Tämä on nyt vähän omituinen juttu, mutta minusta on viimeaikoina ruvennut tuntumaan, että äiti epäilee minun olevan lesbo. Minullahan ei siis ole mitään erilaisia seksuaalisia suuntauksia vastaan, mutta minä satun kyllä olemaan ihan hetero.
Äiti vahtaa minua ja kavereitani (tyttöjä) silmä tarkkana, jos he ovat käymässä. Ei päästä minua tyttökavereiden luokse yöksi sillä "Ettehän te tytöt enää sellaista tee.."
Olin kerran värjännyt hiukseni kaverini luona, ja äiti kysyi sitten seuraavana päivänä vähän omituisen hyökkäävästi: " Olihan TEILLÄ vaatteet päällä??" Tuosta kysymyksestä järkytyin niin, että pamautin lainkaan ajattelematta takaisin vain " No mitäs hemmettiä se sulle kuuluu ??" Myöhemmin tosin sitten totesin, että oli vaatteet päällä joo, niinkuin olikin.. -.-
Äiti on aina hiillostamassa minua poikaystävistä ja miksi minulla ei ole niitä, tunnenko minä yhtään kivoja poikia yms. yms.
Ja tuntuu jotenkin, että se suhtautuu minuun kuin en olisi hetero lainkaan. :D
Kuullostaa vähän typerälle näin kirjoitettuna, mutta oikeasti tämä alkaa olla jo aika tympivää.
Äiti epäilee seksuaalista suuntautumistani?
6
1187
Vastaukset
- Äiskäkkä
Kysäisepä äidiltäsi suoraan, uskooko hän sinun olevan homoseksuaalinen. Jos haluat olla vähän häijy, älä sano hänelle sitä tai tätä sukupuolisesta suuntauksestasi, vaan anna muorin edelleen kylpeä arveluissaan.
Voisit vielä lisätä, että äitihän ei tietenkään voi olla varma, puhuitko totta, kun sanoit, että hiukset värjättiin vaatteet päällä.
Muutat ehkä aikanaan muualle opiskelemaan, ehkä jopa kimppakämppään toisen tytön kanssa. Siinäpä on äiteellä miettimistä!
Nämä ovat asioita, jotka eivät muille kuulu. Suuntauksestaan voi kertoa niille, kenelle haluaa. Tai olla kertomatta... Äitisi on itse lesbo.
- XD
hankit jonku pojan ja viet sen teille silloi ku sun mutsi on himas ja panette oikein koval äänel,sillee et sun mutsis varmasti kuulee,nii eiköhän se sitte ala uskoo et oot ihan hetero.
- *XDD
Eiku tuot myöhään illalla jonkun tytön kotiin ja sitten panette oikein koval äänel, sillee et sun mutsis varmasti kuulee, nii eiköhän se sitte usko ihan mitä vaan?
- tuzez
kannatan tota vikaa :D
- utelias000
mites juttu ratkes?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest195145Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854571Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2763694Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1133145Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma452688- 252028
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101867Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1061834- 2341748
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell711691