Testialoitus maistuvasti

MorrisMini

Palailtuani hiihtolomalta hain postista jännityksellä odottamani kissanruokapaketin.Aivan aluksi silmääni pisti näkyvä ja helposti tunnistettava paketti.Löytyy helposti joukosta,hyvä väritys ja kätevä pakkaus muutenkin.Vähän jännitti myös kuinka hiukan ronkelit kollipoikani suhtautuvat uuteen ruokaan,ja kuinka se maistuu.No nyt on 2päivää ollut uutta Purine Onea tarjolla ja täytyy totuuden nimissä sanoaettä kyllä maistuu,Molemmat uteliaina herroina tulivat heti nuuskimaan mitä se äippä oikein tänään tarjoilee ja samantien alkoi myös maistumaan,siinä ei kauaa kuonot tuhissut kun ruokakipot tyhjeni.Nyt olen laittanut suositeltua määrää ja kyllä kelpaa...Pientä miinusta paketissa olevan tekstin pienuudesta,mutta ehkä sen vielä hyvänäköinen näkee,itsellä 1.5 lukulasit,jotka EI tietenkään ikinä kaupoissa mukana,niin jää kyllä suurin osa tuoteselostuksista kaupassa lukematta.Ja luetaan sitten kotona mitä tuli ostettua,hih.

2

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MorrisMini

      mainita että annan kyllä lisänä myös vähän kosteata ruokaa,kun ovat siihen päivittäin tottuneet vähän niinkuin herkkupalana,enkä ehkä uskalla sitä lopettaa,josko vatsan toimintaankin vaikuttaisi sitten jotenkin???Meillä myös molemmat leikattuja kolleja,Morris ja Mini.

      • MorrisMini

        Kyllä nämä nappulat ainakin vielä tuntuvat maistuvan hyvin.En tiedä onko muilla merkeillä olemassa tälläistä leikatuille kissoille tarkoitettua omaa ruokaa??Mutta mielenkiinnolla osottelen miten on erilaista.Voiko olla mahdollista että pissaisivat vähemmän kun tuntuu että päivittäin nyt olisi laatikossa vähemmän näitä pissapaakkuja,osaako kukaan sanoa onko mahdollisesti ruuasta johtuvaa,vaiko sitten vähemmästä tuoreruuasta johtuvaa?Samalla lailla muuten on raikasta vettä aina tarjolla kuin ennenkin.Mutta seuraillaanpas tilannetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe