipyneen, ja se merkitsee sitä, että tyyppi tuli taas tiensä päähän, vähintäänkinh kahden kuukauden ajaksi.

        Turhaa tässä on syytellä jotakin yksittäistä kirjoittajaa. Tuollainen käräjöinti on kyllä huvittavaa yli 70-vuotiailta.

        Jos joku ei lue kaikkien kirjoituksia, niin se on hänen asiansa. Kukkamekko on muuten palstan vahvimpia voimia.

        Höppänät ovat eri asia. Tänä ketju osoittaa, että niitä kyllä riittää tässä joukossa.


      • pyry-pyry
        havumetsien mies kirjoitti:

        Turhaa tässä on syytellä jotakin yksittäistä kirjoittajaa. Tuollainen käräjöinti on kyllä huvittavaa yli 70-vuotiailta.

        Jos joku ei lue kaikkien kirjoituksia, niin se on hänen asiansa. Kukkamekko on muuten palstan vahvimpia voimia.

        Höppänät ovat eri asia. Tänä ketju osoittaa, että niitä kyllä riittää tässä joukossa.

        Totta se on kun kehuu omia kirjoituksiaan niin täällä joku voi uskoa, nyt vaan on niin että tämä Havumetsien mies ja City-ukko taitaa olla sama persoona kuin Kukkamekko, ainakin jutut paljastaa, siinä ei tarvitse epäillä.
        Alkuun lipevää että joku sortuu vastaamaan, ja sitten tulee ilkeilemään.
        Aamun avaus on tehty, voin siirtyä taas lukijaksi.


      • selvä taktiikka
        pyry-pyry kirjoitti:

        Totta se on kun kehuu omia kirjoituksiaan niin täällä joku voi uskoa, nyt vaan on niin että tämä Havumetsien mies ja City-ukko taitaa olla sama persoona kuin Kukkamekko, ainakin jutut paljastaa, siinä ei tarvitse epäillä.
        Alkuun lipevää että joku sortuu vastaamaan, ja sitten tulee ilkeilemään.
        Aamun avaus on tehty, voin siirtyä taas lukijaksi.

        ensin joku kiero makeilee ja saa toisen naurettavaan valoon , jos tämä ottaa kehumiset tosissaan. Ylistäminen täällä on usein ilkeämielistä, sillä saa monia hyökkäämään ylistyksen kohdetta vastaan.


      • Tuolta luin
        selvä taktiikka kirjoitti:

        ensin joku kiero makeilee ja saa toisen naurettavaan valoon , jos tämä ottaa kehumiset tosissaan. Ylistäminen täällä on usein ilkeämielistä, sillä saa monia hyökkäämään ylistyksen kohdetta vastaan.

        Tästä SEKU:sta hän kertoi, että hänellä on rautaa jalassa karkureissulle lähtiessään onnistuin irroittamaan rautapallon jalastaan nyt sitten vielä pätkä kettinkiä on jäänyt roikkumaan. Jos kohdikkoin joutuu kiini niin päästään tästä häiriköstä oman ilmoituksensa mukaan pariksi kuukaudeksi, ellei sitten onnistu pakenemaan laitoksesta ennen sitä.


      • Luu-vitonen
        Tuolta luin kirjoitti:

        Tästä SEKU:sta hän kertoi, että hänellä on rautaa jalassa karkureissulle lähtiessään onnistuin irroittamaan rautapallon jalastaan nyt sitten vielä pätkä kettinkiä on jäänyt roikkumaan. Jos kohdikkoin joutuu kiini niin päästään tästä häiriköstä oman ilmoituksensa mukaan pariksi kuukaudeksi, ellei sitten onnistu pakenemaan laitoksesta ennen sitä.

        Lopeta tuo irvistely, ei ole sinullakaan paljon varaa pullisteluun.
        Tehdään sinustakin ilmoitus missä lymyilet, joudut sinäkin pallokintussa juoksemaan tai kävelemään, ei sitten sinullakaan ole varaa narista


      • *wiiwidear*
        Tuolta luin kirjoitti:

        Tästä SEKU:sta hän kertoi, että hänellä on rautaa jalassa karkureissulle lähtiessään onnistuin irroittamaan rautapallon jalastaan nyt sitten vielä pätkä kettinkiä on jäänyt roikkumaan. Jos kohdikkoin joutuu kiini niin päästään tästä häiriköstä oman ilmoituksensa mukaan pariksi kuukaudeksi, ellei sitten onnistu pakenemaan laitoksesta ennen sitä.

        Pallo jalakaan vaa muillenkin, etteivät pääse karkumatkalle, tääl joutuu puhheistaan tilille, se o sata varma, koittakkaa hillitä kiältänne lemskatin kiljukaulat...hukuttavat teijätki jäihen joukkoon ja pitävät hetken pillistä kiinni, ettei ilima kule ilmavetimiin....
        Hyvvää päivän jatkoo vaan niille ko pääsevät jatkoon..


      • 10+9
        *wiiwidear* kirjoitti:

        Pallo jalakaan vaa muillenkin, etteivät pääse karkumatkalle, tääl joutuu puhheistaan tilille, se o sata varma, koittakkaa hillitä kiältänne lemskatin kiljukaulat...hukuttavat teijätki jäihen joukkoon ja pitävät hetken pillistä kiinni, ettei ilima kule ilmavetimiin....
        Hyvvää päivän jatkoo vaan niille ko pääsevät jatkoon..

        Mikähän tässä piilee, mutta nainen tämäkään EI ole


      • *wiiwidear*
        10+9 kirjoitti:

        Mikähän tässä piilee, mutta nainen tämäkään EI ole

        tää sallaisuus, mut ihan sitä mieltä oon etelleen, vähä aikaa oon täälä ollu ja sen käsityksen oon saanu, et tää mekko henkilö on jokapaikan höylä, on mieliks ku tarttee ja saa myötikset ja sit vetää turpii, ku joku hälle joku hiukka naljailee. Ei sit minkään kokosta itsehillintää, tulppa kiljukaulaan vaa..


      • 31619
        *wiiwidear* kirjoitti:

        tää sallaisuus, mut ihan sitä mieltä oon etelleen, vähä aikaa oon täälä ollu ja sen käsityksen oon saanu, et tää mekko henkilö on jokapaikan höylä, on mieliks ku tarttee ja saa myötikset ja sit vetää turpii, ku joku hälle joku hiukka naljailee. Ei sit minkään kokosta itsehillintää, tulppa kiljukaulaan vaa..

        *wiiwidear*,,alis hajupoika,,alis ajomies,, alis mentorix,, alispresidenttisekoitus,, alis kaidepuu,, *kukkamekko*,,hän se jaksaa
        kun suu on auki on *läpiveto*.
        Aina samat sanonnat ilman mitään asiaa, niin se on!


      • *wiiwidear'
        31619 kirjoitti:

        *wiiwidear*,,alis hajupoika,,alis ajomies,, alis mentorix,, alispresidenttisekoitus,, alis kaidepuu,, *kukkamekko*,,hän se jaksaa
        kun suu on auki on *läpiveto*.
        Aina samat sanonnat ilman mitään asiaa, niin se on!

        nyt mänit ihan lankaan, miulla ei oo tietookaan näist luettelemista hörhöistä, jos viitit vähä kattoo mitä syytöksiä pikku pikku sormesi, leikki-ikäiset vielä tekevätkään. Ethä sie ikkäis puolest taija kuuluukaan tänne höppänöitten joukkoon.
        Meill on toisen moinen juttuaihe, joihe ei pikkutekijät taija mahtuu..Nyt mie jätän konneen ja lähen parempiin seuroihi. Öitä vaa ite kullenki..


      • pilvi*
        *wiiwidear' kirjoitti:

        nyt mänit ihan lankaan, miulla ei oo tietookaan näist luettelemista hörhöistä, jos viitit vähä kattoo mitä syytöksiä pikku pikku sormesi, leikki-ikäiset vielä tekevätkään. Ethä sie ikkäis puolest taija kuuluukaan tänne höppänöitten joukkoon.
        Meill on toisen moinen juttuaihe, joihe ei pikkutekijät taija mahtuu..Nyt mie jätän konneen ja lähen parempiin seuroihi. Öitä vaa ite kullenki..

        välitä., ovat vahigoittuneet vuosien myötä, jääneet omiin ympyröihinsä. epäilyksineen kaikkineen. Pidetään me vaan yllä normaalia toimintaa! Hyvää yötä Sinullekin:)


      • aa ja bee
        31619 kirjoitti:

        *wiiwidear*,,alis hajupoika,,alis ajomies,, alis mentorix,, alispresidenttisekoitus,, alis kaidepuu,, *kukkamekko*,,hän se jaksaa
        kun suu on auki on *läpiveto*.
        Aina samat sanonnat ilman mitään asiaa, niin se on!

        Jos joku pölvästi luulee, ettö Wiiwidear on sama kuin tämä tuhatnikki, niin ainakaan ei kirjoitustyylejä osaa erottaa edes alakoululaisen verran. Tuskin muitakaan asioita.
        Mutta omapahan on häpeänsä.

        Lopettaisi jo arvailunsa, kun joka herran kerta menee pieleen.
        Mikä lie maalaisjuntti, tämä arvailija.


      • vaantai
        aa ja bee kirjoitti:

        Jos joku pölvästi luulee, ettö Wiiwidear on sama kuin tämä tuhatnikki, niin ainakaan ei kirjoitustyylejä osaa erottaa edes alakoululaisen verran. Tuskin muitakaan asioita.
        Mutta omapahan on häpeänsä.

        Lopettaisi jo arvailunsa, kun joka herran kerta menee pieleen.
        Mikä lie maalaisjuntti, tämä arvailija.

        Sieltähän tuli.


      • oscaro-
        havumetsien mies kirjoitti:

        Turhaa tässä on syytellä jotakin yksittäistä kirjoittajaa. Tuollainen käräjöinti on kyllä huvittavaa yli 70-vuotiailta.

        Jos joku ei lue kaikkien kirjoituksia, niin se on hänen asiansa. Kukkamekko on muuten palstan vahvimpia voimia.

        Höppänät ovat eri asia. Tänä ketju osoittaa, että niitä kyllä riittää tässä joukossa.

        Kun seuraa tuota lähes väliin höppänämäistä kirjoittelua, niin tulee monenlaista vaikutelmaa noista kirjoittajista: Kuk...ame on järkevä, Pi..vi on ihastuttava, Wii...ar on äksy ja Py..-.yry on pölvästi; nimimerkit on vähän "peitelty" välittömän tunnistamisen estämiseksi.
        Useista muista ei jää kuin märkä läntti, ei paljon sitäkään.


      • oscaro- kirjoitti:

        Kun seuraa tuota lähes väliin höppänämäistä kirjoittelua, niin tulee monenlaista vaikutelmaa noista kirjoittajista: Kuk...ame on järkevä, Pi..vi on ihastuttava, Wii...ar on äksy ja Py..-.yry on pölvästi; nimimerkit on vähän "peitelty" välittömän tunnistamisen estämiseksi.
        Useista muista ei jää kuin märkä läntti, ei paljon sitäkään.

        heti alakajaisiksi. Miehä sain ihan kehuja...äksy...hmm kyllä se minnuu kuvvaa, ja suorasukane, äkkipikane, hullutteleva, oikeutenmukane..noo täshä niit oli muutama.

        On oikein kiva olo, ku iltapäivä alko näin leppoisis tunnelmis, miehä kirjotin jo yhen runonki tuol nurkassa, joskus tulloo romanttinen hetki..joo..


      • hilema -
        oscaro- kirjoitti:

        Kun seuraa tuota lähes väliin höppänämäistä kirjoittelua, niin tulee monenlaista vaikutelmaa noista kirjoittajista: Kuk...ame on järkevä, Pi..vi on ihastuttava, Wii...ar on äksy ja Py..-.yry on pölvästi; nimimerkit on vähän "peitelty" välittömän tunnistamisen estämiseksi.
        Useista muista ei jää kuin märkä läntti, ei paljon sitäkään.

        Totta on! On täällä todella muutama kirjoittaja, joilla on sanomista ja pohdittavaksi ehdotettavaa.

        Avuttomimpia ovat ne (luultavasti vain kaksi), jotka eivät pysty muuhun kuin kirjoittelemaan siitä, kuka kirjoittelee milläkin muulla nimimerkillä. Ne tonkivat kuin sontiaiset tuoreessa lannassa.

        Kateellisuuteenhan tuollainen nettikäyttäytyminen perustuu. Eivät keksi mitään muuta sanomista. Ovat sitä joukkoa, joka seuraa ja ihailevat Kauniita ja rohkeita. Kun eivät ole kauniita, niin pyrkivät ainakin olemaan rohkeita noin kirjoittelemalla.


      • *Kukkahame*
        hilema - kirjoitti:

        Totta on! On täällä todella muutama kirjoittaja, joilla on sanomista ja pohdittavaksi ehdotettavaa.

        Avuttomimpia ovat ne (luultavasti vain kaksi), jotka eivät pysty muuhun kuin kirjoittelemaan siitä, kuka kirjoittelee milläkin muulla nimimerkillä. Ne tonkivat kuin sontiaiset tuoreessa lannassa.

        Kateellisuuteenhan tuollainen nettikäyttäytyminen perustuu. Eivät keksi mitään muuta sanomista. Ovat sitä joukkoa, joka seuraa ja ihailevat Kauniita ja rohkeita. Kun eivät ole kauniita, niin pyrkivät ainakin olemaan rohkeita noin kirjoittelemalla.

        kirjoittajia täällä laidasta toiseen, hyvähän on jos mielipiteitä ja keskusteluja saataisiin aikaiseksi, pelkkiä huomautuksia ja kirjoituksen korjailuja olisi ihan turha edes kirjoittaa, jos asia tulee ymmärretyksi.
        Pahalta näyttää että niinkin tietoinen kun joku on oikeinkirjoituksesta, ei ymmärrä ettei täällä ole tarvetta kenelläkään loistaa täydellisyydellä, pienet kirjoitusvirheet ja sanonnat ovat vain monesti kuvaavia, kirjoittajan 'minää'.
        Jotain täälläkin tapahtuu, hain erästä kirjoitusta, mutta en löytänyt, varmaan siihen on tullut myöhemmin illalla jotain ja poisto on tehty, ihan hyvä merkki siitä että täällä valvonta pelaa.
        Voin tunnustaa olen Kauniiden ja Rohkeiden katsoja enkä näe siinä mitään ihmeellistä. ;-D


      • kot,kot,
        *Kukkahame* kirjoitti:

        kirjoittajia täällä laidasta toiseen, hyvähän on jos mielipiteitä ja keskusteluja saataisiin aikaiseksi, pelkkiä huomautuksia ja kirjoituksen korjailuja olisi ihan turha edes kirjoittaa, jos asia tulee ymmärretyksi.
        Pahalta näyttää että niinkin tietoinen kun joku on oikeinkirjoituksesta, ei ymmärrä ettei täällä ole tarvetta kenelläkään loistaa täydellisyydellä, pienet kirjoitusvirheet ja sanonnat ovat vain monesti kuvaavia, kirjoittajan 'minää'.
        Jotain täälläkin tapahtuu, hain erästä kirjoitusta, mutta en löytänyt, varmaan siihen on tullut myöhemmin illalla jotain ja poisto on tehty, ihan hyvä merkki siitä että täällä valvonta pelaa.
        Voin tunnustaa olen Kauniiden ja Rohkeiden katsoja enkä näe siinä mitään ihmeellistä. ;-D

        tässä on lähtenyt taas kukkoa kouluttamaan.


      • kanana
        kot,kot, kirjoitti:

        tässä on lähtenyt taas kukkoa kouluttamaan.

        Johan nyt jos et tiedä,,kana sinä olet ja pysyt kanana.

        Enpä voi sanoa kuten yleensä esittelyssä...hauska tutustua,


      • kuko
        kanana kirjoitti:

        Johan nyt jos et tiedä,,kana sinä olet ja pysyt kanana.

        Enpä voi sanoa kuten yleensä esittelyssä...hauska tutustua,

        Antaisit kanojen tulla toimeen omine nokkinensa.


      • taas tuli muna !
        kuko kirjoitti:

        Antaisit kanojen tulla toimeen omine nokkinensa.

        Kyllä täällä sopii ottaa kantaa niin kijroituksiin kuin kirjoittajiinkin. Ei sitä teidän laisenne parin sanan häiriköt pysty estämään. Jokainen saa sanoa mielipiteensä. Tämä on kaikillle ikä ihmisille tarkoitettu saitti.


      • Katleija-yksi
        kuko kirjoitti:

        Antaisit kanojen tulla toimeen omine nokkinensa.

        Huomenta tähänkin ketjuun, joka sattui ylimpänä keikkumaan, kun palstaa lukemaan tulin. Kovasti tutut on sävelet tänäkin aamuna. On ikäänkuin jäänyt levy pyörimään.
        Asiasta toiseen, päivä on selvästi pidentynyt. Sähköt säästyvät.


      • *Kukkahame*
        taas tuli muna ! kirjoitti:

        Kyllä täällä sopii ottaa kantaa niin kijroituksiin kuin kirjoittajiinkin. Ei sitä teidän laisenne parin sanan häiriköt pysty estämään. Jokainen saa sanoa mielipiteensä. Tämä on kaikillle ikä ihmisille tarkoitettu saitti.

        Jotain odotin ja turhaan, luulin jotain järkeviä kannanottoja.
        Kyllä tällaiset heitot ovat pelkkää hölmöilyä, kuka oikeasti 70v elänyt ihminen on niin saamaton tai niin ikävä ihminen että alkaa vain muutamilla sanoilla pommittamaan.
        Saa toki arvostella mutta onko arvostelut ikään kuin syljettävä?
        Kysyn vaan ei tarvi vastata.


      • ajastin
        Katleija-yksi kirjoitti:

        Huomenta tähänkin ketjuun, joka sattui ylimpänä keikkumaan, kun palstaa lukemaan tulin. Kovasti tutut on sävelet tänäkin aamuna. On ikäänkuin jäänyt levy pyörimään.
        Asiasta toiseen, päivä on selvästi pidentynyt. Sähköt säästyvät.

        Kanan ja kukon sulosoinnut taas viestejä hyväilee. Kainaloisia kanasia ja pikku kukkopoikia mennä vilistää yhtenään pitkin sivuja. Hienoa kun ei vinoilla, vaan pietään hienovaraista ystävyyttä ja toisen arvostusta yllä. Tuppaa toi minä itte niin ussein korostua ittekullakin. Voihan sitä tietty peiliin kattoo ja sannoo kuvalleen kyl mä oon kommee. On eriasia mitä mieltä siit on vaik tuttava. No eise kehtaa kuitenkas siihen mittää sannoo, korkeintas ittelleen hymistä.
        Nimittely, vaikka olis kultakukko tai kultakananen tuo mieleen ilkeilymielisen ihmisen, häirikön. Äänenpainoa sanoihin ei kuule viestien kautta, vaikka olisikin tarkoitettu hellittely sanoiksi. Harvoinpa onkaan.


      • Seku
        ajastin kirjoitti:

        Kanan ja kukon sulosoinnut taas viestejä hyväilee. Kainaloisia kanasia ja pikku kukkopoikia mennä vilistää yhtenään pitkin sivuja. Hienoa kun ei vinoilla, vaan pietään hienovaraista ystävyyttä ja toisen arvostusta yllä. Tuppaa toi minä itte niin ussein korostua ittekullakin. Voihan sitä tietty peiliin kattoo ja sannoo kuvalleen kyl mä oon kommee. On eriasia mitä mieltä siit on vaik tuttava. No eise kehtaa kuitenkas siihen mittää sannoo, korkeintas ittelleen hymistä.
        Nimittely, vaikka olis kultakukko tai kultakananen tuo mieleen ilkeilymielisen ihmisen, häirikön. Äänenpainoa sanoihin ei kuule viestien kautta, vaikka olisikin tarkoitettu hellittely sanoiksi. Harvoinpa onkaan.

        Huvittava mielikuva: Minä painelen raitapuku päällä pallo jalassa virkavaltaa pakoon :)
        Onneksi pakkanen laski , ei käy hengityksen päällekään kun kirmaisee poliisiauto kannoilla karkuun. Aika hyvä kunto minulla kuietnkin :D


      • pilvi*
        Seku kirjoitti:

        Huvittava mielikuva: Minä painelen raitapuku päällä pallo jalassa virkavaltaa pakoon :)
        Onneksi pakkanen laski , ei käy hengityksen päällekään kun kirmaisee poliisiauto kannoilla karkuun. Aika hyvä kunto minulla kuietnkin :D

        pallo se vaan pomppii iloiseen, kiva kun hyväntuuliset immeiset hauskuttelee!


      • Hauska juttu
        pilvi* kirjoitti:

        pallo se vaan pomppii iloiseen, kiva kun hyväntuuliset immeiset hauskuttelee!

        Tästä SAKU:sta hän kertoi, että hänellä on rautaa jalassa karkureissulle lähtiessään onnistui irroittamaan rautapallon jalastaan nyt sitten vielä pätkä kettinkiä on jäänyt roikkumaan. Jos kohdikkoin joutuu kiini niin päästään tästä häiriköstä oman ilmoituksensa mukaan pariksi kuukaudeksi, ellei sitten onnistu pakenemaan laitoksesta ennen sitä.


      • tympääntynty
        Hauska juttu kirjoitti:

        Tästä SAKU:sta hän kertoi, että hänellä on rautaa jalassa karkureissulle lähtiessään onnistui irroittamaan rautapallon jalastaan nyt sitten vielä pätkä kettinkiä on jäänyt roikkumaan. Jos kohdikkoin joutuu kiini niin päästään tästä häiriköstä oman ilmoituksensa mukaan pariksi kuukaudeksi, ellei sitten onnistu pakenemaan laitoksesta ennen sitä.

        Turha noita on toistaa, kun vielä tiedätte kuka niitä kirjoittelee,
        tuollainen ilkeily ja sen toistaminen vain lisää vauhtia, narsistiin


      • Hymyä huuleen !
        Seku kirjoitti:

        Huvittava mielikuva: Minä painelen raitapuku päällä pallo jalassa virkavaltaa pakoon :)
        Onneksi pakkanen laski , ei käy hengityksen päällekään kun kirmaisee poliisiauto kannoilla karkuun. Aika hyvä kunto minulla kuietnkin :D

        Pistikö ne sinut väärään häkkiin ja raitapukuun ??? Pakkopaitaanhan sinut olisi pitänyt laittaa. Nythän et ollut poissa kuin päivän. Niinhän tuolla tosin ounasteltiin, että pääsisisit karkuun, vielä uuden pallon kanssa. Poliisitko vielä laittoivat perääsi ? No jopas ovat keljuja.


      • DDDDD===
        Hymyä huuleen ! kirjoitti:

        Pistikö ne sinut väärään häkkiin ja raitapukuun ??? Pakkopaitaanhan sinut olisi pitänyt laittaa. Nythän et ollut poissa kuin päivän. Niinhän tuolla tosin ounasteltiin, että pääsisisit karkuun, vielä uuden pallon kanssa. Poliisitko vielä laittoivat perääsi ? No jopas ovat keljuja.

        hyvä kirjoittaja ja kirjoittaa vastaavanlaisen hauskan pakinan kuin tuo *Kukkamekkokin*juttu. Olisi sitten vaikka nimeltään Sekun sekoilut.
        Kummasti piristäisi muutoin jo niin kuivaksi käynyttä palstaa. Olettehan samaa mieltä.
        Mikäs olisi sitten seuraava vaihe Sekun sekoilussa.


      • Katleija-yksi
        DDDDD=== kirjoitti:

        hyvä kirjoittaja ja kirjoittaa vastaavanlaisen hauskan pakinan kuin tuo *Kukkamekkokin*juttu. Olisi sitten vaikka nimeltään Sekun sekoilut.
        Kummasti piristäisi muutoin jo niin kuivaksi käynyttä palstaa. Olettehan samaa mieltä.
        Mikäs olisi sitten seuraava vaihe Sekun sekoilussa.

        Kyllä on sairasta, sanon vaan, Jos tuollaisesta ukko-parka tyydytyksen saa olemiseensa, niin ei voi kun ihmetellä. Tuollaisella tyhjyytensä täyttää.


      • hymyä huuleen
        Katleija-yksi kirjoitti:

        Kyllä on sairasta, sanon vaan, Jos tuollaisesta ukko-parka tyydytyksen saa olemiseensa, niin ei voi kun ihmetellä. Tuollaisella tyhjyytensä täyttää.

        kiivaile anna toisten pitää hauskaa tavallaan pidä sinäkin tavallasi. Eikö vaan. Voithan ainna valita mitä luet. Tässähän jo ketjun otsikkokin kertoo ettei tänne kannata tulla tiukkapipoisena. Tuo sairaaksi nimitteleminen ilman todellista näyttöä ei ole korrektia käytöstä. Koita nyt hyvä ihminen pysyä pöksyissäsi. Katso nyt miten hauskaa pilvellä on ja Sekulla. Eikö sinulla ole lainkaan huumorin tajua?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe