YLEn

kednah

Käsikirjoittajakurssille 700 ihmisestä valittiin kymmenen.
Arvatkaapa kenen tyttö?

14

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sol57

      Ei voi olla totta! Ihanko totta, Onneksi Olkoon Hande. Tosi iloinen olen puolestasi. Ei liene epäilystä keneltä saanut lahjat kirjoittamiseen;)) Upea juttu.

      Sinne kun ei ihan ketä tahansa oteta. Miehen sisko kun toimittaja (nyt eläkeellä). Molemmat sekä hän että, miehensä pitkä-aikaisia Ylen toimittajia...siis todella ammattilaisia hekin..vieläkin osallistuvat toisinaan..

      tsau:Friidu

      • kednah

        Opetin hänelle kaikki mitä osasin, niillä taidoillani.
        10-12v jo pääsi omaan julkaisuunsa.
        Satukirjaan lapsille, painettuna on.


      • Sol57
        kednah kirjoitti:

        Opetin hänelle kaikki mitä osasin, niillä taidoillani.
        10-12v jo pääsi omaan julkaisuunsa.
        Satukirjaan lapsille, painettuna on.

        sitäkö niin hyvän ammattikoulutuksen sieltä saa että, tulevaisuudessa sitten hänelläkin on varaa mitä tehdä oikeastaan itse haluaa. Eräs tuttumme johon reissussa tutustuttiin kun heillä myös yöimme kun muuttvati täältä (toimittaja hänkin) Viroon miehensä kanssa tuonne Otepäähän. Nyt eläävät sillä että, tämä nainen kun kulttuuritoimittaja ja kirjoittaa lehtiin näitä matkailu-alan artekkelija myös englanniksi lähinnä matkailualan lehtiin.. sekä pitäävät pienimuotoista majoitusjuttua omassa kodissaan tuolla Otepäässä...niih, voivat tehdä vähän mitä haluavat omassa aikataulussaan hekin...Tuolla Tallinnassa hänellä nyt yksi valkokuvanäyttely on parhaimillaan myös esillä..Hitsi tuon osoitteen kun jätin himaan (tietysti) niih...ei voitu mennä katsomaan...tuo valokuvaus kun hänellekin tullut siinä vasta nyt myöhemmin...tämän kirjoittamisen rinnalle...

        Toivotan kaikkea menestestystä tytöllesi....hieno homma.

        tsau:Friidu


    • kednah

      Saa nyt näyttää kyntensä.
      Mutta häneen uskoo.
      Minä.

    • kednah

      Ensi vuonna tyttäreni. Luukusta. Vanhemmuuden onni...

    • HTZA

      Kun kotona oppii paljon kirjoittamaan niin kyllä vahinkojakin sattuu.
      Saattaa tulla hyväkin juttu esille.
      Oppilas on aina parempi kuin opettajansa.
      :)
      H.

    • hähä

      vaikeaa arvata että toimittaja on ylpeä lapsistaan, samalle alalle.

    • lienee sai isä, onnea.

      Mikä kumma siinä on, että aina handen ja kirjainten uusi järjestys veliveikko kednah saa mun ajatukset kirjailija Heikki Turuseen ;)

      • kednah

        Eihän meillä päin kun vaikerreta.
        Jos ei oo kylymä, niin on näläkä.
        Näistä viännellään...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe