Mondeo -99 2.0GT lämpö ei nouse kunnolla. Nousee toiseen viivaan asti, mutta ei siitä ylemmäksi. Jakohihnan seutuvilta kuuluu pientä kitinää, voiko vesipumppu olla viallinen vai termostaatti ? Jos vesipumppu olisi viallinen niin eikös silloin lämmön pitäisi nousta korkeaksi(kiehua) ?
Moottorin lämpö ei nouse kunnolla
mondeosisti
2
711
Vastaukset
- 100000
Jos vesipumppu olisi hajalla ei myöskään kone saisi vettä, eli se ei jäähtyisi. Joten siis joko termari antautunut tai sitten vaan liian pienellä lämpöarvolla.
Voi se olla lämpömittarin anturikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548