Microsoftilta 6,66 miljardin dollarin tulos

Pentti-Nelonen

"Microsoft teki loka–joulukuussa 6,66 miljardin dollarin (eli noin 4,8 miljardin euron) nettotuloksen"

"Neljänneksen aikana Microsoft myi yhteensä yli 60 miljoonaa kopioita Windows 7 -käyttöjärjestelmästään, joka tuli markkinoille lokakuussa. Tämä tekee Windows 7:stä maailman nopeimmin myydyn käyttöjärjestelmän koskaan."
http://www.taloussanomat.fi/talous/2010/01/29/microsoftilta-666-miljardin-dollarin-tulos/20101392/133

Tekisi mieli muistuttaa miten palstan hörhöt ennustivat jopa Microsoftin konkurssia (Aku Ankkaa lukevat apinat kun eivät taantumasta ja maailmantaloudesta mitään ymmärrä), olen jo tuolloin selittänyt miten asiat olivat ja jälleen olin oikeassa!

Entä hörhöjen ennustukset Windows 7 käyttöjärjestelmästä heh, minä olin siinäkin oikeassa ja hörhöt väärässä. Linux ei noussut työpöydille mutta W7 ampaisi huimiin myyntilukuihin ja kansan sydämiin, pidetty ja kehuttu käyttöjärjestelmä. Jälleen linuxhörhöt joutuivat vetäytymään alahuuli väpättäen varjoihin häpeämään :)

Menestys jo alkumetreiltä lähtien:
http://www.tietokone.fi/uutiset/windows_7_teki_heti_piikin_pc_myyntiin

4

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reino-helena

Bisnesmielessä toki oiva veto tehdä ensin floppi-vista ja myydä sille päivitys täysversion hinnalla. Tuohon ei pysty kuin amerikkalainen. Fanipojat kiittää ja maksaa.

• TigerOX

Alkoi vintoosahi pellaamaan kun kopioitiin vähän naapurin käyttistä.

• Lainaan antamaasi linkkiä...

Toimisto-ohjelmisto Officea myyvän yksikön liikevaihto sen sijaan laski 4,75 miljardiin dollariin. Verkkopalveluita myyvän yksikön liikevaihto laski internet-mainonnan painamana. Myös Xbox-pelikonsolia kauppaavan viihdeyksikön liikevaihto kärsi.

• Eli 2,5 miljardia parempi kuin edellisvuonna. Mutta sinun Akuankka-ennustuksesi eivät kyllä perustu mihinkään muuhun kuin fanaattiseen Microsoftin ihannointiin eikä sillä osuuko jokin arvauksesi nappiin ole mitään tekemistä muun kuin onnen ja tuurin kanssa. Nytkään et edes käsitä mistä nämä luvut koostuvat tai miksi tilanne on ylipäänsä tuollainen kuin on, selität vaan umpijuttujasi ja esität että tajuaisit jostain jotain.

Kerrohan meille nyt ihan itsekriittisesti mistä tulos johtuu, ihan ilman bill-ihannointia ja mikkifanitusta niin nähdään että oletko edes hajulla asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10772
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6893
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5553
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4830
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4104
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3559
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3434
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3362
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2794
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      54
      2559
    Aihe