Meitähän

on tässä jo kaksi kappaletta, nimittäin legendoja meinaan. Nyt voidaan siis unohtaa panettelut kaksijakoisuudestani (heh heh), kun naureskelija ilmiselvästi elää eri ihmisruumiissa kuin minä. Kaikki kunnia alkuperäiselle naureskelijalle ja myötähäpeä apinoille, jotka yrittävät seurata johtajaansa. Hysteerinen apina kuvittelee olevansa jopa Susianalyytikko, jotta voisi vinkua hyväksyttävästi pahaa oloansa ja pelkotilojansa muulle maailmalle.

Jatka naureskelija arvokasta työtäsi. Apinan sivistäminen on työlästä, mutta kannattavaa. Apina pitäisi oikeasti häätää kaupunkiin ja antaa luonnolle, esim. petoeläimille tilaa. En voi olla tähän mainitsematta, jotta poronpurija on tyhmin apina.

14

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täpöllä

      Terve taas susianalisti, hihehohaheho....

      Oma itsensä pellenä ja h... hoho-hehe... tytyväisenä omana ihtennään hoopellenä...HEHEHOHOHAHAHOHEHEHAAA, maftavaa aevan maftawaa HOHEHOHEHAHAAA!!!!! MAFTAVAAA HOOHEHHEHHAAHOOHEEHHAAA!!!!! ;-)

    • heh.

      Hullu, pitää itseään ja legendana. Hae apua. http://www.mielenterveysseura.fi/

      • tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.


      • löyhkä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.

        tuleekin omasta jalkovälistäsi.
        Jokaisessa raaputuksessasi muistat mainita ominaishajusi.Ainut totuus jutuissasi!


      • jonkinlainen
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.

        selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
        Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?


      • jonkinlainen kirjoitti:

        selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
        Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?

        sanoin, että haistan pelonsekaisen hienhajun. Eikö apina (sinä) ymmärrä selvää suomen kieltä?


      • 98893456
        jonkinlainen kirjoitti:

        selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
        Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?

        vaan satu oleen poromies kun olet nuin saakutin tyhmä?


      • ekopost
        98893456 kirjoitti:

        vaan satu oleen poromies kun olet nuin saakutin tyhmä?

        älä pilkkaa poromehiä.tekevät arvokasta työtä säätelemällä petokantaa!! oikeastaan tekevät teidän etelän ihmisten hyväksi paljon,kun eivät pääse pedot leviämään sinne etelään,kun osaavat hoitaa tarkasti petokantaa.vai mitä sanoo analyytikko,ehkä kerranki olet samaa mieltä?


      • Rem.
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.

        Samalla tavalla se susikin tottelee lyijyä, kuten muutkin riistaeläimet.


      • yleisesti ottaen
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sanoin, että haistan pelonsekaisen hienhajun. Eikö apina (sinä) ymmärrä selvää suomen kieltä?

        Oma ihtesä... hoho-hehe-haha... ho..pellenä........ HA-HA-HOHO-BUAHAHHAHAAA!!!! MAFTAVAA BUAHAHOHOOOO!!!!



        vituttaapiko vituttaapiko kuuntelen... hnrjhiheha.... BUAHAHAHHAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!


      • Jorsku
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.

        Telkkarista tulee muuten Van Helsing tällä hetkellä. Kannattaa kattoo on muuten tosi hyvä ohjelma. Siinä on ihmissusiakin.


    • naureskeIija

      Kuraperseapinoiden sivistäminen on tosiaan työlästä, mutta pakkohan sitä on yrittää. Putkiaivoiset punaniskat sun muut jurvatapit kun eivät ole niitä helpoiten opetettavia, mutta pikku hiljaa se siitä suttaantuu. Ja kyllä, pölkkypäisempää kaurahattua kuin poromies saa hakea. Ja nämä kainuulaiset pölvästit.. huhhuh, eipä voi kuin naureskella.

      • Kyllä sama henkilö

        VOI oikeasti rekisteröidä kaksi nimimerkkiä, kuten tuo edellä leukojaan repivä kuraperseapinan nussiskelija, vai miten hän itseään kutsuukaan.


      • Näin on näreet

        Jo ruveta sinunkin naureskelemaan itellesi. täh?

        Ootte harvinaisen melekosia TYHMIÄ MOUKKIA, kun kuvittelette voivanne muuttaa vuostuhansia luonnon kasvattamia ihmisiä omien mielisairaiden houreittenne seuraajiksi.

        Eikö jo järki ala toimia, jotta näkisitte meininkinne naurettavuuden ?

        Oottekin sen verran alikehittyneitä, jotta ette tajua itse olevanne naurun alaisia ja säälittäviä tekopyhistelijöitä, ja elukoiden hyväksikäyttäjiä.

        Saatanan kutaleet, asennatte vielä vielä kaikenmaaliman härveleitä villielukoihin, ja niiden riesaksi, kun ette idiootit muuten tajua luonnosta yhtään mitää !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe