No siinä kun huomaa että ihmisellä on niiiiiin valtavan hienoa elämä kun on tullut uskoon ja elämä ilman Jeesus ei tuo mitään muu kun kuoleman pelkoa ja muut fobiot. Ihana saada rauha ja kokea olevas arvostettu ja hyvä ihminen kaikkien mielestä ja itsetuntoa taas pääse korottamaan itseä oikean paikalle. Saa tuntea miten on saanut anteexi tehtyjä synneistä ja pääse himohelvetistä eroon ja vapaaxi!
Jeesus
1. Piet. 2:24
Joka meidän syntimme itse uhrasi omassa ruumiissansa puun päällä, että me synneistä pois kuolleet eläisimme vanhurskaudelle; jonka haavain kautta te olette terveiksi tulleet.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIhanaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mikä vie uskoon ??
31
261
Vastaukset
Minulla ei ole tarvetta tuollaisille unilelu-uskonnoille. Elämäni ei ole niin usrkeaa, että tarvitsisin mielikuvituskavereita leikkimään kanssasi. Ihan oikeat ihmiset riittävät.
"Saa tuntea miten on saanut anteexi tehtyjä synneistä ja pääse himohelvetistä eroon ja vapaaxi! "
On mielenkiintoista, miten tarjoat ratkaisuksi uskontoa, joka alunperinkin on luonut koko ongelman.ongelma ? Taita olla vain sun korvien välissä ? Ja sydämessä !! Anteex näin kovasti ja rehellisesti suoraan sanottu! Mutta tiedät ite millainen on sun elämä...
Sama homma päihteiden kanssa.
- goddeloos
savonarola kirjoitti:
Voi pelastua ja vapautua !! Amen !!!!!
"Päihteist
Voi pelastua ja vapautua !!"
- Sulle tuli pelastus liian myöhään? Aivosolu kuollut? vai molemmat? - J.Ahve
savonarola kirjoitti:
Voi pelastua ja vapautua !! Amen !!!!!
Tämä viesti on tarkoitettu sinulle,niminerkki Savonarola.Täällä puhuu nimittäin Herra,sinun Jumalasi!
Lopeta "hyvän sään aikana" tuo järjettömän höpinän tyrkyttäminen tälle palstalle!Saatat Minut ja Meihin uskovat naurunalaiseksi!
Muussa tapauksessa Minun on keksittävä sinulle jotain "pientä kivaa",joka taatusti pitää sinut poissa pahanteosta.
Olepa nyt kiltti poika ja "ota vaarin" neuvostani. goddeloos kirjoitti:
"Päihteist
Voi pelastua ja vapautua !!"
- Sulle tuli pelastus liian myöhään? Aivosolu kuollut? vai molemmat?Voi auttaa !! Ei mitään ole myöhäistä. : )
J.Ahve kirjoitti:
Tämä viesti on tarkoitettu sinulle,niminerkki Savonarola.Täällä puhuu nimittäin Herra,sinun Jumalasi!
Lopeta "hyvän sään aikana" tuo järjettömän höpinän tyrkyttäminen tälle palstalle!Saatat Minut ja Meihin uskovat naurunalaiseksi!
Muussa tapauksessa Minun on keksittävä sinulle jotain "pientä kivaa",joka taatusti pitää sinut poissa pahanteosta.
Olepa nyt kiltti poika ja "ota vaarin" neuvostani.Kehotan sua löytämään Jeesusta ja Hänen pelastus ! Tämä sanon myös minä ihan ystävällisesti ettei sun Jumalasi ja Herrasi joutuu puuttumaan sun likaisiin peliin ja myssysi alkaa heilua enemmän kun sun uhominen.
- Gagarin
savonarola kirjoitti:
Kehotan sua löytämään Jeesusta ja Hänen pelastus ! Tämä sanon myös minä ihan ystävällisesti ettei sun Jumalasi ja Herrasi joutuu puuttumaan sun likaisiin peliin ja myssysi alkaa heilua enemmän kun sun uhominen.
...koskaan vaivautunut katsomaan peiliin?
- Diana-ad-rem
savonarola kirjoitti:
Voi auttaa !! Ei mitään ole myöhäistä. : )
Jeesus auttaa, Jeesus on kuollut.
- Gagarin
Mikä vie uskoon? Vastaus on hyvin yksinkertainen: PELKO. Kuoleman ja elämän pelko. Ja muista, että rohkea ei ole se, joka ei pelkää, vaan se, joka pelkää mutta uskaltaa silti. Joka ei pelkää, on joko tyhmä tai hullu, tai molempia.
***Saa tuntea miten on saanut anteexi tehtyjä synneistä ja pääse himohelvetistä eroon ja vapaaxi!***
Vai niin. No, miksi et sitten heitä niitä pois? Kannat niitä kokoajan mukanasi. Jos olisit oikeasti vapaa, et edes miettisi moisia.Jumalan pelko on viisauden alku sanoo Raamattu!
Raamattu on täynnä himohelvetistä tarjonta.. Ota sinäkin vastaan Jeesuxen Veren vapauttava Voima !!- Gagarin
savonarola kirjoitti:
Jumalan pelko on viisauden alku sanoo Raamattu!
Raamattu on täynnä himohelvetistä tarjonta.. Ota sinäkin vastaan Jeesuxen Veren vapauttava Voima !!Ja minkäköhän jumalan? Zeuksen vai kenties Juppiterin? Katteeton pelko on avain fobioille ja psykoosille. Onko sinun jumalastasi konkreettisempia todisteita kuin em. jumalista? Ei.
Ja oikeasti, minua oksettaa hihhuleiden fiksaatio vereen. No, onpa sitä Jeesus paran nimissä viimeisimmän kahdentuhannen vuoden aikana melkoisesti vuodatettukin.
"Mikä sinua pidättelee?", kysyi mestari vapaudenetsijältä. "Ei minua mikään pidättele!", vastasi etsijä. "No, miksi helvetissä sitten etsit vapautta?!", mestari totesi. - siellä se kerrotaan
Gagarin kirjoitti:
Ja minkäköhän jumalan? Zeuksen vai kenties Juppiterin? Katteeton pelko on avain fobioille ja psykoosille. Onko sinun jumalastasi konkreettisempia todisteita kuin em. jumalista? Ei.
Ja oikeasti, minua oksettaa hihhuleiden fiksaatio vereen. No, onpa sitä Jeesus paran nimissä viimeisimmän kahdentuhannen vuoden aikana melkoisesti vuodatettukin.
"Mikä sinua pidättelee?", kysyi mestari vapaudenetsijältä. "Ei minua mikään pidättele!", vastasi etsijä. "No, miksi helvetissä sitten etsit vapautta?!", mestari totesi.Ja se on jo kerrottu Raamatussa.
- se oli näin
Niinpä hän vastasi: Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä olette nähneet ja kuulleet:
Sokeat saavat näkönsä ja rammat kävelevät,
spitaaliset puhdistuvat ja kuurot kuulevat,
kuolleet herätetään henkiin ja köyhille julistetaan
ilosanoma.
Autuas se, joka ei minua torju." (Jeesus sanoi Raamatussa tiedoksi Johannekselle) - .
siellä se kerrotaan kirjoitti:
Ja se on jo kerrottu Raamatussa.
Onko se se massamurhaaja holokausti jumala missä raamatussa puhutaan?
- Gagarin
se oli näin kirjoitti:
Niinpä hän vastasi: Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä olette nähneet ja kuulleet:
Sokeat saavat näkönsä ja rammat kävelevät,
spitaaliset puhdistuvat ja kuurot kuulevat,
kuolleet herätetään henkiin ja köyhille julistetaan
ilosanoma.
Autuas se, joka ei minua torju." (Jeesus sanoi Raamatussa tiedoksi Johannekselle)...Paitsi että:
a) Invalidit ovat pysyneet invalidina, eikä lääketieteen historiassa ole todettu yhtään ainoaa tapausta, missä sokea olisi saanut näkönsä takaisin. MOT.
b) Maailman köyhimmät kansat kärsivät edelleen spitaalista, ja kuurouden kanssa pätee sama, kuin kohdassa a. mainitsemani sokeuden kanssa. MOT.
c) Yhtään kliinisesti kuollutta ihmistä ei ole herännyt toistaiseksi Zombieksi täällä kulkemaan, paitsi Wes Cravenin B-luokan kauhuelokuvissa...
d) Niin, maailman väestöstä 2/3 osaa kärsii edelleen puhtaanveden puutteesta ja köyhyydestä... Kait se on silloin vain tyydyttävä katteettomiin lupauksiin. - tyhjiä väitteitä
. kirjoitti:
Onko se se massamurhaaja holokausti jumala missä raamatussa puhutaan?
Holokausti oli ihmisten tekosia, Hitler oli okkultisti, siis saatananpalvoja, joten siinä sinulle massamurhaajan henkilöllisyys holokaustin takana.
- Gagarin
tyhjiä väitteitä kirjoitti:
Holokausti oli ihmisten tekosia, Hitler oli okkultisti, siis saatananpalvoja, joten siinä sinulle massamurhaajan henkilöllisyys holokaustin takana.
Vaikka Godwininlaki taas kerran käy toteen, en malta olla kommentoimatta. Ensiksi kysymys: onko oma otsikkosi vitsi, sillä oma historian tuntemuksesi on ilmeisen vajavaista?
Mein Kampf: Kirjasta tuli aikaa myöten kansallissosialistien raamattu. Natsihallinnon aikana se oli tavallinen hää- ja ristiäislahja. Vuoteen 1939 mennessä teos oli julkaistu 11 kielellä ja sitä oli myyty 5.2 miljoonaa kappaletta. Suosio teki Hitleristä rikkaan miehen ja voit itse ottaa selvää, mihin uskontokuntaan valtaosa saksalaisista kuului.
1933 Hitler valittiin Saksan 24. valtakunnankansleriksi ilman seremonioita, lausuttiin vain yksinkertaisesti: "Jumalan haltuun!". Lopputulokset puhukoot puolestaan...
"Gott mitt Uns"(Jumala kanssamme), luki jokaisen natsin vyönsoljessa. Ohessa linkki, josta voit tarkistaa asian: http://rationalrevolution.net/images/nazibelts.gif
Miksi kirkko ei tehnyt mitään? Miten niin, tekihän, tuki avoimesti Natseja:
http://liberalslikechrist.org/priests-salute.jpg
Kuvassa äärimmäisenä vasemmalla iloisessa perhepotretissa Julius Streicher joka kutsui itseään myös "juutalaistenpyydystäjä numero yhdeksi".
...Ja ihan vain loppukevennykseksi:
http://www.secularhumanism.org/library/images/nazi-priests.jpg - Lukija5
niistä tutkimuksista ( Hamer, Koenig, Persinger ), joiden mukaan geeni altistaa uskonnolle? Ainakin Hamerin tutkimuksista on kirjoitettu myös Tieteen Kuvalehdessä ( numero 1 / 2006 s. 72 - 73 ). Rohkeudella tai pelolla ei tuon mukaan ole mitään tekemistä uskon tai uskonpuutteen kanssa.
http://www.tieteenkuvalehti.com/Crosslink.jsp?d=303&a=2884&a=2884
- Akkad
Tietämättömyys vie uskoon ts. tieto vie uskon.
- vanhaisäntä.
usko on järjen uinailua eikä sen valvontaa.
- niinpäin
Uskossa tulee lisää tietoa, Raamatun ymmärtäminen avautuu, ja pääsee tutkimaan syntyjä syviä...!
- Diana-ad-rem
niinpäin kirjoitti:
Uskossa tulee lisää tietoa, Raamatun ymmärtäminen avautuu, ja pääsee tutkimaan syntyjä syviä...!
on pelkästää vääriä tekoja, tai oikeiden tekojen tekemättä jättämisiä.
- teosofien
vanhaisäntä. kirjoitti:
usko on järjen uinailua eikä sen valvontaa.
oppeihinkin uskominen.
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Lähinnä uskonnon vastenmielinen ylimielisyys kaikkea muuta ja muita kohtaan saa aikaan tärkeät ensi-askeleet kohti pohdintoja uskon taustoista. Lähinnä aluksi siitä psykologisesta ilmiöstä uskon takana, jota tuo psykologia noidankehämäisesti itse ruokkii. Tästä ovat jo askeleet heti keveämpi kohti uskon ja uskonnon opillisia ja loogisia epä-johdonmukaisuuksia.
Tietysti kaeiken tämän todellisen etsinnän ja varsinkin löytämisn pohjalla on oltava epäitsekäs asenne ja pett'v' sydän koulutettuna kohdalleen, muutenhan itsekkyys saisi edelleen mellstaa esteittä.- tässä kerrotaan
Miksi te sanotte minulle: Herra, Herra, mutta ette tee mitä minä sanon? Minä kerron teille, millainen on se, joka tulee minun luokseni, kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan. Hän on kuin mies, joka taloa rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle. Kun sitten vedet tulvivat ja syöksyivät taloa vasten, ne eivät saaneet sitä horjumaan, koska se oli hyvin rakennettu. Se taas, joka kuulee mutta ei tee, on kuin mies, joka rakensi talon maan pinnalle, ilman perustusta. Kun tulvavedet syöksyivät taloa vasten, se sortui heti maan tasalle. (Jeesus sanoi Raamatussa)
tässä kerrotaan kirjoitti:
Miksi te sanotte minulle: Herra, Herra, mutta ette tee mitä minä sanon? Minä kerron teille, millainen on se, joka tulee minun luokseni, kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan. Hän on kuin mies, joka taloa rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle. Kun sitten vedet tulvivat ja syöksyivät taloa vasten, ne eivät saaneet sitä horjumaan, koska se oli hyvin rakennettu. Se taas, joka kuulee mutta ei tee, on kuin mies, joka rakensi talon maan pinnalle, ilman perustusta. Kun tulvavedet syöksyivät taloa vasten, se sortui heti maan tasalle. (Jeesus sanoi Raamatussa)
//Miksi te sanotte minulle: Herra, Herra, mutta ette tee mitä minä sanon? Minä kerron teille, millainen on se, joka tulee minun luokseni, kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan. Hän on kuin mies, joka taloa rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle. Kun sitten vedet tulvivat ja syöksyivät taloa vasten, ne eivät saaneet sitä horjumaan, koska se oli hyvin rakennettu. Se taas, joka kuulee mutta ei tee, on kuin mies, joka rakensi talon maan pinnalle, ilman perustusta. Kun tulvavedet syöksyivät taloa vasten, se sortui heti maan tasalle.//
- Aivan oikein. Jeesus sanoo UT:sa "ettei laista katoa pieninkään piirto" ja itse asiassa vaati lain tarkempaa täyttämistä kuin kukaan muu juutalainen. Herää kysymys; miten ne pakanat, jotka eivät ole tehneet hyviä tekoja Jeesuksen sanojen mukaan, koska eivät ole koko asiasta ja miehestä mitään kuulleet ja siten tienneet saavat oikeudenmukaisuutta? Jumalan oikeudenmukaisuutta ei voi näyttää uskomalla hänet oikeudenmukaiseksi. - ihminen ei Jumala
cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:
//Miksi te sanotte minulle: Herra, Herra, mutta ette tee mitä minä sanon? Minä kerron teille, millainen on se, joka tulee minun luokseni, kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan. Hän on kuin mies, joka taloa rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle. Kun sitten vedet tulvivat ja syöksyivät taloa vasten, ne eivät saaneet sitä horjumaan, koska se oli hyvin rakennettu. Se taas, joka kuulee mutta ei tee, on kuin mies, joka rakensi talon maan pinnalle, ilman perustusta. Kun tulvavedet syöksyivät taloa vasten, se sortui heti maan tasalle.//
- Aivan oikein. Jeesus sanoo UT:sa "ettei laista katoa pieninkään piirto" ja itse asiassa vaati lain tarkempaa täyttämistä kuin kukaan muu juutalainen. Herää kysymys; miten ne pakanat, jotka eivät ole tehneet hyviä tekoja Jeesuksen sanojen mukaan, koska eivät ole koko asiasta ja miehestä mitään kuulleet ja siten tienneet saavat oikeudenmukaisuutta? Jumalan oikeudenmukaisuutta ei voi näyttää uskomalla hänet oikeudenmukaiseksi.Tietämättömille on asetettu erilaiset tuomiotavat kuin tienneille, tietämättömien ihmisten omatunto näyttelee pääosaa, kun heidän tekojansa arvioidaaan. Jumala päättää tuomioista, mitä ihminen niistä osaa varmaksi tietämättömän edestä mennä sanomaan?
ihminen ei Jumala kirjoitti:
Tietämättömille on asetettu erilaiset tuomiotavat kuin tienneille, tietämättömien ihmisten omatunto näyttelee pääosaa, kun heidän tekojansa arvioidaaan. Jumala päättää tuomioista, mitä ihminen niistä osaa varmaksi tietämättömän edestä mennä sanomaan?
//Jumala päättää tuomioista, mitä ihminen niistä osaa varmaksi tietämättömän edestä mennä sanomaan?//
- Niinpä, mutta kun mennään ja tuomitaan yx'kantaan Raamatun lauseilla.
Tekojen tekemisen tosiasiallisuus ei ole samaa kuin syyllisyys. Tulee tietää myös tekojen syyt ja aiheuttajat, siis koko konteksti, sillä jotkut syyt ja aiheuttajat katsotaan syyllisyydestä vapauttaviksi.
- Hallin Vanki
""Mikä vie uskoon ??""
Aivopesu, manipulointi, herkkäuskoisuus jne.
Kannatan uskontojen kriminalisointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1334705Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703310"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1053185Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392631Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1131608
- 491136
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3391127- 49872
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691