Käsikirjoittajakurssille 700 ihmisestä valittiin kymmenen.
Arvatkaapa kenen tyttö?
YLEn
14
126
Vastaukset
- Sol57
Ei voi olla totta! Ihanko totta, Onneksi Olkoon Hande. Tosi iloinen olen puolestasi. Ei liene epäilystä keneltä saanut lahjat kirjoittamiseen;)) Upea juttu.
Sinne kun ei ihan ketä tahansa oteta. Miehen sisko kun toimittaja (nyt eläkeellä). Molemmat sekä hän että, miehensä pitkä-aikaisia Ylen toimittajia...siis todella ammattilaisia hekin..vieläkin osallistuvat toisinaan..
tsau:Friidu- kednah
Opetin hänelle kaikki mitä osasin, niillä taidoillani.
10-12v jo pääsi omaan julkaisuunsa.
Satukirjaan lapsille, painettuna on. - Sol57
kednah kirjoitti:
Opetin hänelle kaikki mitä osasin, niillä taidoillani.
10-12v jo pääsi omaan julkaisuunsa.
Satukirjaan lapsille, painettuna on.sitäkö niin hyvän ammattikoulutuksen sieltä saa että, tulevaisuudessa sitten hänelläkin on varaa mitä tehdä oikeastaan itse haluaa. Eräs tuttumme johon reissussa tutustuttiin kun heillä myös yöimme kun muuttvati täältä (toimittaja hänkin) Viroon miehensä kanssa tuonne Otepäähän. Nyt eläävät sillä että, tämä nainen kun kulttuuritoimittaja ja kirjoittaa lehtiin näitä matkailu-alan artekkelija myös englanniksi lähinnä matkailualan lehtiin.. sekä pitäävät pienimuotoista majoitusjuttua omassa kodissaan tuolla Otepäässä...niih, voivat tehdä vähän mitä haluavat omassa aikataulussaan hekin...Tuolla Tallinnassa hänellä nyt yksi valkokuvanäyttely on parhaimillaan myös esillä..Hitsi tuon osoitteen kun jätin himaan (tietysti) niih...ei voitu mennä katsomaan...tuo valokuvaus kun hänellekin tullut siinä vasta nyt myöhemmin...tämän kirjoittamisen rinnalle...
Toivotan kaikkea menestestystä tytöllesi....hieno homma.
tsau:Friidu
- kednah
Saa nyt näyttää kyntensä.
Mutta häneen uskoo.
Minä. - kednah
Ensi vuonna tyttäreni. Luukusta. Vanhemmuuden onni...
- HTZA
Kun kotona oppii paljon kirjoittamaan niin kyllä vahinkojakin sattuu.
Saattaa tulla hyväkin juttu esille.
Oppilas on aina parempi kuin opettajansa.
:)
H. - hähä
vaikeaa arvata että toimittaja on ylpeä lapsistaan, samalle alalle.
lienee sai isä, onnea.
Mikä kumma siinä on, että aina handen ja kirjainten uusi järjestys veliveikko kednah saa mun ajatukset kirjailija Heikki Turuseen ;)- kednah
Eihän meillä päin kun vaikerreta.
Jos ei oo kylymä, niin on näläkä.
Näistä viännellään...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368