Torre maaliskuussa

...

Kanarian matkat oli niin vähissä että otimme matkan Costa del solille. Varaudumme että maaliskuussa ei vielä kovin lämmintä ole mutta emme olekaan mitään rannalla makaajia joten ei niin haittaa vaikka tietty se aurinko piristäisi. Mutta onko tietoa miten on maaliskuussa paikat auki? mm Benamadelassa tivoli, onko markkinat Torremolinoksessa myös talvikuukausina ym. Ja onko yöelämä kuinka rauhallista tähän aikaan vuodesta? Kaikki muutkin vinkit Costa del solin alueelta otetaan mielellään vastaan, kiitos!

17

3371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukelilla

      kostotar tivoli

      noilla sanoilla löytyy

    • JM

      Tivoli näyttäs olevan auki maaliskuussa la - su klo 12 - 19. Cable car vie myös ylös n. 750 metriin joka päivä. Itse mennään Benalmadeenaan la 27.3.2010. Ja seuraava viikko on pääsiäisviikko ja Semana Santa eli pääsiäiskulkueet on silloin nähtävä!

      Viime vuonna oltiin la Colinassa (Torremolinos) maaliskuun alussa. Silloin sää oli aurinkoista j alämmintä yli 20 °C. Merivesi oli kuitenkin vielä viileetä.

      • ...

        Kiitos tiedosta. Meillä on lähtö myös maaliskuun alussa ja nyt ainakin vielä kelit olleet aika sateisia ja viileitä. Mutta toivotaan että välillä olis aurinkoistakin kun keleillehän ei mitään voi.
        Millainen hintataso on Costa del Solin alueella? Hotellimme on rannalla lähellä Benamadenan satamaa, onko kummassa Torremolinoksessa vai Benamadenassa enemmän kauppoja, ravintoloita ym?
        Miten onko rallalla paikat auki jo maaliskuussa?


      • ...
        ... kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Meillä on lähtö myös maaliskuun alussa ja nyt ainakin vielä kelit olleet aika sateisia ja viileitä. Mutta toivotaan että välillä olis aurinkoistakin kun keleillehän ei mitään voi.
        Millainen hintataso on Costa del Solin alueella? Hotellimme on rannalla lähellä Benamadenan satamaa, onko kummassa Torremolinoksessa vai Benamadenassa enemmän kauppoja, ravintoloita ym?
        Miten onko rallalla paikat auki jo maaliskuussa?

        Vielä tuli mieleen että kun hotellimme on Sol Timor, onko kenenlläkään kokemusia?
        Hotelli on rannalla ja tietojen mukaan Torremolinoksen keskustaan noin 3 km. Paljonkohan sitten on matkaa Benalmadelan keskustaan? Ja kumman juna-asema lähempänä jos suuntaa Malagaan?


      • JM
        ... kirjoitti:

        Vielä tuli mieleen että kun hotellimme on Sol Timor, onko kenenlläkään kokemusia?
        Hotelli on rannalla ja tietojen mukaan Torremolinoksen keskustaan noin 3 km. Paljonkohan sitten on matkaa Benalmadelan keskustaan? Ja kumman juna-asema lähempänä jos suuntaa Malagaan?

        Lähin juna-asema on El Pinillo, Benalmadenan ja Torremolinoksen puolivälissä. Torresta löytyy kävelykatu Calle San Miguel.
        Malagasta löytyy parhaat ostospaikat rautatieasemalta koilliseen. Aivan rautatieaseman vieressä isohko ostoskeskus, Larios centro.


      • Never to Canaria
        JM kirjoitti:

        Lähin juna-asema on El Pinillo, Benalmadenan ja Torremolinoksen puolivälissä. Torresta löytyy kävelykatu Calle San Miguel.
        Malagasta löytyy parhaat ostospaikat rautatieasemalta koilliseen. Aivan rautatieaseman vieressä isohko ostoskeskus, Larios centro.

        ihmiset Thaikkuihin. Kanarialla käy vain juntit tuulipuvuissaan.


      • kjuyn
        ... kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Meillä on lähtö myös maaliskuun alussa ja nyt ainakin vielä kelit olleet aika sateisia ja viileitä. Mutta toivotaan että välillä olis aurinkoistakin kun keleillehän ei mitään voi.
        Millainen hintataso on Costa del Solin alueella? Hotellimme on rannalla lähellä Benamadenan satamaa, onko kummassa Torremolinoksessa vai Benamadenassa enemmän kauppoja, ravintoloita ym?
        Miten onko rallalla paikat auki jo maaliskuussa?

        Torressa on paljon edullisia vaatteita nuorille, mutta löytyy vanhemmillekin. Kannattaa myös käydä junalla Plaza Mayorilla. Siellä on siistiä ja viihtyisää; ravintoloita, kauppoja, elokuvateattereita ja jopa luistinrata,


      • Arkihenkseli
        kjuyn kirjoitti:

        Torressa on paljon edullisia vaatteita nuorille, mutta löytyy vanhemmillekin. Kannattaa myös käydä junalla Plaza Mayorilla. Siellä on siistiä ja viihtyisää; ravintoloita, kauppoja, elokuvateattereita ja jopa luistinrata,

        Aurinkorannikko ja kanaria eivät ole sama asia.

        Thaivaassa käy vaan rasvaset turistikäppyrät jotka pääsee siellä halvalla toteuttamaan pedofiilifantasioitaan.


      • ..
        kjuyn kirjoitti:

        Torressa on paljon edullisia vaatteita nuorille, mutta löytyy vanhemmillekin. Kannattaa myös käydä junalla Plaza Mayorilla. Siellä on siistiä ja viihtyisää; ravintoloita, kauppoja, elokuvateattereita ja jopa luistinrata,

        Missä tuo Plaza Mayor on? Onko parempaa iltaelämää Benalmadelan vai Torremolinoksen puolella. Lähinnä kivat , pubit, musiikkibaarit, karaokepaikat kiinnostaa...


      • ja aamuelämäkin
        .. kirjoitti:

        Missä tuo Plaza Mayor on? Onko parempaa iltaelämää Benalmadelan vai Torremolinoksen puolella. Lähinnä kivat , pubit, musiikkibaarit, karaokepaikat kiinnostaa...

        torremolinoksessa on baareja enemmän, todellista menoa löytyy aamukahdeksaan. Sitten alkaa uusi kierros. Benalmadena on rauhallinen paikka, jossa on tivoli ja Sea life, ja minijuna, jolla voi ajella. Benalmadena sopii lapsiperheille.


      • ihmlfm
        ja aamuelämäkin kirjoitti:

        torremolinoksessa on baareja enemmän, todellista menoa löytyy aamukahdeksaan. Sitten alkaa uusi kierros. Benalmadena on rauhallinen paikka, jossa on tivoli ja Sea life, ja minijuna, jolla voi ajella. Benalmadena sopii lapsiperheille.

        Mitähän tarkoitat "uudella kierroksella"? Ainakin tässä Torren keskustassa on talvisin päiväsaikaan pääosin eläkeläisiä. Kyllähän hekin terassaille istuvat, mutta syömässä ja kahvilla. Joku olut tai viinikin voi joillakin mennä, mjutta humalassa ei ole kukaan. Torremolinosissa on rauhalliset, kauniit rannat ja paljon aukioita, joilla lapset leikkivät. Löytyy myös markkinat ja krokotiilipuisto ja kesällä paras vesipuisto. Junalla pääsee nopeasti esim. Malagaan tao Fuengirolan eläintarhaan.


      • ja aamuelämäkin
        ihmlfm kirjoitti:

        Mitähän tarkoitat "uudella kierroksella"? Ainakin tässä Torren keskustassa on talvisin päiväsaikaan pääosin eläkeläisiä. Kyllähän hekin terassaille istuvat, mutta syömässä ja kahvilla. Joku olut tai viinikin voi joillakin mennä, mjutta humalassa ei ole kukaan. Torremolinosissa on rauhalliset, kauniit rannat ja paljon aukioita, joilla lapset leikkivät. Löytyy myös markkinat ja krokotiilipuisto ja kesällä paras vesipuisto. Junalla pääsee nopeasti esim. Malagaan tao Fuengirolan eläintarhaan.

        No kukapa sitä humalassa kovin pitkään jaksaisi bailatakaan. Humalajuopothan sammuu jo puolilta öin, tai ainakin viimeistään aamuyön ensi tunteina ryytyvät. Mutta iltaelämä on siis nimenomaan Torressa, ja jatkuu myöhään. Uudella kierroksella tarkoitan, että niille, jotka jaksavat bilettää, on tarjolla paikkoja ympäri vuorokauden. Nuorena jaksaa.


      • Tullut
        ja aamuelämäkin kirjoitti:

        No kukapa sitä humalassa kovin pitkään jaksaisi bailatakaan. Humalajuopothan sammuu jo puolilta öin, tai ainakin viimeistään aamuyön ensi tunteina ryytyvät. Mutta iltaelämä on siis nimenomaan Torressa, ja jatkuu myöhään. Uudella kierroksella tarkoitan, että niille, jotka jaksavat bilettää, on tarjolla paikkoja ympäri vuorokauden. Nuorena jaksaa.

        Eilen tultiin Torresta ja iltaelämä oli kyllä todella hiljaista tai sitten emme osanneet etsia oikeista paikoista. Sanottiin että Casablanca kadulle olis keskittinyt mutta ei sieltä mitään löytynyt....
        No tuli rauhallinen loma....


      • -.-.-.-.-.-
        .. kirjoitti:

        Missä tuo Plaza Mayor on? Onko parempaa iltaelämää Benalmadelan vai Torremolinoksen puolella. Lähinnä kivat , pubit, musiikkibaarit, karaokepaikat kiinnostaa...

        ot, mut voisitteko hyvät ihmiset sen verran paneutua matkakohteeseenne että opettelisitte kirjoittamaan paikannimet oikein? se on BenalmaDENA, ei Benalmadela.


      • Huh, huh...
        -.-.-.-.-.- kirjoitti:

        ot, mut voisitteko hyvät ihmiset sen verran paneutua matkakohteeseenne että opettelisitte kirjoittamaan paikannimet oikein? se on BenalmaDENA, ei Benalmadela.

        Pienestä on ärsytysnystyrät jollain kohollaan.....voi herran jestas sentään....
        Tuohan on todella vakavaa....noin iso kirjoitusvirhe...


      • Magematkaaja
        Never to Canaria kirjoitti:

        ihmiset Thaikkuihin. Kanarialla käy vain juntit tuulipuvuissaan.

        TAi sitten voi sanoa että juntit ja rapajuopot taikkulaan - Espanjassa käy enimmäkseen Espanjan ystävät! :) JA paljon siistimpää kun thaimaassa!


    • torrelaine

      En ota kantaa juttujen sisältöön. Huvittaa vain se, että kaivetaan kahdeksan vuotta vanha ketju jota sitten jatketaan sujuvasti ikään kuin eilispäivää. Miksiköhän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe