Minkäikästä porukkaa

orkidea65

Minkäikäistä porukkaa täällä on? minä oon tasan 65 entäs te muut 60 `?

23

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1943

on synttärit. Onnea. Oon pari vuotta iäkkäämpi, kohta myös synttärit.

• 17+6

Synnyin syssyllä. Ainainen neitsyt siis. Vielä 62.

• non-rec

Onneksi olkoon! Sen verran minäkin seuraavaksi täytän, jos sinne asti elää annetaan. Eiköhän me suunnilleen kaikki olla tämän palstan ikähaarukassa?

Ja tervetuloa joukkoon, jos olet uusi täällä!

• beessi

yksintein sotut näkösälle? Loppuosa voitaneen jättää pois.

Niin, mitä teet tiedolla, eikö 60 anna riittävästi osviittaa?

• täyttyypi.

ja Onnea jos juuri tänään olet tasan 60ntä. :)

• Tase pappa

Kuun puolivälissä 66 vuotta täynnä. Ikää tulee. Kun tulis jostakin vielä järkeäkin.
      Olettekos muutoin huomanneet sellaista asiaa,mitä minä ainakin kummmastelen kummastelemisesta päästyänikin.
      Nykyisin kokonaiset vuodet kiitävät ohitse niin että ei meinaa ukko perässä pysyä.
      Nykyisin tuntuu että vuosi kestää enintäänkin saman ajan,kun muutama kymmenen vuotta sitten kesti kuukausi.

• Minulla tuli jo alkuviikosta.
        Siitä ajan kulumisesta: Sitä kun ollaan sinne kuoppaan kaatumassa, niin mitä enemmän kallellaan ollaan, niin sitä kovempaa mennään.
        Näin se on.

• suvenkorento*

..vuosi oli todella pitkä aika.

Nyt ei kunnolla ehdi edellinen loppua, kun jo uusi alkaa. Melkoista haipakkaa... :-)

• Jm-50

1950 syntynyt,tasan.

• 1947

62 Muutamia päiviä, 63.

• Minäkö täällä olen vanhin -
      puoltoista vuotta ja hyppään kahdeksannelle - kymmenennelle!
      Ei kyllä naurata! D(

• 1943

sentään vähän hymyilyttää. Ei oo varmaa elääkö edes sinne asti.

• 1943 kirjoitti:

sentään vähän hymyilyttää. Ei oo varmaa elääkö edes sinne asti.

Eihän sitä koskaan tiedä mikä päivä on viimeinen!

• Elämä on kortti.

Tulemme nuorimmiksi joka päivä, sillä nuoruus muistuu ja muistot tulevat paremmiksi, kuin päivän asiat.

• keskonen,

Niin täällä kirjoittelee monikin joka oikeasti kuuluisi ikänsä mukaan 70v palstalle, vaan ei halua tunnustaa ikääsnsä. Sama täälä 60v joukossa, uusi tulokas ja haluaa olla ikäisensä, eikö nämä lähes 70v polje katkeroituneena tulokkaan maan rakoon. Kaikkiin se ei tehoa, et poistukaa te vanhat meidän nuorempien tieltä...onnea uudella palstalla, joka myös näyttää erittäin riitaiselta tosin muista syistä.

• ikäloppuko....

Olen syntynyt vuonna 1951, eli pian täytän 59v. Näin se aika kuluu. Ikähän on vain numeroita, ei välitetä siitä sen enempää.

• kekonen,
        ikäloppuko.... kirjoitti:

Olen syntynyt vuonna 1951, eli pian täytän 59v. Näin se aika kuluu. Ikähän on vain numeroita, ei välitetä siitä sen enempää.

Vaan kun se tulee mielipide eroissa vastaan. Onkuin muumioiden kanssa yrittäisi keskustella. Mitään uudistuksia, testejä, hassuttelua...ei..ei mene pois tämä on aikuisten ja sivistyneiden palsta.
        Kun joku avaa sivun tekeekö mieli seksiä, vai etkö sitä saa...seurappa vastausten määrää.
        Hmm¨...missähän se sivistys luuraa? Jos tuollaiset vetävät kirjoittelijoita?
        70v palstalla on huomattavasti iloisempia ihmisiä, kurkkaappa sinne.
        Täältä löydät katkeria, jätettyjä , kyvyttömiä ukonrutaleita, et muuta.

• kauko.,.,.

40 vuotiaat ovat 80 vuotiaat niin vanhoja ollaan.

• Pekka kav
        kekonen, kirjoitti:

Vaan kun se tulee mielipide eroissa vastaan. Onkuin muumioiden kanssa yrittäisi keskustella. Mitään uudistuksia, testejä, hassuttelua...ei..ei mene pois tämä on aikuisten ja sivistyneiden palsta.
        Kun joku avaa sivun tekeekö mieli seksiä, vai etkö sitä saa...seurappa vastausten määrää.

Ei ihme jos naisia löydään!

• kekonen
        Pekka kav kirjoitti:

Ei ihme jos naisia löydään!

Pekka Kyvytön? Pistä tuleen yksikin joka löisi. Lähtisi kuin kuppa Töölöstä .

Vanhat miehet ovat olevinaan niin miestä , hyi helvetti, nuoremmat on poikaa!

• Pirre*

En ole huomannut tällä palstalla mitään riitaa, - mielipiteet voivat olla erilaisia ilman riitaakin..josko olet erehtynyt..?

• Pöö'
        kekonen, kirjoitti:

Seittemänkymppisten palstalla vasta riidellään, vähän täällä olen ollutkin, mutta ei täällä henkilökohtaisuuksiin paljoa mennä.

• huopikkaat

Fyysinen ikä 61 vaikka henkisesti tunnen olevan n. 40 josko sitäkään. On se ihmeellistä, että henkinen vanheneminen ei lainkaan kulje fyysisen rappeutumisen rinnalla samaa tahtia.
      Kun oma äitini oli 90:nen, se nauraa hihitteli kuin rippikouluikäinen ja totesi aina, että kumma kun mieli pysyy aina nuorena, vaikka raamit ympäriltä rapistuu. Sama se on mullakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      62
      6126
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4388
    3. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      3798
    4. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      270
      3713
    5. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      302
      3657
    6. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      113
      3465
    7. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      104
      3446
    8. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      30
      3432
    9. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      361
      2918
    10. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      39
      2613
    Aihe