Olemme nyt asuneet kolme talvea omakotitalossa jossa lämmityksenä toimii valmet kotilämpö. Olen huomannut joka talvi ikkunoiden hikoilevan ja mitä kovempi pakkanen, sitä enemmän hikoilua. Onkohan jollakin ollut samanlaista vikaa ja jokin hyvä teoria/korjaus kyseiseen todella pahaan vikaan. Osasta ikkunoista kaikki lakka lähtenyt ja puu mennyt aivan mustaksi eli "märäntyy" mutta hometta ei onneksi ole.
Valmet kotilämpö
3
578
Vastaukset
- lkjhdfgs
Olisko poistopuoli kunnossa, kuulostaa, että rakennus olisi ylipaineinen mikä voisi johtua tukkeutuneista suodattimista tai muusta poistopuolen ongelmasta, poistopuhallin ei toimi, levysiirrin tukossa liasta johtuen tms
Suodattimien vaihto Pelafiltteriltä löytyy ! Ilmoita koko tai soita www.pelafilter.net
- inssi'
Niin, talohan lienee noin 30 vuotta vanha, jos siinä on tuo systeemi. Kolmessakin vuodessa saa talon homeeseen, jos ei huolla suodattimia ja pidä poistoa koko ajan päällä.
Meillä on vastaava systeemi toiselta toimittajalta. Poistopuhallin on siis koko ajan päällä. Tuloilman rättisuodattimen imuroin kerran kuussa ja vaihdan n. kolme kertaa vuodessa. Siellä on myös sähkösuodatin, jonka pesen astianpesukoneessa pari kertaa vuodessa. Ja homma toimii ja sisäilma on puhdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815