Mitä maitohabbobakteerivalmisteita olette käyttänet?Missä valmiisteessa ois paras hinta/laatusuhde?Tähän asti olen käytttänyt Rela purutablettia,mutta on aika kallis,30 kpl maksaa noi 15e.Oisko ehdotuksia,mikä olisi hyvä vaihtoehto?
maitohabbobakteereista
6
795
Vastaukset
- Valio_asiantuntija
Valio Gefilus tuotteet sisältävät terveysvaikutteista maitohappobakteeria eli probioottia Lactobacillus rhamnosus GG (ATCC 53103). Lactobacillus rhamnosus GG on maailman tutkituin probiootti. Se tehostaa luonnollista vastustuskykyä, vähentää infektioriskiä ja auttaa maitoallergian ehkäisyssä ja hoidossa. Lisäksi se ehkäisee ja hoitaa virusripuleita, antibioottien sivuvaikutuksia ja turistiripulia. Lactobacillus rhamnosus GG vähentää myös hampaiden reikiintymisriskiä.Valio Gefilus® tuotteet sisältävät maailman tutkituinta probioottibakteeria,
Valio Gefilus® tuotevalikoimasta löytyy jogurtteja, piimää, maitoa, tehojuomia, mehuja ja mehukeittoja. Sopiva päiväannos vastustuskyvyn parantamiseksi on yksi lasillinen juomia, pikari jogurttia tai pullollinen tehojuomaa. Tuotteiden säännöllinen käyttö pitää Lactobacillus rhamnosus GG maitohappobakteerin elinvoimaisena elimistössä ja auttaa vahvistamaan vastustuskykyä. Lisäksi saatavilla on Gefilus kapseleita ja tippoja, jotka ovat käteviä matkalla.- iida.h
Kuulostaa hyvältä,taidanpa kokeilla näitä Gefilus tuotteita,on helppo antaa myös lapselle kun löytyy noin paljon valmisteita mistä saa vastustuskykyä!
Että piimää riittäisi lasillenen ? Itse ajattelin lähteä vielä sitä herkullista mustikka-vadelma (?) soppaa hakea, mahaaa vääntää kääntää koko ajan, olen piimään juonut ja imodeumia ottanut, eilen alkoi eikä helpota. Tiedän kyllä että tämä tuli nyt tuosta nicorette purkasta, mutta itkun kanssa vessassa pitää käydä (liian tiuhaan), polttaa ne pirusti.
- usko pois
Osta lacto-7 maitohappoa apteekita
- yrtrtyrtrtryt
***** kirjoitti:
Että piimää riittäisi lasillenen ? Itse ajattelin lähteä vielä sitä herkullista mustikka-vadelma (?) soppaa hakea, mahaaa vääntää kääntää koko ajan, olen piimään juonut ja imodeumia ottanut, eilen alkoi eikä helpota. Tiedän kyllä että tämä tuli nyt tuosta nicorette purkasta, mutta itkun kanssa vessassa pitää käydä (liian tiuhaan), polttaa ne pirusti.
""""tuli nyt tuosta nicorette purkasta,"""""
ikävää, toivottavasti et lopeta lakkoa tuon takia. Yksi vinkki jos huolit...eli jos jätät ne purkat, koska sylkeä lienee muodostuu niin paljon, että sitäkin kautta sitä nikkaa vatsaan. Itse 2vuoden lopetus takana mut vielä jumissa noihin nappeihin, ....eli suosittelen sitä (jos mitään) - ni resoritabletteja...niitä nitron kokoisia pikku nappeja...kielen alle, tai ikeneen. Siellä pysyy ja sulaa itekseen.. Ei niitäkään tarvi "lutrata" kun antaa olla siellä rauhassa. Kai se sylkirauhasia noi kaikki ärsyttää. Sitten vaikka laastaria peliin mukaan, mutta pikku rytmärit on mukana kuvioissa näiden kanssa. Paree kai kaikki ku tupakansavu...
- valmistetta
Ratiopharm ja Idoform ovat erittäin hyviä valmisteita... Noita Gefilus mehuja on tullut myös juotua, mutta suosittelesin kyllä noita apteekista saatavia valmisteitakin vaikka ovat suhtkoht kalliita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009