Melkoinen vastakkain asettelu on tullut huomiooni.
Ateistit (jotkut ainakin) pitävät uskovaisia mielenvikaisina. Syynä tähän on yksinkertaisesti se että monen tajuntaan ei mahdu että aikuinen ihminen joka pitää mielikuvituskaveria on terve.
Sitten taas uskovaiset väittävät minua hulluksi ilman kovin kummoisia perusteluja. Tämä on erittäin arveluttavaa ja huolestuttavaa. Aloin miettiä että millaisia ihmisiä tämä nykyinen avohoito järjestelmä päästää sekaamme kulkemaan?
Henkilö joka omista harhoistaan sekaisena hyökkää nettifoorumilla arvostelemaan muiden mielenterveyttä on selvästi vaarallinen itselleen ja muille.
Siispä ehdottaisin että me todellisessa maailmassa elävät ateistit kävisimme lähiseurakunnassa tarkastamassa millaista porukkaa siellä liikkuu. Ja mahdollisesti tekisimme ilmoituksen poliisille jos vaarallisia psyykepotilaita on irti.
Mielensairautta vai terveyttä?
56
721
Vastaukset
- Kössönöm
Minä en kirkkoon tai seurakuntasaliin mene, koska ei ole pakko. Irti ne ovat, ihan saarnastuolissa asti, minkäs teet.
- kartan ateismia
Kössönöm pelkää, että tulee uskoon.
- Kössönöm
kartan ateismia kirjoitti:
En tietenkään, minua vaan ällöttää katsella kun ihmiset sekoilevat.
Kävelin kerran erään rakennuksen ohi jonka seinässä luki: Myöhempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkko, sisältä kuului kummallista mölinää, laulua ja pauketta. Teki niin mieli mennä kurkkaamaan mitä helvettiä siellä touhataan. Ovessaki luki "tervetuloa" Mutta en uskaltanut mennä sisään. Joku kerta vielä rohkaisen itseni ja käväsen päällistelemässä. Mitähän uskonlahkoa nämä kyseisessä kirkossa olevat ovat? Tietääkö kukaan?
- ihan terve
kartan ateismia kirjoitti:
Kuka tahansa normaali tervejärkinen ihminen pelkää syystäkin mielenterveytensä menettämistä.
Minä olen kasvanut uskovassa perheessä ja nähnyt sekä kokenut kaiken sen sairaan hulluuden.
Demoneja ja piruja vaanii joka nurkassa, kaikki mahdollinen on syntiä ja jyrkästi kiellettyä,
tasa-arvo ja ihmisarvo ja ihmisoikeudet eivät merkitse mitään 2000 vuotta sitten eläneiden
lammaspaimenten näkemysten rinnalla, kaikki tiedemiehet ovat saatanallisessa salaliitossa,
evoluutio on paholaisen juoni uskovaisten eksyttämiseksi ja maailma on oikeasti vain 6000 vuotta
vanha ja aids paranee tai amputoitu jalka kasvaa takaisin pelkästään rukoilemalla. Joopa joo.
Pimeä varhaiskeskiaika ei ollut ihmiskunnan ylväimpiä hetkiä, mutta jotkut toivottomat
tomppelit elävät sitä vielä nykyäänkin ja lisäksi kehtaavat vaatia, että kaikkien muidenkin
pitäisi elää sitä samaa ja että muutkaan eivät saa käyttää normaalia tervettä järkeä,
koska sellainenhan on saatanasta.
"Jos kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan parempi, että
käsipuolena tai jalkapuolena pääset sisälle elämään, kuin että sinut molemmat kädet ja jalat
tallella heitetään ikuiseen tuleen. "
Uskovat ovat soveltaneet tätä kaunista raamatun sanomaa (mikä olisikaan kauniimpaa kuin
ikuinen kidutus?) valitettavasti myös siten, että jos aivosi tai järkesi viettelee sinut, niin
heitä se pois. Tämän faktan voi havaita jokaisen hihhulin kirjoituksessa tällä palstalla.
Niissä ei koskaan ole järjen hippustakaan. - mappilaiset
missxcessive kirjoitti:
Kävelin kerran erään rakennuksen ohi jonka seinässä luki: Myöhempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkko, sisältä kuului kummallista mölinää, laulua ja pauketta. Teki niin mieli mennä kurkkaamaan mitä helvettiä siellä touhataan. Ovessaki luki "tervetuloa" Mutta en uskaltanut mennä sisään. Joku kerta vielä rohkaisen itseni ja käväsen päällistelemässä. Mitähän uskonlahkoa nämä kyseisessä kirkossa olevat ovat? Tietääkö kukaan?
>Kävelin kerran erään rakennuksen ohi jonka seinässä luki: Myöhempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkko, sisältä kuului kummallista mölinää, laulua ja pauketta. Teki niin mieli mennä kurkkaamaan mitä helvettiä siellä touhataan. Ovessaki luki "tervetuloa" Mutta en uskaltanut mennä sisään. Joku kerta vielä rohkaisen itseni ja käväsen päällistelemässä. Mitähän uskonlahkoa nämä kyseisessä kirkossa olevat ovat? Tietääkö kukaan?<
mormoneja, joiden oppi-isän joseph smithin mielenvikaisuus on ikäänkuin rikastunut vuosien saatossa suurta myötähäpeää aiheuttaviksi rituaaleiksi. mappilaiset kirjoitti:
>Kävelin kerran erään rakennuksen ohi jonka seinässä luki: Myöhempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkko, sisältä kuului kummallista mölinää, laulua ja pauketta. Teki niin mieli mennä kurkkaamaan mitä helvettiä siellä touhataan. Ovessaki luki "tervetuloa" Mutta en uskaltanut mennä sisään. Joku kerta vielä rohkaisen itseni ja käväsen päällistelemässä. Mitähän uskonlahkoa nämä kyseisessä kirkossa olevat ovat? Tietääkö kukaan?<
mormoneja, joiden oppi-isän joseph smithin mielenvikaisuus on ikäänkuin rikastunut vuosien saatossa suurta myötähäpeää aiheuttaviksi rituaaleiksi.Ok. Kuulosti kyllä omituiselta se meteli. Voisi olla järkytys nähdä näitä rituaaleja ihan omin silmin. Ehkä on parempi kiertää kaukaa, tai ei ainakaan yksin sisälle lampsia..
- Kössönöm
missxcessive kirjoitti:
mormoneja, joilla on ne taikakalsarit.
http://www.mormonismi.net/temppeli/ihokas.shtml Kössönöm kirjoitti:
mormoneja, joilla on ne taikakalsarit.
http://www.mormonismi.net/temppeli/ihokas.shtmlNyt repes. IHOKAS???? :D
- Kössönöm
missxcessive kirjoitti:
Nyt repes. IHOKAS???? :D
Ihokas suojaa onnettomuuksilta. Eiks olekin seksikkäitä alusasuja?
Kössönöm kirjoitti:
Ihokas suojaa onnettomuuksilta. Eiks olekin seksikkäitä alusasuja?
Mormonit tiedän mutta en ole piitannut perehtyä heidän rituaaleihin ja pukeutumiseen. Jotenkin tuli mieleen ne lahkolaiset jotka tekivät joukkoitsemurhan valkoisissa Nike lenkkareissa. Ihan tajutonta... :D
- kaupungilla tuulee
Entäpäs jos se mielentervveysongelma onkin sulla ja sun tapaisillas keikareilla, eikä kirkossa olevilla? Kuulostit niin lenttoon lähtevältä tuossa pikku tekstissäs, että sinnuu pittää muitten pittää muan pinnalla.
- olipas ne tiukkapipo
ihan terve kirjoitti:
Kuka tahansa normaali tervejärkinen ihminen pelkää syystäkin mielenterveytensä menettämistä.
Minä olen kasvanut uskovassa perheessä ja nähnyt sekä kokenut kaiken sen sairaan hulluuden.
Demoneja ja piruja vaanii joka nurkassa, kaikki mahdollinen on syntiä ja jyrkästi kiellettyä,
tasa-arvo ja ihmisarvo ja ihmisoikeudet eivät merkitse mitään 2000 vuotta sitten eläneiden
lammaspaimenten näkemysten rinnalla, kaikki tiedemiehet ovat saatanallisessa salaliitossa,
evoluutio on paholaisen juoni uskovaisten eksyttämiseksi ja maailma on oikeasti vain 6000 vuotta
vanha ja aids paranee tai amputoitu jalka kasvaa takaisin pelkästään rukoilemalla. Joopa joo.
Pimeä varhaiskeskiaika ei ollut ihmiskunnan ylväimpiä hetkiä, mutta jotkut toivottomat
tomppelit elävät sitä vielä nykyäänkin ja lisäksi kehtaavat vaatia, että kaikkien muidenkin
pitäisi elää sitä samaa ja että muutkaan eivät saa käyttää normaalia tervettä järkeä,
koska sellainenhan on saatanasta.
"Jos kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan parempi, että
käsipuolena tai jalkapuolena pääset sisälle elämään, kuin että sinut molemmat kädet ja jalat
tallella heitetään ikuiseen tuleen. "
Uskovat ovat soveltaneet tätä kaunista raamatun sanomaa (mikä olisikaan kauniimpaa kuin
ikuinen kidutus?) valitettavasti myös siten, että jos aivosi tai järkesi viettelee sinut, niin
heitä se pois. Tämän faktan voi havaita jokaisen hihhulin kirjoituksessa tällä palstalla.
Niissä ei koskaan ole järjen hippustakaan.Mie ite oon uskossa, eikä miun kotona pelätä tommossii asioita ollenkaan! Miee laitan turvani Jumalaan, ja olen saanut olla turvassa tähännii asti! Rauhoo sulle vaan, ja koeta ymmärttee, että eivät ne kaikki uskovaiset samanlaissii ole kuin siun ankkeet kotiolosi olivat!
- mikä siellä mölysi?
missxcessive kirjoitti:
Jos olis näyttäny siltä, että sieltä tulloo piano niskaan, niin ei sinne sit ois kannattanu sisälle mennä!
- ei egot pure
missxcessive kirjoitti:
Ok. Kuulosti kyllä omituiselta se meteli. Voisi olla järkytys nähdä näitä rituaaleja ihan omin silmin. Ehkä on parempi kiertää kaukaa, tai ei ainakaan yksin sisälle lampsia..
Anna niihen mormoonipartasetien olla rauhassa, ei ne sulle mittään pahhoo tie. Jos niillä oli siellä vieraita, jotka eivät osanneet lauloo? Se mölinä voi johtua siitäkin, ja pauke jos joku tippu alas parvelta, kun oli liian monta torvensoittajaa samalla korokkeella?
- silkkaa sontaaa
olipas ne tiukkapipo kirjoitti:
Mie ite oon uskossa, eikä miun kotona pelätä tommossii asioita ollenkaan! Miee laitan turvani Jumalaan, ja olen saanut olla turvassa tähännii asti! Rauhoo sulle vaan, ja koeta ymmärttee, että eivät ne kaikki uskovaiset samanlaissii ole kuin siun ankkeet kotiolosi olivat!
Voi sinnuuö u raukkaparkaa joka kiellät itseltaäsi sekä nornaalin terveen järjen että loogisen
'ja kriittisen ajatttelun. Sellaisiaia ihmisiä tavataan usein nimittää tyhmiksi.
Minun vanhempani olivat paikkakunnan herätysliikkeen kärkihahmoja, raamattupiirien
ja rukouskokouksien ja hartaustilauksien vetäjiä. Rukoiltiin hurmoksessa, kaatuiltiin ja
puhuttiin kielillä, koettii "ihmeparannuksia", vedettiin raamattupiirejä ja rukouskokouksia.
Millä ihmeen perusteella sinä väität, etteivät vanhempani olleet aitoja oikeita
uudestisyntyneitä uskovia? - Pelastusarmeijalaine
silkkaa sontaaa kirjoitti:
Voi sinnuuö u raukkaparkaa joka kiellät itseltaäsi sekä nornaalin terveen järjen että loogisen
'ja kriittisen ajatttelun. Sellaisiaia ihmisiä tavataan usein nimittää tyhmiksi.
Minun vanhempani olivat paikkakunnan herätysliikkeen kärkihahmoja, raamattupiirien
ja rukouskokouksien ja hartaustilauksien vetäjiä. Rukoiltiin hurmoksessa, kaatuiltiin ja
puhuttiin kielillä, koettii "ihmeparannuksia", vedettiin raamattupiirejä ja rukouskokouksia.
Millä ihmeen perusteella sinä väität, etteivät vanhempani olleet aitoja oikeita
uudestisyntyneitä uskovia?Ateisti/kommunistinen naapurin perhe on kasvattanut kaksi poikaansa "hyvän kodin imapiirissä". Molemmat ovat nyt alkoholisteja. Vanhempi poika on ollut monta kertaa mielisairaalassa. Perheen äitikin on kerran joutunut hoitoon. Tuon ateistiperheen isä hakkaa nyt nuorempaa poikaa, joka on alkanut käydä hengellisissä kokouksissa. Poika on ollut jo puoli vuotta ilman viinaa. Hän on 23 vuotias eikä vielä koskaan ole ollut töissä. Nyt jo etsii töitäkin kommunisti-isän kauhuksi. Yhteiskunnan kun pitäisi elättää hänen jälkikasvunsa.
Ateistinen hyvä kotiko? missxcessive kirjoitti:
Moe!!
Mormonien juuret johtavat jenkkeihin. Heidän oppinsa poikkeaa kristillisyydestä niin paljon, ettei heitä voida pitää kristillisenä kirkkona. Suomessa näkee välillä pukuihin pukeituneita mormonipoikia pyöräilemässä ovelta ovelle kertomassa liikkeestään.- sghfgjgkhl
Pelastusarmeijalaine kirjoitti:
Ateisti/kommunistinen naapurin perhe on kasvattanut kaksi poikaansa "hyvän kodin imapiirissä". Molemmat ovat nyt alkoholisteja. Vanhempi poika on ollut monta kertaa mielisairaalassa. Perheen äitikin on kerran joutunut hoitoon. Tuon ateistiperheen isä hakkaa nyt nuorempaa poikaa, joka on alkanut käydä hengellisissä kokouksissa. Poika on ollut jo puoli vuotta ilman viinaa. Hän on 23 vuotias eikä vielä koskaan ole ollut töissä. Nyt jo etsii töitäkin kommunisti-isän kauhuksi. Yhteiskunnan kun pitäisi elättää hänen jälkikasvunsa.
Ateistinen hyvä kotiko?Älä valehtele, sanotaan jossakin hihhuliopuksessa, etkö ole lukenut?
- kieliopo
olipas ne tiukkapipo kirjoitti:
Mie ite oon uskossa, eikä miun kotona pelätä tommossii asioita ollenkaan! Miee laitan turvani Jumalaan, ja olen saanut olla turvassa tähännii asti! Rauhoo sulle vaan, ja koeta ymmärttee, että eivät ne kaikki uskovaiset samanlaissii ole kuin siun ankkeet kotiolosi olivat!
ja tule sitten kirjoittamaan uudestaan.
Eihän johonkin asiaan uskomista vielä voida mielisairautena pitää. Sitten, kun asiaan liittyy aistiharhoja tai vaikkapa järjettömiä pelkotiloja, on asia jo hieman toinen.
- Nyt meni ohi!
Ensiksikin palstalla kaikki ateistit ovat varmoja siitä,
millaisia uskovat ovat ja pilkkaavat mielinmäärin -
mutta sitten yksi ateisti ehdottaa muille,että
mentäisiin seurakuntaan katsomaan millaisia ne
uskovat oikein ovat..?! Nyt meni ohi! kirjoitti:
uskovat oikein ovat..?!En minä normiuskista pilkkaa, mutta nämä ääripään hihhulit ovat aika huvittavia, siksi ihan uteliaisuuttani voisin kävästä jossain hellari/mormonikokouksessa.
- Sethos
Myöhempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkko=mormooni kirkko.
Hitsi sentään, kyllä noilla uskovaisilla riittää valinnaisia uskomus-suuntauksia. Sethos kirjoitti:
Myöhempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkko=mormooni kirkko.
Hitsi sentään, kyllä noilla uskovaisilla riittää valinnaisia uskomus-suuntauksia.Kiitti tiedosta. Joka päivä oppii jotain uutta ^^
Nyt meni ohi! kirjoitti:
uskovat oikein ovat..?!Mitä ihmettä sinä oikein horiset?
- ei ne mormoonit pure
missxcessive kirjoitti:
En minä normiuskista pilkkaa, mutta nämä ääripään hihhulit ovat aika huvittavia, siksi ihan uteliaisuuttani voisin kävästä jossain hellari/mormonikokouksessa.
Tiedoksi vuan, että hellarit ovat hyvin karismaattisia, mut maanläheisiä, eikä kielilläpuhujaa tartte pelätä, se on ihan kiltti mut se rukoilee Jumalalle, ja sen puhe muuttuu siinä itsestään.
"Siispä ehdottaisin että me todellisessa maailmassa elävät ateistit kävisimme lähiseurakunnassa tarkastamassa millaista porukkaa siellä liikkuu. Ja mahdollisesti tekisimme ilmoituksen poliisille jos vaarallisia psyykepotilaita on irti."
Jos sinua kiinnostaa käydä tirkistelemässä palvontamenoja niin siitä vaan. Minä en kyllä menisi enkä mene. Minun hihhulikiintiö on loppuelämäksi täynnä. ;)
Mielenterveysasioiden hoito ei ole Suomessa minun kokemuksieni mukaan ihan perseellään mutta kyllä siinä paljon parannettavaakin olisi.- Junalla Helsinkiin
Laitoksista laitetaan ihmisiä kaduille, eikä päästetä välttämättä takasin vaikka itse haluaisivat mennä. Ei se kuulosta hyvältä hoidolta? Sen takia siellä Helsingissä on välillä vaarallistakin, ja tapahtuu välikohtauksia.
Junalla Helsinkiin kirjoitti:
Laitoksista laitetaan ihmisiä kaduille, eikä päästetä välttämättä takasin vaikka itse haluaisivat mennä. Ei se kuulosta hyvältä hoidolta? Sen takia siellä Helsingissä on välillä vaarallistakin, ja tapahtuu välikohtauksia.
Tiedoksi sinulle murrehirmu, en asu helsingissä ja minun mielipiteeni mielenterveyshoidosta perustuvat omiin henk. koht. havaintoihini läheisten ihmisten hoidosta, ei mihinkään "mutuun".
Kävin vapaakirkossa viimmeksi vierailulla
koska kaverini kuoro siellä esiintyi (ja ihan mielenkiinnosta)
Eikä ole mitään hirveitä patoutumia ollut ko.rakennuksia kohtaan
Joku herra siellä isoon ääneen edessä toivotti tunnin ajan vääräuskovia
kadotukseen/helvettiin
Et oli siinäkin lapsilla ja nuorilla hauskaa...- Liioittelet!
Tuollaiset ihmiset ovat aina saaneet niskakarvani nousemaan!
Mitä mieltä kaverisi olisi tuollaisesta,jos tietäisi mitä kirjoittelet..? Liioittelet! kirjoitti:
Tuollaiset ihmiset ovat aina saaneet niskakarvani nousemaan!
Mitä mieltä kaverisi olisi tuollaisesta,jos tietäisi mitä kirjoittelet..?Hän tietää asiasta...
Kysyin myöhemmin että tiesikö tämä ko. herra läsnäolostani
Tuntui nimittäin ihan siltä ku olisi sormella osoittanut
"Sinä siellä vääräuskova, joudut helvetin palaviin liekkeihin"
Ei ne uskovatkaan ole aina niin suvaisevaisia ihmisiä kuin kuvitellaan
- ja ne vaan menee
Suomessa on erittäin usseella ilikkeellä tyypillä piilomielentervveysongelmmii, mutta siellä ne vuan mennööt, eikä kukkaan anna niille ees liäkkeitä! Just tässä paikassa ne löyttyy pilkkaamisensa ansioista, ja kyllä ois tässä paikassa psykiatrilla töitä!
- ilmoittakaa heti
poliisille
- Foulheart
Murteet ovat mukavia ainoastaan puhuttuina. Kirjoitettuna ne eivät ole kauniita.
- Foulheart
ilmoittakaa heti kirjoitti:
poliisille
Ilmoitin jo. Täältä poliisiautosta kirjoittelen.
- Lähes hihhuliateisti
Foulheart kirjoitti:
Murteet ovat mukavia ainoastaan puhuttuina. Kirjoitettuna ne eivät ole kauniita.
Vaikuttaa, että tälle palstalle on kerääntynyt meitä ateistihihhuleita pitämään menojaan: "Minä en usko mihinkään! Halllelluuujaaa! Ateistiuskonto vapautti minut! Ylistys ateismille!"
- Amen.
Lähes hihhuliateisti kirjoitti:
Vaikuttaa, että tälle palstalle on kerääntynyt meitä ateistihihhuleita pitämään menojaan: "Minä en usko mihinkään! Halllelluuujaaa! Ateistiuskonto vapautti minut! Ylistys ateismille!"
Levolle laske atteni
armias ole suojani,
jos sijoiltain en nousisi
helvettiin ota tykösi - Foulheart
Amen. kirjoitti:
Levolle laske atteni
armias ole suojani,
jos sijoiltain en nousisi
helvettiin ota tykösiAteisti EI USKO HELVETTII....
Huups! Melkein sait minut trollipeikko.
Niin uskominen ei kuulu Suomessa tautiluokitukseen,siitä kai on kuitenkin lähdettävä.
- Moikkis69
Vuodesta 1972, olet ollut terveiden kirjoissa?
- Pysähdy!
Omissa viesteissäsi kerrot suoraan, että ole jotenkin lapsellinen ja epävakaa häiluvä tyyppi. En nyt hullunan sinua pidä, jos sinulla on persoonallisuus- ja milialahäiriöitä. Mikä sinä sitten olet? sellainen kuva tulle reliikeistäsi ja toilailuistasi ja myönnät itsekin että et ole vakaa! Älä syytä siitä uskovaisia.
A10097 kirjoitti:
Sarkasmin ja (petikaverin) orgasmin tunnistamisessa on yhteinen piirre: Aina ei onnistu.
Vaimo tuossa väittää, että se on hoksannut ihan selvästi mun.
A10097 kirjoitti:
Vaimo tuossa väittää, että se on hoksannut ihan selvästi mun.
Nyt se meinas heittää mua jollain vihkolla. Se lukee näitä muttei kirjota tänne koskaan.
Se on vähän uskovainen...
Jos mua ei kuulu enään palstalle niin jatkot löytyy iltapäivälehdistä.
Ja muuten, mua se kuolema ei enää pelota.
- Aika peteviä hulluja
Tämän ateisitn ehdotusta. Menkää vain "hullujahtiin."
Miten voitte käsittää, että uskovaisilla, jopa teidän mielestä erittäin fanaattisilla, kuten helluntailaisilla ja vapaakirkollisilla on kehitysmaissa: mahtavia koulu-ja sairaalalaitoksia. Niissä on töissä lääkäreitä ja sairaahoitajia. Kristilliseen kehitysaputöihin lähtee diplomin insinöörejä ja yleensä näihin erikoistehtäviin vaaditaan huippukoulutus ja ammattitaito. Mikäki ihminen on psyykesairas ei hän mitenkään pysty pitkäjänniteisesti työskentelemään jopa kymmeniä vuosia vieraassa kulttuurissa ja opiskelemaan siellä uusia kieliä ym.
Yleensä ihmiset, jotka ovat mileisairaita ovat eläkkeellä ja lääkekierteessä. Voitteko ajatella että jotkun tietyn tyypin ihmiset, jotka pystyvät yllämainittuihin tehtäviin, ovat todellakin jonkin tyypin milelisairaita.Mielisairaus ei aina ole sitä että riekutaan kylillä kykenemättöminä mihinkään hyödylliseen. Mielisairaus voi myös olla pakonomaista suorittamista kymmenien vuosien ajan ja mielikuvitusmaailmaan tukeutumista.
Ja turha tulla väittämään, ettei yllekirjoittaneella olisi asiasta kokemusta.- Uskossa olen
A10097 kirjoitti:
Mielisairaus ei aina ole sitä että riekutaan kylillä kykenemättöminä mihinkään hyödylliseen. Mielisairaus voi myös olla pakonomaista suorittamista kymmenien vuosien ajan ja mielikuvitusmaailmaan tukeutumista.
Ja turha tulla väittämään, ettei yllekirjoittaneella olisi asiasta kokemusta.Koko nuoruuteni olin hullu ja sekopää. Sitten aikuisiässä tulin uskoon. Sain vähäisen järkeni takaisin. Nyt on vaimo ja lapsiakin. Töitä riittää. Ja veroja maksan, että saatte hommata niitä muslimipakolaisianne tänne Suomeen.
- souldaughter
Uskossa olen kirjoitti:
Koko nuoruuteni olin hullu ja sekopää. Sitten aikuisiässä tulin uskoon. Sain vähäisen järkeni takaisin. Nyt on vaimo ja lapsiakin. Töitä riittää. Ja veroja maksan, että saatte hommata niitä muslimipakolaisianne tänne Suomeen.
Olet siis siinä uskossa (please excuse the pun), että nimenomaan ateistit haluavat lisää muslimipakolaisia Suomeen? Mistä ihmeestä olet saanut tuon käsityksen?
- 32
souldaughter kirjoitti:
Olet siis siinä uskossa (please excuse the pun), että nimenomaan ateistit haluavat lisää muslimipakolaisia Suomeen? Mistä ihmeestä olet saanut tuon käsityksen?
olen eläkkeellä mielisairauden takia 11vuotta en pärjännyt työ elämässä, olin kuulemma tehoton.
uskossa olen ollut32vuotta tulin satanistista uskovaiseksi.mulla oli hirveitä pelkotiloja new age siteissä
okultismissa lopulta pahanvankina.usko jeesukseen pelastaa ei kirkot kirkkokunnat,eri asia hakeutua
seurakunta yhteyteen jossa on muitakin uskovia.oon kyllä rähjännyt jumalalle mielisairaudestani ei oo makeetauti.tuntuu tosi hönöltä ihan sisällä on taivasvarmuus sisäinen rauha jeesuksessa.ja omassa itessäni mielitauti jota pillerit pitää kasassa.on diabetes keukoahtaumatauti verenpaine juttuja myös .tykkään elokuvista kunnon musasta ,mulla on tosi hyvä vaimo kasvatettu maailmalle 3poikaa,joten oon riitan kanssa kahen vanhetaan yhessä.mulla myös on koira ja kissa ovat sellaisia tassuterapeutteja. - TosiHurskas
souldaughter kirjoitti:
Ateistit ovat Saatanan lähettiläitä! Nämä vääräuskoiset tulisi likvidoida heti aamun koitteessa anteeksi antavan ja armollisen Jumalan, Herramme Kristuksen edessä! Nämä saatanan palvasteliat ovat tuhonneet kauniin läntisen yhteiskuntamme synkillä puheillaan ja teoillaan, ei niitä noitavainoja ja ristiretkiä turhaan ollut, ettäs tiedätte! Te vanhurskaat ja tosi uskovaiset, liittykää yhteen ja tuhotkaa ateismin saatanallinen voima! Amen!
- Kunnioitan ateisteja
TosiHurskas kirjoitti:
Ateistit ovat Saatanan lähettiläitä! Nämä vääräuskoiset tulisi likvidoida heti aamun koitteessa anteeksi antavan ja armollisen Jumalan, Herramme Kristuksen edessä! Nämä saatanan palvasteliat ovat tuhonneet kauniin läntisen yhteiskuntamme synkillä puheillaan ja teoillaan, ei niitä noitavainoja ja ristiretkiä turhaan ollut, ettäs tiedätte! Te vanhurskaat ja tosi uskovaiset, liittykää yhteen ja tuhotkaa ateismin saatanallinen voima! Amen!
Tunnen muutamia ateisteja, jotka ovat kunnon ihmisiä; jopa esimerkillisiä yhteiskunnan tukipylväitä. He myös kunnioittavat sitä, että itse olen uskossa Jeesukseen. Olemme keskustelleet asioista. Tuloksemme on, että ihminen on hyvä selittelemään:
Viisas ateisti osaa puheillaan tehdä uskovaisen naurettavaksi! Samoin älykäs uskovainen osaa lyödä luun kurkkuun atesitiuskovaiselle.
Todellisesti kuitenkin tiedän, ettei ateisteja oikeasti ole. Jotkut vaan omaksuvat sellaisen ryhmän itselleen, kun ihminen nyt vaan tahtoo kuulua johonkin kategoriaan.
Mennään eteen päin sovinnossa. Olen uskossa ja toivon kaikille pelastusta syntien anteeksiantamuksen kautta!
Jeesus kuoli ristillä SINUN syntiesi edestä, sinulle kuuluvalla paikalla!
Ota Hänet vastaan elämäsi Herraksi! Hän rakastaa sinua! - fjhgkjhkpj
Kunnioitan ateisteja kirjoitti:
Tunnen muutamia ateisteja, jotka ovat kunnon ihmisiä; jopa esimerkillisiä yhteiskunnan tukipylväitä. He myös kunnioittavat sitä, että itse olen uskossa Jeesukseen. Olemme keskustelleet asioista. Tuloksemme on, että ihminen on hyvä selittelemään:
Viisas ateisti osaa puheillaan tehdä uskovaisen naurettavaksi! Samoin älykäs uskovainen osaa lyödä luun kurkkuun atesitiuskovaiselle.
Todellisesti kuitenkin tiedän, ettei ateisteja oikeasti ole. Jotkut vaan omaksuvat sellaisen ryhmän itselleen, kun ihminen nyt vaan tahtoo kuulua johonkin kategoriaan.
Mennään eteen päin sovinnossa. Olen uskossa ja toivon kaikille pelastusta syntien anteeksiantamuksen kautta!
Ota Hänet vastaan elämäsi Herraksi! Hän rakastaa sinua!Älä valehtele
Kunnioitan ateisteja kirjoitti:
Ota Hänet vastaan elämäsi Herraksi! Hän rakastaa sinua!Okei.
Jos sinä alat lukea päivittäin uskontunnustuksen, johon liität lauseen: 'Totuuden nimessä; minä uskon mielikuvitusolentoihin.', niin minä voin vastavuoroisesti ajatella seuraavaa lausetta: 'Luojan kiitos, minä en usko mielikuvitusolentoihin.'.
- mene itsees
myös osaa harkita, mitä lupaa. Sinäkin lupasit! Perustit jopa omat sivut raportoidaksesi seurakuntakäyntejäsi ja kokemuksiasi siellä. Laihanlaiset ovát olleet raporttisi.
Aika sekavia itsekin kirjoittelit - nyt tulit kurkkaamaan tänne!
Parempi munia ensin ja kotkottaa sitten kun muna on pesässä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1234619Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293357- 203265
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472969Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka502876Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222809Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 92079