ensimmäisen kerran?
Missä tapasit kaivattusi
84
1258
Vastaukset
- Anonyymi00003
Näin kun oli suihkuss 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00007
lol
- Anonyymi00004
Ravintolassa. Oltiin humpalla.
- Anonyymi00005
messuilla
- Anonyymi00043
Sekso vai kirkko?
- Anonyymi00074
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sekso vai kirkko?
Good one doggo🥱
- Anonyymi00006
No enpä kerro. 🧘♀️
- Anonyymi00008
Ulkomailla kauan sitten
- Anonyymi00010
Vastasyntyneiden osastolla.
- Anonyymi00039
Ihana tämä🤍
- Anonyymi00052
Minä tapasin ystäväni ensimmäistä kertaa synnytysosastolla. Meillä on 2 päivää ikäeroa. ^_^
- Anonyymi00012
Töissä🌛👍🩷
- Anonyymi00013
- Anonyymi00014
Hänen työpaikallaan.
- Anonyymi00035
Ja kaikilla sama mies. 😂
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ja kaikilla sama mies. 😂
Tuon kyllä uskon hyvin.
- Anonyymi00051
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ja kaikilla sama mies. 😂
Todennäköistä, nykyisessä taloustilanteessa.
- Anonyymi00075
Anonyymi00051 kirjoitti:
Todennäköistä, nykyisessä taloustilanteessa.
Halvemmaksi tulee ostaa mies kimpassa vai miten?
- Anonyymi00088
Anonyymi00075 kirjoitti:
Halvemmaksi tulee ostaa mies kimpassa vai miten?
Ei vaan niin moni mies on työtön.
- Anonyymi00015
Hautuumaalla 🪦
- Anonyymi00016
Minun työpaikalla.
- Anonyymi00036
Niin ( miehen ) työpaikassasi vuosia sit
- Anonyymi00050
Naisen työpaikalla pankissa.
- Anonyymi00017
Tuttumme luona tavattiin.
- Anonyymi00018
Ajoin ohi :)
- Anonyymi00019
ajoin yli :)
- Anonyymi00020
🤸🏻♀️💥🚗💨💨
- Anonyymi00076
Seems reasonable if feeling blue and have a boo boo
- Anonyymi00022
mis meet söpö mussu
- Anonyymi00025
Kotona. Missä mun söpö Mussu?
- Anonyymi00024
En muista, joskus 1700- luvulla.
- Anonyymi00026
Baarissa. Hän varmaan iskenyt silmänsä jo vuosikymmeniä sitten
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Baarissa. Hän varmaan iskenyt silmänsä jo vuosikymmeniä sitten
Ei 1700- luvulla ollut baareja, vaan ryypättiin jossain kodassa sulkahattu päässä, sitäpaitsi siitä on enemmän kuin vuosikymmeniä.
- Anonyymi00028
Töissä tavattiin, ensimmäisen kerran istuimme sohvalla.
- Anonyymi00042
Vierekkäin?
- Anonyymi00065
Missä töissä on sohva? Odotusaulassa?
- Anonyymi00068
Anonyymi00065 kirjoitti:
Missä töissä on sohva? Odotusaulassa?
Taukotiloissa?
- Anonyymi00029
Järjen ulkopuolisessa ulottuvuudessa.
- Anonyymi00030
Kotonani,liikkui työasioissa.
- Anonyymi00066
Roskakuski?
- Anonyymi00077
Anonyymi00066 kirjoitti:
Roskakuski?
Olipa lennokasta, basket case. -sivusta
- Anonyymi00031
Aleksanterinkadulla eräänä syksyisenä iltana 🍁🍂
- Anonyymi00033
Pianon luona 🎹🎹🎹🎹🎹🎶💞
- Anonyymi00034
Kotona tietenkin.
- Anonyymi00037
Alkuräjähdyksessä.
- Anonyymi00041
Jos kirjaimellisia ollaan, niin omassa autossani.
- Anonyymi00044
Leikitään nyt, että ensimmäinen kerta oli salilla.
- Anonyymi00045
Seurakunnan tiloissa ja myöhemmin muualla n.8 vuotta sitten, olimme molemmat varattuja.
- Anonyymi00047
n. .8 vuotta ja yhä kaipaat
- Anonyymi00048
Eikö teille seurakuntalaisille ole tuttua, älä tee huorin?
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Eikö teille seurakuntalaisille ole tuttua, älä tee huorin?
”Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi”
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
Eikö teille seurakuntalaisille ole tuttua, älä tee huorin?
Pahimmat tyypit löytyy nimenomaan uskontojen parista.
- Anonyymi00056
Anonyymi00047 kirjoitti:
n. .8 vuotta ja yhä kaipaat
Niin, on siinä nainen,eikä mikään ruipelo pikkutyttö. Suudeltiin, ym. Mutta, ei sitten seksiä ehditty harrastaa, vaikka lähellä oli sekin.
- Anonyymi00061
Anonyymi00053 kirjoitti:
Pahimmat tyypit löytyy nimenomaan uskontojen parista.
En osaa ajatella noin! Erosin kirkosta jo monia vuosia sitten!
- Anonyymi00046
Pitkän matkan takana
- Anonyymi00054
Monesti käveltii vastaan, ei se bitch edes moikannu.. joku juntti varmaan.
- Anonyymi00057
Henkilö joka noin toimii, ei kiinnosta millään tavalla koskaan!
- Anonyymi00069
Olitkohan antanu ittestäs jo niin huonon kuvan sellaisen tosta tyypistä pitää pysyä kaukana?
- Anonyymi00078
Anonyymi00069 kirjoitti:
Olitkohan antanu ittestäs jo niin huonon kuvan sellaisen tosta tyypistä pitää pysyä kaukana?
Muista rakentaa netin kautta ihannetodellisuuksia koskien muiden elämää
- Anonyymi00079
Anonyymi00057 kirjoitti:
Henkilö joka noin toimii, ei kiinnosta millään tavalla koskaan!
Sekin on hyvä tietää trollaava äijä netistä. Eikä se bits eres moikannu
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Muista rakentaa netin kautta ihannetodellisuuksia koskien muiden elämää
Esim erilaisten ympäristöjen etäohjaus netin kautta manifestoimalla, kyllä järjestyy. Jos järjestyisi mitä sillä saavuttaisi-nippu egon kolhaisun saaneita yhteismärsääjiä se sanoi takaisin näin ei voi jatkua enääN
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Esim erilaisten ympäristöjen etäohjaus netin kautta manifestoimalla, kyllä järjestyy. Jos järjestyisi mitä sillä saavuttaisi-nippu egon kolhaisun saaneita yhteismärsääjiä se sanoi takaisin näin ei voi jatkua enääN
Se on huliu se on hullu ja tämä on hengistä Väkivaltaa sataprosenttista
- Anonyymi00055
Tuli meille kylään joskus isosiskoni kanssa. Rakkautta ensisilmäyksellä.
- Anonyymi00058
Vauna käveöi vastaan Madonnan keikalta punasissa rintaliiveissä😙
- Anonyymi00059
Ammattikoulussa
- Anonyymi00060
En missään, koska en ole sellainen joka kaipaa ketään! Ainoa jota haluan on, löytää noin 70v mies ystäväksi! Ja noin olen ajatellut jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen aina!
- Anonyymi00082
Siihen 70 kymppiin jopa sinulla on solkkaava palstasetä matkaa, että turhaa noin pitkälle tulevaisuuteen kannattaa manifestoida ns
- Anonyymi00062
parkkihallissa
- Anonyymi00063
zoomasin onks oikeella
- Anonyymi00064
Tuli leikkimään isosiskoni kanssa meille. Kerro tähän jokin muu tunniste jos osuu.
- Anonyymi00067
2006 laulamassa J-poppia
- Anonyymi00071
Emme ole vielä tavanneet😵💫
- Anonyymi00072
minun ihastus on ihan muualla kuin täällä. ja en kaipaa ketään maista tai miestä tai syö lapsia. ei ole kaivattua.
- Anonyymi00073
on hyvä olla oma itsensä ja nähdä ihmisiä ja viettää aikaa muuten.
- Anonyymi00083
Sure, i love it and i mean it
- Anonyymi00084
Kenet niistä?
- Anonyymi00085
Se oli v.91 kaivattu, nyt ollaan fb ystäviä vain.
- Anonyymi00086
Töissä 2007 siitä asti ollut myyty mies, aivan ihana tapaus
- Anonyymi00087
Halpahalli roskalavalla
- Anonyymi00089
Samassa työpaikassa v. ? Hän tietää
- Anonyymi00090
Salilla, mutta sitä ennen oltiin käyty vuosia sitten kahvilla prismassa 🫣
- Anonyymi00091
pyörätiellä...
J<3L
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683