Pyckeala

Marmeladovna

Eilen läksin ulkomaille Vyartsilan kautta. Olin täältä kaksneloselta opiskellut modernia asiakirjataidetta niin paljon, että täyttämäni 4 tulliselvitystä ja lisäksi vielä migratsionnaja karta kelpasivat ilman huokailuja tai silmien pyörittelyjä. Kiitos siis teille, matkatoverit.
Ajelin Herran kukkaroon joutessani, ja välttääkseni mahdollisen rajavirkailijoiden kanssa käytävän keskustelun
vierailun kestosta. Tie sinne oli erinomaisessa kunnossa, kuopat täyttyneet sohjosta, eikä asvaltilla ollut pahemmin polannetta eikä jäätä. Pappilassa oli tilaa, sain valita mieleiseni huoneen. Lämmintäkin oli, ja takassa halkoroihu. Saunoin kaikessa rauhassa, ja katselin telkkaria uutisiin asti. Paluu aamulla sujui ilman haasteita, tupakkikoira rajalla ei jaksanut kiinnostua ajoneuvostani, leimat ja kotiin.
Bensa 95 matkanvarren asemilla kaikissa 23,80. Kurssi 39,60.

20

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peccy

Tapasitko Keinoset? Nämä ihmiset ovat sitkeästi vaalimassa uskoaan. Keinosten vanhemmat ovat haudattuna Ruskealan hautausmaalle. Muistat varmaan, että Kalevi Keinosen veli Yrjö Keinonen oli kenraali Suomen armeijassa.
      Olen tavannut Kalevi Keinosen vanhassa pappilassa muutama kilometri nykyisestä rakennuksesta tietä eteenpäin. Joskus yövyin siinä keltaisessa rakennuksessa. Juopottelimme keskenämme vähän iltamassa. Otimme ryyppyjä Karelia Balsamista.

Sopisikohan se juttu palstan hauskoihin juttuihin?

Kävitkö ostoksilla "Naisten kaupassa"? Tiedät varmaan sen kaupan Ruskealassa vähän syrjemmässä tiestä.

• evakon lapsi

Jokusen kerran olen minäkin Herran Kukkarossa yöpynyt, tosin viimeeksi käväisin vain kahvilla matkalla Sortavalaan. On hyvä paikka yöpyä!
        "Tyttöjen kaupassa" poikkean aina, sieltä löytää melkein kaikkea, mikä maistuu ja palvelu on hyvää sekä suomeksi että venäjäksi.
        Kerro ihmeessä hauska juttusi, niitä kaivataan mielestäni tällä palstalla!
        Hyvää keväänalkua!

• Tyttökauppa hmmm?
        evakon lapsi kirjoitti:

Jokusen kerran olen minäkin Herran Kukkarossa yöpynyt, tosin viimeeksi käväisin vain kahvilla matkalla Sortavalaan. On hyvä paikka yöpyä!
        "Tyttöjen kaupassa" poikkean aina, sieltä löytää melkein kaikkea, mikä maistuu ja palvelu on hyvää sekä suomeksi että venäjäksi.
        Hyvää keväänalkua!

Me sveton ja Nuijamaan porukat harvemmin käydää siellä Värtsilän puolessa, joten kertokaapa tarkemmin tästä "tyttökaupasta".

• Kauppaa
        Tyttökauppa hmmm? kirjoitti:

Me sveton ja Nuijamaan porukat harvemmin käydää siellä Värtsilän puolessa, joten kertokaapa tarkemmin tästä "tyttökaupasta".

Ei ole tyttöjä myynnissä, vain myyjinä.
        Normaali sekatavarakauppa.

• saattas tuollakkiin
        Kauppaa kirjoitti:

missäs kohin se kauppa on,vai onko se siellä mäenpäällä kirkonkohilta oikeaan takaisin sorvalavaan johtavalle tien varessa? tuollahan vois vaikka piipahtaa, paljonkos yö maksaa keinäsillä?

• tyttöjä vilkuttamas
        Kauppaa kirjoitti:

Tyttölöitä vilkuttelemassa tienvarressa ja toivottamassa matkailijat tervetulleiksi kuten Svetossa, se on niin ystävällinen kiva venäläinen tapa että soisi sen käytännön leviävän kaikille raja-asemille. Matkailijat ovat täällä Svetossa kovin tyytyväisiä tähän kivaan tervetuliais eleeseen.

• tyttöjen kauppa...
        Tyttökauppa hmmm? kirjoitti:

Kauppa sijaitsee Ruskealassa Sortavalaan johtavan tien oikealla puolella hieman tiealueen ulkopuolella.
        Kauppa on siksi merkittävä, että se on lähes ainoa kauppa lähitienoilla, jossa on laaja valikoima tuotteita tarjolla. Nimensä se on saanut siitä, että myyjät ovat aina olleet naisia. Enimmäkseen nuoria naisia, jotka puhuvat suomea. Joskus tosin oli kaupan johtajana joku kärtsympi rouva, jonka kanssa matkakaverini alkoi sanailla oluen viimeisestä myyntipäivästä. Se meni sitten kuitenkin ohi.
        Nykyään johtajana taitaa olla joku äijän-kuvatus siellä perähuoneessa.

Kaupassa on hyvä valikoima tuotteita sen kokoiseksi liikkeeksi, suomalaiset suosivat sitä liikettä. Bussilla voi käännellä pihassa ja auton voi ajella aivan oven viereen lastausta varten.
        Eihän ne tytöt ole tietenkään tarjolla. Henkilökunta on auttavaista ja ystävällistä. Siinä kaupassa on oikein miellyttävää käydä ostoksilla.

• Peccy
        evakon lapsi kirjoitti:

Hyvää keväänalkua!

Laitoin pari vanhaa juttua palstalle.
        Jospa tämä palsta tästä elpyisi uudelleen. Monet "vakkarit" ovat menneet "Huitsin Nevadaan", tuonne naamakirjaan. Kävin siellä itsekin, mutta eihän siitä mitään tullut. Taidan olla vähän tumpelo. Poistuin sitten takavasemmalle.
        Ilmeisesti olemme ajelleet samoja teitä vuosien varrella. Ihan hyvä!
        Kerro sinäkin juttuja, mitä on matkan varrella tapahtunut. Itselleenkin voi nauraa. Minusta hauskimat ovat sellaiset.

• Peccy
        tyttöjä vilkuttamas kirjoitti:

Tyttölöitä vilkuttelemassa tienvarressa ja toivottamassa matkailijat tervetulleiksi kuten Svetossa, se on niin ystävällinen kiva venäläinen tapa että soisi sen käytännön leviävän kaikille raja-asemille. Matkailijat ovat täällä Svetossa kovin tyytyväisiä tähän kivaan tervetuliais eleeseen.

Kuule ne tytöt ovat tosi raakoja ihmisiä. Ne eivät vilkuttele! Ne haluavat sinut kauppaan ostoksille, lastaavat sinun autoosi limpparit, leivät, karkit, vodkat, T-paidat, kuivatut hedelmät, makkarat, viinit ja kaiken muun, mitä et edes halua.
        Sen jälkeen ne tyttäret rahastavat sinut. Nöyrästi maksat ja lähdet pois kaupasta. Saat kaiken halvemmalla kuin Jänismäellä.
        Kotona olet onnellinen, tuliaiset ovat autossa ja vaimon tai tyttökaverin kanssa voi vielä olla lähekkäin.
        Onnea Sinulle Naistenpäivänä!!!!!

• Marmeladovna
        saattas tuollakkiin kirjoitti:

missäs kohin se kauppa on,vai onko se siellä mäenpäällä kirkonkohilta oikeaan takaisin sorvalavaan johtavalle tien varessa? tuollahan vois vaikka piipahtaa, paljonkos yö maksaa keinäsillä?

Tyttöjen kauppa on Suomesta mennessä Ruskealassa ensimmäisiä kun alkaa olla kylän mökkelä tine varressa oikealla puolella. On siinä kohdilla mylttikin ihan suomen kielellä. Suomea ne tytötkin osaa. Siivoja ihmisiä ne ovat eikä mitään katutyttöjä.
        Keinäsillä majoitus maksoi sen kaksikymppiä edelleen.
        Kävin perj-lauantaina. Kalevi ja Iiris tulivat lauantaina pyhäntienooksi.

• tyttökauppaa rajall
        tyttöjä vilkuttamas kirjoitti:

Samanlaisia irstaita ukkoja ellei pahempia on nää täällä käyvät pikkutyttöjä nussimassa tossa rajantaka kylissä ja Sotaavalassa irstaita paskiaisia ovat.

• pitermees
        Peccy kirjoitti:

Laitoin pari vanhaa juttua palstalle.
        Jospa tämä palsta tästä elpyisi uudelleen. Monet "vakkarit" ovat menneet "Huitsin Nevadaan", tuonne naamakirjaan. Kävin siellä itsekin, mutta eihän siitä mitään tullut. Taidan olla vähän tumpelo. Poistuin sitten takavasemmalle.
        Ilmeisesti olemme ajelleet samoja teitä vuosien varrella. Ihan hyvä!
        Kerro sinäkin juttuja, mitä on matkan varrella tapahtunut. Itselleenkin voi nauraa. Minusta hauskimat ovat sellaiset.

Minä oon tullu yhesti ite, kyllä tullien välissä vähän suupielet nousi ja yhesti nähny kun muutama kaveri tuli. Onkos sulle sattunu tämmösiä juttuja?

• Peccy
        pitermees kirjoitti:

Minä oon tullu yhesti ite, kyllä tullien välissä vähän suupielet nousi ja yhesti nähny kun muutama kaveri tuli. Onkos sulle sattunu tämmösiä juttuja?

Toisen passilla Vennäältä?

Tarkoititko viestin minulle?

• pitermees
        Peccy kirjoitti:

Toisen passilla Vennäältä?

Tarkoititko viestin minulle?

Onko tapahtunu moista sulle tai kavereille? Kumpiki kerta oli ihan vahinko eka kerta bussi ryhmä eli sällit otti sika osastolla vaan pöydästä passin käteen kun ne oli siinä levällään ja eivät kattoneet kun sitten vasta vennään tullin jälkee et mis mun passi on ku mulla on sun passi. Toinen katto ja sano et tässä mun käessä:) eli todistettavasti tulivat toistesa passeilla. Toinen kerta oli semmonen että oltiin sitten kaverin kans henkiöautolla ja toinen vaan anto passin käteen ja vennään tulliin ja eikus toisten passeilla läpi eikä mitään sanoneet kummallakaan kertaa virkamiehet suuressa ja mahtavassa kyllä se hymyilytti. Kai ollaan saman näkösiä...

• pitermees kirjoitti:

Onko tapahtunu moista sulle tai kavereille? Kumpiki kerta oli ihan vahinko eka kerta bussi ryhmä eli sällit otti sika osastolla vaan pöydästä passin käteen kun ne oli siinä levällään ja eivät kattoneet kun sitten vasta vennään tullin jälkee et mis mun passi on ku mulla on sun passi. Toinen katto ja sano et tässä mun käessä:) eli todistettavasti tulivat toistesa passeilla. Toinen kerta oli semmonen että oltiin sitten kaverin kans henkiöautolla ja toinen vaan anto passin käteen ja vennään tulliin ja eikus toisten passeilla läpi eikä mitään sanoneet kummallakaan kertaa virkamiehet suuressa ja mahtavassa kyllä se hymyilytti. Kai ollaan saman näkösiä...

Hyvä Kiitos!

Sikaosasto erikseen. Mutta niin ne passihölmöilyt menevät.
        Tuli vaan joutessaan mieleen. Kukahan menisi Ressun ison kissan passilla Venäjälle?
        Onko kissoilla passia?

Volna

• Xeccy AGP
        tyttökauppaa rajall kirjoitti:

Samanlaisia irstaita ukkoja ellei pahempia on nää täällä käyvät pikkutyttöjä nussimassa tossa rajantaka kylissä ja Sotaavalassa irstaita paskiaisia ovat.

Pojat ovat poikia! Ovat onneksi aina olleet. Se on normaali luonnonlaki, olivatpa pojat sitten 15 tai 75 vuotiaita. Huolestuttavampaa olisi, jos pojat eivät olisi poikia. Ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon. Tuollaisten moralistitanttojen, kuten edellinen kirjoittaja, olemassaoloa en ole vielä kyennyt tieteellisesti selvittämään evoluution kannalta tarkasteltuna. Heidänhän olisi pitänyt kuolla jo sukupuuttoon, koska he edustavat luonnonvastaista ja lajillemme tuhoisaa käyttäytymistä. Kerron sitten kaikille palstan lukijoille, kun olen keksinyt selityksen miksi perverssit feministit eivät ole kuolleet sukupuuttoon.

Niin, että eikun kaikki miehet ja pojat vain joukolla ja hyvillä omillatunnoilla Sortavalaan, Svetoon, Viipuriin, Pattayalle ja kuka minnekin haluaa. Pitäkää hauskaa tyttöjen kanssa. Teissä on lajimme toivo ja tulevaisuus. Otetaan eteen O. W. Kuusisen viitoittamalla tiellä !!!

• Peccy

Muistatko, missä oli se optikkoliike Sortavalassa? Mikä katu se oli?
      Muistelen, että se oli aivan keskustassa rannan lähellä.

Käyn Sortavalassa puolentoista viikon kuluttua. Lähdetkö mukaan?

• Marmeladovna

Voisinpa lähteäkin, palaillaan aiheeseen.

• Peccy
        Marmeladovna kirjoitti:

Voisinpa lähteäkin, palaillaan aiheeseen.

Hei!

Minun pitää ensin huomenna lauantaina saattaa matkakaverini Risto hautaan. En ole varma, olenko kirkkomaalla arkunkantaja
        Surullista tosiaan.
        Lähden viikon päästä Ison-Kallen kanssa Sortavalaan. Olemme yötä siellä. Viemme vanhalle paloasemalle sosiaalikeskukseen lastenvaatteita ja leluja.
        Jos haluat lähteä mukaan, voin koukata kotoasi. Myös miehesi voi lähteä. Auto on vähän pieni, mutta se on farmari.

Ressu

• Marmeladova
        Peccy kirjoitti:

Hei!

Minun pitää ensin huomenna lauantaina saattaa matkakaverini Risto hautaan. En ole varma, olenko kirkkomaalla arkunkantaja
        Surullista tosiaan.
        Lähden viikon päästä Ison-Kallen kanssa Sortavalaan. Olemme yötä siellä. Viemme vanhalle paloasemalle sosiaalikeskukseen lastenvaatteita ja leluja.
        Jos haluat lähteä mukaan, voin koukata kotoasi. Myös miehesi voi lähteä. Auto on vähän pieni, mutta se on farmari.

Ressu

laita s-postia, että tiedämme päivän ja hetken

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2171
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      948
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe