Onko kukaan huomannut/tietääkö kukaan, mikä purina Onen kalorisisältö on? On mennyt noita naksuja niin paljon enemmän kuin vanhoja, että haluisin verrata energiasisältöä vanhan ruoan ja tämän nyt maistuvan Purinan välillä.
Kalorisisältö
2
142
Vastaukset
meillä taas kestää purinat pidempää kuin muut raksut. kahdella kissalla menee raksuja 1 pussi/viikko. Enemmän on niissä energiaa kuin esim. friskiessä.
- emulle
Noh, meillä on ennen ollut eläinkaupan rasvaisempia naksuja ja mä taas veikkaan, et niissä ois ollut enemmän energiaa. Kyllähän Purina mainostaakin, että tän ruoan pitäisi sisältää runsaasti sellaista kuitua, joka pitää kissan olon täytenä pidempään. Vähän jännittää kun huomenna punnitsen tytöt. Nuoremmalle on ainakin tullut painoa lisää (ei mikään harmi, kun lähtöpaino on 2,9kg) mut se voi osittain johtua siitä, et hänet on juuri leikattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237