Pari kommenttia Vattenfallin toiminnasta.
1) Asun Vattenfallin jakelualueella, ostan kuitenkin sähköni muualta koska sen saa kilpailukykyisempään
hintaan. Nyt viikko sitten minulle soitti puhelinmyyjä ja tarjosi yleissähköä vuoden sopimuksella hintaan
4,9 c/kWh 1 € perusmaksu/kk. Tämä hinta on ihan eri kun hinnastossa tai vertailusivustoilla oleva.
En ottanut Vattenfallia, koska katsoin tämän olevan epärehellistä asiakkaiden takaisinkalastelua.
Tarjottu hinta saattaa vaihdella asiakkaan mukaan koska verkko-operaattorina Vattenfall tietää mistä
kukakin ostaa sähkönsä. Hinta nyt kaikille tiedoksi että enempää ei ainakaan kannata maksaa :)
itse maksan mielummin muutaman prosentin lisää ja ostan pienemmältä rehdiltä firmalta
2) Vattenfall kiirehti juuri ilmoittamaan että sähkönhintaa täytyy nostaa, koska vesivarastot ovat vähissä.
Huomasikohan joku kurkkia kalenteria ja todeta että kohta nämä ennätysmäiset lumikinokset sulavat ja
pian tälle keksitylle selitykselle naurettaisiin julkisesti. Minä kehtaan nauraa nytkin :)
Vattenfallin toiminta on samaa monopolistista toimintaa kun esim. Fortumillakin. Iso firma=ei pikkumurheita
Outoa toimintaa
2
443
Vastaukset
- Symma
Osa täällä palstalla valittaa kun "joutuvat" maksamaan hinnaston mukaan sähköstä ja osa valittaa kun saa erikoistarjouksia... Itse olisin ainakin tyytyväinen jos minulle tuohon hintaan sähköä tarjottaisiin..
- lisää hintaa
Vuonna 2011 sähköveron pitäisi olla 17,00 €/MWh ALV 23 % kun se on nyt 8,83 €/MWh ALV 22 % että kyllä se sähkön kokonaishinta nousee joka tapauksessa.
Sähköveroa (Sähköveroluokka 2 on nyt 2,63 €/MWh ALV 22 %) on ehdotettu myös lakkautettavan valmistavaa teollisuutta harjoittavilta teollisuusyrityksiltä ja kasvihuoneviljelytiloilta.
Muutamia vanhojen alojen työpaikkoja säilyy Suomessa, jos säilyy
- Maksut siirtyvät muille kuluttajille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672