Sinkun elämää:)

Meriläinen

Täällä nyt paljon pohditaan näitä aviollisia juttuja, mitkä ei kuulu mun tähän elämään pätkääkään.
Nytkin nautin Eero Raittisen kanssa tulevasta päivästä, joka on kohta iltapäivässä eli taitaa olla jo.
Mietin menneisyyden ratkaisuja ja olen sitä mieltä että vaikka olen tosi syvällä käynyt ennen eroani enenkuin olen tilaani päässyt, niin nyt on hyvä.
Elämähän voi vielä tuoda vaikka kummallisia tilanteita mutta se on sitten edessä päin.
Flirttailua on siellä ja täällä mutta kiinostaisiko heistä elämään asti kukaan niin täytyy sanoa että ei.
Ikää kun tulee lisää niin aina vaikeammaksi menee toisen löytäminen tulee omista tavoista niin tärkeitä.
Mutta kyllä näinkin voi olla tyytyväinen elämäänsä, ei tarvi pelata mitään pelejä.
Sehän eniten tökkiikin uusissa suhteissa kun muka tarttis alussa näyttää niitä parempia puolia koko ajan että toinen jäis kiikkiin ja kun se toinen tekee just samaa. Mikä on lopputulos silloin kun oikeat karvat näkyy? No parhaillaan se on onnistunut suhde jos molemmat on piilottaneet ne toista viehättävät puolet mutta pahimmillaan katastrofi.
Joten taidan jatkaa näin, näin on hyvä :)

60

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adria

Nyt olen erittäin pettynyt. Niinkun sua olen yrittänyt lirtata sillä silmällä. Etkö sä sitten alakaan mun kaa?

Dee dee ja mukavaa viikonloppua.

• Meriläinen

Samoin sulle, ja ainahan mä sun kaa:)
        Mähän puhuinkin live elämän miehistä. Dee dee.

• Meriläinen
        Meriläinen kirjoitti:

Samoin sulle, ja ainahan mä sun kaa:)
        Mähän puhuinkin live elämän miehistä. Dee dee.

Siis kirjoitin, hih.

• Uuninlämmittäjä

Mulla on ystävä- ja sukulaispiirissä monta sinkkua, miehiä ja naisia. Äkkiä laskien 7, naisia 4 ja miehiä 3. Siis semmoisia jotka ovat olleet ikänsä sinkkuja. Jokunen seurustelusuhde toki on takana mutta ei kiinteätä parisuhdetta. Kaikki ovat tosi tyytyväisiä elämäänsä, ainoa harmi on tainnut olla ikävät ihmiset matkan varrella. "No, et oo vielä ukkoo löytännä.." Jne. Nyt on kaikilla ikää jo sen verran, että on tainneet hyväätarkoittavat lähimmäiset hiljentyä.
      Kyllä parisuhteessakin on mukavaa (vaikka huudankin joskus:)) mutta ei se sinkkuus ole mikään luonnonoikku niinkuin jotkut näyttävät yhä tänä päivänäkin ajattelevan.

Ja eronneita sinkkuja tunnen tietysti pilvin pimein.

Suatpa olla pitkin tai poikin, ei oo kukaan neuvomassa ja komentamassa.

• Meriläinen

Niin, se on munkin kohdalla pitkälti luonne kysymys.
        Viihdyn niin hyvin itsekseni, enkä paljon jaksa keskustella varsinkaan asioista jotka ei kiinnosta.
        Ja niitä on aika paljon.
        En osaa näytellä kiinnostunutta, vaan äkkiä toinen huomaa etä nyt se on muissa maailmoissa.
        Siis jos olis samantapainen toinen, niin miksei. Miehet vaan tahtoo olla sellaisia että niiden kyljessä pitäis aina kyhnätä, ainakin mun kohdalle on osunut sellaisia. Jos ne kulkis omia teitään ja kuitenkin oltais yhdessä ja sitten tietty niihin vois luottaa ettei petä koska se olis kerrasta poikki mun kohdalla.
        No nyt näin ja näin hyvä.

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Niin, se on munkin kohdalla pitkälti luonne kysymys.
        Viihdyn niin hyvin itsekseni, enkä paljon jaksa keskustella varsinkaan asioista jotka ei kiinnosta.
        Ja niitä on aika paljon.
        En osaa näytellä kiinnostunutta, vaan äkkiä toinen huomaa etä nyt se on muissa maailmoissa.
        Siis jos olis samantapainen toinen, niin miksei. Miehet vaan tahtoo olla sellaisia että niiden kyljessä pitäis aina kyhnätä, ainakin mun kohdalle on osunut sellaisia. Jos ne kulkis omia teitään ja kuitenkin oltais yhdessä ja sitten tietty niihin vois luottaa ettei petä koska se olis kerrasta poikki mun kohdalla.
        No nyt näin ja näin hyvä.

No kai sä nyt seksytellä kuitenkin joskus haluat?

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

No kai sä nyt seksytellä kuitenkin joskus haluat?

No totta kai, en kait siinä mikään outo lintu ole :)
        Muuten tykkään olla lähellä mutten koko aikaa, jotkut miehet on kiinni jatkuvasti siitä en tykkää.
        Annoinkohan nyt sitten toisella laidalla olevan kuvan itsestäni, no aika vaikee aina kertoa sanoin itsestään ettei mene yli.

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

No totta kai, en kait siinä mikään outo lintu ole :)
        Muuten tykkään olla lähellä mutten koko aikaa, jotkut miehet on kiinni jatkuvasti siitä en tykkää.
        Annoinkohan nyt sitten toisella laidalla olevan kuvan itsestäni, no aika vaikee aina kertoa sanoin itsestään ettei mene yli.

Sulla kiva katsomus elämän mäiskytykseen aikas realipohjalta, siitä minä pidän.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Sulla kiva katsomus elämän mäiskytykseen aikas realipohjalta, siitä minä pidän.

Musta on kivaa olla minä:))
        Uskon hyvään tulevaisuuteen, joko se tulee ihmisen muodossa tai jatkuu yksin.
        Mutta tuo nykyajan etsiminen, sitä pohdin usein. Miten ihmiset etsii toisiaan, juuri kait kertomalla itsestään niitä hyviä puolia, ja kulkemalla suhteesta toiseen.
        En jaksaisi sellaista, sehän vie voimat kun aina tulee pettymyksiä.
        Onhan sen lukenut täälläkin kuinka pettyneitä monet on treffi palstoihin ja muihin vastaaviin käytyään ja kokeiltuaan monta.
        Toki on niitä hyviäkin kertomuksia mutta kuitenkin usein jää päällimmäisiksi ne kitkerät jutut.
        Ja mitä siitä toisesta elämään haetaan?
        Minusta täytyy ensin olla onnellinen omassa elämässään ettei liikaa sitten toisen elämää elä.
        Kaksi onnellista ja tyytyväistä elämää kun yhtyy niin siinä voisi olla onnellinen yhteinen tulevaisuus.
        Muuten, en tiedä.

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Mutta tuo nykyajan etsiminen, sitä pohdin usein. Miten ihmiset etsii toisiaan, juuri kait kertomalla itsestään niitä hyviä puolia, ja kulkemalla suhteesta toiseen.
        Onhan sen lukenut täälläkin kuinka pettyneitä monet on treffi palstoihin ja muihin vastaaviin käytyään ja kokeiltuaan monta.
        Toki on niitä hyviäkin kertomuksia mutta kuitenkin usein jää päällimmäisiksi ne kitkerät jutut.
        Minusta täytyy ensin olla onnellinen omassa elämässään ettei liikaa sitten toisen elämää elä.
        Kaksi onnellista ja tyytyväistä elämää kun yhtyy niin siinä voisi olla onnellinen yhteinen tulevaisuus.
        Muuten, en tiedä.

Jep. Ihan kiva olla oma itsensä. Minä taas en laita uskoja tulevaisuuteen muuta kuin sitä tietoisesti rakentamalla, enkä nyt tarkoita parisuhteita vaan yleensä.

Mun mielestä, joka varmaan poikkeaa paljonkin yleisesti hyväksytystä on se, että tässä iässä mahdollinen uusi parisuhde on helppo luoda, jos sen oikein oivaltaa. Liian usein näkee koettavan kuinka se oma pirta ei taivu uusiin kuvioihin. Okei, ei taivu jos ei yhtään taivuta. Taloudellinen riippumattomuus on eräs tärkeimmistä onnistumisen ehdoista. Pelkällä rakkaus on ainoastaan teinien ainoa yhteisen elämisen edellytys laput silmillään.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Jep. Ihan kiva olla oma itsensä. Minä taas en laita uskoja tulevaisuuteen muuta kuin sitä tietoisesti rakentamalla, enkä nyt tarkoita parisuhteita vaan yleensä.

Mun mielestä, joka varmaan poikkeaa paljonkin yleisesti hyväksytystä on se, että tässä iässä mahdollinen uusi parisuhde on helppo luoda, jos sen oikein oivaltaa. Liian usein näkee koettavan kuinka se oma pirta ei taivu uusiin kuvioihin. Okei, ei taivu jos ei yhtään taivuta. Taloudellinen riippumattomuus on eräs tärkeimmistä onnistumisen ehdoista. Pelkällä rakkaus on ainoastaan teinien ainoa yhteisen elämisen edellytys laput silmillään.

Rakkaus? Mitä se on, ei kait mulle ole vieläkään oikein selvinnyt.
        Hyviä yhdessä oloja on ollut, aina aikansa kestäneet sitten on tullut joku juttu mikä on vienyt eri teille.

Ja kyllä se taloudellinen riippumattomuus on munkin mielestä tärkeää. Isoja rahoja en omista, enkä ole koskaan omistanut mutta omillani toimeen tullut.
        Käytän rahani usein vähän eri asioihin kun naiset ylipäätään, ja ainakin mitä täällä lukee.
        En ole shoppailija, kun kerran kauppaa menen ostan niin paljon ettei tarvi taas uudestaan lähteä vähään aikaan, siis vaate kaupasta jos puhutaan.
        Mulla menee kirjoihin ja musiikkiin ehkä eniten.
        Matkoja olen miettinyt mutta nyt olen niin jämähtänyt paikoilleni etten saa irti mitään muuta kun kuunnella kun toiset kulkee. Tämän vuoden sisällä on yhdeksän tuttua kulkenut maailmaa ympäri, kuka siellä ja kuka täällä. Aina tulee viestejä jostain päin maailmaa.

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Rakkaus? Mitä se on, ei kait mulle ole vieläkään oikein selvinnyt.
        Hyviä yhdessä oloja on ollut, aina aikansa kestäneet sitten on tullut joku juttu mikä on vienyt eri teille.

Ja kyllä se taloudellinen riippumattomuus on munkin mielestä tärkeää. Isoja rahoja en omista, enkä ole koskaan omistanut mutta omillani toimeen tullut.
        Käytän rahani usein vähän eri asioihin kun naiset ylipäätään, ja ainakin mitä täällä lukee.
        En ole shoppailija, kun kerran kauppaa menen ostan niin paljon ettei tarvi taas uudestaan lähteä vähään aikaan, siis vaate kaupasta jos puhutaan.
        Mulla menee kirjoihin ja musiikkiin ehkä eniten.
        Matkoja olen miettinyt mutta nyt olen niin jämähtänyt paikoilleni etten saa irti mitään muuta kun kuunnella kun toiset kulkee. Tämän vuoden sisällä on yhdeksän tuttua kulkenut maailmaa ympäri, kuka siellä ja kuka täällä. Aina tulee viestejä jostain päin maailmaa.

Hyvää yhdessäoloa, välittämistä ja toisen kunnioittamista vuodesta toiseen. Sitä kai se rakkaus voisi parhaimmillaan olla. Tosin en usko maailmoja kaatavien rakkauksien jatkuvan ikuisesti, taitavat muuttua ämpärien potkimiseksi, toivottavasti kuitenkin seksin jatkumiseksi. Dee dee.

Matkustaminen on mulle jotenkin se elämän suola. Nyt kun taaksepäin katsoin, niin toistakymmentä vuotta on mennyt niin, että ainakin pidennetty viikonloppu on tullut matkustettua joka vuosi muilla mailla, useimmiten koko neljän-viiden viikon loma.

Oma maa mansikka, niinkai se täytyy olla, mutta jos aisteilleen ja mieltymyksilleen (omasta puolestani puhun) virikkeitä haluaa on niitä lähdettävä muualta hakemaan. Arvostan ja osaan nauttia kotomaisista, esmes Kolin maisemista ja yleensäkin rauhasta ja hiljaisuudesta. Niitä on tottunut arvostamaan palatessaan väkirikkaammasta euroopasta tai pidemmältä.

• Rakkautta vain
        Meriläinen kirjoitti:

Muuten, en tiedä.

että kun on liian onnellinen omassa elämässän niin ei ketään halua sitä pilaamaan. Pitäis olla tyytymätön vallitseviiin olosuhteisiin ja siihen ottaa sitten joku mörkö sekoitamaan pasmat:))
        Uusiosinkku olen ollut jo 15 vuotta! Kauheeta miten aika on mennyt nopeasti!!

Jos olis ollut kurjaaniin tuskin se aika niin nopeasti olis mennyt. Nyt voi college päällä, verkkarit ja villasukat jalassa mässyttää kasvisvoileipiään illalla telkun ääressä saippuasarjoa ja romanttisia realitysarjoja katsellessa, eikä kukaan ole vaihtamassa kanavaa urheiluohjelmiin ym. tylsyyksiin. Pitäis varmaan olla 2 telkkaria ettei tulis siitäkin riitaa. Kiva katsella ja naureskella tallenteelta illalla Tunteita ja tuoksuja kun niiden naisten työasutkin ovat kuin olisivat johonkin juhliin menossa:)))
        Odottaako miehet että heidän naisensa on aina laitettu viimosen päälle? Vai saako olla verkkareissa mutta kuitenkin kevyesti huoliteltu meikki, ettei mikään petolinnun peräpää sentään ole. Vaikka en mä ilman meikkejäkään mikään ruma ole. Hyvät värit kun on suotu luonnostaan. Vähän latinomainen väri ja hehkeä rusotus poskilla ilman meikkiä. Meikki vain peittää oikeastaan sitä luonnollista hehkua. Ja mitä tuhlausta!!! Mies, ajateles millaista olis lemmenhetken jälkeen katsella mun sileätä ihoa ja lemmen nostattamaa kevyttä punaa poskilla ja lempeää katsetta sekä hieman rakkauden siehottamia hiuksia!:)
        Nyt meni runolliseski. Missä olet Romeo???:))

Huomaattekos miten mun mieleni muuttui tässä kirjoittaessa?;D

• Rakkautta vain kirjoitti:

että kun on liian onnellinen omassa elämässän niin ei ketään halua sitä pilaamaan. Pitäis olla tyytymätön vallitseviiin olosuhteisiin ja siihen ottaa sitten joku mörkö sekoitamaan pasmat:))

Jos olis ollut kurjaaniin tuskin se aika niin nopeasti olis mennyt. Nyt voi college päällä, verkkarit ja villasukat jalassa mässyttää kasvisvoileipiään illalla telkun ääressä saippuasarjoa ja romanttisia realitysarjoja katsellessa, eikä kukaan ole vaihtamassa kanavaa urheiluohjelmiin ym. tylsyyksiin. Pitäis varmaan olla 2 telkkaria ettei tulis siitäkin riitaa. Kiva katsella ja naureskella tallenteelta illalla Tunteita ja tuoksuja kun niiden naisten työasutkin ovat kuin olisivat johonkin juhliin menossa:)))
        Odottaako miehet että heidän naisensa on aina laitettu viimosen päälle? Vai saako olla verkkareissa mutta kuitenkin kevyesti huoliteltu meikki, ettei mikään petolinnun peräpää sentään ole. Vaikka en mä ilman meikkejäkään mikään ruma ole. Hyvät värit kun on suotu luonnostaan. Vähän latinomainen väri ja hehkeä rusotus poskilla ilman meikkiä. Meikki vain peittää oikeastaan sitä luonnollista hehkua. Ja mitä tuhlausta!!! Mies, ajateles millaista olis lemmenhetken jälkeen katsella mun sileätä ihoa ja lemmen nostattamaa kevyttä punaa poskilla ja lempeää katsetta sekä hieman rakkauden siehottamia hiuksia!:)

No ei täällä ainakaan. En maksustakaan katselisi kanssasi samoja ohjelmia enkä ole kiinnostunut pätkääkään ihmisten ulkonäöstä, kunhan nyt ei pyri tahallaan olemaan avoimen vastenmielinen.

Älyllisesti suuntautuneet naiset ovat hurahtaneet feminismiin, jonka katson erääksi rasismin muodoksi. Rasisteja en sulata alkuunkaan. Viisainta on elellä jatkossakin itsekseen.

• Meriläinen
        Rakkautta vain kirjoitti:

Ihminen miettii ja pohtii asioita monelta kannalta ja voi muuttua se mieli siinä, tai sitten se jotenkin kypsyy pohtiessa.

• Rakkautta vain
        yohuuhkaja kirjoitti:

No ei täällä ainakaan. En maksustakaan katselisi kanssasi samoja ohjelmia enkä ole kiinnostunut pätkääkään ihmisten ulkonäöstä, kunhan nyt ei pyri tahallaan olemaan avoimen vastenmielinen.

Älyllisesti suuntautuneet naiset ovat hurahtaneet feminismiin, jonka katson erääksi rasismin muodoksi. Rasisteja en sulata alkuunkaan. Viisainta on elellä jatkossakin itsekseen.

vois saada rakkautta mun kanssani ja siihen on ihan selkeä syy... sähän olet PÖLLÖ ja mä en eläimiin sekaannu, se on fakta homma!!:)))

• Rakkautta vain kirjoitti:

vois saada rakkautta mun kanssani ja siihen on ihan selkeä syy... sähän olet PÖLLÖ ja mä en eläimiin sekaannu, se on fakta homma!!:)))

Heh, ei päivää ettei löydä uutta hyvää puolta itsestään ;-)

• Tuli sähköpostissa elämänviisauksia.
      Pistän ne tähän Sinun kiusaksesi, kun näyt niitä tuskailevan, että alussa pitäs näyttää parhaita puolia.
      Ystävä on ihminen, johon ei tarvitse tehdä vaikutusta.
      Ja toinen, Ystävä on sellainen henkilö, jonka läsnäollessa voi ajatella äänneen.

• Meriläinen

Hyviä ajatuksia.
        Ja mietin lähinnä tuota alkujuttua silloin jos hankitaan sitä seuraa esim. treffipalstan kautta tai muuten on ihan tuntematon ihminen jonka kanssa jotain yrittää.
        Jos on tuttu ennestään niin silloinhan kaikki on toisin koska jo niitä huonompiakin puolia on varmaan toisella tiedossa. Sehän olisikin suuri onni jos ystävyydestä kehkeytyy jotain.

• Meriläinen kirjoitti:

Hyviä ajatuksia.
        Ja mietin lähinnä tuota alkujuttua silloin jos hankitaan sitä seuraa esim. treffipalstan kautta tai muuten on ihan tuntematon ihminen jonka kanssa jotain yrittää.
        Jos on tuttu ennestään niin silloinhan kaikki on toisin koska jo niitä huonompiakin puolia on varmaan toisella tiedossa. Sehän olisikin suuri onni jos ystävyydestä kehkeytyy jotain.

Parempi se on kaikki huonot puolensa jo heti työntää näkösälle.
        Eihän se toinen höntti, jos se on vielä jo kerinnyt ihastua, niitä älyä kun aikojen päästä. Sitten sille tuleekin karvas pettymys. Tuommonenko se nyt oli.

• Meriläinen
        k-kotton kirjoitti:

Parempi se on kaikki huonot puolensa jo heti työntää näkösälle.
        Eihän se toinen höntti, jos se on vielä jo kerinnyt ihastua, niitä älyä kun aikojen päästä. Sitten sille tuleekin karvas pettymys. Tuommonenko se nyt oli.

Olen samaa mieltä :)
        Mutta harvempi niin tekee, ja sitten vielä odotetaan että se toinen käyttäytyy samoin.
        Avaa oven ja on kohtelias herrasmies, vaikka oikeasti ei sitä olisikaan.
        Siksi niitä pettymyksiä tuleekin.

• Meriläinen kirjoitti:

Olen samaa mieltä :)
        Mutta harvempi niin tekee, ja sitten vielä odotetaan että se toinen käyttäytyy samoin.
        Avaa oven ja on kohtelias herrasmies, vaikka oikeasti ei sitä olisikaan.
        Siksi niitä pettymyksiä tuleekin.

No eihän se herrasmiestä tee, jos naiselle oven avaa ja palttoota niskaan sovittelee, tyhmempikin taukki nuo osaa.
        Mutta onhan nyt sähköposti, skype ja kännykkä että voi tutustumista harjoitella vähän etukäteen.

• Sisältä kultaa

Olen kai poikkeus taas täällä :)
      Olen aina samanlainen,olisi seurustelu alkutekijöissään tai oltais oltu jo kauemmin yhdessä.Miksi sitä näyttelemään,kun totuus tulee kuitenkin jossainvälissä esille.
      Romantikkona tykkäisin olla paljon kainalossa ja silitettävänä:) Itse myös tykkään silittää ja paapoa.Lapset saivat jo osansa ja nyt vois siihen mieheen purkaa nuo silittelyt.

• Meriläinen

Se vaan nyt tuntuu kuuluvan tuohon alkuun, ne pelit sun muut.

• öyjee
        Meriläinen kirjoitti:

Se vaan nyt tuntuu kuuluvan tuohon alkuun, ne pelit sun muut.

mikään, on niin pihalla, että pyörii ympyrää!

• öyjee kirjoitti:

mikään, on niin pihalla, että pyörii ympyrää!

Niin, joskus ristiriita romanttisten haaveiden ja puistattavan todellisuuden välillä on niin raju ettei isompikaan testosteronipiikki saa niitä miesparan silmänvalkuaisia ruusunpunaisiksi muuttumaan.

• saapuu valkoisella ratsulla ja koppaa sinut syliinsä. Sitten ratsastatte yhdessä auringonlaskuun. Meriläinen ei vie vaan vikisee.:-D)))))))))))))))

• Meriläinen

No joo sitä kannattaa kyllä ootella, kun noin hyvää on tiedossa :D))

• eloni on mukavaa

Jatka vaan elämääsi noin. Se kertoo, että olet henkisesti vahva ihminen. Hauskaa ja kivaa voi pitää, menemättä heti avo-tai avioliittoon.

Itselläni takana avioliitto, tosin ei pitkäaikainen, kesti vain 15 v, mutta ei ole vielä ollut tarvetta uuteen yhteiseloon. (erosta jo yli 10 vuotta)

• Meriläinen

No joo, tän alotuksen syy ja alku oli noissa aloituksissa jotka koski naimisissa olevien ihmisien ajatuksia ja kysymyksiä.
        Niihin kun vastailin menneeseen nojaten niin aattelin pistää sinkku alotuksen ja tälläiseksi tää sitten meni :))
        Päivä kerrallaan mennään kohti huomista:)

• GloriaJoy

Et arvaakkaan miten hyvällä pohjalla olet kun olet selkiintynyt omaan sinkkueisuutesi. Itse olen aika alkutöpinöissä siinä suhteessa. Reilu yhdeksän kuukautta yksin, ensimmäistä kertaa elämässäni on todella outo olotila. Vieläkin tuntuu käsittämättömältä, että jokaikinen neliösentti tässä huushollissa on miun olemisen kuvastajia ja vaikka tämä kämppä onkin vain välivaihe tulevaisuuteen, niin en ole vielä ehtinyt yksinoloon kotiutua kaikilla tasoilla. Postiivisia asioita tosin on voittopuolisesti, mutta täydellisesti en osaa rentoutua edelleenkään. Miehet näen ja koen kyllä aika omituisina otuksina ja ylipäätään ihmisen luokittelu miehiksi ja naisiksi on miulla ollut aina taka-alalla- Kun olin naimisissa, siihen oli täydellisesti sitoutunut lopuksi elämää ja irrottautuminen tästä periaatepäätöksestä oli tosi vaikeaa ja annoin puhua itseni ympäri liian usein. En uskalla edes kuvitella mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Joskus maatalousnäyttelyssä 80- luvun alkupuolella pistin käteni sellaiseen koloon joka luki kämmenviivoista ennusteen jossa todettii mm. : menet liian nuorena hätäisesti naimisiin ja liitto kariutuu nopeasti, tätä seura pitkä ja onnellinen avioliitto. No, olin naimissa lyhyesti 30,5 v ja risat - se siitä lyhyestä, mielenkiinnolla odotan tulevaa ... ?? !

• Meriläinen

No yks juttu tässä mun yksinolon helppoudessa on se että jo lapsena totuin tähän.
        Saaressa kun kaikki kesät oltiin ja kaikki serkut on mua jonkun verran vanhempia samoin sisarukset.
        Ei meillä ollut yhteisiä juttuja.
        Opin silloin nauttimaan itsekseni olemisesta, ja sieltä kai pitkälle jubtuu mun tietynlainen erakkous.
        Mun suhteet on olleet aika lyhkäsiä kait mun omasta luonteesta johtuen.
        Jo pitää tähän ikään ihmisen tuntea itsensä sen verran ettei sitten niitä ihmeellisyyksiä elämäänsä odotakaan.
        Ja jos joskus sitten sellainen Ihme tulee niin ollaan sitten onnellisia hänen kanssaan :)

• samankaltaisuutta tunnen.
      N. 20 v tosin yhteiselämää saman katon alla, mutta siitä eron jälkeen ei ole tullut mieleen laittaa hynttyitä yhteen; toinen 'etäsuhde' menossa tuon jälkeen.
      En pelkää yksinoloa, enkä välttämättä yhteiseloakaan. Mutta tietty vapaus pitää saada säilyttää itsellään.
      Noilta tään ikäluokan miehiltä, joihin oon tutustunut, tuntuu puuttuvan jokin luottamus, ei mua saa kahlita liikaa!
      Lienen paljastava todellisen henkisen ikäni, kun kiinnostais, mikä oot horoskoopiltasi? ;)

• Meriläinen

Jousimies, vapautta ja elämää rakastava jousimies.
        Levoton ja kulkija olin monen monta vuotta nyt on elämä seestynyt paikoilleen.
        Tosin mielessä välähtelee silloin tällöin lähtö jonnekin pääsiäis viikolla kun on vapaata yli viikko.
        Mutta aika näyttää mitä tapahtuu.

• Meriläinen kirjoitti:

Jousimies, vapautta ja elämää rakastava jousimies.
        Levoton ja kulkija olin monen monta vuotta nyt on elämä seestynyt paikoilleen.
        Tosin mielessä välähtelee silloin tällöin lähtö jonnekin pääsiäis viikolla kun on vapaata yli viikko.
        Mutta aika näyttää mitä tapahtuu.

Enpä ole astrologian asiantuntija..
        Vesimies itse, ulkoisesti varmaan suht rauhallinen.. kaikki kun ei näy ulospäin :)

• pitää muutes paikkansa,että siinä seurustelun alussa sitä ollaan niiin hyvää ihmistä..Naisenakin sitä laittautuu enemmän,kunnes ukon jäädessä kiikkiin voi olla taas oma räjähtäny ittensä...:DD

Muutes..Mä uskon siihen,että kun on aika jonkun ihmisen astua siihen elämään,niin se tulla tupsahtaa vähän kuin varkain.Ootas vaan Meriläinen,kun joku vie sydämmes,niin se on menoa sitten...;)

• Meriläinen

Siihen minäkin uskon.
        On kokemustakin siitä että aikoinaan vuosia sitten oli haku päällä kauan.
        Mutta kun luovutin, sanoin itselleni etten jaksa enkä usko enää mihinkään niin siitä ei mennyt kun viikko kun tätä tyttöä vietiin ja lujaa.
        Se taival kesti sitten kahdeksan vuotta yhdessä.

• Meriläinen kirjoitti:

Siihen minäkin uskon.
        On kokemustakin siitä että aikoinaan vuosia sitten oli haku päällä kauan.
        Mutta kun luovutin, sanoin itselleni etten jaksa enkä usko enää mihinkään niin siitä ei mennyt kun viikko kun tätä tyttöä vietiin ja lujaa.
        Se taival kesti sitten kahdeksan vuotta yhdessä.

suhde ei aina kestäkkään,niin silläkin suhteella on ollut joku tärkeä merkitys elämälle...

• Meriläinen

No joo, ei meriläisen ketjua ilman edes yhtä musalinkitystä :)) jee jee.
      Katselin tartu mikkiin ohjelmaa ja koska olen a cappella musiikin ystävä niin täytyi etsiä tämä tänne.
      Muutenkin en ole huomenna laittamassa sitä lauantain toivottuja vaikka viime lauantaina niin lupasin.
      Siis tässä:

http://www.youtube.com/watch?v=WsSSpPfLwzs

Ja hyvä yöt mun puolesta nyt.

• kossuva

nousuhumalassa mietitään lähtiskö kierrätykseen. Jos lähden en toista kertaa myy nahkaani halvalla. Tämä hyväntahtoisena miehenä eläminen on vaikeaa. Todella vaikeaa. Itsetunto on täyttä rautaa, että sitä ei tarvitsisi pönkittää toista komentamalla ts olla kukkona tunkiolla.

Onko totuus todella se, että akalle pitää tietyin välein näyttää se kaapin paikka? Telkkarissa kysyttiin kerran kallonkutistajalta miehen lyömisestä. Tällaisen vastauksen mokoma antoi "nainen ajattelee: lyö minua, että tiedän olevani turvassa". Voi perse!

"juodaan viinaa, tullaan viisaamaksi kai........"

• Meriläinen

Vai sellaisen vastauksen antoi kallonkutistaja, hänellä kenties on sitten tapana kutistella naisten kalloja.
        Mutta mun ja useimpien naisten kohdalla ei tollainen pidä paikkaansa. Lyötynäkö näinen on turvassa??????
        Mitähän käänteistä pashaa toikin oli?

Hyväntahtoinen rautaisella itsetunnolla varustettu mies, luulis olevan vientiä.

• kossuva
        Meriläinen kirjoitti:

Vai sellaisen vastauksen antoi kallonkutistaja, hänellä kenties on sitten tapana kutistella naisten kalloja.
        Mutta mun ja useimpien naisten kohdalla ei tollainen pidä paikkaansa. Lyötynäkö näinen on turvassa??????
        Mitähän käänteistä pashaa toikin oli?

Hyväntahtoinen rautaisella itsetunnolla varustettu mies, luulis olevan vientiä.

et usko tällaiseen tv-ohjelmaan. Oliskohan se ollut joku keskusteluohjelma, jota mm johtaa Anne Flinkkilä. Tämä kallonkutistaja antoi toisenkin syyn, joka ehkä on enemmän järkeenkäypä. Nainen, varsinkin riitatilanteissa, tuottaa sanoja tiuhaan tahtiin. Tähän mies ei pysty, ahdistutaan ja otetaan nyrkki jatkoksi.

En vanno kallonkutistajan sanojen nimeen mutta olen tavannut naisia, jotka eivät ole täysin kieltänetkään ajatusta.

• Karmivaa..
        kossuva kirjoitti:

et usko tällaiseen tv-ohjelmaan. Oliskohan se ollut joku keskusteluohjelma, jota mm johtaa Anne Flinkkilä. Tämä kallonkutistaja antoi toisenkin syyn, joka ehkä on enemmän järkeenkäypä. Nainen, varsinkin riitatilanteissa, tuottaa sanoja tiuhaan tahtiin. Tähän mies ei pysty, ahdistutaan ja otetaan nyrkki jatkoksi.

En vanno kallonkutistajan sanojen nimeen mutta olen tavannut naisia, jotka eivät ole täysin kieltänetkään ajatusta.

ON SE VIIMMEINEN. Muistakaa aina se, koska harvoin, todella harvoin se on viimmeinen... Niitä satelee enemmän ja enemmän ajanmittaan.. Tuloksena on jatkuvassa pelossa eläminen, fyysisten jälkien peitteleminen läheisiltä ja kaikkea karmivaa muuta... Ei yksikään tuntemani ihminen halua tulla lyödyksi. Usko tai älä..

• kossuva
        Karmivaa.. kirjoitti:

ON SE VIIMMEINEN. Muistakaa aina se, koska harvoin, todella harvoin se on viimmeinen... Niitä satelee enemmän ja enemmän ajanmittaan.. Tuloksena on jatkuvassa pelossa eläminen, fyysisten jälkien peitteleminen läheisiltä ja kaikkea karmivaa muuta... Ei yksikään tuntemani ihminen halua tulla lyödyksi. Usko tai älä..

Tuloksena on jatkuvassa pelossa eläminen, fyysisten jälkien peitteleminen läheisiltä ja kaikkea karmivaa muuta...

Olenko sokea vai onko peitteleminen niin "taidokasta", että tällainen tavallinen mononkuluttaja ei sitä huomaa? Sanokaapa se. Minusta tuntuu, että asiasta ei keskustella "jotenkin" rehellisesti. On kulunut n 45 vuotta siitä kun pistelin naapurin poikaa turpiin. Sen jälkeen en ole lyönyt ketään. Nyt tuntuu, että avioliitto on ajautunut siihen pisteeseen, jossa olisi ehkä parasta näyttää akalle se oikea paikka. Onko keskustelu aina se oikea tie?

Tässä vasta Voimala ohjelmassa joku nainen sanoi naisten vienee vallan niin. että mies ei oikein tiedä mitä tehdä. Tai sinne päin.

mikä se on se todellinen toive mies?

• kossuva kirjoitti:

Tuloksena on jatkuvassa pelossa eläminen, fyysisten jälkien peitteleminen läheisiltä ja kaikkea karmivaa muuta...

Olenko sokea vai onko peitteleminen niin "taidokasta", että tällainen tavallinen mononkuluttaja ei sitä huomaa? Sanokaapa se. Minusta tuntuu, että asiasta ei keskustella "jotenkin" rehellisesti. On kulunut n 45 vuotta siitä kun pistelin naapurin poikaa turpiin. Sen jälkeen en ole lyönyt ketään. Nyt tuntuu, että avioliitto on ajautunut siihen pisteeseen, jossa olisi ehkä parasta näyttää akalle se oikea paikka. Onko keskustelu aina se oikea tie?

Tässä vasta Voimala ohjelmassa joku nainen sanoi naisten vienee vallan niin. että mies ei oikein tiedä mitä tehdä. Tai sinne päin.

Ei se valta ole väkivaltaa. Eikä puhekaan auta koska tuskin kukaan kuuntelee.

Jos tuntuu ettet viihdy eikä sinua arvosteta, lähde pois. Lyömällä et voi sitä estää, mutta pilaat vain lisäksi maineesi. Jäitä hattuun ja katse eteenpäin, kyllä sieltä jotakin parempaa aikanaan löytyy, jos et vain pikaistuksissasi tyri mainettasi ennen lähtöäsi.

• Meriläinen
        kossuva kirjoitti:

Ei ole olemassa jotain toive miestä joka täyttäis kaikkien naisten toiveet.
        Naiset on erilaisia joten toivemiehet on myös hyvin erilaisia. Enkä minä laittele mitään piirteitä tänne minkälainen sen pitäisi olla koska kun se vastaan tulee saattaa olla täysin erilainen kun tänne kirjoittamani.

• Meriläinen
        kossuva kirjoitti:

Katselen kyllä juuri niitä ohjelmia mutta, mutta en todellakaan usko kaikkea mitä siellä sanotaan.
        Sanoja voi naiselta tulla tiuhaankin tahtiin, itse kyllä usein kun suutun puhun tahallisen hitaasti, ja kysyn vielä että Ymmärrätkö.
        Koska mieshän ei aina ymmärrä mitä sille sanoo.
        Mutta lyömistä ei kukaan nainen halua, ellei ole sairas jotenkin.

• Karmivaa...
        kossuva kirjoitti:

Ei tule mitään tai toinen ei vaan halua puhua asiasta Olet väliaikaisessa umpi-kujassa, mutta se ei oikeuta fyysiseen väkivaltaan. Siitä tulee itsellesi ja vaimollesi elinikäinen painajainen, jota ei voi unohtaa koskaan, vaan nousee aina vaan pintaan uudestan: sanoissa, vaikkakaan ei ehkä teoissa enää..

Siispä neuvoisin sinua muuttamaan väliaikaisesti pois yhteisestä asunnostanne, vuokraa asunto jostakin lähettyviltä ( siis samasta kaupungista kuitenkin) ja pidätte miettimis kuukaudet, miten jatkatte liittoanne vai jatkatteko ollenkaan..

Sinä et menetä kasvojasi muiden silmissä, etkä ole myöskään se mies, joka pahoinpitelee vaimoaan.. Sillä ihmiset leimaavat, ehkä liiankin herkästi ( yhdestä vahingosta) loppuelämäksi...

Toivon sinulle tulevaisuudessa onnellista elämää, mutta ole kiltti "Älä lyö koskaan naista". Kiitokset...

• hairioilmoitus
        kossuva kirjoitti:

Lainaapa kirjastosta (no sitä ei sieltä löydy) tai osta netista (Adlibris) otsikossa mainitsemani kirja. Siinä kerrotaan "Gradun" tapaan mitä on naisten seksuaalinen valta.

Ongelma on se että tutkija Henry Laasanen (vanha shakkikaverini) on kirjan liian professorimaisesti kirjoittanut. Itse jaksoin lukea vain ensinnäiset 35 sivua töin tuskin....

• täydellistä

ei_loydy.jpg

• yks kottarainen

Uusiosinkkuna olen minäkin ollut lähes 20 vuotta, 15 vuotta kestäneen avioliiton jälkeen. Eipä ole enää vastaan tullut miestä jonka kanssa olisin halunnut hynttyyt yhteen laittaa. Jostain syystä "tarjokkaat" on ensihuuman jälkeen pyrkineet rajoittamaan jopa työtäni ja harrastuksiani ja minähän en "nyrkin ja hellan väliin" sovi. On kyllä sitten pari sellaista "perässävedettävääkin" osunut kohdalle ja ne kyllä loppui jo alkuunsa. Nyt olen jo tullut siihen tulokseen , että parempi yksin, ellei sitten satu vastaan sellaista joka totaalisesti vie jalat alta, tosin en usko niin enää käyvän.

• Meriläinen

Tossa on jotain täysin samaa.
        Itse teen töitä paljon ja mitä ihmeellisempiä periodeja nykyään. Kun on yksinäinen niin pomolle on hyvä sanoa joo mulle käy, ihan mikä vaan. Mutta kun toinen olis siinä niin joutuis aina miettimään mutta sopiiko se sille.
        Harrastuksia mulla ei pahasti ole kun vuorotyö taas haittaa niitä.

• Adria

Mitäpä kuuluu sinkun lauantaipäivään. Oletko ollut reipas tyttö?

• Meriläinen

Sinkku kävi äsken lenkillä, tosin se oli tosi onnetonta menoa paikoin kun on niin sohjoista.
        Viideltä lähtee töihin ja viettää siellä 12 tuntia ennenkuin palajaa takaisin nukkumaan vähäksi aikaa mennäkseen taas huomenna viideltä ja aamulla maanantaina tulee kuudelta, mutta sitten saa ollakin vapailla koko viikon ens lauantaihin asti.
        Siinä tämän sinkun elämää näin viikonlopulla :)

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Sinkku kävi äsken lenkillä, tosin se oli tosi onnetonta menoa paikoin kun on niin sohjoista.
        Viideltä lähtee töihin ja viettää siellä 12 tuntia ennenkuin palajaa takaisin nukkumaan vähäksi aikaa mennäkseen taas huomenna viideltä ja aamulla maanantaina tulee kuudelta, mutta sitten saa ollakin vapailla koko viikon ens lauantaihin asti.
        Siinä tämän sinkun elämää näin viikonlopulla :)

Toi on ehkä hyväkin, että painaa duunia pikkusen putkeen, jotta saa naatiskella pitemmästä vapaasta.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Toi on ehkä hyväkin, että painaa duunia pikkusen putkeen, jotta saa naatiskella pitemmästä vapaasta.

Just siinä on yks sinkkuuden hyväpuoli että voi tehdä niitä suunnitelmia just silloin kun ne eteen tulee.
        Meilläkin kysyttyjä olis nämä jutut, jos joutuis toiselta kyseleen että sopiiko niin silloin vois olla jo myöhäistä.
        Mutta sitten taas toisaalta kun on pitkään vapaalla niin siinä kerkiää miettimään että olishan se aika kiva jos joku.....
        Eli toisaalta ja toisaalta :)

• FEMtube
        Meriläinen kirjoitti:

Just siinä on yks sinkkuuden hyväpuoli että voi tehdä niitä suunnitelmia just silloin kun ne eteen tulee.
        Meilläkin kysyttyjä olis nämä jutut, jos joutuis toiselta kyseleen että sopiiko niin silloin vois olla jo myöhäistä.
        Mutta sitten taas toisaalta kun on pitkään vapaalla niin siinä kerkiää miettimään että olishan se aika kiva jos joku.....
        Eli toisaalta ja toisaalta :)

Jos täällä puhutaan musiikista, niin tulen tänne =) Pidättekö te kotimaisesta vai ulkomaalaisesta musiikista?

• Meriläinen
        FEMtube kirjoitti:

Jos täällä puhutaan musiikista, niin tulen tänne =) Pidättekö te kotimaisesta vai ulkomaalaisesta musiikista?

Lauantain toivotut pyörii jo tuolla :) ja minusta se eka kappale oli hauska, siitä tykkäsin.
        Kaikenlainen musiikki jos se kolahtaa minuun on minusta hyvää.

• FEMtube
        Meriläinen kirjoitti:

Lauantain toivotut pyörii jo tuolla :) ja minusta se eka kappale oli hauska, siitä tykkäsin.
        Kaikenlainen musiikki jos se kolahtaa minuun on minusta hyvää.

Tuohan oli hyvä kipale, muistoja tuo =) sweet dreams
        Minulla soi taustalla http://www.lomaradio.fi/ sieltä tulee tällä hetkellä isoisän olkihattu =)

• kun ei sinkut eikä parisuhteessa elävätkään tahdo olla täysin tyytyväisiä elämäänsä niin pitäiskö kehittää joku välimuoto? Vois olla vaikka joku katalooki, josta vois valkata itelleen parin määräajaksi. Kun aika on ummessa niin määräaikainen kumppani poistuu elämästä muitta mukinoitta. Tietty määräaikainen jatkopestikin vois olla mahdollinen, jos siltä sattuisi tuntumaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3057
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2533
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      51
      2489
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1838
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1469
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      48
      1249
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1127
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1022
    Aihe