Onnistun kyllä (WinXP:ssä) poistamaan, mutta vain yhden kerrallaan (Ohjauspsaneeli>Fontit).
Suuren fonttimäärän poistaminen sen sijaan ei hanskaa.
Koneellani on varmasti satoja täysin turhia fontteja, joista tekee mieli päästä eroon.
Varmuuden vuoksi vielä niin, että voisi tarvittaessa palauttaa, jos on tullut poistaneeksi tarpeellisen fontin.
Hyvä neuvo olisi tarpeen.
Tahtoo poistaa liiat FONTIT
7
135
Vastaukset
- FONTTI
"Googlasin" kyllä yhden ohjeen, mutta eikö tuosta Ohjauspaneelin fonttiluettelosta saa poistettua kerralla useampaa kuin yhden fontin.
- FONTTI
Luin tarkemmin tuon Googlen ohjeen. Kokeilin myös.
Kyllä se tuntuu toimivan ihan OK.
Asia loppuun käsitelty. FONTTI kirjoitti:
Luin tarkemmin tuon Googlen ohjeen. Kokeilin myös.
Kyllä se tuntuu toimivan ihan OK.
Asia loppuun käsitelty.ovat ihmisten tietokonemurheet, amen!
- ööhöhö-
ThreeMice kirjoitti:
ovat ihmisten tietokonemurheet, amen!
ihmiset tykkää värkätä ja puuhastella kaikenlaista jonninjoutavaa.
Jos ei ole jonninjoutavaakaan tekemistä, poistellaan kummallisia ja tuntemattomia kansioita ja tiedostoja Windowsista, että josko se siitä vaikka virkistyy? - Kunniakomppaniaaah..
FONTTI kirjoitti:
Luin tarkemmin tuon Googlen ohjeen. Kokeilin myös.
Kyllä se tuntuu toimivan ihan OK.
Asia loppuun käsitelty.No hyvä, itse itseäni opastaen opittiin jo armeijassa joten ei pitäis olla hankalaa ellei satu olemaan sivari tai huoltojoukkueessa.
- FONTTI
ööhöhö- kirjoitti:
ihmiset tykkää värkätä ja puuhastella kaikenlaista jonninjoutavaa.
Jos ei ole jonninjoutavaakaan tekemistä, poistellaan kummallisia ja tuntemattomia kansioita ja tiedostoja Windowsista, että josko se siitä vaikka virkistyy?Vanha sanonta: Kun on akka, piippu ja pyssy, niin on aina jotakin krassoota.
Nykyaikaistettuna tuon kai voisi sanoa näinkin: Kun on akka ja Pc, niin on aina jotakin krassoota.
Wintoosani on ihan virkeässä kunnossa, joten ei sen puoleen.
Terveisin
Yx fontti vaan. - ööhöhö-
FONTTI kirjoitti:
Vanha sanonta: Kun on akka, piippu ja pyssy, niin on aina jotakin krassoota.
Nykyaikaistettuna tuon kai voisi sanoa näinkin: Kun on akka ja Pc, niin on aina jotakin krassoota.
Wintoosani on ihan virkeässä kunnossa, joten ei sen puoleen.
Terveisin
Yx fontti vaan.lisää poistettavaa:
http://www.1001freefonts.com/
http://www.urbanfonts.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683