Kesäpäivät..
Varjot leikkivät
kallioilla..
Kadoten hiekan pölyyn.!
Mutta iho
muistaa
aina ihon,
sen tuoksun..
Kuin kesän
jota koskaan
ei unohda.
Muistan
9
244
Vastaukset
- Kesän maku
Kun kallioilla istuttiin
veden suolaisen
pärskeisiin
kastuttiin.
Tuuli
hiuksemme
yhteen liitti.
Käsi kättä
haki..
Se silloin riitti.- Jääsydän >
Eessämme
aukes tuo
auringon kilossa
hohtava.
Lokit kirkuen lensi
kai etsien
armastaan hekin.
Me nuoria olimme
ja Rakkaus tuo
niin tulena paloi ..
Kumpa
tähän jäädä vois
sitä
sydän anoi. - Kesän maku
Jääsydän > kirjoitti:
Eessämme
aukes tuo
auringon kilossa
hohtava.
Lokit kirkuen lensi
kai etsien
armastaan hekin.
Me nuoria olimme
ja Rakkaus tuo
niin tulena paloi ..
Kumpa
tähän jäädä vois
sitä
sydän anoi.Meidän.
Käsi kädessä
hiekalla
kuljettiin
jäljet
siihen yhdessä
jätettiin.
Lokki armaansa löys
niin luulen.
Siihen hetkeksi
jäimme
me kahden vain.
Lämpö rakkaus
kuin humahdus
tuulen
läpi sielumme
löi.
"Iho muistaa
aina ihon tuoksun"
Sait minut matkustamaan.
Vuosien taa.
Ja kuitenkin tähän hetkeen.
Kaunis kiitos runostasi- Jääsydän >
Tuoksut vievät
ja tuovat..?
Ja kesän lämpö
ja äänet..
Ne muistoja
kauniita
on.
nuo kesäpäivät..
missä varjot..
en niitä löytänyt..
kallion..
sen kadotin..
En hiekkaa..
pölyä nähnyt..
Ihosi..
tuon kiihkeän..
tuoksusi rakkauden..
siitä juovuin..
humalluin..
kesä..
en siitä muista mitään.- Jääsydän >
Tuli siitä
kun auringon eteen
purjehti
kumpupilviä..
Etkö sitä muista ?
Etkö muista
lintujen iloista
liverrystä ?
Et kalliota
joka oli kuuma
auringonpaisteesta ?
Ihoniko vain
tallensit mielesi
lokeroihin ?
Kiitos runostasi, kiva ,että olet palannut "areenalle ".. Jääsydän > kirjoitti:
Tuli siitä
kun auringon eteen
purjehti
kumpupilviä..
Etkö sitä muista ?
Etkö muista
lintujen iloista
liverrystä ?
Et kalliota
joka oli kuuma
auringonpaisteesta ?
Ihoniko vain
tallensit mielesi
lokeroihin ?
Kiitos runostasi, kiva ,että olet palannut "areenalle "..peitti auringon..
ei varjoa..
ei mitään..
vain pimeää..
En muista !
Äänet..
jostain hämärästi muistan..
luulisin..
lintujenko..
luulin sinun kuiskaukseksi..
erehdyin..
En muista !
Kallio tuo..
kova ja niin kylmä..
ei lämpöä antanut..
En muista !
Ihosi..
rakkautesi..
hetken..
jonka kanssasi viettää sain..
sen tallensin..
Sen muistan !
Kiitos myös Sinulle, runosi on aktivoinut "runonystyröitä", Kiitos !- Jääsydän >
Haaveilija60 kirjoitti:
peitti auringon..
ei varjoa..
ei mitään..
vain pimeää..
En muista !
Äänet..
jostain hämärästi muistan..
luulisin..
lintujenko..
luulin sinun kuiskaukseksi..
erehdyin..
En muista !
Kallio tuo..
kova ja niin kylmä..
ei lämpöä antanut..
En muista !
Ihosi..
rakkautesi..
hetken..
jonka kanssasi viettää sain..
sen tallensin..
Sen muistan !
Kiitos myös Sinulle, runosi on aktivoinut "runonystyröitä", Kiitos !Että Runo nystyrät
aktivoituvat.
Istuimme sitten kai
eri kallioilla.
Koska se kallio
oli kuuma..
Eri rannallakin?
Koska sillä
rannalla
aurinko
tuhlasi lämpöään.
Mutta jokaisen
meidän ihoon
on "tatuoitu"
oma tuoksunsa.
Niin kuin kesäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483