Ääni ei kuulu kovaäänisistä? Eli johto on stereoiden phones reiästä tietokoneen erillisen äänikortin in/sininen reiässä. Kun nauhottaa Audacity ohjelmalla koviksista ei kuulu mitään, mutta ohjelma tallentuu
Audacityyn. Mistä mahtais äänet löytyä, eli kuuluis kovaäänisistä stereoiden ääni. Xp omat mölinät kyllä kuuluu. Äänikortti on sound plaster live 5.1. Emon vaihdon jälkeen äänet hävis. Ennen oli Asus M2R32-MVP, nyt on ASrock N68C-S.
Stereoista äänikorttiin
alokas49
3
137
Vastaukset
siltä, että AC:n asetuksista pitäisi "play"- tai "toisto"-asetukset tarkistaa.
- öö-öö
tarkista myös SP liven mikserin liukusäätimien asetukset.
- alokas49
öö-öö kirjoitti:
tarkista myös SP liven mikserin liukusäätimien asetukset.
Ääniasetuksissa play control sivulla oli line-in vaimennettu. Nyt kuuluu. Suuri Kiitos tietäville vastaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184