Käsikirjoittajakurssille 700 ihmisestä valittiin kymmenen.
Arvatkaapa kenen tyttö?
YLEn
14
106
Vastaukset
- Sol57
Ei voi olla totta! Ihanko totta, Onneksi Olkoon Hande. Tosi iloinen olen puolestasi. Ei liene epäilystä keneltä saanut lahjat kirjoittamiseen;)) Upea juttu.
Sinne kun ei ihan ketä tahansa oteta. Miehen sisko kun toimittaja (nyt eläkeellä). Molemmat sekä hän että, miehensä pitkä-aikaisia Ylen toimittajia...siis todella ammattilaisia hekin..vieläkin osallistuvat toisinaan..
tsau:Friidu- kednah
Opetin hänelle kaikki mitä osasin, niillä taidoillani.
10-12v jo pääsi omaan julkaisuunsa.
Satukirjaan lapsille, painettuna on. - Sol57
kednah kirjoitti:
Opetin hänelle kaikki mitä osasin, niillä taidoillani.
10-12v jo pääsi omaan julkaisuunsa.
Satukirjaan lapsille, painettuna on.sitäkö niin hyvän ammattikoulutuksen sieltä saa että, tulevaisuudessa sitten hänelläkin on varaa mitä tehdä oikeastaan itse haluaa. Eräs tuttumme johon reissussa tutustuttiin kun heillä myös yöimme kun muuttvati täältä (toimittaja hänkin) Viroon miehensä kanssa tuonne Otepäähän. Nyt eläävät sillä että, tämä nainen kun kulttuuritoimittaja ja kirjoittaa lehtiin näitä matkailu-alan artekkelija myös englanniksi lähinnä matkailualan lehtiin.. sekä pitäävät pienimuotoista majoitusjuttua omassa kodissaan tuolla Otepäässä...niih, voivat tehdä vähän mitä haluavat omassa aikataulussaan hekin...Tuolla Tallinnassa hänellä nyt yksi valkokuvanäyttely on parhaimillaan myös esillä..Hitsi tuon osoitteen kun jätin himaan (tietysti) niih...ei voitu mennä katsomaan...tuo valokuvaus kun hänellekin tullut siinä vasta nyt myöhemmin...tämän kirjoittamisen rinnalle...
Toivotan kaikkea menestestystä tytöllesi....hieno homma.
tsau:Friidu
- kednah
Saa nyt näyttää kyntensä.
Mutta häneen uskoo.
Minä. - kednah
Ensi vuonna tyttäreni. Luukusta. Vanhemmuuden onni...
- HTZA
Kun kotona oppii paljon kirjoittamaan niin kyllä vahinkojakin sattuu.
Saattaa tulla hyväkin juttu esille.
Oppilas on aina parempi kuin opettajansa.
:)
H. - hähä
vaikeaa arvata että toimittaja on ylpeä lapsistaan, samalle alalle.
lienee sai isä, onnea.
Mikä kumma siinä on, että aina handen ja kirjainten uusi järjestys veliveikko kednah saa mun ajatukset kirjailija Heikki Turuseen ;)- kednah
Eihän meillä päin kun vaikerreta.
Jos ei oo kylymä, niin on näläkä.
Näistä viännellään...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903181- 313126
- 592864
- 572720
- 532370
- 381824