Heh heh, eilen oli upea mimmi kierrossa ja tänään söin hyvin laaturavintolassa Esplanadilla, kolme päivää otettu kuppia mutta ei tunnu missään. Bisnekset luistaa ja kaikki OK!
Kolme huraa huutoa kapitalismille ja kaupallisille ohjelmille! kaupallisuus maailmaa pyörittää, ei linuxnistien kolhoosikommunismiopit:
http://gs.statcounter.com/#os-ww-weekly-201008-201009-bar
Ilmainen linux pahnanpohjimmaisena... haloo kommunismi kuoli ja neukut romahi jo 90-luvun alussa. Samaan aikaan kommunismi aktivisti aloittivat linuxin mutta paluuta kolhoosikommunismiin ei ole ollut!
Punavuori:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Punavuori
Punavuoressa asui joskus persaukisia punikkiduunareita mutta nykyisin me varakkaat menestyjät asumme siellä... linux/persaukiset ovat majoittuneet lähiöihin hahahahaha! Kapitalismi voittaa aina!!!!!!!!!!!!
Tervetuloa Punavuoreen linuxnistit hahahaha ei taida olla edes tähän varaa kommarilla:
http://asunnot.oikotie.fi/card/5604735
Hieno päivä Punavuoressa
16
182
Vastaukset
- hahaaaa
Pentti pesee linuxnistit 6-0:lla. Mä asun Ullanlinnassa ja ei täällä kukaan linuxia käytä, mutta ei täälä oo prsaukisiakaan! Varmaan jossain Kontulassa linux on kova sana missä huumekaupalla ja sossunrahoilla eletään.
- ................
ja niin sinäkin! Ellet peräti taida olla yks ja sama tyyppi.
Et sä missään ullanlinnassa asu! Et siis voi tietää kuka käyttää linuxia siellä ja kuka ei. Susta kyllä huomaa ettet ole käynyt Ullanlinnaa lähelläkään. :D
siks toisekseen linuxeja käyttävät SIVISTYNEET Ihmiset, ei mitkään huumehörhöt niinkuin sinä!
- ..............
1. Linux ei ole kommunismia eikä mitenkään kytköksissä siihen.
2. linuxisteja turhaa leimata persaukisksi.
3. SUN kapitalismisi on lähellä kommunismia
4. Sä et tasan asu missään Punavuoressa, ennemminkin Kyöpelivuorella tai Munavuoressa hoh hoo...olinpas vitsikäs. :D
5. Sulla ei ole mitään upeita mimmejä, jokainen vähäkin järkeä omaava mimmi kiertää sut kaukaa.
6. sulla ei ole varaa syödä kunnolla hienoissa ravintoloissa
7. sulla ei ole muita bisneksiä kuin korkeintaan pimeen viinan myynti ja osto, varastetun tavaran kauppa ja huumekauppa.
8. tulipa taas kyykytettyä sua ja KUNNOLLA.
Että revi siitä kommunistinen narkkisdiileri!- fghjdtmdjh,mfj,
Älä yhtään vingu siellä kontula/kivikossa. Mees myymään kiltisti kannabista ostarille niin äitis saa leipää ruokapöytään siellä itähelsingin slummeissa buahahahahahahaha!
- ...............
fghjdtmdjh,mfj, kirjoitti:
Älä yhtään vingu siellä kontula/kivikossa. Mees myymään kiltisti kannabista ostarille niin äitis saa leipää ruokapöytään siellä itähelsingin slummeissa buahahahahahahaha!
Mä en myy huumeita enkä niitä käytäkään! En ole edes kokeillut joten pidä finninaama pääsi kiinni. Sikti toisesk mä en asu lähelläkään Kontulaa tai Kivikkoa joten pieleen meni siltäkin osin. Ja sekin pieleen että en asu äitini helmoissa niinkuin SINÄ. Asun sattumoisin SUA paremmalla asuinalueella joten sulla ei ole mitään aihetta paukuttaa mulle turpaasi! Täällä ei ihan köyhimmät sunlaiset luuserit asustele.
- .idästä.
fghjdtmdjh,mfj, kirjoitti:
Itähelsingin väittäminen pahaksi paikaksi on niin 70-lukua, nykyisin itähelsinki on kallista asuinaluetta, toki täällä on kaupungin vuokra-asuntoja mutta ongelmat ovat kokolailla historiaa. Kiitos hyvien julkisten yhteyksien ja metron itähelsinki on suomen arvokkainta asuinaluetta.
Mä olen asunut ikäni itähelsingissä ja saanut nauttia hyvistä ulkoilumahdollisuuksista ja viihtyisestä ympäristöstä. Helsinki on sen verran iso kaupunki, että ei sitä voi tuomita alueen mukaan. Joka kaupunginosassa on ne tietyt "ongelma" talot mutta niidenkin ongelmat on yleensä liioitellut.
Itähelsinki on nykyisin arvokkaampi ja kalliimpi alue kuin pohjoishelsinki, että se siitä. Mä olen itähelsingin kasvatti ja ylpeä siitä, täällä on hyvä elää. - ghjxdghjmxdhg
.idästä. kirjoitti:
Itähelsingin väittäminen pahaksi paikaksi on niin 70-lukua, nykyisin itähelsinki on kallista asuinaluetta, toki täällä on kaupungin vuokra-asuntoja mutta ongelmat ovat kokolailla historiaa. Kiitos hyvien julkisten yhteyksien ja metron itähelsinki on suomen arvokkainta asuinaluetta.
Mä olen asunut ikäni itähelsingissä ja saanut nauttia hyvistä ulkoilumahdollisuuksista ja viihtyisestä ympäristöstä. Helsinki on sen verran iso kaupunki, että ei sitä voi tuomita alueen mukaan. Joka kaupunginosassa on ne tietyt "ongelma" talot mutta niidenkin ongelmat on yleensä liioitellut.
Itähelsinki on nykyisin arvokkaampi ja kalliimpi alue kuin pohjoishelsinki, että se siitä. Mä olen itähelsingin kasvatti ja ylpeä siitä, täällä on hyvä elää.Punavuori oli joskus pahapaikka ja nyt siellä on vain "parempaa" väkeä. Itäheslsinki oli pahapaikka joskus 70-luvulla mutta nyt idässä alkaa olla aika kallista asua. Ne hesan pummit ja kunnanelätit taitaa majailla nykyään pohjoisessa?
- ..näinsemenee...
ghjxdghjmxdhg kirjoitti:
Punavuori oli joskus pahapaikka ja nyt siellä on vain "parempaa" väkeä. Itäheslsinki oli pahapaikka joskus 70-luvulla mutta nyt idässä alkaa olla aika kallista asua. Ne hesan pummit ja kunnanelätit taitaa majailla nykyään pohjoisessa?
Stadi on mun hima!
'http://www.youtube.com/watch?v=6nQ1f3zgspo - ..näinsemenee...
..näinsemenee... kirjoitti:
Stadi on mun hima!
'http://www.youtube.com/watch?v=6nQ1f3zgspo - älä edes yritä
ghjxdghjmxdhg kirjoitti:
Punavuori oli joskus pahapaikka ja nyt siellä on vain "parempaa" väkeä. Itäheslsinki oli pahapaikka joskus 70-luvulla mutta nyt idässä alkaa olla aika kallista asua. Ne hesan pummit ja kunnanelätit taitaa majailla nykyään pohjoisessa?
Pohjoisessa osassa asuu kunnon väkeä joten turhaan tollaisia edes heittelet! Älä edes yritä mustamaalata pohjoista helsinkiä.
mainostat mukamas asuntoasi, niin pitäis varmaan tsekata miten huutokauppa etenee eräästä kaupungista...
Eipähän tarttis kuunnella pillityksiä tollasista PA omistamista asunnoita! :-D- 21
Mitä! "Upea mimmi kierrossa"
Onks Rööperin Raija tullu takasi. Se taitaa kyllä olla jo vähän rupsahtanut, mutta paistanee sinun silmissäsi vielä riittävän hehkeältä. Jos on silmät kierossa keskarista, ja tarpeeksi painetta, niin vissiinki kanaki kelpais. Onhan silläki kaks jalkaa. - Pentti nejonen
nejäs päivä simassa eikä tunnu missään, haistaka vittu köyhät! hähähähähä!
Mikä tämän känni-mahtailun pointti oikein on? Onhan puliukotkin 20 vuotta putkeen simassa tai ties missä aineissa mutta harva sillä niin kehuskelee.
- ................
exergy kirjoitti:
Mikä tämän känni-mahtailun pointti oikein on? Onhan puliukotkin 20 vuotta putkeen simassa tai ties missä aineissa mutta harva sillä niin kehuskelee.
- Perus Suomalainen
Enpä edes ilkeis myöntää asuvani helsingissä. 10% tällä hetkellä ulkomaalaistaustaisia jo tuota piakkoin luku nousee jo 20%. Ja ennemmin tai myöhemmin Suomi kokee saman kohtalon kuin moni euroopan maa joista tulee vääjämättä muslimi valtioita. Esim. yhdessä dokumentissa todettiin että tätä menoa Ranskasta tulee muslimivaltio 17 vuodessa, koska muslimeilla syntyvyys paria kohden on 8.1 ja alkup. ranskalaisilla 1.3. Hollannissa tällä hetkellä syntyvistä lapsista puolet on muslimeja.
Tervetuloa helvettiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376