Meillä on menossa kolmas purina päivä ja kupit tyhjenee hyvällä ruokahalulla. Hieman olen joutunu jekuttamaan, kun katit on tottuneet myös märkäruokaan. Toinen kerjää jääkaapista purkkiruokaa ja silloin olen lorauttanut vettä raksuihin, temppu joka toimii:) Ruoka maistuu eikä ole aiheuttanut joittenkin mainitsemia vatsavaivoja. Sen tosin olen huomannut, että ulosteen määrä on suurempi.
Aktiivisuuden lisääntymistä en vielä ole havainnut, mutta luulen ettei vielä näin lyhyessä ajassa sellainen muutos näy. Ruokalaatikko on keittiön nurkassa ja toinen epeli oli sitä innostunut penkomaan niin, että yksi pussi oli raahattu ulkopuolelle ja yritetty avata omatoimisesti. Yrittää kait siirtyä aktiiviseen itseruokintaan:)
Lakun & Naksun testiduo
3
97
Vastaukset
- Aqualan81
Eilisiltana esiintyi nirsoilua pelkkien raksujen johdosta ja kuppeja käytiin vain kolisuttamassa ja kaapimassa tassuilla ympäristöä. Yöllä raksut kuitenkin olivat kadonneet ja kupit täytettiin. Osa on syömättä töistä palattuani. Pakko oli heltyä ja tarjoilla myös lihapalasia pakkasesta=)
Naksu on tukevampi tapaus ja toivon, että näillä raksuilla painoa vähän tippuisi. Sellainen puoli kiloa olisi oikein hyvä. Laku taas kaipaisi pikemminkin hieman lisää painoa...en tiedä miten noi raksut sitten hänellä vaikuttaa. Taidan tarjoilla jotain ekstraa hälle erikseen tässä ohessa.- Aqualan81
Raksuja on syöty 1,5 viikkoa ja kulutus on ollut mielestäni aika pientä kahdella kissalla vaikka niitä on ollut jatkuvasti tarjolla. Yksi pussi vasta mennyt. Kerran päivässä aloin antamaan myös märkäruokaa illalla, kun sen perään oli niin kova kerjäys.
Mitään ruuansulatusvaivoja tai oksentelua ei ole ilmaantunut. Jos ilmaantuisi niin ehkä en enää uskaltaisi syöttää raksuja lainkaan. Tuoksu ja raksujen koko on ilmiselvästi kissojen mieleen. Ainiin ja yksi pussi oli käyty puremassa rikki laatikossa:) Haju tulee vissiin läpi?? - Aqualan81
Aqualan81 kirjoitti:
Raksuja on syöty 1,5 viikkoa ja kulutus on ollut mielestäni aika pientä kahdella kissalla vaikka niitä on ollut jatkuvasti tarjolla. Yksi pussi vasta mennyt. Kerran päivässä aloin antamaan myös märkäruokaa illalla, kun sen perään oli niin kova kerjäys.
Mitään ruuansulatusvaivoja tai oksentelua ei ole ilmaantunut. Jos ilmaantuisi niin ehkä en enää uskaltaisi syöttää raksuja lainkaan. Tuoksu ja raksujen koko on ilmiselvästi kissojen mieleen. Ainiin ja yksi pussi oli käyty puremassa rikki laatikossa:) Haju tulee vissiin läpi??Kuppi tyhjänä yön jäljiltä tänä aamuna. Olen huomannut, että kuppi tyhjenee silloin kun mitään muuta ei ole tarjolla. Jos on vaihtoehtona märkäruokaa niin se häviää ensin:) Vanha tottumus varmaankin...
Kevään vaikutus kissoihin näkyy selvästi käyttäytymisessä...aurinkoisina aamuina elämöinti alkaa aamutuimaan ja virtaa riittää. En usko, että johtuu ruuasta mutta mitäpäs sitä vannomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185093MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1112616- 102064
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181670Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691279Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411269Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191019