on tässä jo kaksi kappaletta, nimittäin legendoja meinaan. Nyt voidaan siis unohtaa panettelut kaksijakoisuudestani (heh heh), kun naureskelija ilmiselvästi elää eri ihmisruumiissa kuin minä. Kaikki kunnia alkuperäiselle naureskelijalle ja myötähäpeä apinoille, jotka yrittävät seurata johtajaansa. Hysteerinen apina kuvittelee olevansa jopa Susianalyytikko, jotta voisi vinkua hyväksyttävästi pahaa oloansa ja pelkotilojansa muulle maailmalle.
Jatka naureskelija arvokasta työtäsi. Apinan sivistäminen on työlästä, mutta kannattavaa. Apina pitäisi oikeasti häätää kaupunkiin ja antaa luonnolle, esim. petoeläimille tilaa. En voi olla tähän mainitsematta, jotta poronpurija on tyhmin apina.
Meitähän
14
332
Vastaukset
- täpöllä
Terve taas susianalisti, hihehohaheho....
Oma itsensä pellenä ja h... hoho-hehe... tytyväisenä omana ihtennään hoopellenä...HEHEHOHOHAHAHOHEHEHAAA, maftavaa aevan maftawaa HOHEHOHEHAHAAA!!!!! MAFTAVAAA HOOHEHHEHHAAHOOHEEHHAAA!!!!! ;-) - heh.
Hullu, pitää itseään ja legendana. Hae apua. http://www.mielenterveysseura.fi/
tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.
- löyhkä
Susianalyytikko kirjoitti:
tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.
tuleekin omasta jalkovälistäsi.
Jokaisessa raaputuksessasi muistat mainita ominaishajusi.Ainut totuus jutuissasi! - jonkinlainen
Susianalyytikko kirjoitti:
tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.
selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä? jonkinlainen kirjoitti:
selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?sanoin, että haistan pelonsekaisen hienhajun. Eikö apina (sinä) ymmärrä selvää suomen kieltä?
- 98893456
jonkinlainen kirjoitti:
selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?vaan satu oleen poromies kun olet nuin saakutin tyhmä?
- ekopost
98893456 kirjoitti:
vaan satu oleen poromies kun olet nuin saakutin tyhmä?
älä pilkkaa poromehiä.tekevät arvokasta työtä säätelemällä petokantaa!! oikeastaan tekevät teidän etelän ihmisten hyväksi paljon,kun eivät pääse pedot leviämään sinne etelään,kun osaavat hoitaa tarkasti petokantaa.vai mitä sanoo analyytikko,ehkä kerranki olet samaa mieltä?
- Rem.
Susianalyytikko kirjoitti:
tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.
Samalla tavalla se susikin tottelee lyijyä, kuten muutkin riistaeläimet.
- yleisesti ottaen
Susianalyytikko kirjoitti:
sanoin, että haistan pelonsekaisen hienhajun. Eikö apina (sinä) ymmärrä selvää suomen kieltä?
Oma ihtesä... hoho-hehe-haha... ho..pellenä........ HA-HA-HOHO-BUAHAHHAHAAA!!!! MAFTAVAA BUAHAHOHOOOO!!!!
vituttaapiko vituttaapiko kuuntelen... hnrjhiheha.... BUAHAHAHHAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! - Jorsku
Susianalyytikko kirjoitti:
tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.
Telkkarista tulee muuten Van Helsing tällä hetkellä. Kannattaa kattoo on muuten tosi hyvä ohjelma. Siinä on ihmissusiakin.
- naureskeIija
Kuraperseapinoiden sivistäminen on tosiaan työlästä, mutta pakkohan sitä on yrittää. Putkiaivoiset punaniskat sun muut jurvatapit kun eivät ole niitä helpoiten opetettavia, mutta pikku hiljaa se siitä suttaantuu. Ja kyllä, pölkkypäisempää kaurahattua kuin poromies saa hakea. Ja nämä kainuulaiset pölvästit.. huhhuh, eipä voi kuin naureskella.
- Kyllä sama henkilö
VOI oikeasti rekisteröidä kaksi nimimerkkiä, kuten tuo edellä leukojaan repivä kuraperseapinan nussiskelija, vai miten hän itseään kutsuukaan.
- Näin on näreet
Jo ruveta sinunkin naureskelemaan itellesi. täh?
Ootte harvinaisen melekosia TYHMIÄ MOUKKIA, kun kuvittelette voivanne muuttaa vuostuhansia luonnon kasvattamia ihmisiä omien mielisairaiden houreittenne seuraajiksi.
Eikö jo järki ala toimia, jotta näkisitte meininkinne naurettavuuden ?
Oottekin sen verran alikehittyneitä, jotta ette tajua itse olevanne naurun alaisia ja säälittäviä tekopyhistelijöitä, ja elukoiden hyväksikäyttäjiä.
Saatanan kutaleet, asennatte vielä vielä kaikenmaaliman härveleitä villielukoihin, ja niiden riesaksi, kun ette idiootit muuten tajua luonnosta yhtään mitää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522