maitohabbobakteereista

iida.h

Mitä maitohabbobakteerivalmisteita olette käyttänet?Missä valmiisteessa ois paras hinta/laatusuhde?Tähän asti olen käytttänyt Rela purutablettia,mutta on aika kallis,30 kpl maksaa noi 15e.Oisko ehdotuksia,mikä olisi hyvä vaihtoehto?

6

768

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valio_asiantuntija

      Valio Gefilus tuotteet sisältävät terveysvaikutteista maitohappobakteeria eli probioottia Lactobacillus rhamnosus GG (ATCC 53103). Lactobacillus rhamnosus GG on maailman tutkituin probiootti. Se tehostaa luonnollista vastustuskykyä, vähentää infektioriskiä ja auttaa maitoallergian ehkäisyssä ja hoidossa. Lisäksi se ehkäisee ja hoitaa virusripuleita, antibioottien sivuvaikutuksia ja turistiripulia. Lactobacillus rhamnosus GG vähentää myös hampaiden reikiintymisriskiä.Valio Gefilus® tuotteet sisältävät maailman tutkituinta probioottibakteeria,

      Valio Gefilus® tuotevalikoimasta löytyy jogurtteja, piimää, maitoa, tehojuomia, mehuja ja mehukeittoja. Sopiva päiväannos vastustuskyvyn parantamiseksi on yksi lasillinen juomia, pikari jogurttia tai pullollinen tehojuomaa. Tuotteiden säännöllinen käyttö pitää Lactobacillus rhamnosus GG maitohappobakteerin elinvoimaisena elimistössä ja auttaa vahvistamaan vastustuskykyä. Lisäksi saatavilla on Gefilus kapseleita ja tippoja, jotka ovat käteviä matkalla.

      • iida.h

        Kuulostaa hyvältä,taidanpa kokeilla näitä Gefilus tuotteita,on helppo antaa myös lapselle kun löytyy noin paljon valmisteita mistä saa vastustuskykyä!


      • *****

        Että piimää riittäisi lasillenen ? Itse ajattelin lähteä vielä sitä herkullista mustikka-vadelma (?) soppaa hakea, mahaaa vääntää kääntää koko ajan, olen piimään juonut ja imodeumia ottanut, eilen alkoi eikä helpota. Tiedän kyllä että tämä tuli nyt tuosta nicorette purkasta, mutta itkun kanssa vessassa pitää käydä (liian tiuhaan), polttaa ne pirusti.


      • usko pois

        Osta lacto-7 maitohappoa apteekita


      • yrtrtyrtrtryt
        ***** kirjoitti:

        Että piimää riittäisi lasillenen ? Itse ajattelin lähteä vielä sitä herkullista mustikka-vadelma (?) soppaa hakea, mahaaa vääntää kääntää koko ajan, olen piimään juonut ja imodeumia ottanut, eilen alkoi eikä helpota. Tiedän kyllä että tämä tuli nyt tuosta nicorette purkasta, mutta itkun kanssa vessassa pitää käydä (liian tiuhaan), polttaa ne pirusti.

        """"tuli nyt tuosta nicorette purkasta,"""""

        ikävää, toivottavasti et lopeta lakkoa tuon takia. Yksi vinkki jos huolit...eli jos jätät ne purkat, koska sylkeä lienee muodostuu niin paljon, että sitäkin kautta sitä nikkaa vatsaan. Itse 2vuoden lopetus takana mut vielä jumissa noihin nappeihin, ....eli suosittelen sitä (jos mitään) - ni resoritabletteja...niitä nitron kokoisia pikku nappeja...kielen alle, tai ikeneen. Siellä pysyy ja sulaa itekseen.. Ei niitäkään tarvi "lutrata" kun antaa olla siellä rauhassa. Kai se sylkirauhasia noi kaikki ärsyttää. Sitten vaikka laastaria peliin mukaan, mutta pikku rytmärit on mukana kuvioissa näiden kanssa. Paree kai kaikki ku tupakansavu...


    • valmistetta

      Ratiopharm ja Idoform ovat erittäin hyviä valmisteita... Noita Gefilus mehuja on tullut myös juotua, mutta suosittelesin kyllä noita apteekista saatavia valmisteitakin vaikka ovat suhtkoht kalliita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      74
      1443
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      117
      1197
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1136
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      735
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe