Sterilcat Purina on todella paras kissoille

raitahäntä

Ja nyt tiedän, miksi en ostaisi muuta ruokaa, vaikka Purina maksaa paljon enemmän. Purina Sterilcatin valmistajat ovat todellakin ajatelleet kissan parasta ensin, ja sitten vasta kaikkea muuta. Ruoka on niin houkuttelevan tuoksuinen, että vaikka itse söisi, koko on ajateltu jokaisen kissan hyväksi, ne on niin pieniä palasia (sopusuhtaisia, ettei tarvitse KALUTA RUOKAA, niin kuin muissa merkeissä on todettu. Jo itse pussin ulkonäkö herättää ruokahalua kissalla ja hyvää mieltä omistajalla, koska kuka se ei haluaisi omalle kissalleen parasta!Kaikki, mitä pussin kyjlessä on kirjoitettu, pitää paikkaansa: turkin laatu paranee,se on silkinpehmeä, kissa on vireämpi IKÄÄN KATSOMATTA, virtsatiet ovat pysyneet kunnossa, vaikka ennen olikin ongelmia lääkärikäyntien asti, ja antibiootti oli sitten käytössä, kissa käy kaksi kertaa päivässä laatikolla ja se aika on tiedossa, noudattaa omaa päiväjärjestystä.Yllätyin paljon, kun kuivaruusujen syönti on loppunut, ennen se oli tapa, toisin sanoin ravinnosta puuttui joku ravintolisä ja se korjasi puutteen syömällä kuivia ruusuja! Purina Sterilcatissa on joku ravintolisä, eikä nyt tarvitse pureskella kimppuruusuja.Ruoka sulaa tosi hyvin, laatikolla kissani käy tosi nopeasti.Suosittelen Purinaa!

30

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ShebaKisu

      Olisikohan Purinan omaa väkeä asialla? :):):)

      • samaa! Tai oikeestaan aattelin, että halajaa hän ilmaiset ruuat vuodeksi =)


      • raitahäntä

        Arvoisa ShebaKisu. Olen niin paljon sukua "omalle väelle", niin kuin Te. vaikka Afrikan jonkun valtion presidentille!Kaikela kunnioituksella!


    • eee2

      Vaikuttaa kyllä hyvin suunnittelulta kokonaispaketilta, ja tulemme hyvin todennäköisesti jatkossa olemaan Purinan tyytyväisiä asiakkaita.

      Olen todella positiivisesti yllättynyt kissojeni virkeydestä, ehdin jo tottua että saan rakentaa palapeliä rauhassa ilman että palat lentelevät. Tosin, hieman pettynyt olen kun karvanlähtö lisääntyi vaikka ensin loppuikin kokonaan.

      • Toisinajatttelija

        Luultavasti siirryn takaisin entiseen kissanruokamerkkiimme, tapettimme eivät kestä enää päivääkään näitä RedBull -kissoja. Lisäksi olen lopen kyllästynyt imuroimaan karvoja puhumattakaan ripulin siivoamisesta uudelta perketiltamme.


      • Ensin näytti että auttaa karvanlähtöön jne. mutta nyt aivan kuin lisääntynyt...


      • emulle
        prosko kirjoitti:

        Ensin näytti että auttaa karvanlähtöön jne. mutta nyt aivan kuin lisääntynyt...

        Meillä on mun mielestä karvankasvu on lisääntynyt, turkeista tullut kiiltävämmät ja karvaa lähtee enemmän. Mä voisin ostaa tätä tulevaisuudessa jos Purina Onea saisi suuremmissa paketeissa ja naksun kokoa kasvatettaisiin vähän, niin etteit ahmiminen kävisi niin helposti ja hampaille tulisi lisää hommia. Muutenkin varmaan kuuluu kyllä osana meidän moniin ruokiin, esim. näppäränä matkapussina, mutta ei nyt ylitse muiden varmaan nouse. Ihan hyvää ollut kyllä ruokakaupparuoaksi.


      • iinut
        emulle kirjoitti:

        Meillä on mun mielestä karvankasvu on lisääntynyt, turkeista tullut kiiltävämmät ja karvaa lähtee enemmän. Mä voisin ostaa tätä tulevaisuudessa jos Purina Onea saisi suuremmissa paketeissa ja naksun kokoa kasvatettaisiin vähän, niin etteit ahmiminen kävisi niin helposti ja hampaille tulisi lisää hommia. Muutenkin varmaan kuuluu kyllä osana meidän moniin ruokiin, esim. näppäränä matkapussina, mutta ei nyt ylitse muiden varmaan nouse. Ihan hyvää ollut kyllä ruokakaupparuoaksi.

        Meillä ei mitään suuria muutoksia näiden viimeviikkojen aikaan ole tapahtunut mutta voisin kyllä ostaa ruokaa vielä jatkossakin ja katsoa tuleeko niitä muutoksia jos tätä ruokavaliota jatkaa :) pakko kyllä muutakin ruokaa syöttää tämän lisäksi, ettei aivan yksipuoliseksi jää ja muutenkin märkäruokaa lisää ettei kissa kyllästY :)


      • raitahäntä
        emulle kirjoitti:

        Meillä on mun mielestä karvankasvu on lisääntynyt, turkeista tullut kiiltävämmät ja karvaa lähtee enemmän. Mä voisin ostaa tätä tulevaisuudessa jos Purina Onea saisi suuremmissa paketeissa ja naksun kokoa kasvatettaisiin vähän, niin etteit ahmiminen kävisi niin helposti ja hampaille tulisi lisää hommia. Muutenkin varmaan kuuluu kyllä osana meidän moniin ruokiin, esim. näppäränä matkapussina, mutta ei nyt ylitse muiden varmaan nouse. Ihan hyvää ollut kyllä ruokakaupparuoaksi.

        Purinan Sterilcatin naksun koko minusta, anteeksi, kissastani, on just sopiva. Puhun vaan omasta puolestaan, toiset voivat olla muuta mieltä, mutta kun kisu on jo niin vanha ja purukalustokin ei ole entisillään, on paljon helpompi pistää poskeen pienen naksun, eikä kaluta isoa, niitä on runsaasti muissa kissojen kuivaruokamerkeissä.


      • emulle
        raitahäntä kirjoitti:

        Purinan Sterilcatin naksun koko minusta, anteeksi, kissastani, on just sopiva. Puhun vaan omasta puolestaan, toiset voivat olla muuta mieltä, mutta kun kisu on jo niin vanha ja purukalustokin ei ole entisillään, on paljon helpompi pistää poskeen pienen naksun, eikä kaluta isoa, niitä on runsaasti muissa kissojen kuivaruokamerkeissä.

        Täytynee ottaa kyllä vähän sanojaan takaisin. Alan itsekin hyväksymään tuota pienempää naksukokoa, kun keittöstä kuuluu nykyään pureksinnan ääniä. Kunhan alkuinnostus laantui ja tytöt tajusivat, että se on ihan hyvää myös pureksittuna on tuon naksukoon kanssa mennyt ihan hyvin. Vielä vähän epäilyttää tarjoaako tämä ihan riittävästi puuhaa meidän tyttöjen hampaille, mutta varmasti on hyväksi myöhemmässä vaiheessa elämää, kun pureskelu ei aina ole niin kivaa.


      • raitahäntä

        Kissanomistaja on aina huolissaan lemmikistään, ja jos karvaa lähtee enemmän kuin ennen, ei se aina tarkoita, että vika on kissan terveydessä tai ruokinnassa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kuiva huoneen ilma lisää karvan lähtöä, myös alkanut kevät. Minun kisu on joskus omatoimisesti käynyt kostuttamassa turkkiaan suihkuhuoneen märällä lattialla ja sen jalkeen kauan ja huolellisesti siistinyt karvoja. Myöhemmin karvapallot oli oksennettu ulos,se kuuluu asiaan. Jos kissalla on karvat, niin on emännälläkin huolta, mutta onhan niitä karvattomiakin lajeja, jos vaikka sellaisen joku ottaa, en minä.


      • Kissankarva
        raitahäntä kirjoitti:

        Kissanomistaja on aina huolissaan lemmikistään, ja jos karvaa lähtee enemmän kuin ennen, ei se aina tarkoita, että vika on kissan terveydessä tai ruokinnassa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kuiva huoneen ilma lisää karvan lähtöä, myös alkanut kevät. Minun kisu on joskus omatoimisesti käynyt kostuttamassa turkkiaan suihkuhuoneen märällä lattialla ja sen jalkeen kauan ja huolellisesti siistinyt karvoja. Myöhemmin karvapallot oli oksennettu ulos,se kuuluu asiaan. Jos kissalla on karvat, niin on emännälläkin huolta, mutta onhan niitä karvattomiakin lajeja, jos vaikka sellaisen joku ottaa, en minä.

        ...kuitenkin kääntäen, kun kissani turkki kiiltää, se johtuu Purinasta? :-)


      • Sam pentu
        Kissankarva kirjoitti:

        ...kuitenkin kääntäen, kun kissani turkki kiiltää, se johtuu Purinasta? :-)

        Meillä varmaan tullaan myös jatkamaan Purinan käyttöä ja kokeilemaan myös muita Purina laatuja. Ennen testiä käytin pennuille tarkoitettua kosteaa ruokaa, joka varmaan ravintosiällöltään on hyvä. Kuitenkin tämän myötä vilkas pentu vilkastui vielä enemmän ja turkista tuli uudestaan pehmeä ja silkkinen pentukarva. Jotain vaikutusta ruoalla siis on.


      • raitahäntä
        Kissankarva kirjoitti:

        ...kuitenkin kääntäen, kun kissani turkki kiiltää, se johtuu Purinasta? :-)

        Karvan ja hampaiden kunto on suorassa yhteydessä suoliston kunnosta ja sen terveydestä, sama koskee ihmisiäkin! Jos purukalusto vaatii jatkuvaa lääkärinhoitoa ja maha ei toimi, ei karvakaan kiillä ja hiukset ovat elottoman näköiset. Ruoka on yksi päävaikuttajista, eikä kukaan sitä voi kiistää. Jokainen eläin-sekä ihmislääkäri sanoo, että ensin pitää hoitaa suolisto-ongelmat, sitten vasta karva kiiltää. Siksi voi sanoa, että Purina Sterilcat AUTTAA ja karva kiiltää.


    • Mielipidettä

      ei ole eläinlääkärissä ohjeistettu ostamaan dieettiruokaa, jos kissallasi on toistuvia ongelmia virtsateiden kanssa? Ei tarvitsisi olla leikkimässä antibioottien kanssa.

      Itse en ikinä ostaisi millekkään lemmikilleni ruokakauppojen ruokia. Eläinkaupasta saatavat ovat paljon parempia, jos eläimen hyvinvointi läpi elämän kiinnostaa. Tämä on minun mielipiteeni.

      • tofuliini

        Hih, onneksi mielipiteitä mahtuu maailmaan...sillä MINUN mielestäni ruokakaupan uusi Purina One Chicken and rice on sopivampi ruoka kissalleni kuin eläinkaupan Royal Canin Digestive. Molemmat ovat hyviä,ainakin sisältöluettelon perusteella, mutta jostain syystä kissani oksentaa royal caninista, muttei purinasta... Myös hajuissa on eroa, Purina on miellyttävämmän tuoksuinen, Royal Caninin jälkeen kissa haisi kuin mädäntynyt kalasaalis yhdistettynä oksennuksen hajuun, nyt ei kummastakaan ole "hajuakaan"..


      • emulle
        tofuliini kirjoitti:

        Hih, onneksi mielipiteitä mahtuu maailmaan...sillä MINUN mielestäni ruokakaupan uusi Purina One Chicken and rice on sopivampi ruoka kissalleni kuin eläinkaupan Royal Canin Digestive. Molemmat ovat hyviä,ainakin sisältöluettelon perusteella, mutta jostain syystä kissani oksentaa royal caninista, muttei purinasta... Myös hajuissa on eroa, Purina on miellyttävämmän tuoksuinen, Royal Caninin jälkeen kissa haisi kuin mädäntynyt kalasaalis yhdistettynä oksennuksen hajuun, nyt ei kummastakaan ole "hajuakaan"..

        Meillä taas purina-onesta on alkanut tyttöjen kakka haista. Kaikki asunnossa tietää kun kisu käy isolla asialla. Tosin Nakulla on tapana kertoa se huutelemalla muutenkin. Mun mielestä Purina-One on kyllä ruokakaupparuoaksi hyvää, näin ainakin koostumuksen ja nyt kokemuksen perusteella. Enimmäkseen meillä kuitenkin ennen on syötetty eläinkaupparuokaa.

        Hyvää tässä kokeilussa on mun mielestä myös se, että on tullut saatua tietoa miten muut syöttää kissojaan ja olen kriittisesti arvioinut omia ruokkimistapojani. Olen myös koittanut selvitellä yritystaustoja eri ruokien takana, joita kissamme syövät, esim. selvittelemällä mistä Purinan merkkien kosteat ruoat tulevat ja mistä meillä kosteana ruokana suosittu MJAU tulee. Eipä uudet tiedot tai oman ruokinnan arvioiti varmaan muuta suuremmin mitään (paitsi tämä purina-one tulee ainakin osittain mukaan), mutta ainakin olen nyt varmempi valinnoistani


      • raitahäntä
        emulle kirjoitti:

        Meillä taas purina-onesta on alkanut tyttöjen kakka haista. Kaikki asunnossa tietää kun kisu käy isolla asialla. Tosin Nakulla on tapana kertoa se huutelemalla muutenkin. Mun mielestä Purina-One on kyllä ruokakaupparuoaksi hyvää, näin ainakin koostumuksen ja nyt kokemuksen perusteella. Enimmäkseen meillä kuitenkin ennen on syötetty eläinkaupparuokaa.

        Hyvää tässä kokeilussa on mun mielestä myös se, että on tullut saatua tietoa miten muut syöttää kissojaan ja olen kriittisesti arvioinut omia ruokkimistapojani. Olen myös koittanut selvitellä yritystaustoja eri ruokien takana, joita kissamme syövät, esim. selvittelemällä mistä Purinan merkkien kosteat ruoat tulevat ja mistä meillä kosteana ruokana suosittu MJAU tulee. Eipä uudet tiedot tai oman ruokinnan arvioiti varmaan muuta suuremmin mitään (paitsi tämä purina-one tulee ainakin osittain mukaan), mutta ainakin olen nyt varmempi valinnoistani

        Tämän kysymyksen olen löytänyt Purina-klubin REVIIRI-lehden kannesta. Jokainen on tervetullut klubiin, saa 4 kertaa vuodessa lehden ja varmaan löytää vastauksia kipeisin kysymyksiin, niin kuin tähän asti KISSAN KARVAT olivat. Minusta oli itsestään selvä, että liityin klubiin. Ei tarvitse poimia eri palstoilta netistä tietoja eläinruokinnasta ja kaikesta muusta, joka koskee lemmikkiä. Olin aina sitä mieltä,että kissa oksentaa karvapalloja ja se on luonnollista.Eipä olekaan! Uudet lähteet kertovat, että "karvapallojen oksentaminen johtuu suoliston motiliteetti-ongelmasta (suoliston normaali ruokaa eteenpäin kuljettava lihasten supistuminen on häiriöitynyt),jonka taustalla on tavallisimmin tulehduksellinen suolistosairaus ( IBD ). Vanhemmilla kissoilla voi kyseessä olla myös esimerkiksi pienisoluinen ruuansulstuskanavan lymfooma ( imusolmukkeiden suurentuma)." Lähde ELL, Karoliina Autio
        Artikkeli on sivulla 9 Reviiri-lehdessä nro1 v 2010. Sieltä löytyy vastaus.


    • raitahäntä

      Sterilcat on meille pelkkä "lottovoitto". Jo kolmannesta pussista tarjoan ruokaa kissalleni ja vieläkin maistuu! Ei ole vatsaongelmia, kisu käy laatikolla ja sitten kovalla äänellä ilmoittaa asiansa tehneen, pitä heti siivota pois,kun katti menee vielä tarkastamaan,onko huolellisesti siivottu. Kahteen kertaan kissani laatikkoa ei käytä, aina pitää olla täysin puhdas.Karva kiiltää, vaikka melkein täysi valkoinen kisu on.Uni maistuu ja elämä hymyilee, kaikki on Purinan ansiota! Varmasti tulen syöttämään omalle kissalleeni Purinaa ja ystävillekin jo suosittelin.

      • emulle

        Meilläkin Naku kertoo kovaäänisesti että tuli käytyä isommalla asialla ja sen saisi siivota.

        Onnekkaita kissoja kyllä on tämän palstan keskustelijoilla, kun omistajat koittavat kovin ruokkia kisujaan parhaansa mukaan. Kumpa kaikista kisulaisista huolehdittaisiin näin hyvin ja kaikki omistajat oikeasti näkisivät vaivaa löytääkseen kissalleen sopivan, vähän hiilareita ja riittävästi vitamiineja ja hivenaineita sisältävän ruoan. Yleensähän se on että halvimmalla ei kyllä saa parasta ja valitettavasti tiedän sellaisiakin tapauksia, joissa kisuja on ruokittu ainoastaan koiran kuivaruoalla.


      • raitahäntä
        emulle kirjoitti:

        Meilläkin Naku kertoo kovaäänisesti että tuli käytyä isommalla asialla ja sen saisi siivota.

        Onnekkaita kissoja kyllä on tämän palstan keskustelijoilla, kun omistajat koittavat kovin ruokkia kisujaan parhaansa mukaan. Kumpa kaikista kisulaisista huolehdittaisiin näin hyvin ja kaikki omistajat oikeasti näkisivät vaivaa löytääkseen kissalleen sopivan, vähän hiilareita ja riittävästi vitamiineja ja hivenaineita sisältävän ruoan. Yleensähän se on että halvimmalla ei kyllä saa parasta ja valitettavasti tiedän sellaisiakin tapauksia, joissa kisuja on ruokittu ainoastaan koiran kuivaruoalla.

        Jos jokainen omistaja saisi vastata tähän kysymykseen, niin mitä sanoisi, onko hänellä ystävä,vain pelkkä kissa. Mitä mietit kaupanhyllyä silmäilen- hintaa vain ystävälleen maistuvaa ruokaa, luetko kirjoja kissojen kasvatuksesta ja kissojen ruokavalmistuskirjoja? Jos sinulla on ystävä, niin parasta ruokaa ja elämää sille haluat antaa. Nyt me saimme uuden hyvän -PURINA STERILCAT kuvaruokaa leikatuille kissoille.En lukenut kenenkään tekstissa semmoista juttua, että loppuuko merkkaaminen Purinan syömisen jälkeen? Minun Mosi ei enää merkkaa, olisiko se Purinan ansiota? Olen todella tyytyväinen, että pääsin testiryhmään ja tulokset ovat yli odotusten.Kisuni yrittää olla koko ajan minun sylissä, ihan kuin kiittäisi hyvästä olostaan,kehrää ja tassullaan "silittää" minun poskea, semmoiset välit meillä ovat minun rakkaan Mosin kanssa.


      • LOL!!!!
        raitahäntä kirjoitti:

        Jos jokainen omistaja saisi vastata tähän kysymykseen, niin mitä sanoisi, onko hänellä ystävä,vain pelkkä kissa. Mitä mietit kaupanhyllyä silmäilen- hintaa vain ystävälleen maistuvaa ruokaa, luetko kirjoja kissojen kasvatuksesta ja kissojen ruokavalmistuskirjoja? Jos sinulla on ystävä, niin parasta ruokaa ja elämää sille haluat antaa. Nyt me saimme uuden hyvän -PURINA STERILCAT kuvaruokaa leikatuille kissoille.En lukenut kenenkään tekstissa semmoista juttua, että loppuuko merkkaaminen Purinan syömisen jälkeen? Minun Mosi ei enää merkkaa, olisiko se Purinan ansiota? Olen todella tyytyväinen, että pääsin testiryhmään ja tulokset ovat yli odotusten.Kisuni yrittää olla koko ajan minun sylissä, ihan kuin kiittäisi hyvästä olostaan,kehrää ja tassullaan "silittää" minun poskea, semmoiset välit meillä ovat minun rakkaan Mosin kanssa.

        ...naivia tekstiä!


      • raitahäntä
        LOL!!!! kirjoitti:

        ...naivia tekstiä!

        Meitä kun on moneksi.Sinä sitten et taitanut kouluja ollenkaan käydä kun osasit vaan pari sanaa! Tosi harvinaista, ja kahdesta sanasta toisessa on kirjoitusvirhe. Sana "naiivi" kirjoitetaan kahdella i:llä


      • LOOOOL!
        raitahäntä kirjoitti:

        Meitä kun on moneksi.Sinä sitten et taitanut kouluja ollenkaan käydä kun osasit vaan pari sanaa! Tosi harvinaista, ja kahdesta sanasta toisessa on kirjoitusvirhe. Sana "naiivi" kirjoitetaan kahdella i:llä

        Naiivi [naivi t. na'iivi] lapsenomainen, yksinkertainen ¶ Sanaa käytetään lapselliseksi koetusta käyttäytymisestä tai ajattelusta etenkin silloin, kun asianomainen on aikuinen. Sanan sävy on etupäässä väheksyvä mutta voi joskus olla myönteinenkin, lapsenomaiseen vilpittömyyteen ja välittömyyteen viittaava. Ensimmäisen i-vokaalin pituus vaihtelee; normien mukainen ääntämys on pitkävokaalinen.


      • Karri0
        LOOOOL! kirjoitti:

        Naiivi [naivi t. na'iivi] lapsenomainen, yksinkertainen ¶ Sanaa käytetään lapselliseksi koetusta käyttäytymisestä tai ajattelusta etenkin silloin, kun asianomainen on aikuinen. Sanan sävy on etupäässä väheksyvä mutta voi joskus olla myönteinenkin, lapsenomaiseen vilpittömyyteen ja välittömyyteen viittaava. Ensimmäisen i-vokaalin pituus vaihtelee; normien mukainen ääntämys on pitkävokaalinen.

        Pynnönen onko napit ottamatta?


      • raitahäntä

        Hei kaikille! Vaikka olenkin hyvästellyt ja lopettanut kirjoittamisen kissanruokapalstalle, nyt on pakko ja ilo ilmoittaa, että uusi ruka PURINA STERILCAT, joka on kehitetty leikatuille kissoille,on muuttanut kisun tavan herättää minut klo 5 aamulla syömään. Nyt yllätyin, että moneen päivään "herätystä" ei tullut! Asia onkin sillä lailla, että kissa menee syömään itse Uutta ruokaa- PURINA ONE STERILCATTIA ja minä vihdoinkin saan nukkua rauhassa niin kuin kaikki ihmiset! Nyt sain vapaat kädet, ei tarvitse istua vieressä joka ruokinnan aikana, kissa syö silloinkin, kun en ole kotona, ja minun tapauksessa se on tosi suuri voitto!Kiitos Purinalle!


    • raitahäntä

      Kirjoitan melkein kuukauden kuluttua edellisestä tekstistä. En ota sanaakaan siitä pois. Kaikki pitää paikkaansa, ruoka maistuu, turkki on kunnossa, uloste ei haise eikä sen kanssa ole mitään ongelmia, kissa käy laatikolla kaksi kertaa päivässä, löytää ruokansa itse, en ole enää vahtimassa sen syömistä, uni maittaa entistä paremmin, kiitos uudelle PURINA ONE STERILCatille, siitä tuli meidän talossa jokapäiväinen lempiruoka!

      • Ei voi olla totta!

        Vahtimassa kissan syömistä???? Huh huh taas!


      • M.Kahvilasta
        Ei voi olla totta! kirjoitti:

        Vahtimassa kissan syömistä???? Huh huh taas!

        Haista paskas nuija, kun et mistään tajua mitään. Otti varmaan koville, kun muija jätti ja en ihmettele yhtään että jätti!


      • Hekoheko!
        M.Kahvilasta kirjoitti:

        Haista paskas nuija, kun et mistään tajua mitään. Otti varmaan koville, kun muija jätti ja en ihmettele yhtään että jätti!

        Sinulle taisi ottaa koville tuon lauseen kirjoittaminen! :-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe