Muistan

Jääsydän >

Kesäpäivät..

Varjot leikkivät
kallioilla..

Kadoten hiekan pölyyn.!

Mutta iho
muistaa
aina ihon,
sen tuoksun..

Kuin kesän
jota koskaan
ei unohda.

9

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesän maku

      Kun kallioilla istuttiin
      veden suolaisen
      pärskeisiin
      kastuttiin.
      Tuuli
      hiuksemme
      yhteen liitti.
      Käsi kättä
      haki..
      Se silloin riitti.

      • Jääsydän >

        Eessämme
        aukes tuo
        auringon kilossa
        hohtava.

        Lokit kirkuen lensi
        kai etsien
        armastaan hekin.

        Me nuoria olimme
        ja Rakkaus tuo
        niin tulena paloi ..

        Kumpa
        tähän jäädä vois
        sitä
        sydän anoi.


      • Kesän maku
        Jääsydän > kirjoitti:

        Eessämme
        aukes tuo
        auringon kilossa
        hohtava.

        Lokit kirkuen lensi
        kai etsien
        armastaan hekin.

        Me nuoria olimme
        ja Rakkaus tuo
        niin tulena paloi ..

        Kumpa
        tähän jäädä vois
        sitä
        sydän anoi.

        Meidän.
        Käsi kädessä
        hiekalla
        kuljettiin
        jäljet
        siihen yhdessä
        jätettiin.
        Lokki armaansa löys
        niin luulen.
        Siihen hetkeksi
        jäimme
        me kahden vain.
        Lämpö rakkaus
        kuin humahdus
        tuulen
        läpi sielumme
        löi.


    • "Iho muistaa
      aina ihon tuoksun"

      Sait minut matkustamaan.
      Vuosien taa.
      Ja kuitenkin tähän hetkeen.

      Kaunis kiitos runostasi

      • Jääsydän >

        Tuoksut vievät
        ja tuovat..?

        Ja kesän lämpö
        ja äänet..

        Ne muistoja
        kauniita
        on.


    • nuo kesäpäivät..

      missä varjot..
      en niitä löytänyt..
      kallion..
      sen kadotin..

      En hiekkaa..
      pölyä nähnyt..

      Ihosi..
      tuon kiihkeän..
      tuoksusi rakkauden..
      siitä juovuin..

      humalluin..

      kesä..

      en siitä muista mitään.

      • Jääsydän >

        Tuli siitä
        kun auringon eteen
        purjehti
        kumpupilviä..

        Etkö sitä muista ?

        Etkö muista
        lintujen iloista
        liverrystä ?

        Et kalliota
        joka oli kuuma
        auringonpaisteesta ?

        Ihoniko vain
        tallensit mielesi
        lokeroihin ?

        Kiitos runostasi, kiva ,että olet palannut "areenalle "..


      • Jääsydän > kirjoitti:

        Tuli siitä
        kun auringon eteen
        purjehti
        kumpupilviä..

        Etkö sitä muista ?

        Etkö muista
        lintujen iloista
        liverrystä ?

        Et kalliota
        joka oli kuuma
        auringonpaisteesta ?

        Ihoniko vain
        tallensit mielesi
        lokeroihin ?

        Kiitos runostasi, kiva ,että olet palannut "areenalle "..

        peitti auringon..
        ei varjoa..
        ei mitään..
        vain pimeää..

        En muista !

        Äänet..
        jostain hämärästi muistan..
        luulisin..
        lintujenko..
        luulin sinun kuiskaukseksi..
        erehdyin..

        En muista !

        Kallio tuo..
        kova ja niin kylmä..
        ei lämpöä antanut..

        En muista !

        Ihosi..
        rakkautesi..
        hetken..
        jonka kanssasi viettää sain..
        sen tallensin..

        Sen muistan !

        Kiitos myös Sinulle, runosi on aktivoinut "runonystyröitä", Kiitos !


      • Jääsydän >
        Haaveilija60 kirjoitti:

        peitti auringon..
        ei varjoa..
        ei mitään..
        vain pimeää..

        En muista !

        Äänet..
        jostain hämärästi muistan..
        luulisin..
        lintujenko..
        luulin sinun kuiskaukseksi..
        erehdyin..

        En muista !

        Kallio tuo..
        kova ja niin kylmä..
        ei lämpöä antanut..

        En muista !

        Ihosi..
        rakkautesi..
        hetken..
        jonka kanssasi viettää sain..
        sen tallensin..

        Sen muistan !

        Kiitos myös Sinulle, runosi on aktivoinut "runonystyröitä", Kiitos !

        Että Runo nystyrät
        aktivoituvat.

        Istuimme sitten kai
        eri kallioilla.

        Koska se kallio
        oli kuuma..

        Eri rannallakin?

        Koska sillä
        rannalla
        aurinko
        tuhlasi lämpöään.

        Mutta jokaisen
        meidän ihoon
        on "tatuoitu"
        oma tuoksunsa.

        Niin kuin kesäänkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe