Voitko ostaa sylinlämpöä

Seku

Itse en vioi. Enkä usko kenenkään miehen myöskään voivan ostaa. Rahalla ei kuitenkaann saa kaikkeea.

Saako teiden mieletsänne?
Saako ystävyyttä, rakkautta? Mikä on rahalla saavuttamaton "hyödyke"?

47

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aa

edes kunnon remonttimiehiä.

• Reino´

Ei kulu aikasi hukkaan. Seksiä voi ostaa ja sitä usein ostetaankin. Jonkinlaista sylin lämpöähän sekin on.

• ...tuumailija

Mitä aloittaja tarkoittanee, sylissä se sexykin tapahtuu!
        Kovasti on markkinarakoa täällä koti-Suomessakin asialle löytynyt, ja raha vaihtaa omistajaa, silloin sitä voi ostamiseksi sanoa.
        Alatalokin lauleli hartaasti aikoinaan "hei baby anna mulle lovee", jos aloittajan kanssa samoilla linjoilla, niin en minä vaan ymmärrä mitä se tarkkoitti!
        Thaihierontaa on melkein joka korttelissa, onkohan ne muuten vaan olemassa?
        Kaduilla hämärän tullen pyörii naisparvia, miehet tuota myyntiä joko tekevät salaa tai ei ollenkaan?

• etsivivä-amadeus
        ...tuumailija kirjoitti:

Mitä aloittaja tarkoittanee, sylissä se sexykin tapahtuu!
        Kovasti on markkinarakoa täällä koti-Suomessakin asialle löytynyt, ja raha vaihtaa omistajaa, silloin sitä voi ostamiseksi sanoa.
        Alatalokin lauleli hartaasti aikoinaan "hei baby anna mulle lovee", jos aloittajan kanssa samoilla linjoilla, niin en minä vaan ymmärrä mitä se tarkkoitti!
        Thaihierontaa on melkein joka korttelissa, onkohan ne muuten vaan olemassa?
        Kaduilla hämärän tullen pyörii naisparvia, miehet tuota myyntiä joko tekevät salaa tai ei ollenkaan?

on ollut kauttaaikain ja tulee aina olemaan.Naisille gigoloita ei kaiketi joka kadunkulmasta löydy.
        Remonttimiehiä minäkin kesällä joudun pestaamaan.
        Aloitus oli vähän sekava,olisko myöhäinen ajankohta saanut ajatukset harhailemaan...
        Hyvää lumista talvipäivää kaikille amateus

• Ramoona*

Sekun aloituksen sanat liittyvät myös Fredin laulamaan Kolmatta linjaa takaisin :

Voin itsetuntoa nostaa shekkivihoillain
      Voin iskut ilkeät kostaa, jotka kerran sain
      Voin sylin lämpöä ostaa, jos mä tahdon vain
      Mut ostaa en voi nuoruuttain.

Syntymässä saadut elämän eväät , aito ystävyys, rakkaus, kiintymys, suurelta osin terveyskin ovat lahjoja, eivät aina edes ansaitsemiamme. Ne juuri elämää hyödyttävät ja rikastuttavat, henkisesti ja aineellisestikin. Ystävällisyyden ja rakkauden antaminen ei köyhdytä, hyvän kierrättäminen kertautuu ja leviää kuin renkaat vedessä, kun sinne on kivi heitetty.

• sakset/paperi

Rakkauden ostaminen ei ole luvallista, se on pyöritettävä pimeydessä ja verottajalta salaa, ymmärrän kyllä että rahaa liikkuu ja paljon tuolla rintamalla.
        Suomi on jälkijunassa, jos verottaja saisi osansa olisi se valtiollekin melkoinen saatava!
        Joku Euroopan maa hyväksyi aikanaan ilotalot ja raiskaukset vähenivät huomattavasti, kyllä se himo teetättää ihmisellä ihmeteltävän paljon rikoksiakin.

• demeter

samoin ajattelen, vaikka välillä tuntuu, että nuokin asiat hautautuvat tämän mielihyvähakuisen ajanhengen alle.

• pilvi*

kokemuksia kahden ihmisen elämässä, silloin kun parisuhteesta on kysymys, mihin aloittaja varmaan viittasikin.

Ilo ja leikki kuuluvat olennaisesti mukaan tuohon elämää sulostuttavaan asiaan. Sinänsä uskon tuon voimakkaan tarpeen oikeutukseen saada ilonsa myös bordelleissa, niinkuin kautta aikojen. Elämän runsaudesta riittää niin moniin hienoihin kokemuksiin,---- henkisiinkin :D

• susmorsian ek.e.k.

olet asetellut kysymyksesi, enkä uskoisi kenenkään sentään seksi/rakkausasioitaan täällä revittelevän.
      Mutta....jos me odottaisimme vain sitä "suurta rakkautta", monista elämän iloista paitsi olisi voinut jäädä ja monet leikit olis jääneet leikkimättä.
      Yksi luonnollisimmista tarpeistamme, läheisyyden tarve. seksuaalisuus. Voinee olla sekä lahja että riesakin.
      Tärkeä asia sekin, onhan hormonitoiminnallakin, monenlaisella, suuri merkitys sekä fyysiselle että henkiselle hyvinvoinnille. Miksei "leikitellä" suo, jos tilaisuus eteen sen tuo.
      Laillistettujen bordellien kannattaja olen aina ollut, onhan kaiketi maailman vanhin ammatti....sanoohan nimikin jo jotain: ilotalo.
      Ja Juicen Rakkauden ammattilainen on kaunis laulu.

• ===JesJesJes

Elämä se on kuin silkkiä vaan
        sylillisen tahtoisin kerrallaan,,, ei ahneesti vaan yksi syli kerrallaan JES

• Biisejä tää rakkauden ammattilainen. Sanat ja sävelet kohdillaan.

Sekun aloituksen sen verran, että meitä ihmisiä riittää joka junaan ja vielä asemalaiturillekin jäämään. Meinaan, että muutamat levottomat tyypit eivät pysy aloillaan juur' viikkoo kauempaa.
        Sama huomio muutamien naispuolistenkin takia. Hylkäävät suurenkin perheen ja eikun viihteelle...

• Maalaismies*

... minä elämäni riemuja nautin, lauletaan ylioppilaslaulussa. Joskus kauan sitten edellisessä elämässäni eräässä suurkaupungissa havaitsin miellyttävän näköisen naisen tarkkailevan minua. Tullessani kohdalle kysyin, etsittekö minua? Hän nyökkäsi sanoen: juuri teitä.

Menimme läheiseen hotelliin. Hän oli tunnollinen perheen äiti tienaamassa lisätuloja. Luulen molempien saaneen mitä haimme. Ei tullut tautia eikä pahaa mieltä. Sen koommin en kyllä ole siitä lystistä maksanut.

• Varsinkin labradorin noutajalta saa sylin täydeltä rakkautta, uskollisuutta ja sylin lämpöä.
      Eipä tässä meikäläinen enää mitään muuta.

• koira kun koira

Kyllä venakko on yhtä hyvä päästä silitettävä ja tulee syliinkin eikä kaikki mahdu edes kerralla!

• demeter

siis koiraa. Mutta se sitoutuminen ja hoito!

• 20
        koira kun koira kirjoitti:

Kyllä venakko on yhtä hyvä päästä silitettävä ja tulee syliinkin eikä kaikki mahdu edes kerralla!

miten nuo asiat koetaan. Tuo vertaus nainen venakko, ja koira ! Se kertoo karskin näkemyksen, että nainen on pelkästään seksuaalisen purkauksen väline. Silloin on hyvä, että löytyy kysyntää ja tarjontaa samankaltaisten välillä. Kauppaa.... Hirvittää tavallaan, saavatpahan naisparat edes rahaa.

• 26..
        demeter kirjoitti:

Sain syliini hoidettavan, olin angorakissan mieleinen kai kun tuli syliini ja nyt olen valkoisessa karvassa kauttaaltaan.
        Kiva kissa mutta jotain outoa lähti karvaa aivan suut silmät täyteen, ei hyvä

• JoBel
        demeter kirjoitti:

Koiran hoito ja siitä huolehtiminen ovat tärkeitä asioita miettiä ennen hankintaa.
        Samalla kannattaa unohtaa ainakin osittain kodin siisteys. Koira kantaa uskomattoman määrän hiekkaa sateisella ilmalla tehdyn lenkin jälkeeen mukanaan ja kaikkea ei tahdo edes pesemällä saada pois. Myös karvoja tulee olemaan nurkissa aina. Samallaa kannattaa unohtaa myös kiiltävät parketit.
        Mutta kyllä koira kuitenkin korvaa vaivan näön. Useimmat koiranomistajat ainakin ovat sitä mieltä.

• päiväkerralla
        JoBel kirjoitti:

Koiran hoito ja siitä huolehtiminen ovat tärkeitä asioita miettiä ennen hankintaa.
        Samalla kannattaa unohtaa ainakin osittain kodin siisteys. Koira kantaa uskomattoman määrän hiekkaa sateisella ilmalla tehdyn lenkin jälkeeen mukanaan ja kaikkea ei tahdo edes pesemällä saada pois. Myös karvoja tulee olemaan nurkissa aina. Samallaa kannattaa unohtaa myös kiiltävät parketit.
        Mutta kyllä koira kuitenkin korvaa vaivan näön. Useimmat koiranomistajat ainakin ovat sitä mieltä.

vain hetkeksi haluaa, mutta kaikki loppuu omallatavalaan aina joskus, sille asialle ei voi mitään,
        siis ikuisesti ei rahalla saa mitään, näin on näreet

• tietää
        päiväkerralla kirjoitti:

vain hetkeksi haluaa, mutta kaikki loppuu omallatavalaan aina joskus, sille asialle ei voi mitään,
        siis ikuisesti ei rahalla saa mitään, näin on näreet

hevosella aina pääsee:) Vanha totuus, katsos kun se on kumppanista kiinni molemmin puolin. Siinä jos missä tulee parisuhde kunniaan johon se kuuluu. Yritin sen sanoa kauniisti, mutta eihän se elämä aina ole niin yksinkertaista, kumppania ei ehkä ole löytynyt tai on menettänyt. Unelmia voi silti ylläpitää, ihanaa sekin on, tietää moni nainen.

• terveisin pilvi*

Et taida ymmärtää miehiä. Jos ei ole kumppania, niinkuin sinulla ja miehelläsi, miten voit noin ajatella? Jonkin romanttisen harson alla on nyt tajuntasi! Joka ihmisellä on tarpeensa siinäkin asiassa, ei kai ilman voi ketään jättää, olkoon sitten maksusta tai ei! Kysypä mieheltäsi, jos hän olisi realistisempi!

• madame Sus

miten voit noin ajatella, että ajatusten pitäisi kulkea samaa rataa kuin sinulla.
        Kyllä pikkusen ottaa ns. kupoliin tuo sinun kaikkitietävyytesi...anna ihmisen edes ajatella toisin. Tässäkin asiassa..hehheh. Mitäs jos perustaisit bordellin, voisit varmaan näin "rakkauden ammattilaisena" olla se la vieille madame de grande d´amour.

• pilvi*
        madame Sus kirjoitti:

miten voit noin ajatella, että ajatusten pitäisi kulkea samaa rataa kuin sinulla.
        Kyllä pikkusen ottaa ns. kupoliin tuo sinun kaikkitietävyytesi...anna ihmisen edes ajatella toisin. Tässäkin asiassa..hehheh. Mitäs jos perustaisit bordellin, voisit varmaan näin "rakkauden ammattilaisena" olla se la vieille madame de grande d´amour.

mutta en voi olla hieman herättelemättä ajatusta etteikö mies voi ostaakin lämpöa ja syliä. Rakkauden ammattilaisuudesta en uskaltaisi puhua, ainoa mitä tiedän on se kokemus minkä elämä on tielleni tuonut.

Olet joskus sanonut Sus' etten tiedä elämästä ja säästynyt paljosta, voi ystäväni olen joutunut "näkemään" enemmän kuin toivoisin .... mutta siitä on toivuttu, ja hyvä niin, oppii ymmärtämään ihmistä ja elämää.

Ei minusta olisi bordelliemännäksi, ei, tekisin hallaa sielulleni hyötyä tyttöjen kaupittelusta. Ne asiat hoituu ilman minua.

Missään suhteessa en ole ammattilainen, edes vaimona. Vain ihminen varmaan omine puutteineni siinäkin.

• Lorena*

Voi pyhä yksinkertaisuus, millä sitä sylinlämpöä oikein mitataan? Sylinlämpöä kun on useamman sorttista.
        Pieni lapsi povella on parhainta sylilämpöä jota olen saanut nauttia ja antaa. Ajat ovat menneet lapsenlapsia tapaan pitkän matkan vuoksi harvoin.

Kun tapaa pitkän ajan jälkeen läheisen, ystävän tai tuttavan, lämmin halaus tuo aivan ihanan tunteen ja päivä on pelastettu. Sylinlämpöä se on halauskin, oli sitten kysymyksessä lapsi, tai aikuinen.

Jos nainen halaa naista, usein kuulee vihjailua se on lesbo tai jos mies sattuu vaikka toisella kädellä taputtaa kaveriaan olan taakse , sekin leimataan, homoksi. Tämä aika on ihan hullua, kun mikään vilpitön huomion osoitus, halaaminen ei voi olla ihan vilpittömän hyvää tarkoittavan tapaamisen tai onnittelun muoto. Julkisella paikalla ihmiset joutuvat välttävät halaamista vaikka kysymykseesä olisi pitkän ajan jälkeen kotiin saapuva lapsi.
        Miksi monien ennakkoluulojen vuoksi on pakko kylmettää tunteensa juuri tuon leimautumisen vuoksi.
        Ja miksi kaikki tunteet vain peiton alla ja pimeässä ovat sallittuja.

• pilvi*
        Lorena* kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus, millä sitä sylinlämpöä oikein mitataan? Sylinlämpöä kun on useamman sorttista.
        Pieni lapsi povella on parhainta sylilämpöä jota olen saanut nauttia ja antaa. Ajat ovat menneet lapsenlapsia tapaan pitkän matkan vuoksi harvoin.

Kun tapaa pitkän ajan jälkeen läheisen, ystävän tai tuttavan, lämmin halaus tuo aivan ihanan tunteen ja päivä on pelastettu. Sylinlämpöä se on halauskin, oli sitten kysymyksessä lapsi, tai aikuinen.

Jos nainen halaa naista, usein kuulee vihjailua se on lesbo tai jos mies sattuu vaikka toisella kädellä taputtaa kaveriaan olan taakse , sekin leimataan, homoksi. Tämä aika on ihan hullua, kun mikään vilpitön huomion osoitus, halaaminen ei voi olla ihan vilpittömän hyvää tarkoittavan tapaamisen tai onnittelun muoto. Julkisella paikalla ihmiset joutuvat välttävät halaamista vaikka kysymykseesä olisi pitkän ajan jälkeen kotiin saapuva lapsi.
        Miksi monien ennakkoluulojen vuoksi on pakko kylmettää tunteensa juuri tuon leimautumisen vuoksi.
        Ja miksi kaikki tunteet vain peiton alla ja pimeässä ovat sallittuja.

ole tullut mieleen! En erikoisesti pidä naisten vartalohalauksista, mutta en ajattele , että joku voisi tulkita sen väärin. Peeveli, jos joku nainen minua alkaisi likistelemään, yäk, anteeksi nyt mutta ei, ajatuskin on liikaa.

Halatkoon, joka tykkää, ei siinä mitään, mutta en pidä pehmeän naisvartalon painumisesta itseäni vastaan:D
        Poskelle molemmin puolin voin suukotellakin, mutta mieluimmin en halua tuntea runsaita ryntäitä:D:D:D ja mahaa--- yäk,sorry ! Hihitän ihan kun reagoin noin voimakkaasti jo ajatukseen....

• kaikkee sitä
        pilvi* kirjoitti:

ole tullut mieleen! En erikoisesti pidä naisten vartalohalauksista, mutta en ajattele , että joku voisi tulkita sen väärin. Peeveli, jos joku nainen minua alkaisi likistelemään, yäk, anteeksi nyt mutta ei, ajatuskin on liikaa.

Halatkoon, joka tykkää, ei siinä mitään, mutta en pidä pehmeän naisvartalon painumisesta itseäni vastaan:D
        Poskelle molemmin puolin voin suukotellakin, mutta mieluimmin en halua tuntea runsaita ryntäitä:D:D:D ja mahaa--- yäk,sorry ! Hihitän ihan kun reagoin noin voimakkaasti jo ajatukseen....

ei taida olla pelkoo että kukaan äijäkään alkaa likistelemään , yököttele ihan rauhassa vaan. Varmasti saat olla rauhassa, puhu vaan siitä mistä puute .

• pilvi*
        kaikkee sitä kirjoitti:

ei taida olla pelkoo että kukaan äijäkään alkaa likistelemään , yököttele ihan rauhassa vaan. Varmasti saat olla rauhassa, puhu vaan siitä mistä puute .

Onhan elämä antanut lahjojaan jo minullekin, kiitollinen saan olla. Ihmisistä pidän, ilman vaatimuksia enään.

Kestihän se aikansa, ennenkuin tähän tottui, jonkun hyvän ystävän avulla kestin hieman paremmin tämän leskeyteni ensinmmäisen vuoden. Siitäkin olen kiitollinen.Tulevaisuutta en tiedä enkä huolehdi yhtään, elämä rikkaudessaan on upea, ajoittaisista kyyneleistä huolimatta:D

• Lorena*
        pilvi* kirjoitti:

Keskisestä Suomesta kun olen kotoisin tiedän ettei siellä halailla eikä muutenkaan paljon hellyyttä osoitella edes lapsille. Samoin on monella muulla alueilla maatamme jossa olen asunut. Muuttaessa paikkakunnalta toiselle oli mietittävä, mitkä ovat tavat näillä seuduilla. Nyky asuinalueellani suorastaan jopa opetettiin ristiin halaamista, se kuuluu tämän alueen tapiohin joka koetaan myötätunnon osoitukseksi sekä surussa että ilossa.

Niin sitä on opissa kun variksen poika tuulessa, vaikka paljon olen asuinpaikan muutoissa oppinut kaikenlaista, opittavaa edelleen on. Vaikka ikä karttuu, myönteisesti on tulevaisuutta ajateltava, menneet on menneitä, nyt on aika nyt.

Sitten pilville, ilmeisesti tunteesi ovat aika syvällä asenteiden viidakossa. Se vain ihmetyttää miten niitä miehiä olet kierrokseen saanut, tunnetusti miehet ovat niin mumeleita, odottavat lempeä ja lämpöä!

• upeaako?
        pilvi* kirjoitti:

Onhan elämä antanut lahjojaan jo minullekin, kiitollinen saan olla. Ihmisistä pidän, ilman vaatimuksia enään.

Kestihän se aikansa, ennenkuin tähän tottui, jonkun hyvän ystävän avulla kestin hieman paremmin tämän leskeyteni ensinmmäisen vuoden. Siitäkin olen kiitollinen.Tulevaisuutta en tiedä enkä huolehdi yhtään, elämä rikkaudessaan on upea, ajoittaisista kyyneleistä huolimatta:D

täälläkö sitä pitää todistella. Säälittävä olet, kaikki sen huomaa. Laita nyt jotain persian kulttuuria meille tyhmille , olos tunuu paremmalta.

• minä itte
        upeaako? kirjoitti:

täälläkö sitä pitää todistella. Säälittävä olet, kaikki sen huomaa. Laita nyt jotain persian kulttuuria meille tyhmille , olos tunuu paremmalta.

säälittävä olenkin kun puolisoni kuoli. Miksi tuollaisille tuhlaisin tietojani ja ajatuksiani? Tutki ite! Ja jos olen hetero olen siitä ilonen:D Se on luonnonmukaista: HihHii---- jää liemees....saunapuhtaana

• 13

Tiedän kokemuksesta että ei.
      Kerrattain hilasin naisen matkailijakotiin, oltiin menossa sänkyyn nainen sanoikin että etukäteen se on saturainen silloin mk aikana, minä tiukkana että en maksa mutta luontaisetuja olin ajatellut hänelle.
      Hän sanoi poltetaan tupakat ja mietitään, mutta turkana kun ei oolu tupakkaa.
      Kyllä minä voin hakea mutta kun hänellä ei ole rahaa, reteesti annoin 50mk ja hä lähti ja on vieläkin tupakkia hakemassa.

• 28

Kyllä se monelle on raadollisuutta tuollainen. Mutta se onkin hyvä tiedosta, ettei odota siinä ihanassa viattomuusessaan sen enempää. Kaipa sitä voi nauraa jälkikäteen itselleenkin hieman hellyydellä.

• 13
        28 kirjoitti:

Kyllä se monelle on raadollisuutta tuollainen. Mutta se onkin hyvä tiedosta, ettei odota siinä ihanassa viattomuusessaan sen enempää. Kaipa sitä voi nauraa jälkikäteen itselleenkin hieman hellyydellä.

Olihan siinä hyvät puolensa, sillä eihän nainen ollut edes minun tyyppiänikään.
        Puolet vähempi harnmitti kun ajattelin että hyvä kun pääsin eroon siitä luuviulusta siläkin rahalla.

• Lorena*
        13 kirjoitti:

Olihan siinä hyvät puolensa, sillä eihän nainen ollut edes minun tyyppiänikään.
        Puolet vähempi harnmitti kun ajattelin että hyvä kun pääsin eroon siitä luuviulusta siläkin rahalla.

Ehdotuksia on tullut ja mennyt. Iltateelle pyyntöjä ja sen tietää mihin se johtaa. Siis ei kiitos.
        Ystävätär kertoi miten hän tapasi fiksun kaverin Etelä-Suomen kylpylässä jossa hän osallistui karaoke kilpailuun. Fiksu tyyppi pyysikaraoke laulun jälkeen drinkille, mutta mies valitteli ettei hänellä ole juuri nyt käteistä. Siihen satu loppui.

• Seku
        Lorena* kirjoitti:

Ehdotuksia on tullut ja mennyt. Iltateelle pyyntöjä ja sen tietää mihin se johtaa. Siis ei kiitos.
        Ystävätär kertoi miten hän tapasi fiksun kaverin Etelä-Suomen kylpylässä jossa hän osallistui karaoke kilpailuun. Fiksu tyyppi pyysikaraoke laulun jälkeen drinkille, mutta mies valitteli ettei hänellä ole juuri nyt käteistä. Siihen satu loppui.

En usko , että vähentäisi. Tutkimusten mukaan on olemassa miehiä, jotka nauttivat saadessaan alistaa ja nöyryyttää naista seksuaalisesti.
        He olisivat tietenkin ilotalojen "hankalimpia" asiakkaita, mutta naisen vapaaehtoisuus ei tiettävästi kiihota heitä siinä määrin kuin väkivallan käyttö sukupuolisuhteessa.

En missään tapauksessa kannat bordellien laillistamista. Myönteine suhtautuminen seksin ostoon ja myymiseen on kyyninen elämänasenne. Harva nainen on samaa mieltä susmorsiamen kanssa seksuaaliasioilla "leikittelyn" kanssa. Se on leikki missä nainen useimmiten joutuu kärsimään.
        Asian tiimoilla ei maineen menetys ole tätä päivää, mutta hyväksikäytettynä olemisen tunne saattaa olla.

Laki on ollut ainakin vielä 1900- luvun alkukymmenille asti miehiä suosiva. Jos aikoinaan tyttö synnytti yksinäisen lapsen, hänet voitiin elatusapua hakiessaan "julistaa" yleiseksi naiseksi. Riitti vaan, että muutama miehen ystävä kertoi oikeudessa maanneensa tytön kanssa.

Nykyisin ovat miehet jossain määrin lainsuojattomia. Nainen voi syyttää seksuaalisesta häirinnästä ja vaikka pitäviä todisteita ei löytyisikään, mies tuomitaan vähintään sakkoihin.

Maksetusta sylin lämmöstähän tässä ketjussa piti puhua. Vaikka kantani on kielteinen, niin kysyntä loisi tarjontaa ja vapaehtoisia alalle hakeutuvia varmaan riittäisi.
        Myönteisesti suhtautuville tekisin kysymyksen : Haluaisitko tyttäresi olevan maailman vanhimman ammatin harjoittajan.
        Useimmat vastaisivat että eivät missään tapauksessa. Miksi sitten ammatti on joidenkin mielestä työ siinä missä mikä työ tahansa? Olisiko kyse mahdollisesti kutsumuksesta.
        Tuskinpa niinkään. Vaihtoehdoton elämäntilanne johtaisi useimmat naiset prostituoidun ammattiin.
        Nyky-yhteiskunta tarjoaa naiselle mahdollisuuden kouluttautua ja hankkia toimeentulonsa kunniallisesti, alentumatta itsensä kauppaamiseen rahasta.
        Vaikka kerrotaan edesmenneen laivanvarustaja Onassiksen vieneen poikansa 14- vuotiaana ilotaloon ja sanoneen, että koko elämäsi ajan joudut "siitä" kuitenkin maksamaan.

• Tepposet

Tietenkin lämpöä voi ostaa määräajaksi.
      Laittomaksihan se on tehty.

Ammattilaisen kanssa asiointi on mielestäni paljon selkeämpää kuin kapakoissa vonkaaminen.
      Pelin henki on alusta alkaen selvä.

Joukossa on älykkäitä, empaattisia, aidosti ammatinsa hyvin hoitamaan pyrkiviä ihmisiä jotka, halveksuntamme asemesta, ansaisevat arvostusta.

Syvällinen rakkaus?
      Mitä se on?

• Seku

En kysynyt pilkallisella mielellä, mutta tuli vain mieleeni, että onko prostituoidun ammatissakin hyviä, tai vähemmän hyviä ammattilaisia.
        Luuletko työkokemuksella olevan osaa ammattinsa hyvin hoitaneiden kohdalla, vai onko kutsumusammatilla
        ratkaiseva merkityksensä?

Ammattitaito kehittyy yleensä "virkavuosien" myötä, mutta eikö prostituoitu väsy ja kulu, koe born outia nopeammin kuin jonkun muun ammatin harjoittaja? Eikö 40- vuotias ilotyttö näytä jo aika rähjäiseltä. Työhän lienee enimmäkseen yötyötä ja alkoholin ja tupakan käyttäminen näkyy ulkonaisen olemuksen rähjäisyytenä.
        Tarkoitan, että "eläköityminen" tapahtuu nopeammin kuin esm. opettajan työssä?
        Millä perusteella ilotyttö saisi eläkettä, jos ammatti laillistettaisiin? Olisiko hän oikeutettu yrittäjäeläkkeeseen, eli velvollinen maksamaan veroa ja eläkevakuutusmaksua?

Mikä olisi mielestäsi sovelias ja oikea eläkkeelle siirtymisikä?

• Lorena*

Mikäpä siinä puollan maksullisia bordelleja Suomeen, sitten ehkä loppuisi etsiminen mistä sitä sylin lämpöä oikein saa, jos sitä ei kotoa saa. Tosiasia on, jos kotoa ei ole lämoöä ja rakkautta tarjolla, ainakin mies etsii sitä muualta ja löytää. Myös naisille on monissa maissa on studioita, "Massage for women" josta voi ostaa hyvää oloa kuten oheinen linkki osoittaa, napauta kuvaa saat sen suuremmaksi:
        http://www.whitelotuseast.com/Studio.htm

Tasa-arvo se pitää näissäkin sembaloissa olla!

• va////paana

oikein mitään, minulla on nykyisin sellainen tunnetila, että kaikki asiat ovat menneet ihan
        tälle perkeikalle, oli kysymys tärkeistä tai vähemmän tärkeistä asioista tässä maailmassa,
        tuntuu, että kaiken päätöksenä aina on rahan lisäksi lihallinen hyöty ja se hetken tai hetkien
        lyhytaikainen nautinnollisuus, minä olen tosi pettynyt nyky elään, onko enää odotettavissa muuta
        kuin pahenevaa elämisen tätä vapaata tyyliä

• samaa aattelen
        va////paana kirjoitti:

oikein mitään, minulla on nykyisin sellainen tunnetila, että kaikki asiat ovat menneet ihan
        tälle perkeikalle, oli kysymys tärkeistä tai vähemmän tärkeistä asioista tässä maailmassa,
        tuntuu, että kaiken päätöksenä aina on rahan lisäksi lihallinen hyöty ja se hetken tai hetkien
        lyhytaikainen nautinnollisuus, minä olen tosi pettynyt nyky elään, onko enää odotettavissa muuta
        kuin pahenevaa elämisen tätä vapaata tyyliä

ja tasa arvo se jyllää tässäkin.

• Tepposet
        Seku kirjoitti:

En kysynyt pilkallisella mielellä, mutta tuli vain mieleeni, että onko prostituoidun ammatissakin hyviä, tai vähemmän hyviä ammattilaisia.
        Luuletko työkokemuksella olevan osaa ammattinsa hyvin hoitaneiden kohdalla, vai onko kutsumusammatilla
        ratkaiseva merkityksensä?

Ammattitaito kehittyy yleensä "virkavuosien" myötä, mutta eikö prostituoitu väsy ja kulu, koe born outia nopeammin kuin jonkun muun ammatin harjoittaja? Eikö 40- vuotias ilotyttö näytä jo aika rähjäiseltä. Työhän lienee enimmäkseen yötyötä ja alkoholin ja tupakan käyttäminen näkyy ulkonaisen olemuksen rähjäisyytenä.
        Tarkoitan, että "eläköityminen" tapahtuu nopeammin kuin esm. opettajan työssä?
        Millä perusteella ilotyttö saisi eläkettä, jos ammatti laillistettaisiin? Olisiko hän oikeutettu yrittäjäeläkkeeseen, eli velvollinen maksamaan veroa ja eläkevakuutusmaksua?

Mikä olisi mielestäsi sovelias ja oikea eläkkeelle siirtymisikä?

En pysty esiintymään asiantuntijana mutta ammattitaidollista hajontaa on kaikissa ammattiryhmissä.
        Prostitutiossa se ehkäpä vielä korostuu.

Näkyvä osa, katupalvelu, on kaikkein masentavaa.

Laillistetussa bordellilaitoksessakin on tasoeroja.

Luksusta lienevät itsenäiset vapaan ammatin harjoittajat joiden palvelujen tarjonnan puitteet ja hinnoittelu asettavat jo esteitä. Hetken mielijohteesta ei persaukinainen sellaiseen voi eksyä.
        Ko. tytöt myös valitsevat jossain määrin asiakkaansa itse.

Kahdessa viimeisessä ryhmässä on selkeästi ammattiylpeitä tekijöitä.

Laittomassa katukaupassa tytöt kai kuluvat nopeimmin.
        Eläköitymisestä ei ehkä kannata puhua.

Laillisten laitosten taustaa en tunne. Päällisin puolin näyttää suunnitelmalliselta ja siistiltä toiminnalta.

Minulla on sellainen käsitys että itsenäisillä yrittäjillä on jonkinlainen jatkosuunnitelma.

Laillistamisen jälkeen verotusta voisi järjestää jonkin sortin kulunvalvonnan tapaan.
        Vapaaehtoiseen raportointiin se kuitenkin perustuisi osittain.
        Kuten meillä ravintoloiden vahtimestarien tulojen ilmoitus, ainakin takavuosina.

• bordelli-sus

tässä vastailen, kun Seku tuolla nimeni mainitsit. Tuossa miehen lainsuojattomuusasiassa olen jokseenkin samaa mieltä.
      En muutenkaan pohdi näitä seksuaaliasioita, ihan liian vaikeita asioita oilisivat "mietittäviksi", yhtä vaikeita kuin uskonasiat. Kenties kutsumusammatiksi voisi sanoa, voihan se olla jollekin ihan ihanneammatti tietyissä olosuhteissa.
      Fiksu mies se Onassis. Ja olen kuullut tällasenkin lausunnon,että entisestä ilotytöstä saa mitä mainioimman vaimon.
      Otettakoon huomioon, että monesti puhun omasta mielestäni veitikka silmäkulmassa, vaikka harva sitä tuntuu huomaavan. Muutenkin puhun niin paljon puppua, ettei mun sanomisiani pitäisi kovin todesta ottaa.
      Tuolta huomasin pilvin lähteneen matkoille, mites me nyt täällä pärjätään...voi harmi. Heh-heh.

• Seku

Eikä Pilvin mollaaminen ole mitenkään poissuljettu asia, vaikka hän on matkoilla.

Sanoin tämän noin niinkuin veitikka silmäkulmassa, mutta ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli.

Muuten, seksistä, uskonnosta, politiikasta ja rahasta voi aina löytää jutun juurta. Se on vieläpä sitä "päivänpolitiikkaa" ;D

• etsivivä-amadeus

Minkätähden normaalista sukupuolivietistä on tehty niin vaikeasti toteuttettava akti.
        Saat ja vain saat tehdä sitä joko suvunjatkamisen merkeissä,tai et lainkaan.
        Kirkko ja uskonlahkot tuomitsee lihanhimon vaikka kommuunissa lapsia käytetään hyväksi.Jopa lehmiä ja ties mitä muita eläimiä.
        Aikoinaan Hymylehti paljasti näitä asioita.
        Bordellit laillisexsi,jokaisen kaljakapakan takahuoneeseen ja maailma pelastuu.

• JoBel

tuo sylilämmön tuottaminen.
      Kaikkein vaikeinta on kuulemma oppia näyttelemään, että nauttii tuosta hommasta, niin että se äheltäjäkin usko olevansa haluttava.

• XX +Xy = 2X + XY

Ei se ole näyttelemistä sylilämmön antaminen, kun tietää istuvansa pankin päällä, kantta raottaa mielellään kun rahaa tulee. Mitä suurempi äheltäjän antama lahja, sen haluttavampi on, saa toivotuksen pian tulla uudelleen!!!!

• *Kukkahame*
        XX +Xy = 2X + XY kirjoitti:

Ei se ole näyttelemistä sylilämmön antaminen, kun tietää istuvansa pankin päällä, kantta raottaa mielellään kun rahaa tulee. Mitä suurempi äheltäjän antama lahja, sen haluttavampi on, saa toivotuksen pian tulla uudelleen!!!!

syliin suuntaavaa, pitkästä aikaa sellainen ketju jossa oikein mukavasti kertoillaan asiaa mitenkään pilkkaamatta ja isommin irvistelemättä.
        Ilotalot voisivat pelastaa meidät tältä lamalta alta aikayksikön, nyt on niin paljon tyhjiä liikehuoneistoja että jokaiseen vaan markkinarakoa täyttämään 'sylikauppa'.
        Antaisivat isännätkin emäntiensä päänsäryn rauhassa potea, huiskista tulihan sanottua... he hee!

Kiitos päivän naurusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      39
      5777
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      216
      5323
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      39
      4452
    4. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      40
      4293
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      51
      4068
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3766
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      85
      3680
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      45
      3119
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2440
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      46
      2388
    Aihe