Tätä kirjoittaessani, kuulin tutun äänen...niinpä, nyt tulee oksennusta ja paljon!!
Käsittääkseni ei ole muuta syönyt kuin noita raksuja...lähen siivoomaan...:(((
Eikä! NYT OKSENTAA JA RAJUSTI!
5
546
Vastaukset
- emulle
Voi pientä. Toivottavasti ei ole kuin ahmimisoksu. Osuiko edes mihinkään mielenkiintoiseen?
Meillä Naku tähtää aina oksennuksensa. Jos hän aloittaa lattialla, hän nopsaan oksentaessa siirtyy kohti lähintä mattoa. Parasta on kuitenkin kun täti oksensi nahkakenkäni sisään. Siististi oli osunut ja jollen olisi illalla kuullut kyökkäysääniä ja etsinyt oksennusta, olisi aamulla ollut iloinen yllätys töihin lähtiessä.- tofuliini
Rauhoittui onneksi tuo yökkiminen..mikähän kohtaus se oli? Ei ole nimittäin kertaakaan oksentanut purinan annon aikana, nyt sitten laatta lensi kolme kertaa niin että koko kissa kouristeli. Nyt on taas ihan kunnossa. En keksi mitä olisi täällä syönyt raksujen lisäksi...
Aikaisemmin noita "läjiä" löytyi milloin mistäkin, mutta ei koskaan matoilta tai huonekaluilta. Siisti kissa ja ressu "siivoaa" ihan hulluna vielä pitkään jälkiään, jotka on jo korjattu pois,niin nytkin. - emulle
tofuliini kirjoitti:
Rauhoittui onneksi tuo yökkiminen..mikähän kohtaus se oli? Ei ole nimittäin kertaakaan oksentanut purinan annon aikana, nyt sitten laatta lensi kolme kertaa niin että koko kissa kouristeli. Nyt on taas ihan kunnossa. En keksi mitä olisi täällä syönyt raksujen lisäksi...
Aikaisemmin noita "läjiä" löytyi milloin mistäkin, mutta ei koskaan matoilta tai huonekaluilta. Siisti kissa ja ressu "siivoaa" ihan hulluna vielä pitkään jälkiään, jotka on jo korjattu pois,niin nytkin.Nakukin on aina kovin pahoillaan ja koittaa hulluna peittää oksennuspaikka sen jälkeen kun olen siivonnut, jos en saa kaikkea hajua pois.
Tuollainen kouristelu on kyllä aina yhtä kauheaa. Toivottavasti ei toistu. - Die Katzen
emulle kirjoitti:
Nakukin on aina kovin pahoillaan ja koittaa hulluna peittää oksennuspaikka sen jälkeen kun olen siivonnut, jos en saa kaikkea hajua pois.
Tuollainen kouristelu on kyllä aina yhtä kauheaa. Toivottavasti ei toistu.Tämän pari kattia on myös molemmat oksennellut, aikaisemmin karvapalloja tuli ulos.Tänään pelkkää nestettä.En tiedä edelleenkään, mistä johtuu.Mutten ole kovin huolissani, ellei tämä ala olemaan toistuvaa.
- xx<<
Die Katzen kirjoitti:
Tämän pari kattia on myös molemmat oksennellut, aikaisemmin karvapalloja tuli ulos.Tänään pelkkää nestettä.En tiedä edelleenkään, mistä johtuu.Mutten ole kovin huolissani, ellei tämä ala olemaan toistuvaa.
Kissa koekaniinina:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291