Ensikokemuksia uudesta ruuasta

elisantt

Tervehdys kaikille palstalaisille ja koemaistelukumppaneille!

Meillä on kuusi kissaa, jotka saivat kunnian toimia Purinan uuden ruuan koemaistelutestiryhmässä. Tässä ovat meidän lauman ensireaktioita uudesta herkusta, johon pääsimme tutustumaan kunhan ensin tämän kokeen parhaimmassa yllätyslahjassa eli pahvilaatikkossa, jossa ruuat tulivat, oli ensin leikitty pitkä tovi.

Ensimmäisenä uutuusruoka läpäisi hajutestin. Kuudesta kissasta viittä tuoksu houkutti, ja yksi totesi papanoiden olevan jokseenkin hajuttomia. Minäkin tuoksutin ruuan uteliaisuuttani, ja ensimmäinen mielleyhtymä oli eläinlääkäristä ostetut kuivaruuat eli tuoksu oli peruspapanahaju, joka ei ole kemiallinen eikä vastenmielinen.

Seuraavaksi papanoita maisteltiin, ja ruoka teki erittäin hyvin kauppansa. Jopa siinä määrin, että kaikki tarjolle laitettu kelpasi kissoille. Paras suositus on ehdottomasti se, että yksi kissoista olisi ominut pussin ja alkoi raahaamaan sitä pitkin keittiön tiskipöytää! Tätä ei ole ennen tapahtunut, eikä mikään herkku kissanminttuja lukuunottamatta ole saanut noin vahvaa omimisreaktiota aikaan eli suositus on kova! Bon Appétit!

Muutama omistajan kommentti ja havainto ruuasta tähän loppuun.

Pidän paukkauksen ulkonäöstä. Pussin väri, koko ja materiaali tuntuvat hyviltä. Väri on selkeä, sen erottaa hyvin tulevaisuudessa marketin hyllystä ja ohjetekstit ovat selkeät. Koska meille kissat ovat perheenjäseniä, joiden ruokaan ja hyvinvointiin sijoitetaan rahaa, on ensisijaisen tärkeää tietää mitä kissoille syöttää. Tuotteen kokonaisuus on tärkeä kriteeri, ja laadukkuus tulee tässäkin esille. Tietty määrä luksusta pitää olla - tässäkin asiassa. Nämä ovat asioita, jotka minulle kuluttajana ovat tärkeitä.

Jatkossa lisää havaintoja.

Kurnauskisterveisiä kaikille

0

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Täytyy tunnustaa

        että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
        Ikävä
        127
        1694
      2. jos saat yhden

        Toiveen esittää niin mikä olisi
        Ikävä
        101
        1219
      3. Huomenta päivää

        Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
        Ikävä
        201
        1078
      4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

        Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
        Suomalaiset julkkikset
        7
        1015
      5. Vanhempi mies

        Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
        Ikävä
        54
        911
      6. Anna anteeksi

        Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
        Ikävä
        78
        843
      7. Aika haavat parantaa

        Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
        Ikävä
        171
        804
      8. Tänään kun näin sinut

        olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
        Ikävä
        52
        802
      9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

        HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
        Hallitus
        50
        793
      10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

        Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
        Ikävä
        96
        793
      Aihe