ei olisi pitänyt haastaa analyytikkoa.nyt olen kyykyssä ja naurunalainen. en vaan pärjää sille. minä lopetankin kirjoittelun tähän paikkaan ja nuolen haavojani.anteeksi kaikille.
ei olisi pitänyt
10
226
Vastaukset
- ekopost
nyt tulee ilmi,että olisi pitänyt rekisteröityä aikoinaan tällä nimimerkillä.en ole lähettänyt yllä olevaa viestiä.mutta katsokaas kun se vitun analyytikko jäi taas häviölle kirjoittelussa,niin keksii kirjoittaa minun nimimerkillä tuollaisia valheita.olen luullut,että hän pelaisi rehtiä peliä edes hiukan,mutta mitä sitä paskaa. aika säälittävää tulla ekana meuhkaamaan ja leikkimään kaikki tietävää,ja sitten kun jää häviölle keksiä tälläistä.vitun analyytikko nyt menit liian pitkälle.olisin eilen lopettanut kirjoittelun kanssasi kokonaan,mutta nyt tulen jatkamaan,sitä niin pitkälle,että tiedät kenen kans aloit hippi leikkimään.katsotaan saatana kumpi väsyy kusiluntti vai ekopost.
- nähty on
vähän yksinkertainen? Mitä höpiuset jostain rehdistä pelistä, kun puhut henkisesti sairaasta tyypistä?
Ajattelisit vähän ennenkuin kirjoitat pehmeitä.
Muista että seinähullulla täällä roikkuminen on elämäntehtävä, ei sillä muuta elämää ole kun tämä palsta ja pari kolme nimimerkkiä joilla tänne kirjoittelee. otahan apina ihan rauhallisesti. Minä en ole kirjoitellut mitään sinun nimimerkilläsi enkä kirjoittele. Sinähän tässä raukka olet, jos itse kirjoitit avauksen ja alat perumaan puheitasi.
- taistelutahtoa
matkaan. kautta aikain ovat kaiken maailman trollit omineet toisten epävirallisia nimimerkkejä solvaamistarkoituksessa.
itse kirjoittelin aikanaan aina samalla rekisteröimättämällä nimimerkillä - minähän en näihin rekisteröidy!
Sitten huomasin häviölle jääneiden vastapelureiden omaksuvan nimimerkkini.
Mutta kyllä sisällöstä huomaa, että onko kirjoittaja alkuperäinen vai ei. - mokoma runkku
Susianalyytikko kirjoitti:
otahan apina ihan rauhallisesti. Minä en ole kirjoitellut mitään sinun nimimerkilläsi enkä kirjoittele. Sinähän tässä raukka olet, jos itse kirjoitit avauksen ja alat perumaan puheitasi.
ymmärtänyt viestin sisältöä???
taistelutahtoa kirjoitti:
matkaan. kautta aikain ovat kaiken maailman trollit omineet toisten epävirallisia nimimerkkejä solvaamistarkoituksessa.
itse kirjoittelin aikanaan aina samalla rekisteröimättämällä nimimerkillä - minähän en näihin rekisteröidy!
Sitten huomasin häviölle jääneiden vastapelureiden omaksuvan nimimerkkini.
Mutta kyllä sisällöstä huomaa, että onko kirjoittaja alkuperäinen vai ei.aina kertonut avoimesti käyttämäni nimimerkit. Nykyään olen vain ja ainoastaan rekisteröity Susianalyytikko. Ennen käytin täällä "Suden ystävää" ja hirvipalstalla "Mooses Petteriä" (rekisteröimättömiä), mutta myönnän tuolloin joskus käyttäneeni muitakin sopivia "ilmaisuja". Minähän olin tuolloin ylivoimaisesti matkituin nimimerkki koko suomi-palstalla. Kaikki halusivat olla Suden ystäviä.
Nyt en siis esimerkiksi ole fiksuna pitämäni naureskelija. Tämä hehettävä älykkö kun on jo saanut seurakseen surisevia kärpäslaumoja. Nämä kärpäset yrittävät saada niille kuulumatonta kunniaa naureskelijan kustannuksella. Minä olen puhtoinen ja valkea joutsen suvisessa suomen kesässä. Luon tarvittaessa lunta hartioillani ja kesytän suurimmatkin kinokset. Mutta matkija-apinaa minusta ei ikäpäivänä tule.- se oikea naureskelij
Susianalyytikko kirjoitti:
aina kertonut avoimesti käyttämäni nimimerkit. Nykyään olen vain ja ainoastaan rekisteröity Susianalyytikko. Ennen käytin täällä "Suden ystävää" ja hirvipalstalla "Mooses Petteriä" (rekisteröimättömiä), mutta myönnän tuolloin joskus käyttäneeni muitakin sopivia "ilmaisuja". Minähän olin tuolloin ylivoimaisesti matkituin nimimerkki koko suomi-palstalla. Kaikki halusivat olla Suden ystäviä.
Nyt en siis esimerkiksi ole fiksuna pitämäni naureskelija. Tämä hehettävä älykkö kun on jo saanut seurakseen surisevia kärpäslaumoja. Nämä kärpäset yrittävät saada niille kuulumatonta kunniaa naureskelijan kustannuksella. Minä olen puhtoinen ja valkea joutsen suvisessa suomen kesässä. Luon tarvittaessa lunta hartioillani ja kesytän suurimmatkin kinokset. Mutta matkija-apinaa minusta ei ikäpäivänä tule.kun kiljua kittaavat peräkammarin juntit sotkevat minut tuohon metsästyksen vastustajien irvikuvaan, täysi idioottiin susianalyytikkoon, heh,heh mitä tolloja te kiljun katkuiset raukat olette.
- Kyseleväinen
se oikea naureskelij kirjoitti:
kun kiljua kittaavat peräkammarin juntit sotkevat minut tuohon metsästyksen vastustajien irvikuvaan, täysi idioottiin susianalyytikkoon, heh,heh mitä tolloja te kiljun katkuiset raukat olette.
Susianalyytikko pelkkää paria kettua ja jaksaa vouhottaa susipelolla?
- ekopost
Kyseleväinen kirjoitti:
Susianalyytikko pelkkää paria kettua ja jaksaa vouhottaa susipelolla?
kuset ja paskat housussa.eipä tiennyt kenen kanssa alko taisteleen.minä kyllä näytän sille mistä puusta minä olen tehty.
- ekopost
ekopost kirjoitti:
kuset ja paskat housussa.eipä tiennyt kenen kanssa alko taisteleen.minä kyllä näytän sille mistä puusta minä olen tehty.
yllä oleva teksti ei oikean ekopostin kirjoittama.joku pilailee kanssani.toivottavasti lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2699872IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3167057Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?831832Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1061474Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61461- 1091171
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751119Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47926Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24780MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752