Palailtuani hiihtolomalta hain postista jännityksellä odottamani kissanruokapaketin.Aivan aluksi silmääni pisti näkyvä ja helposti tunnistettava paketti.Löytyy helposti joukosta,hyvä väritys ja kätevä pakkaus muutenkin.Vähän jännitti myös kuinka hiukan ronkelit kollipoikani suhtautuvat uuteen ruokaan,ja kuinka se maistuu.No nyt on 2päivää ollut uutta Purine Onea tarjolla ja täytyy totuuden nimissä sanoaettä kyllä maistuu,Molemmat uteliaina herroina tulivat heti nuuskimaan mitä se äippä oikein tänään tarjoilee ja samantien alkoi myös maistumaan,siinä ei kauaa kuonot tuhissut kun ruokakipot tyhjeni.Nyt olen laittanut suositeltua määrää ja kyllä kelpaa...Pientä miinusta paketissa olevan tekstin pienuudesta,mutta ehkä sen vielä hyvänäköinen näkee,itsellä 1.5 lukulasit,jotka EI tietenkään ikinä kaupoissa mukana,niin jää kyllä suurin osa tuoteselostuksista kaupassa lukematta.Ja luetaan sitten kotona mitä tuli ostettua,hih.
Testialoitus maistuvasti
2
119
Vastaukset
- MorrisMini
mainita että annan kyllä lisänä myös vähän kosteata ruokaa,kun ovat siihen päivittäin tottuneet vähän niinkuin herkkupalana,enkä ehkä uskalla sitä lopettaa,josko vatsan toimintaankin vaikuttaisi sitten jotenkin???Meillä myös molemmat leikattuja kolleja,Morris ja Mini.
- MorrisMini
Kyllä nämä nappulat ainakin vielä tuntuvat maistuvan hyvin.En tiedä onko muilla merkeillä olemassa tälläistä leikatuille kissoille tarkoitettua omaa ruokaa??Mutta mielenkiinnolla osottelen miten on erilaista.Voiko olla mahdollista että pissaisivat vähemmän kun tuntuu että päivittäin nyt olisi laatikossa vähemmän näitä pissapaakkuja,osaako kukaan sanoa onko mahdollisesti ruuasta johtuvaa,vaiko sitten vähemmästä tuoreruuasta johtuvaa?Samalla lailla muuten on raikasta vettä aina tarjolla kuin ennenkin.Mutta seuraillaanpas tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316