Miten pystyisi itse rakentamaan kolmitieventiilin ohjauksen lämpöanturilla ohjattavaksi.
Eli aurinkolämpökennossa nousee lämpötila 30 astetta ja kiertovesipumppu lähtee käyntiin tai kolmitieventtiili avautuu.
Eli servomoottotori avaa kolmitieventtiilin lämmön noustua riitävästi.
Tai lämpöjohtopumppu käynnistyy ja mitä kuumempaa vettä kennossa sen nopeammaksi siirto lämpöakkuun
tapahtuu.
Valmiita ratkaisuja on about 300-500€.
kolmitieventiili
isäaurinko
3
311
Vastaukset
- oheiselektroniikkaa
ynnä pieni pätkä ohjelmaa: http://www.robomaa.com/
- isäaurinko
Tuota linkkiä olin hakenut :).
Hae romukaupasta termostaatti jonka anturin teippaat mitattavaan paikkaa. Toisesta romukaupasta haet solenoidin esim starttimoottorista. Kytket kaksi palloventtiiliä niin että toinen aukeaa ja toinen sulkeutuu ja niille jousipalautus. Pelaa kuin Buikki eikä maksa kuin kympin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582463Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472281Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611964Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3071414- 791309
- 641256
- 621072
- 631022
- 25952
- 77934