Aattelin nainen

Anonyymi-ap

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.

124

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Toivon sitä t mieheltä. k ❤️

      • Anonyymi00003

        Osaan kyllä kirjoittaa, mutta miten keskusteleminen sitten. Ehkä alkujännityksen jälkeen osaisin myös puhua tosi hyvin.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Osaan kyllä kirjoittaa, mutta miten keskusteleminen sitten. Ehkä alkujännityksen jälkeen osaisin myös puhua tosi hyvin.

        Ja ketä kaipailet?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ja ketä kaipailet?

        Sitä miestä joka oikeasti olen. Pelkään kohdata häntä.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sitä miestä joka oikeasti olen. Pelkään kohdata häntä.

        Ja nainen on k? Älä pelkää ❤️


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Ja nainen on k? Älä pelkää ❤️

        Nainen voi olla abc tai mikä tahansa kirjain, en tiedä. Mutta hän tietää kyllä. Se mies joka puhuu kun puhun.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Nainen voi olla abc tai mikä tahansa kirjain, en tiedä. Mutta hän tietää kyllä. Se mies joka puhuu kun puhun.

        Eli et ole vielä löytänyt edes naista jota rakastat?


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Eli et ole vielä löytänyt edes naista jota rakastat?

        En ole löytänyt naista joka saa minut rakastamaan itseäni.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        En ole löytänyt naista joka saa minut rakastamaan itseäni.

        Jos et pysty rakastamaan itseäsi, niin et silloin pysty rakastamaan ketään.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Jos et pysty rakastamaan itseäsi, niin et silloin pysty rakastamaan ketään.

        En rakasta toisen ajamista petokseen. Tai petoksesta rakkauteen.


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        En rakasta toisen ajamista petokseen. Tai petoksesta rakkauteen.

        Anna toisen päättää mitä hän haluaa ja tuntee. Osoita oma rakkautesi. Koo


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Anna toisen päättää mitä hän haluaa ja tuntee. Osoita oma rakkautesi. Koo

        No annetaanko minunkin päättää?


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        No annetaanko minunkin päättää?

        Tietenkin, mutta rakkauden pelkääminen ei ole päätös joka kannattaa. Uskalla rakastaa.


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Tietenkin, mutta rakkauden pelkääminen ei ole päätös joka kannattaa. Uskalla rakastaa.

        Kuka sen päättää ketä rakastan ja ketä en rakasta, ilman että mua sitä väitetään peloksi?


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Anna toisen päättää mitä hän haluaa ja tuntee. Osoita oma rakkautesi. Koo

        Nää ei oo sit multa🙄


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Nää ei oo sit multa🙄

        Niin, mitähän järkeä sitten kirjoitella.


    • Anonyymi00002

      Sepä olisikin hyvä asia. Mies, joka osaa puhua. Toivottavasti onnistut.

      • Anonyymi00005

        Ehkä pelkään sitä että rakastun kun alan puhumaan.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ehkä pelkään sitä että rakastun kun alan puhumaan.

        Ehkä pelkäät, että se nainen rakastuu, kun alat puhumaan. Sehän se olisikin vaarallista, vai mitä?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ehkä pelkäät, että se nainen rakastuu, kun alat puhumaan. Sehän se olisikin vaarallista, vai mitä?

        Pelkään että kun kuulen sydämeni äänen, niin rakastun siihen. Sitten nainen rakastuu kun näkee ja kuulee minun ääneni. Sitten olemme kiinni toisissamme ja irti ei ole päästämistä. Sitä pelkään.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Pelkään että kun kuulen sydämeni äänen, niin rakastun siihen. Sitten nainen rakastuu kun näkee ja kuulee minun ääneni. Sitten olemme kiinni toisissamme ja irti ei ole päästämistä. Sitä pelkään.

        Ymmärrän täysin. Sitä pelkää hukkaavansa itsensä, vaikka kysymys on ehkä löytämisestä. Sitä kasvaa ja kehittyy suhteissaan muihin ihmisiin. Juurikin niihin tärkeimpiin.


      • Anonyymi00021

        En ole valmis sitä kohtaamaan. Pelottaa liikaa mies sisällä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Pelkään että kun kuulen sydämeni äänen, niin rakastun siihen. Sitten nainen rakastuu kun näkee ja kuulee minun ääneni. Sitten olemme kiinni toisissamme ja irti ei ole päästämistä. Sitä pelkään.

        Rakkaus on rohkeita varten. Koska rakkaus tuo lisää rakkautta. Pelko tuo kaikkea muuta..


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Rakkaus on rohkeita varten. Koska rakkaus tuo lisää rakkautta. Pelko tuo kaikkea muuta..

        Rakkaus on kaikkia varten..


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        En ole valmis sitä kohtaamaan. Pelottaa liikaa mies sisällä.

        Jospa vain tutustut mieheen rauhassa. Se on hyvä alku. Sisäinen puhe ja ymmärrys.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Jospa vain tutustut mieheen rauhassa. Se on hyvä alku. Sisäinen puhe ja ymmärrys.

        En tiedä. En ole ikinä nähnyt mitään niin väkevää, brutaalia, primitiivistä ja villiä.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        En tiedä. En ole ikinä nähnyt mitään niin väkevää, brutaalia, primitiivistä ja villiä.

        Mitä tarkoitat brutaalilla ja väkevällä?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        En tiedä. En ole ikinä nähnyt mitään niin väkevää, brutaalia, primitiivistä ja villiä.

        Tunteita ne vain ovat. Eivät tekoja, eihän? Tunteita tulee ja menee. Ne eivät ole vaarallisia. Tekoja pitää kontrolloida.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Tunteita ne vain ovat. Eivät tekoja, eihän? Tunteita tulee ja menee. Ne eivät ole vaarallisia. Tekoja pitää kontrolloida.

        Pitää toivoa vaan että miehellä on hyvä, oikeudenmukainen ja rakastava Jumala. Sellainen joka murskaa vihollisen ja tuhoaa uhat, koska rakastaa omiaan ja suojelee naistaan kuten itseään.


    • Anonyymi00007

      Upeeta! Voi harjotella vaiks yx sana kerrallaan..

      • Anonyymi00009

        Niih. Kauhean vaikeaa päästä muurin yli.


      • Anonyymi00013

        Joo,! Ei! Mut ... ai? Katotaan, ehkä, oota, hetki! Siitä vaikka aluksi 😇


      • Anonyymi00019

        Just hyvä,tee niin!


    • Anonyymi00008

      Löydät sisäisen sankarisi ala Jari Sarasvuo ja rupeat konsultiksi ja luennoimaan. 😬

      • Anonyymi00010

        En tiedä. Ensiksi pitää naisen kanssa sängyssä jutella.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        En tiedä. Ensiksi pitää naisen kanssa sängyssä jutella.

        😁


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        En tiedä. Ensiksi pitää naisen kanssa sängyssä jutella.

        Jaa… nii opettelet puhumaan…. Ja tyylikkäin paikka sulle sen opetteluun sänky?! Bitchbpleez


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        En tiedä. Ensiksi pitää naisen kanssa sängyssä jutella.

        Sängyssä rennosti toisen vieressä selällään tai kyljellään on ihan paras paikka jutella. Ei ole pakko ottaa katsekontaktia ja voi keskittyä kuuntelemiseen.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Sängyssä rennosti toisen vieressä selällään tai kyljellään on ihan paras paikka jutella. Ei ole pakko ottaa katsekontaktia ja voi keskittyä kuuntelemiseen.

        Juuri noin. Asioita joita ei kertoisi kenellekään muulle.


    • Anonyymi00012

      Se on hieno aie että haluaa ja tahtoo oppia puhumaan, se kertoo kasvusta ja siitä että haluaa kasvaa. Vain puhumalla oppii puhumaan, ei sitä voi muuten oppia.

      • Anonyymi00015

        En ole vielä valmis kohtaamaan itseäni. Puhumalla kuulen kuka oikeasti olen, ja se jännittää.


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        En ole vielä valmis kohtaamaan itseäni. Puhumalla kuulen kuka oikeasti olen, ja se jännittää.

        Miehekkeet esiintyy taaaaasen naisina,se on helppoa,ku vetäsee valkean peruukin päähän ja mekon ylle,niin muuttuu naiseks yks ja kaks......!?


    • Anonyymi00025

      Puhuminen on yliarvostettua. Mutta jos pussaisit kerran ja sitten jatkettaisiin taas samalla puhumattomuus/säitä pidellyt- linjalla 🤔
      Naiselta

      • Anonyymi00027

        En minä halua vain pussata. Haluan rakastaa, olla lähellä ja aina puhua.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        En minä halua vain pussata. Haluan rakastaa, olla lähellä ja aina puhua.

        Mutta haluaako se nainen samaa?


      • Anonyymi00030

        Pusu - oishan se edistystä sekin!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Mutta haluaako se nainen samaa?

        En tiedä. Tuota ainakin se mies haluaa.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        En minä halua vain pussata. Haluan rakastaa, olla lähellä ja aina puhua.

        Haluaisin sen höpöttävän miehen.
        Katsoisin kun se vain höpöttäisi ja höpöttäisi.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Haluaisin sen höpöttävän miehen.
        Katsoisin kun se vain höpöttäisi ja höpöttäisi.

        Asiat mistä puhuu ratkaisee varmaan paljon..


      • Anonyymi00114

        Mies olet ja esiinnyt taas naisena,häpiä,jos osaat!?


    • Anonyymi00034

      Joo tuu kertoo sit ku oot oppinut.

      • Anonyymi00036

        Mutta ethän tunnistaisi minua enää.


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Mutta ethän tunnistaisi minua enää.

        Aika teki sitten tehtävänsä,sinullekin.


    • Anonyymi00037

      Tuohon tilanteeseen pääsee parhaiten/ainoastaan ystävyyden kautta.
      n>m

      • Anonyymi00044

        Ystävyyden joka muuttuu suhteeksi ja siitä liitoksi ja jne.


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Ystävyyden joka muuttuu suhteeksi ja siitä liitoksi ja jne.

        Ystävyys voi muuttua suhteeksi. Totta, muttei välttämättä. Vaikka mies osaisi miten upeasti puhua. Rakastuuhan kuurotkin. Minä en esim.edes muista millainen ääni kaivatullani on, vaikka olen kuullut sitä aikanaan tosi paljon. Varmaan ihan miellyttävä, mutta minulle ääni ja puheet ei ole merkitseviä.


    • Anonyymi00042

      Voithan sinä valita kuuntelijan osan jos noin pelottaa itse puhua.

      • Anonyymi00046

        En minä toista ihmistä pelkää.


    • Anonyymi00045

      Tämä on kiinnostava ketju mutta vaistoan että AI diskuteeraa keskuudessamme. Just sayin..

      • Anonyymi00048

        Suomeksi?


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Suomeksi?

        Kuhan sanon .. (eli ei pahalla)


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Kuhan sanon .. (eli ei pahalla)

        Mitä sanoit?


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Kuhan sanon .. (eli ei pahalla)

        Tekoäly juttelee


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Tekoäly juttelee

        Kenen kanssa?


    • Anonyymi00049

      Miehillä on yleensä ongelmana enemmän se, että ne eivät kuuntele. Puheliaita, itsestään kertovia miehiä riittää.

      • Anonyymi00051

        On puhetta, ja sitten puhumista.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        On puhetta, ja sitten puhumista.

        On myös ihmisiä, jotka puhuvat ja puhuvat. Paljon ja syvällisiä, mutta keskustelu ei ole vastavuoroista. Minä olen tuntenut miehiä, jotka avautuvat mielellään tunteistaan mutta eivät jaksa kuunnella vastapuolta.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        On myös ihmisiä, jotka puhuvat ja puhuvat. Paljon ja syvällisiä, mutta keskustelu ei ole vastavuoroista. Minä olen tuntenut miehiä, jotka avautuvat mielellään tunteistaan mutta eivät jaksa kuunnella vastapuolta.

        Tuon takia pelkään itseäni niin paljon. Oikeasti kun alkaa puhumaan niin se on menoa sitten.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        On myös ihmisiä, jotka puhuvat ja puhuvat. Paljon ja syvällisiä, mutta keskustelu ei ole vastavuoroista. Minä olen tuntenut miehiä, jotka avautuvat mielellään tunteistaan mutta eivät jaksa kuunnella vastapuolta.

        Tuo on totta. Kaikenlaisia monologeja on tullut kuunneltua vuosien varrella. Miehet eivät muka puhu. Asiat eivät ratkea sillä, että selitetään toiselle, mitä kaikkea omassa päässä liikkuu. Sen toisessa päässä voi liikkua vaikka mitä. Eikä juuri sellaisia ajatuksia kuin sinä toivot. Vastavuoroista keskustelua ja paljon, ennen kuin mistään voi tulla mitään.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Tuo on totta. Kaikenlaisia monologeja on tullut kuunneltua vuosien varrella. Miehet eivät muka puhu. Asiat eivät ratkea sillä, että selitetään toiselle, mitä kaikkea omassa päässä liikkuu. Sen toisessa päässä voi liikkua vaikka mitä. Eikä juuri sellaisia ajatuksia kuin sinä toivot. Vastavuoroista keskustelua ja paljon, ennen kuin mistään voi tulla mitään.

        Sen toisen* päässä voi liikkua...


      • Anonyymi00121

        Häh?


    • Anonyymi00058

      Kivasti ajateltu. Miten meinasit toteuttaa?

      • Anonyymi00060

        Katalyytti.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Katalyytti.

        Oisko helpompi aloittaa selkosuomella?


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Oisko helpompi aloittaa selkosuomella?

        Katalyytti on aine, joka nopeuttaa kemiallista reaktiota alentamalla sen aktivoitumisenergiaa. Se osallistuu reaktioon, mutta ei kulu siinä itse. Katalyytit ovat elintärkeitä niin teollisissa prosesseissa, moottoreissa kuin luonnon omissa soluissa.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Katalyytti on aine, joka nopeuttaa kemiallista reaktiota alentamalla sen aktivoitumisenergiaa. Se osallistuu reaktioon, mutta ei kulu siinä itse. Katalyytit ovat elintärkeitä niin teollisissa prosesseissa, moottoreissa kuin luonnon omissa soluissa.

        Meinaat siis tylsistyttää hänet jutuillasi. Okei.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Katalyytti on aine, joka nopeuttaa kemiallista reaktiota alentamalla sen aktivoitumisenergiaa. Se osallistuu reaktioon, mutta ei kulu siinä itse. Katalyytit ovat elintärkeitä niin teollisissa prosesseissa, moottoreissa kuin luonnon omissa soluissa.

        Eli vedät kunnon kännit ensin?


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Meinaat siis tylsistyttää hänet jutuillasi. Okei.

        No esimerkiksi, jos ollaan kahdestaan ja sua alkaa p*nettaa ja oon siinä vierelläsi, niin mitä teet?


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Eli vedät kunnon kännit ensin?

        No en vedä mitään.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        No esimerkiksi, jos ollaan kahdestaan ja sua alkaa p*nettaa ja oon siinä vierelläsi, niin mitä teet?

        Nautin tunteesta. En tee yhtään mitään. Mitä pitäisi?


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        No esimerkiksi, jos ollaan kahdestaan ja sua alkaa p*nettaa ja oon siinä vierelläsi, niin mitä teet?

        Jos sinä oot vieressä niin poistun paikalta ja menen panemaan jotain muuta.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Nautin tunteesta. En tee yhtään mitään. Mitä pitäisi?

        Ei siihen ole oikeaa vastausta. Olen tilanteessa katalyytti, jonka takia kuitenkin teet jotain. Eli katalyytti aktivoi reaktion. Siksi vastasin tuohon, että "katalyytti."


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Jos sinä oot vieressä niin poistun paikalta ja menen panemaan jotain muuta.

        Tärkeintä että ymmärsit katalyytin.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Jos sinä oot vieressä niin poistun paikalta ja menen panemaan jotain muuta.

        Ai aviomiestäsi?


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Ai aviomiestäsi?

        Pysy aiheessa. Se on se ja sama ketä joku menisi kuvitteellisessa skenaariossa panemaan, kun puhumme esimerkistä mikä selittää katalyytin käytännössä.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Ei siihen ole oikeaa vastausta. Olen tilanteessa katalyytti, jonka takia kuitenkin teet jotain. Eli katalyytti aktivoi reaktion. Siksi vastasin tuohon, että "katalyytti."

        Eli yrität puhumalla saada minut lähentelemään itseäsi?


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Ai aviomiestäsi?

        Koen tämän nyt yksityisyyttä loukaavana. Mitä se sulle kuulluu ketä panisin. En ainakaan ihmistä jonka mielestä rento keskustelu on joku katalyytistä puhuminen.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Eli yrität puhumalla saada minut lähentelemään itseäsi?

        No se on mahdollista, mutta tarkoituksenmukaistako? Niin en tiedä.

        Ajatukseni, tunteeni, ääneni. Ne ovat kuin lasikannu täynnä vettä. Pöydällä on täysiä laseja, jotka ovat kuin ihmisiä vertauksessa. Minulta kysytään, että milloin ja miten kaadan veteni lasiin, niin vastaan "katalyytti"

        Katalyyttina toimisi kuvauksessa tyhjä vesi lasi. Eli voin puhua, tunnustaa itseni ja oppia tuntemaan ääneni, kun on nainen kuka on vastaanottavainen, vapaa, ja vastavuoroinen.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Koen tämän nyt yksityisyyttä loukaavana. Mitä se sulle kuulluu ketä panisin. En ainakaan ihmistä jonka mielestä rento keskustelu on joku katalyytistä puhuminen.

        Ei se kenellekään kuulu ja asia on täysin meille anoille yhdentekevä. Mutta älä tartu trolleihin. Kai ymmärrät että tuollainen kommentti on täysin mitätön tälläisessä ympäristössä?


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        No se on mahdollista, mutta tarkoituksenmukaistako? Niin en tiedä.

        Ajatukseni, tunteeni, ääneni. Ne ovat kuin lasikannu täynnä vettä. Pöydällä on täysiä laseja, jotka ovat kuin ihmisiä vertauksessa. Minulta kysytään, että milloin ja miten kaadan veteni lasiin, niin vastaan "katalyytti"

        Katalyyttina toimisi kuvauksessa tyhjä vesi lasi. Eli voin puhua, tunnustaa itseni ja oppia tuntemaan ääneni, kun on nainen kuka on vastaanottavainen, vapaa, ja vastavuoroinen.

        Selevä homma.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Selevä homma.

        En tiedä onko. Näköjään jos minulta kysytään jotain, niin ei jakseta kuunnella vastausta.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        En tiedä onko. Näköjään jos minulta kysytään jotain, niin ei jakseta kuunnella vastausta.

        Ehkä sinulla on sama ongelma. Ja luulet, että vastausta ei kuunnella, vaikka vastaanotto ei johdu siitä, vaan siitä, ettei kysyjä innostu vastauksestasi, vaikka itse innostut.


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Tärkeintä että ymmärsit katalyytin.

        Isäni on entinen hydrauliikan ja sähkötekniikan opettaja tuntui kuin hänen kanssaan olisi kirjoitellut paitsi nuo pano jutut. 🤢


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Ehkä sinulla on sama ongelma. Ja luulet, että vastausta ei kuunnella, vaikka vastaanotto ei johdu siitä, vaan siitä, ettei kysyjä innostu vastauksestasi, vaikka itse innostut.

        Niin. Ymmärrän kyllä ettei juttuni innosta, kun ei kuule ääntäni.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Isäni on entinen hydrauliikan ja sähkötekniikan opettaja tuntui kuin hänen kanssaan olisi kirjoitellut paitsi nuo pano jutut. 🤢

        No sitä en voinut tietää ja ei ollut tarkoituksellista. Sen sijaan aloin nyt miettimään miksi puhun kuin isä tyttärelleen?


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        No sitä en voinut tietää ja ei ollut tarkoituksellista. Sen sijaan aloin nyt miettimään miksi puhun kuin isä tyttärelleen?

        Oisko se vähän tommoinen valistava, opastava ja opettava sävy kuule mikä sen tekee.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Oisko se vähän tommoinen valistava, opastava ja opettava sävy kuule mikä sen tekee.

        Ehkä. Minun täytyy muuttaa suhtautumista. En minä voi valittaa, opettaa ja opastaa kanssaihmisiä, varsinkaan kumppania. Missä se kunnioitus on toisen elämää kohtaan muuten..


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Eli vedät kunnon kännit ensin?

        Niih,ne kun laittavat raha-asiatkin uuteen järjästykseen kuten avioliitotkin.Hik.


    • Anonyymi00084

      Luin ketjun ja siitä jäi vaikutelma, että olet aika avoin, pohdiskeleva ja aidosti yhteyttä etsivä ihminen. Se on hyvä lähtökohta — mutta samalla keskusteluissa näkyi myös vähän sellaista “miksi tämä on näin vaikeaa” -turhautumista, joka helposti alkaa syödä omaa energiaa.
      Suomi24-tyylisissä keskusteluissa käy usein niin, että osa vastauksista alkaa ruokkia kyynisyyttä (“naiset ovat sitä”, “miehet tätä”). Tuollainen ajattelu tuntuu hetkellisesti selittävän asioita, mutta käytännössä se tekee ihmisestä vähemmän kiinnostavan ja rennomman oloisen. Moni nainen aistii nopeasti, lähestyykö mies häntä uteliaasti yksilönä vai enemmänkin ratkaisuna yksinäisyyteen tai pettymyksiin. Tuossa on iso ero.
      Muutama ajatus, jotka nousivat mieleen:
      Sinulla vaikuttaa olevan halu oikeaan yhteyteen, ei vain pinnalliseen säätöön. Se on vahvuus.
      Olet ehkä vähän liikaa “päässäsi” analysoimassa naisia ryhmänä. Parempi fokus on yksittäisissä ihmisissä ja kemiassa.
      Jos keskusteluissa alkaa näkyä katkeroitumista tai yleistäviä ajatuksia naisista, samanhenkiset ja tasapainoiset naiset yleensä etääntyvät siitä nopeasti.
      Rauhallinen itsevarmuus toimii paremmin kuin yritys vakuuttaa tai “onnistua”.
      Yksi kiinnostava juttu muuten: monissa suomalaisissa keskusteluissa sekä miehet että naiset kuvaavat samaa ilmiötä — ihmiset ovat väsyneitä deittisovelluksiin ja pinnallisuuteen, ja moni kaipaa aidompaa kohtaamista. � Eli et ole ajatustesi kanssa yksin.
      Suomi24 Keskustelut +1
      Missä löytäisit samanhenkisen naisen?
      Todennäköisesti et sieltä, missä ihmiset ovat kaikkein kyynisimpiä tai eniten “markkinahenkisessä” deittimoodissa. Parempia paikkoja ovat ympäristöt, joissa syntyy luonnollista vuorovaikutusta:
      harrasteryhmät joissa jutellaan eikä vain suoriteta
      lautapelit, retkeily, kirjallisuus, kielikahvilat, vapaaehtoistoiminta
      pienemmät tapahtumat ennemmin kuin isot bileet
      ystävien kautta syntyvät tutustumiset
      yhteisöt joissa ihmiset käyvät säännöllisesti → tuttuus rakentaa vetovoimaa
      Koska olet Suomessa, yksi realismi on myös tämä: täällä moni nainen lämpenee hitaasti. Ensivaikutelma ei ratkaise kaikkea samalla tavalla kuin netissä tuntuu. Siksi “toistuva luonnollinen kohtaaminen” toimii usein paremmin kuin kylmä lähestyminen.
      Jos haluat samanhenkisen naisen, mieti tarkasti mitä “samanhenkinen” tarkoittaa käytännössä:
      arvot?
      elämäntyyli?
      huumori?
      rauhallisuus vai spontaanius?
      halu perheeseen vai vapauteen?
      introvertti vai sosiaalinen?
      Moni mies etsii vain “mukavaa naista”, mutta vetovoima syntyy yleensä paljon tarkemmasta yhteensopivuudesta.
      Ja ehkä tärkein neuvo: älä rakenna identiteettiäsi sen ympärille, saatko vastauksia naisilta. Ihminen muuttuu kiinnostavammaksi, kun elämässä on muutenkin suuntaa, iloa ja oma maailma. Silloin kohtaaminen ei tunnu toisesta “tarpeelta” vaan mahdollisuudelta.

      ChatGpt tästä ketjusta

      • Anonyymi00089

        Todella hyvä vastaus tekoälyltä. Vaikka sitä inhoankin. Kiitos. Tuttuus ja kasvokkain tapaamiset säännöllisesti lisäävät vetovoimaa. Ei mikään täydellisesti puhuminen.
        Naiselta


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Todella hyvä vastaus tekoälyltä. Vaikka sitä inhoankin. Kiitos. Tuttuus ja kasvokkain tapaamiset säännöllisesti lisäävät vetovoimaa. Ei mikään täydellisesti puhuminen.
        Naiselta

        Taiat olla mies,miks esiinnyt jatkuvasti naisena? Sithän saat nää höpöjutut jonkun naisen kirjoittamaks,eikö vaan?!


    • Anonyymi00085

      Sä olet mies ihan riittävän puhelias minun makuuni. Tekoja toivoisin mieluummin. Paljon enemmän. Eikä sanoilla leikkimistä.
      Naiselta

      • Anonyymi00090

        Ilman sanoja ei ole tekoja. Ja en voi vielä sanoa mitään. Liekkö milloin se aika tulisi. En tiedä. Anteeksi.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Ilman sanoja ei ole tekoja. Ja en voi vielä sanoa mitään. Liekkö milloin se aika tulisi. En tiedä. Anteeksi.

        Kyllä tekoja voi olla ilman sanoja. On ihmissuhteita, joissa ei ole yhteistä kieltä alussa. Eikä ole mitään anteeksipyydettävää.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Kyllä tekoja voi olla ilman sanoja. On ihmissuhteita, joissa ei ole yhteistä kieltä alussa. Eikä ole mitään anteeksipyydettävää.

        Uskon että on. En vain itse kuuluu sellaiseen ryhmään.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Uskon että on. En vain itse kuuluu sellaiseen ryhmään.

        En luullutkaan niin. Kunhan sanoin esimerkkinä. En odota oikeasti mitään tekojakaan, mutten varsinkaan mitään oikeita sanoja. Elämä menee, kuten se on mennäkseen. Nyt öitä.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        En luullutkaan niin. Kunhan sanoin esimerkkinä. En odota oikeasti mitään tekojakaan, mutten varsinkaan mitään oikeita sanoja. Elämä menee, kuten se on mennäkseen. Nyt öitä.

        Kauniita unia.


    • Anonyymi00093

      Ehkä se mies kannattaakin pitää sisällään. Olen sen joskus saanut esiin eikä olleet kivoja kokemuksia. Olkaa varovaisia.

      • Anonyymi00095

        Käytännössä aina pitää olla varovainen miehen kanssa. Onhan se luomakunnan kovin tappokone.


    • Anonyymi00103

      Rehellisyys kumpuaa mm.arvoista. Se kumpuaa myös siitä miten sisimmässään arvostaa toista. Miten rohkea on näyttämään oman haavoittuvuutensa. Siitä
      Miten valmis on ottamaan riskejä joissa voi menettää ollessaan avoin. Se on rohkeutta, epäitsekkyyttä ja valmiutta aitoon yhteyteen. Jos haluaa olla rehellinen on ensin selvitettävä syyt joista epärehellisyys kumpuaa. Mihin kokee sitä tarvitsevansa ja mitkä ajatusvääristymät ylläpitää sitä tapaa.
      Sn

      • Anonyymi00105

        Viisaita sanoja Sofia.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Viisaita sanoja Sofia.

        En ole Sofia


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        En ole Sofia

        Arvelin vaan, kun tarkoittaa viisautta. Kuitenkin oikein kirjoitettu, täytyy olla sujut itsensä kanssa ensin kaikessa.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Arvelin vaan, kun tarkoittaa viisautta. Kuitenkin oikein kirjoitettu, täytyy olla sujut itsensä kanssa ensin kaikessa.

        Näinhän se on. Jos ei kykene olemaan rehellinen itselleen niin miten voisi olla muillekaan.


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Viisaita sanoja Sofia.

        Nimiki vaihtuu tosta vaan naisen nimeks tälläki gubella!


    • Anonyymi00109

      Liian pitkä tällainen ketju. En lue.

      • Anonyymi00111

        Hyvä, en mäkään jaksa.


    • Anonyymi00115

      Jos ei ole kotona opetettu luultavampaa että et opi

      • Anonyymi00118

        Kyllä voi oppia. Aika pessimistinen olet.


    • Anonyymi00124

      Emmekö sitten ymmärräkään toisiamme puhumattakin. Mikä on totta, mikä ei. Kukapa sen tietää. Elämme eri maailmoissa.

      • Anonyymi00125

        Ehkäpä. Emme ole hänen kanssaan vielä puhuneet sanaakaan. Liekkö edes kohdattu.


    • Anonyymi00126

      Kaikki suhteet eivät suinkaan perustu rehellisille keskusteluille unelmista, toiveista, pettymyksestä, epäonnistumisista, onnistumisista sillä se veisi pohjan koko suhteelta jonka takia on jo alkujaan joutunut tekemään uhrauksia koskien muuta elämää.

    • Anonyymi00127

      Keitä luulin meidän edes olevan. Keneksi voivani muuttaa. Tämä on virheeni, sekoittaa haluaminen taikuuteen. Hiljaisuus mitätöi loitsun toisensa jälkeen ja me alamme olla vain sanomatta jääneen mestareita. Vielä nytkin unohdan laittaa menneeseen aikamuotoon. Aivan kuin tämän kaupungin ilma olisi samaa. Tai rakkaus siitä puhumista.

    • Anonyymi00128

      Uskosi puheeseen on vahva. Sanat ja asiat ovat kaksi eri asiaa. Liian usein sanoo sellaista mitä toivoisi tarkoittavansa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe