Päätin asentaa käyttöjärjestelmän uudelleen (Vista). Siirsin kuvat ja tiedostot ulkoiselle kiintolevylle. Kopioin myös Program Files kansiosta kansiot Google Earth ja Microsoft Office. Tämän jälkeen asensin käyttöjärjestelmän uudelleen.
Nyt siirsin nuo kaksi ohjelmaa (kansiota) samaan paikkaan eli Program Files kansioon, tuli ongelma.
Google earth ohjelman sain avattua kansiosta. Kaikki paikkamerkinnät on kuitenkin hävinnyt..
Suurempi ongelma on tuo Office. Olen siis aiemmin asentanut Officen CD:ltä. Nyt siirsin kansion ja korvasin sillä Program files kansiossa olevan kokeilu Officen. Kun avaan ohjelman käynnistä palkista, ohjelma kuitenkin kysyy Product key tunnusta. Mikäli annan CD kotelossa olevan tunnuksen poistuuko yksi asennuskerta? CD.ssä kun on mahdollista asentaa ohjelma 3 kertaa?
varmuuskopiointi ongelma
4
149
Vastaukset
- Takahikiän Petomaani
Ei kolme kertaa vaan kolmelle eri koneelle. Aika radikaali ero. Noh, poista se Program Filesiin pösilöimäsi Office-kansio ja asenna siltä cd:ltä, ei se muuten toimi. Guugl Earthin paikkatiedot katosi kun ne oli sun Documents and Settings -kansiossa sun käyttäjätilillä henkilökohtaisina tiedostoina.
- pasi 4.8
Paljon kiitoksia vastauksesta. Osaatko muute kertoa mistä tuo mahtaa tuo office CD tunnistaa nuo koneet. Talentaako se jotenkin sen koneen nimen tai jonkin tiedon CD:lle vai mitenköhän?
pasi 4.8 kirjoitti:
Paljon kiitoksia vastauksesta. Osaatko muute kertoa mistä tuo mahtaa tuo office CD tunnistaa nuo koneet. Talentaako se jotenkin sen koneen nimen tai jonkin tiedon CD:lle vai mitenköhän?
liittyy siihen käyttiksen uudelleen asennukseen. Täytyyhän myös ottaa huomioon, että konekin joskus vanhenee ja esim. Office asentaa uudelleen koneen uusimisen yhteydessä. Ei se kuitenkaan "vähennä" niitä sallittua kolmea asennusta. Esim. PhotoShop on mulla jo viidennellä koneella, vaikka sen "saa" asentaa "vain" kahdelle koneelle. Kyllä ohjelmistojen luojat ottavat koneiden päivitykset huomioon.
- 12
pasi 4.8 kirjoitti:
Ei se ohjelma tunnistakaan, mutta päivityksiä haettaessa mukana menee joitain tunnistetietoja MS:lle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521733- 1841712
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2001240- 881159
- 2051146
- 651104