http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/03/1074605
Pääsiäisenä osa laivoista voi pysyä satamassa, jos lakko alkaa. Harmi niille, jotka suunnittelivat mukavaa pääsiäismatkaa :(
Risteilylakko?
13
1944
Vastaukset
- Eipä sureta.
Eikös suomen aluevesille tunkeutuvat ruotsalaiset alukset ole lähinnä rannikkotykistön asia.
..ei valita kuin tytön luuseri. Tai työnantaja. Ja voi vain arvella, kumpia täällä on enemmän. On tietysti jotkut lakot hiukan turhaa pullistelua, mutta ilman olemassaolevaa työlainsäädäntöä olisi duunarin elämä aikalailla kurjempaa... Lakkoilkoot, jos haluavat. Ei ruoka kaupasta sen vuoksi lopu!
- TS
JOS lakko alkaa niin kyseessä on vain Ruotsin alla purjehtivat alukset. Matkustajat voivat siirtää matkansa toisiin aluksiin jotka purjehtivät Suomen tai Viron lipun alla! Esim. Symphonyn matkan varaajat voivat siirtää matkansa /-1 päivällä ja mennä Serenadella. Ja Galaxyn matkan varaajat voivat siirtää matkansa esim. Europalle. Vaihtoehtoja löytyy! Pääsiäisristeilyjät eivät tarvitse välttämättä "jäädä satamaan". =)
Symphonyn pitäisi liikennöidä 1.4. Helsingistä Tuhkolmaan. Jos lakko kuitenkin jostain syystä alkaa ja joku välttämättä halua juuri sinä päivänä lähteä tuhkolmaan ja tehdä se päivä tuhkolmassa risteilyn niin yks keino on mennä ensin pika-aluksilla ensin tallinnaan ja sit tehdä Baltic Queen aluksella (liikennöi Viron lipun alla) päivä tuhkolmassa risteilyn. Tallinnaan takaisin tultaessa pika aluksella takaisin helsinkiin.- wnki
Saattaa olla virolaisilla laivoillakin aika hiljaista....
http://www.yle.fi/tekstitv/html/P137_01.html - horridus
Tallinnan pika-alukset on jäissä kulkenut -???
- party boy 80
Oisin just lähössä pääsiäisenä munaristeilylle ja harmittaa jos en pääse.
- kala kalle
lakko peruttu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427