sähköposti ei aukea, muut toimivat. Tehkää nyt jotain
sähköposti ei aukea
8
869
Vastaukset
- BnqClNMCIs
Kristallipallo on huollossa, joten joudut itse kertomaan lisää ongelmasta.
- a
varotetaan että sivusto voi tuhota koko koneen...en ymmärrä en
- postia olisi
Suomi24.fi voisi hiukan infota,mikä mättää kun ei heidän s-postiin pääse kirjautumaan (@suomi24.fi)??????????????????????????????????????????????????????
Ja se tieto SUOMEKSI ,ei made in Ulkomaan kielellä tai vaihtakaa FI-pääte COMmiksi !!!!- Jo usean päivän ajan
The requested domain "posti.suomi24.fi" was not found. Please check the domain name and try again or contact your administrator.
Miksi sähköposti suomi24 ei toimi ? Ei ole toiminut päiviin.
- tahalliselle
kiusanteolle. Miten voi noin kauan kestää remontti??
Ei toimi ei, ei sähköposti eikä muutenkaan, tähän keskusteluikkunaan satuin pääsemään googlen suorasta linkistä, suomi24.fi kun laittaa osoitteeksi, rupeaa osoite vain vilkkumaan osoiterivillä selaimessa, mitään kuitenkaan tapahtumatta.
Ei siis toimi s-posti, ei chat, eikä koko sivu. Kilo paskaa, ottakaa uudet s-postit muualta ja unohtakaa mainos/virus-sivu :)
Joku voi haluta kokeilla laittaa antivirusohjelmasta "scan tracking cookies" asetuksen päälle ja koittaa suomi24:ää :))
Jokainen noista "kekseistä" jäljittää selaintottumuksiasi, ja ties mitä muuta salasanojen yms yhteystietojen ohella.. Way to go suomi24!- äiobfQ
Ja Suomi24 laahaa perässä. Muut sähköpostit toimivat IE9 beetassa, mutta ei TIETENKÄÄN suomi24:ssä. No, se on mulla mainospostiosoite. Ei siellä uskalla pitää tärkeitä posteja. Hukkaavat ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117