Läppärillä .avi päätteisiä karaoke videoita, omistan sellasen karaokelaitteen(dvd-soittimen kokoisen)johon saa 2-mikkiä ja tietysti levyjä sitten siihen saisi usbilla liitettyä muistitikun tai läppärin, ongelma on ettei karaoke laite toista .avi-tiedostoja ainakaan levyille poltettuina.
Miten olisi helpoin tapa muuttaa läppärillä olevia .avi-tiedostoja MPeg4/tavalliseen dvd-muotoon ilman levylle polttamista,kun se polttaminen kestää niin julman kauan ja laatukin on sitäsuntätä? Siis tuo karaoke laite toistaa mpeg4:a ainakin siinä mainostetaan niin, mites laatu mahtaa muuttua?
.Avi näkymään
7
282
Vastaukset
- oke...
Osta ne karaokevideot, niin toimii varmasti.
- juupasenjuu,,
Tuolta voit itsekkin opiskella kun ei täällä ole mestareita kaikkiin hommiin. Siis lukemaan >>>>
http://fin.afterdawn.com/oppaat/- Karaookke
tapa, valjasta vanha pöytäkone karaokekäyttöön, hommaa siihen kunnon äänikortti,
kytke kone vahvistimeen. Kone täyteen karaokebiisejä formaatti mikä hyvänsä ja siihen
hyvä mediasoitin, voit tehdä soittolistoja miksata ääntä monipuolisesti ym.
Ja tietty kunnon mikit.
- 7+4
Pinnacle studio 12 videonkäsittelyohjelmalla videoni oikeaan muotoon, hyvimpä onnistuu vaikka dvd elokuvien muutto Hd muotoon siinä samalla
(sulla ILMEISESTI! Windows) HandBrake-nimistä konvertteria. Se juurikin muuntaa muita formaatteja mpeg4:ksi. Webattack'ista varmaan löytyy (freeware).
- Käsijarru vai mikä
Kas kummaa kun Handbrake toimii kaikilla alustoilla...ja löytyy kumma kyllä ihan tekijän sivulta, sitä mistään hörösivuilta tartte alkaa ettimään.
Käsijarru vai mikä kirjoitti:
Kas kummaa kun Handbrake toimii kaikilla alustoilla...ja löytyy kumma kyllä ihan tekijän sivulta, sitä mistään hörösivuilta tartte alkaa ettimään.
Webattack'ista linkki johtaa suoraan valmistajan sivulle. WA ei ole hörösivu ollenkaan, että vedä käsijarrua r-käteesi vaan itse! Tai olisit voinut antaa kysyjälle neuvon, mutta sähän alat vaan vastaajille kommentoimaaan, tosi toimintaa, onneksi olkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa914798Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312691- 342316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺161805- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121118Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351103Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021019- 72949
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23945