MBB 1000K merkkinen perälava tuntuu pirun hitaalta, varsinkin kovilla pakkasilla. Pystyykö hydrauliikkaöljyt vaihtamaan/lisäämään itse, ajattelin vaan, että josko väärät taikka liian vähän öljyä (ja onko kinkkinen homma, ilmeisesti korkki on paksun tukipalkin sisällä jommallakummalla puolella autoa).
Perälavan hydrauliikkaöljyt
6
8878
Vastaukset
- artqrag
siellä kotelossa missä on kaikki sähkörasia venttiilit on yhden venttiilin jossain kyljessä säätöruuvi jossa lukitusmutteri sitä auki kääntämällä saa lisää nopeutta.
- jakomeisseli
Laita Mobilin Aero HF:t, alla linkki tuotekorttiin (.pdf)
http://www.mobil.com/Finland-Finnish/Lubes/PDS/glfifiindmomobilaerohf.pdf - rekka-pena
Täytynee viedä huoltoon kun tuossa tutkailin systeemiä yltä ja päältä ja mistään en löydä säiliötä mihin vois tuota mömmöä lisätä... paksun palkin toisessa päässä kumisuojan alla on sähköjohtoja ja liittimiä, ja toisessa päässä ilmeisesti joku moottori taikka sylinteri...
Jokaiselta pumpulta lähtee putki missä pieni laatikko n. 5cm x 2 cm x 2 cm ja siinä pieni korkki... hitto kun ei näistä ymmärrä enempää kun sika avaruudesta.- jakomeisseli
Hydraulimoottori pitäisi tulla vetämällä ulos palkin sisältä, motin perässä on hydraulinestesäiliö.
jakomeisseli kirjoitti:
Hydraulimoottori pitäisi tulla vetämällä ulos palkin sisältä, motin perässä on hydraulinestesäiliö.
Niinkuin jakomeisseli sanoi vaihda/ta ne öljyt sinne.
Yleisin syy näihin ongelmiin on ollut tämän pakkastalven aikana liian tihee sihti sielä säiliössä, sihti on kuin naisten nailonsukka, se kerää pienimmätkin hileet siihen eikä öljy kulje moottorille.
Ollaan poistettu niitä useempi kappale tänä talvena ja ongelmat on poistunut.
Tätä ongelmaa on ollut kaikissa uudemmissa laudoissa ja kaikissa merkeissä.
Älä mee sääteleen mitään ruuveja sieltä.- Sama ongelma oli
RK-asentaja kirjoitti:
Niinkuin jakomeisseli sanoi vaihda/ta ne öljyt sinne.
Yleisin syy näihin ongelmiin on ollut tämän pakkastalven aikana liian tihee sihti sielä säiliössä, sihti on kuin naisten nailonsukka, se kerää pienimmätkin hileet siihen eikä öljy kulje moottorille.
Ollaan poistettu niitä useempi kappale tänä talvena ja ongelmat on poistunut.
Tätä ongelmaa on ollut kaikissa uudemmissa laudoissa ja kaikissa merkeissä.
Älä mee sääteleen mitään ruuveja sieltä.Edellis talvena oli kanssa perälauta koko ajan jäässä, Focolift 1500 -07. Laitoin vähän diesel 100 joukkoon ja siitä asti pelannut. Paikallinen merkki (korjaamo) vaihto kai kolme kertaa öljyt ja sano, että se on vaan suunnittelu virhe kun se sihti on tosiaan liian tiheä tai jotain. Eipä ne puhunut mitään, että sen sihdin ois sieltä pois saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483