Tervehdys kaikille palstalaisille ja koemaistelukumppaneille!
Meillä on kuusi kissaa, jotka saivat kunnian toimia Purinan uuden ruuan koemaistelutestiryhmässä. Tässä ovat meidän lauman ensireaktioita uudesta herkusta, johon pääsimme tutustumaan kunhan ensin tämän kokeen parhaimmassa yllätyslahjassa eli pahvilaatikkossa, jossa ruuat tulivat, oli ensin leikitty pitkä tovi.
Ensimmäisenä uutuusruoka läpäisi hajutestin. Kuudesta kissasta viittä tuoksu houkutti, ja yksi totesi papanoiden olevan jokseenkin hajuttomia. Minäkin tuoksutin ruuan uteliaisuuttani, ja ensimmäinen mielleyhtymä oli eläinlääkäristä ostetut kuivaruuat eli tuoksu oli peruspapanahaju, joka ei ole kemiallinen eikä vastenmielinen.
Seuraavaksi papanoita maisteltiin, ja ruoka teki erittäin hyvin kauppansa. Jopa siinä määrin, että kaikki tarjolle laitettu kelpasi kissoille. Paras suositus on ehdottomasti se, että yksi kissoista olisi ominut pussin ja alkoi raahaamaan sitä pitkin keittiön tiskipöytää! Tätä ei ole ennen tapahtunut, eikä mikään herkku kissanminttuja lukuunottamatta ole saanut noin vahvaa omimisreaktiota aikaan eli suositus on kova! Bon Appétit!
Muutama omistajan kommentti ja havainto ruuasta tähän loppuun.
Pidän paukkauksen ulkonäöstä. Pussin väri, koko ja materiaali tuntuvat hyviltä. Väri on selkeä, sen erottaa hyvin tulevaisuudessa marketin hyllystä ja ohjetekstit ovat selkeät. Koska meille kissat ovat perheenjäseniä, joiden ruokaan ja hyvinvointiin sijoitetaan rahaa, on ensisijaisen tärkeää tietää mitä kissoille syöttää. Tuotteen kokonaisuus on tärkeä kriteeri, ja laadukkuus tulee tässäkin esille. Tietty määrä luksusta pitää olla - tässäkin asiassa. Nämä ovat asioita, jotka minulle kuluttajana ovat tärkeitä.
Jatkossa lisää havaintoja.
Kurnauskisterveisiä kaikille
Ensikokemuksia uudesta ruuasta
elisantt
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510