piste kebuille

ernesti tuppurainen

Mistä näitä kebuja oikein pukkaa?Tälläisellä ruuallako tämänkin kaupungin väki elää,eihän täällä enää muita ole kuin pitsa ja kebab paikkoja.Jos luulette että se tekee teistä kansainvälisä,voin sanoa ettei sillä sitä tapahdu.Tulette vaan läskeiksi.

11

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitutsanovatanen

      Oletko ikinä kuullu puhuttavan ruokakaupoista? Tosin jos ruoanlaittotaito rajoittuu esim jauhelihaan makarooniin niin terveellisempää se kebu annoskin on sitten. On siinä sentään salaattia

      • ernesti tuppurainen

        vatanen syö sit kaalia ja piereskelee,kaalihan se kebujen sallaatti!!!!!!


      • ...ole
        ernesti tuppurainen kirjoitti:

        vatanen syö sit kaalia ja piereskelee,kaalihan se kebujen sallaatti!!!!!!

        Joissain paikoissa on "salaatti" pelkkää kaalia, mutta joissain taas ihan kunnollista salaattia.


    • Kunnon ruokaa

      Totta on että samanlaisia, mossö paikkoja joka kulmassa, kunnollisia lounaspaikkoja kaivattaisiin.

      • pakkasukko__

        lappeenrantaa, eihän tossa mikään rahanhankinta oo motiivina kun ne nii huonosti tienaa,ainaki keskustan alueella missä niitä on joka kulmassa,ja joutuu tekee 12 tuntisia päiviä et pääsee ees voiton puolelle,haluu vaa tuoda sen oman kulttuurin joka paikkaan eurooppaan


      • ??????
        pakkasukko__ kirjoitti:

        lappeenrantaa, eihän tossa mikään rahanhankinta oo motiivina kun ne nii huonosti tienaa,ainaki keskustan alueella missä niitä on joka kulmassa,ja joutuu tekee 12 tuntisia päiviä et pääsee ees voiton puolelle,haluu vaa tuoda sen oman kulttuurin joka paikkaan eurooppaan

        Tienaamisesta en tiedä, sattui vaan kerran silmään kun yksi pitserianpitäjä oli saanu pysäköintivirhemaksun jaggensa tuulilasiinsa eikä kaveri vaivautunut edes ottamaan sitä siitä pois, lähti vaan ajelemaan...


      • pakkasukko__ kirjoitti:

        lappeenrantaa, eihän tossa mikään rahanhankinta oo motiivina kun ne nii huonosti tienaa,ainaki keskustan alueella missä niitä on joka kulmassa,ja joutuu tekee 12 tuntisia päiviä et pääsee ees voiton puolelle,haluu vaa tuoda sen oman kulttuurin joka paikkaan eurooppaan

        Tänään uutisissa kuultu joukkotappeluun johtanut kahden lappeenrantaliaspizzerian omistajien riitely pitäisi teidät jo herättää ymmärtämään että boikotoitte tällaisia häirikköyrittäjiä. Kyllä kai teillä siellä sentään on vielä suomalaisiakin ravintoloitsijoita.

        Ja tuo pizzeriayrittäjän toimeentulo on kyllä varmistettu kuitittomalla kaupalla. Omalla paikkakunnallanikin oli tapaus kun asiakas oli halunnut kuittia ostoksestaan, niin häntä oli ruvettu uhkailemaan ja henkilökunta oli jo ajamassa uloskin porttikiellon saattelemana. Rehellinen yrittäjä tekee kunnon kuittikauppaa jo verottajankin vuoksi. Tässäkin 'kylässä' kun markka-aikaan sai pizzaa päiväsaikaan seitsemästä paikasta ja sillä kulujen tasolla, pizzoja olisi pitänyt myydä pitkälti toistasataa päivässä, mutta mistä alle kuuden tuhannen asukkaan käpykylässä niin paljon pizzanpuputtajia löytyy. Siitä huolimatta oli tällä yrittäjällä vuoden toiminnan jälkeen varaa ostaa käteisellä silloin noin 40 tonnia maksava UUSI ISO BEMARI. Eikä kukaan suomalainen yrittäjä pidä lompakossaan silloin (eikä nykyäänkään) viissatasia ja tonnin seteleitä vieläpä nipuittain. Ja tämän lausunnon voin antaa vaikka valaehtoisena milloin vain koska sen silloin näin omakohtaisesti hänen kohdallaan.

        Voi sitä kuka tahansa rehellinen yrittäjä ihmetellä, mutta EIPÄ VEROTTAJA IHMETTELE. Kyllä meitä rehellisiä (niitäkin on vielä) suomalaisia yrittäjiä on kyllä vuosikymmeniä osattu jahdata jos jonkinlaisilla älyttömillä verotusmuodoilla, mm. arvio-, harkinta- ja laskelmaverotuksen nimikkeillä. Kokemusta on.....


      • Libab Keha
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Tänään uutisissa kuultu joukkotappeluun johtanut kahden lappeenrantaliaspizzerian omistajien riitely pitäisi teidät jo herättää ymmärtämään että boikotoitte tällaisia häirikköyrittäjiä. Kyllä kai teillä siellä sentään on vielä suomalaisiakin ravintoloitsijoita.

        Ja tuo pizzeriayrittäjän toimeentulo on kyllä varmistettu kuitittomalla kaupalla. Omalla paikkakunnallanikin oli tapaus kun asiakas oli halunnut kuittia ostoksestaan, niin häntä oli ruvettu uhkailemaan ja henkilökunta oli jo ajamassa uloskin porttikiellon saattelemana. Rehellinen yrittäjä tekee kunnon kuittikauppaa jo verottajankin vuoksi. Tässäkin 'kylässä' kun markka-aikaan sai pizzaa päiväsaikaan seitsemästä paikasta ja sillä kulujen tasolla, pizzoja olisi pitänyt myydä pitkälti toistasataa päivässä, mutta mistä alle kuuden tuhannen asukkaan käpykylässä niin paljon pizzanpuputtajia löytyy. Siitä huolimatta oli tällä yrittäjällä vuoden toiminnan jälkeen varaa ostaa käteisellä silloin noin 40 tonnia maksava UUSI ISO BEMARI. Eikä kukaan suomalainen yrittäjä pidä lompakossaan silloin (eikä nykyäänkään) viissatasia ja tonnin seteleitä vieläpä nipuittain. Ja tämän lausunnon voin antaa vaikka valaehtoisena milloin vain koska sen silloin näin omakohtaisesti hänen kohdallaan.

        Voi sitä kuka tahansa rehellinen yrittäjä ihmetellä, mutta EIPÄ VEROTTAJA IHMETTELE. Kyllä meitä rehellisiä (niitäkin on vielä) suomalaisia yrittäjiä on kyllä vuosikymmeniä osattu jahdata jos jonkinlaisilla älyttömillä verotusmuodoilla, mm. arvio-, harkinta- ja laskelmaverotuksen nimikkeillä. Kokemusta on.....

        Vaihtoehtona edullisille ja maittaville pizzoille sekä kebabelle on SMP:n S-mafiaan kuuluvat överihintaiset einesten lämmityspisteet. Tukehtukaa kuiviin bonuksiinne.


      • tkgyyhilu
        Libab Keha kirjoitti:

        Vaihtoehtona edullisille ja maittaville pizzoille sekä kebabelle on SMP:n S-mafiaan kuuluvat överihintaiset einesten lämmityspisteet. Tukehtukaa kuiviin bonuksiinne.

        Rizlasta viedään aina kaikki päiväyslihat näihin lämmityspisteisiin ja lisukkeet tilataan suurkeittiöiltä valmiiksi tehtynä tai kaupan vanhentuvasta tavarasta, eikä maksa ku 17 euroo per annos, mutta poonusta tulee että suhisee.


    • leimikaka

      Onhan niitä suomalaisiakin ravintoloitsijoita... tahi kiinalaisia. kenelle vaan haluaa rahansa kantaa. Ole, tang capital... On sitten eri asia mitä haluaa maksaa. Jos haluaa halpaa ni yksi ihminen pärjää 3€ 2-3 päivää ( lue 400g jauhelihaa makarooni pussi) tai laita 2-3 € lisää ja nauti kulinaarisesti vaikka mausteista kiinalaista. Jos kebeb vaivaa. Äänestä jaloillasi

    • Monon

      On se hirveetä että tässä maailmassa on mahollista ostaa kebabbia. Kyllä se on jotenkin estettävä.

      Mut joo, oon ite justiin hankkinu nää kaikki kebab-paikat tänne et olisin kansainväline. Mut nyt joudun syömään siellä joka aterian ja tulen läskiksi.

      Sinä, hyvä ernesti, olet nyt käsittänyt tämän maailman jotenkin pahasti väärin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      682
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      112
      526
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe