Jos

Jääsydän >

Rakkaus ois kaupan..?

Oisko Rakkaus
halpahallin
erilaisempaa kuin
Rakkaus Stokkan ?

Tai Rakkaus
Intersportin
toista kuin
Rakkaus
Hoppy Hallin ?

Se kääritty
ois
pakkaukseen
vain
erilaiseen !

16

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ... pahnan pohjimmalle jää pieni sydän
      ajatus ja toive jostakin suuremmasta
      ... toisesta sydämestä
      ja siitä syntyvästä rakkaudesta.

      pidin ajatuksesta jolla runosi tarjoilit
      joten hyvä jääsydän !!!

      • Jääsydän >

        Sydän
        on
        aina samankokoinen
        vaik päällä sen
        sul ois
        Adidas tai
        Marco Polo..

        Tai pelkkä T- paita
        Halpahallin.

        Ei sydän siitä suurene
        tai kutistu.

        Vaikk mihin
        itses sä
        verhoat
        on
        totta tuo...

        Se sydän
        rakkautta kaipaa..

        Ei !

        Marco Polo !

        Kiitos runo 64-1,.,.Tällainen vastaruno tänään "tarjottimella "...?


    • hyvä aamuruno

      ...mielikuvia, rakkautta kaupassa.
      Lämmin ja humoristinen, oivaltava.

      • Jääsydän >

        Se oli tarkoituskin..


    • ei ole kaupan..
      Halpiksessa..
      Stokkalla..
      Intersportissa..
      tai Hobby Halissa..

      Rakkaus ei ole kaupan..
      ei pakasteessa..
      netissä..
      lehti-ilmoituksissa..
      miksi olisi..

      Rakkaus on kääritty..
      sydämeen..
      ilman papereita..
      muovia..
      mitään..

      • Jääsydän >

        No ei ole ei !

        Runot on
        luovuutta missä
        unelmat on totta
        ja totuus
        unelmaa...!

        Joskus se
        rakkaus kyllä
        tuntuu kuin
        ois pakastettu.

        Ja kun se sulaa...

        Tai jokin terävä
        siihen tökkää..

        Se tekee
        kipeää.

        Joskus melkein
        toivois et
        vois
        sen oikean sydämen päällystää
        jollain, joka
        vaientais niitä iskuja.

        Eikä sattuis
        niin paljon
        silloin kun...


    • enkelin-tuli^Å^

      aika upea...no, yhdessä näistä työsarkaa niittäneenä
      laitan myös vastarunon

      Rakkaus
      ei ole kaupan
      tuoksut...laatu...voit nähdä myös haukan

      vai onko se rennompaa menoa
      näin urheiluaikaan
      tauluteeveet vie monta perhettä ja enoa

      käytössä vasta eron huomaa
      se on niin yksinkertaista ja luojan luomaa

      koska valinta ois valtava...j näin vaikea
      oisko se valittu alimmainenkaan oikea
      jos tulppaanikimppuja olisi 10
      siitä valitaan se mukaan lähtevä.

      • Jääsydän >

        Vai oletko tulinen enkeli ?


      • enkelin-tuli
        Jääsydän > kirjoitti:

        Vai oletko tulinen enkeli ?

        nähdä
        no...ihan kuinka vaan.

        Hyvää illan jatkoa ja yötä.


    • Tapiontytteli

      tuossa jo yöllä kirjasin mietteen......
      ..nyt vielä pikkaisen sitä viilaten :)
      Jos Rakkaus olisi sellofaanissa,
      läpinäkyvässä kirkkaassa sellofaanissa
      näkisi sen arvon,
      vaikka se olisi pimeimpään nurkkaan pakattu
      kirkkaisiin valoihin tuotu
      - hinta lyöty halpahallin
      taikka koodi botique-shopin....

      Siis jos rakkaus olisi kaupan
      - siteeraan omaani
      ei sitä voi ruusuilla myydä
      ei timanteilla ostaa.....
      :) :) :)
      Hyvää viikonloppua Sinulle
      ja Tunteikasta Ystävänpäivää :)

      • Jääsydän >

        Niin mikä
        hinta on
        Rakkauden..

        Kaiken se kärsii..
        Kaiken se uskoo..
        Kaiken se kestää..

        Rakkaus tuo
        lie ylimaallista
        oikeaa ainutlaatuista.

        Mutta minä ja sinä!

        Olemme ihmisiä
        tunteemme ovat
        inhimillisiä
        sanat/teot, pahat satuttavat
        loukkaavat
        jättävät arpia, haavoja
        syviäkin.

        Niin, Rakkaus vaatii kaiken,
        rehellisyyden, uskollisuuden,
        nöyryyden...

        Luulen, tiedän jotain
        rakkaudesta tästä
        mutta vain jotain...

        Niin hyvää ystävänpäivää sinulle ja
        teille kaikille, sille AINOALLE kenelle tahtoisin toivottaa sitä...
        en voi sitä tehdä!


      • Tapiontytteli
        Jääsydän > kirjoitti:

        Niin mikä
        hinta on
        Rakkauden..

        Kaiken se kärsii..
        Kaiken se uskoo..
        Kaiken se kestää..

        Rakkaus tuo
        lie ylimaallista
        oikeaa ainutlaatuista.

        Mutta minä ja sinä!

        Olemme ihmisiä
        tunteemme ovat
        inhimillisiä
        sanat/teot, pahat satuttavat
        loukkaavat
        jättävät arpia, haavoja
        syviäkin.

        Niin, Rakkaus vaatii kaiken,
        rehellisyyden, uskollisuuden,
        nöyryyden...

        Luulen, tiedän jotain
        rakkaudesta tästä
        mutta vain jotain...

        Niin hyvää ystävänpäivää sinulle ja
        teille kaikille, sille AINOALLE kenelle tahtoisin toivottaa sitä...
        en voi sitä tehdä!

        ....näin sanoisin minäkin
        tiedän vain jotain...


        - ehkäpä toivotus tässä, voisi sieluin reittien kautta
        kulkea paikkaan kuin saavuttamattomaan....


        omalta osaltani lausun Kiitos


      • Jääsydän >
        Tapiontytteli kirjoitti:

        ....näin sanoisin minäkin
        tiedän vain jotain...


        - ehkäpä toivotus tässä, voisi sieluin reittien kautta
        kulkea paikkaan kuin saavuttamattomaan....


        omalta osaltani lausun Kiitos

        No laitoin hälle
        viestin kuitenkin
        vaikka ajattelin ,
        et en laita..

        Tunteitani noita
        mokomia,kun
        oli loukattu..!

        Mut minkäs teet
        sun vankis oon..

        Ja pyyhin
        kyyneleen...

        Hyvää YP:tä kaikille ja kiitos kaikista runoista
        ketä tähän on vastannut.


    • S.79

      Rakkautta ei voi varastaa
      Ei kahlita selliin

      Et voi sitä ostaa
      etkä myydä

      Et sitä lahja pakkauksessa saada.
      Voit viekkaudella yrittää

      Mutta se lyö sinut varkain maahan
      potkii pari kertaa jättäen jäljet jotka
      ei katoa vaikka niin tahtoisi...

    • *saaga*

      Kirjoitit tosi jännästi
      kierrätys ja kirppis jäi vain pois

      rakkauden kierrätystähän tää
      matka on
      rakkaus on ja pysyy

      kohde vain vaihtua voipi

      • Jääsydän >

        Usko oikein
        tuohon
        Rakkauden kierrätykseen...

        Itse ainakin
        haluan aitoa ja ehtaa..!

        Ja eiköhän
        muutkin!

        Rakkaus on
        juttu kahden ihmisen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe