Heips!
Täällä on varmaan paljon Goan kävijöitä, joten osaisitteko suositella hyvää hotellia Anjunan seutuvilta. Ei mielellään sieltä kalleimmasta päästä, reppureissulle kun olen menossa ja budjetti ei ole mikään älyttömän iso :) Muitakin matkavinkkejä otetaan vastaan kiitollisena, esim. jos on jotain sellasia paikkoja mitä lonely planet ei mainitse, mutta jossa kannattaisi käydä etc.
Goa, Anjuna
5
581
Vastaukset
- aallot pauhaa
Kannattaa varata etukäteen pariks yöks joku hotelli Goalta. Paikanpäällä sitten etsit rantamajoituksen, jotka ovat edullisia n. 10 euroa yö. Hökkeleissä on vessat ja suihkut sekä hyttyssuojat. Mukavampi niissä on asua kuin homeissa hostelleissa tai hotelleissa.
- 9times
Juuri näin kannattaa toimia, et ainakaan pysty varaamaan netistä edullista paikkaa ja sijainti kannattaa nähdä itse. Ja tietysti myös se millainen majoitus oikeasti on, onko torakoita ja missä kunnossa lakanat ovat. Yleensä eivät ihan puhtaan valkoisia :) Katsele rauhassa ja valitse huolella, tingi.
- Anjuna..
Tämä on minun käsitykseni mukaan suht hyvä ja edullinen. Paikan päältä ne sitten edullisimmat löytyy.
http://www.goa-travel-tourism.com/goa-resorts/anjuna-beach-resort-goa.html Sea Cotel niminen ranta hotelli on just asianmukanen! Ihanat bambumajat, joihin tarjotaan lukko. Maksettiin kaverin kanssa 800rupiaa per yö, kun maksettiin samal kertaa 3 yötä. Me viihdyttiin hyvin SeaCotelissa! :)
- Indiarules ok
Villa Anjuna on tosi kiva, allaskin on. Siisti ja saa myös hyvää ruokaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574