käyttäjäviestini, en osaa niitä hakee ja löytyykö niitä enää. Voisiko täällä joku neuvoa?
Vastaukset 10
- ----
mitä tarkoitat, oikeassa ylälaidassa sivua lukee Laaja haku, paina sitä, ja täytä nimimerkkikohta??
- HTZA
käyttäjäviesti?
kun sormet lipsuu ja n, kirjain sekä välilyöti jäivät uupumaan! Tarkoitin; Käyttäjän viestit! Kyllähän sinä sen ymmärsit, vähän viisastelua kai oli mukana. Kiitos kuitenki yrittämisestä, se ei maksa mitään...
- Anjaniina
mixmaxi kirjoitti:
kyllä löytyi, voiko niitä tallentaa omalle koneelle tai levykkeelle tai jotain?
..........................................
- tööttöötöö
Heti otsikkorivisi alla on ensin nimimerkkisi, seuraavaksi käyttäjän viestit ja lopuksi päiväys ,, senkin vitsiniekka :-( etnolisi osnnut kysyä jos et olisi suorakopioinut sitä sanaa.
nyt sain itsekin auki vanhan sisällön, kun olin tehnyt oman aloituksen, en vaan tosissaan älynnyt silloin katsoo, tää on totisten poikain hommaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661431
- 1151078
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37865Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.15864Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54755En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56751- 70728
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle25699Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33684- 70671