minkälainen mies kiinnostaisi

kovat kriteeritkö?

Tämän ikäisillä sinkuilla on toiveita siitä, minkälaisen miehen he haluavat. Ja keskitytäänpä siis tässä ketjussa vain Miehiin. Tietysti varatutkin voivat kertoa, mitkä ovat oman rakkaan parhaat puolet.
Mutta siis; MINKÄLAISESTA MIEHESTÄ kiinnostuisit ensitapaamisella?
Omaa listaani:
- siististi pukeutunut, eikä nyt enää ihan 80-90-lukujen tyyliin
- siistit hiukset, ei ylikasvanut likainen hapsotus
- jos hiuksia on alkanut lähteä, sitä on turha yrittää peitellä sivujakauksilla ja oudoilla "hiuslipoilla"
- tuoksuu hyvältä, ei haise hieltä, tupakalta, vanhalta viinalta tai lemua partavedeltä
- ei yritä tehdä vaikutusta imelästi imartelemalla (miten noin kaunis nainen voi olla yksin... miten jollain voikaan olla noin kauniit silmät..), ulkonäköä voi halutessaan kehua myöhemmillä tapaamisilla
- ujo saa olla, mutta jotain pitää sieltä suusta tulla ulos tai oloni tulee vaivautuneeksi
- en voi sietää kännistä sönköttäjää, joka "liimautuu iholle"
- ei kopeloi ja puristele tai ehdottele heti *touhuja
- on kohtelias; kysyy haluaisinko juotavaa, antaa puheenvuoron jne, muttei esitä palvelualtista hidalgoa
- on terveen näköinen, ei punottava, pöhöttynyt puhisija
- ei esitä jotain, mitä ei ole
- ei rehvastele rahoillaan tai saavutuksillaan
- ei hauku entisiä naisystäviään
- ei hauku ja vähättele itseään, eli ei kalastele kohteliaisuuksia
- ei kerro koko ajan huonoja vitsejä, jotka ovat yleensä blondi-vitsejä tai jotain härskejä
- ei ole agressiivinen uhoaja
- kunnioittaa muita ihmisiä ja sietää erilaisia persoonia ja mielipiteitä
- ei valehtele olevansa vapaa, jos ei sitä ole
Pidän siitä, jos mies antaa minulle puhelinnumeronsa siltä varalta, että haluan ottaa yhteyttä. Olen liian arka antamaan omaa numeroani. Hän voi esim. sanoa, että odottaa yhteydenottoani viikon ajan. Jos kuitenkin sanon heti selkeästi, ei kiitos, on kauheaa, jos mies jatkaa inttämistä tai alkaa kiljua: Mikä mussa on vikana, etten kelpaa!!!

15

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuh

      tapasin just yhen miehen. Hän tarttis vaan naista. Et sillee. Kristittynä tietenkin kuuntelen hyväntahtoisesti kajahtaneiden miesten jutut. Mulla miesten kalastelu ei oikein tärppää. Voi olla, että ongella sais kalaa merestä.

      • nuuh

        listaan. Pitää olla jonkin verran itsehllintää syömisessä, juomisessa, naimisessa, puhumisessa jne.


    • görgi

      voi löytää vain ulkolaisen!

      • ojastaallikkoon

        Mutta, jos tinkii kriteereistä, voi saada ulkoloisen.....


    • Jermuxi tms.

      Mutta miehenä heitän tässä sen verran, että onnea etsintään.
      Tällaiset itsevarmat onnistujat, kuten meikäläinen, ovatkin aina varattuja, joten ei voi auttaa nyt sinua pulassasi.

    • ristoreipax

      - siististi pukeutunut, eikä nyt enää ihan 80-90-lukujen tyyliin (RUKS)
      - siistit hiukset, ei ylikasvanut likainen hapsotus (RUKS)
      - jos hiuksia on alkanut lähteä, sitä on turha yrittää peitellä sivujakauksilla ja oudoilla "hiuslipoilla" (RUKS)
      - tuoksuu hyvältä, ei haise hieltä, tupakalta, vanhalta viinalta tai lemua partavedeltä (mikä on hyvä tuoksu?)
      - ei yritä tehdä vaikutusta imelästi imartelemalla (miten noin kaunis nainen voi olla yksin... miten jollain voikaan olla noin kauniit silmät..), ulkonäköä voi halutessaan kehua myöhemmillä tapaamisilla (RUKS)
      - ujo saa olla, mutta jotain pitää sieltä suusta tulla ulos tai oloni tulee vaivautuneeksi (RUKS)
      - en voi sietää kännistä sönköttäjää, joka "liimautuu iholle" (RUKS)
      - ei kopeloi ja puristele tai ehdottele heti *touhuja (RUKS)
      - on kohtelias; kysyy haluaisinko juotavaa, antaa puheenvuoron jne, muttei esitä palvelualtista hidalgoa (RUKS, ei tosiaan esitä palvelualtista hidalgoa. Mutta juomat saat ostaa itse näin tasa-arvon aikana)
      - on terveen näköinen, ei punottava, pöhöttynyt puhisija (RUKS)
      - ei esitä jotain, mitä ei ole (kaikkihan me joskus, RU...)
      - ei rehvastele rahoillaan tai saavutuksillaan (RUKS)
      - ei hauku entisiä naisystäviään (RUKS)
      - ei hauku ja vähättele itseään, eli ei kalastele kohteliaisuuksia (RUKS)
      - ei kerro koko ajan huonoja vitsejä, jotka ovat yleensä blondi-vitsejä tai jotain härskejä (joskus vain - RUKS)
      - ei ole agressiivinen uhoaja (RUKS)
      - kunnioittaa muita ihmisiä ja sietää erilaisia persoonia ja mielipiteitä (RUKS; mutta en minäkään nyt kaikkia persoonia kestä)
      - ei valehtele olevansa vapaa, jos ei sitä ole (RUKS)
      Pidän siitä, jos mies antaa minulle puhelinnumeronsa siltä varalta, että haluan ottaa yhteyttä. Olen liian arka antamaan omaa numeroani. Hän voi esim. sanoa, että odottaa yhteydenottoani viikon ajan. Jos kuitenkin sanon heti selkeästi, ei kiitos, on kauheaa, jos mies jatkaa inttämistä tai alkaa kiljua: Mikä mussa on vikana, etten kelpaa!!! (RUKS; mutta se numero on prepaid)

      Mutta minä olenkin se joka ei lähde joka matkaan, vaan esittää omat vaatimuslistansa :/

    • rapuliini

      jolla on pilke silmäkulmassa, huumorintaju tallella ja verbaliikka hallussa.
      Voihan sitä noita ulkonäkö ym. kriteereitä listata loputtomiin, mutta ilman jää, jos lista on noinkin tolkuttoman pitkä. Pitää antaa miehille mahdollisuus, "punottava, pöhöttyneen puhisijan" (lainatakseni aloittajan sanoja) takaa voi löytyä todella upea Mies! On surullista, että me naiset aetamme mahdottomia kriteerejä ja sitten ihmettelemme miksi sitä miestä kainaloon ei löydy. Aloittajelle vinkiksi; relaa vähän ja löysää kriteereitä.
      Elämä maistuu paljon makeammalle.
      Ja kaltaistasi "akkaa" en haluaisi puolisoksi edes pahimmalle vihamiehelleni.
      Hyvää kevättä ;)

      • kovat kriteeritkö?

        No, ovatko nuo nyt mahdottomia kriteerejä, kun heti löytyi ristoreipax, joka ne täytti.
        Mikä kriteereistä on mahdoton? Missä näen prinsessaunia? Haluan ihan aidosti vastausta.
        Punottava, pöhöttynyt puhisija tarkoittaa minulle henkilöa, jolla on epäterveet elämäntavat. Pahimpana ongelmana se, että kalja maistuu miltei joka päivä.
        Kirjoitin: ei kerro KOKO ajan huonoja vitsejä. Jos ensitapaamisella, tulee vitsiä vitsin perään, niin kyllä alkaa mietityttää, minkälainen tyyppi on kyseessä. Ollaan nyt kuitenkin jo keski-ikäisiä, joten jotain normaalia keskustelua pitäis pystyä pitämään yllä. Muutaman huonon blondivitsin tietysti kestää.
        Hyvä tuoksu voi olla partavettäkin, mutta ei siinä tervitse kylpeä lähtiessä. Mies tuoksuu hyvältä silloin, jos ei HAISE pahalle.
        Rapuliini moittii kriteerejäni ja ilmoittaa, että kaltaistani ei haluaisi edes pahimmalle vihamiehelleen. Mikä kriteereistä oli niin kova, että sai moista lausumaan? Tietäisin missä löysätä.
        Yhteenvedettynä etsin siistiä, normaaliälyistä miestä, jolla on itsetunto kunnossa ja joka on aidosti oma itsensä.


      • nana06
        kovat kriteeritkö? kirjoitti:

        No, ovatko nuo nyt mahdottomia kriteerejä, kun heti löytyi ristoreipax, joka ne täytti.
        Mikä kriteereistä on mahdoton? Missä näen prinsessaunia? Haluan ihan aidosti vastausta.
        Punottava, pöhöttynyt puhisija tarkoittaa minulle henkilöa, jolla on epäterveet elämäntavat. Pahimpana ongelmana se, että kalja maistuu miltei joka päivä.
        Kirjoitin: ei kerro KOKO ajan huonoja vitsejä. Jos ensitapaamisella, tulee vitsiä vitsin perään, niin kyllä alkaa mietityttää, minkälainen tyyppi on kyseessä. Ollaan nyt kuitenkin jo keski-ikäisiä, joten jotain normaalia keskustelua pitäis pystyä pitämään yllä. Muutaman huonon blondivitsin tietysti kestää.
        Hyvä tuoksu voi olla partavettäkin, mutta ei siinä tervitse kylpeä lähtiessä. Mies tuoksuu hyvältä silloin, jos ei HAISE pahalle.
        Rapuliini moittii kriteerejäni ja ilmoittaa, että kaltaistani ei haluaisi edes pahimmalle vihamiehelleen. Mikä kriteereistä oli niin kova, että sai moista lausumaan? Tietäisin missä löysätä.
        Yhteenvedettynä etsin siistiä, normaaliälyistä miestä, jolla on itsetunto kunnossa ja joka on aidosti oma itsensä.

        Perusongelma mainitsemissasi kriteereissä on, että niillä haetaan naista ei miestä.
        40 kymppisen olisi jo aika ymmärtää, että miehet ovat miehiä, eivätkä useimmiten täytä kaikkia meidän naisten latelemia kriteerejä.
        Mutta hei parasta miehessä on juuri se, että mies on roheempi kuin nainen ja jaksaa jaella poikamaisia vitsejään ja pitää pilkkeen silmäkulmassa.Vonkua seksiä mennen tullen, onhan se kiva olla haluttu.


      • nana06 kirjoitti:

        Perusongelma mainitsemissasi kriteereissä on, että niillä haetaan naista ei miestä.
        40 kymppisen olisi jo aika ymmärtää, että miehet ovat miehiä, eivätkä useimmiten täytä kaikkia meidän naisten latelemia kriteerejä.
        Mutta hei parasta miehessä on juuri se, että mies on roheempi kuin nainen ja jaksaa jaella poikamaisia vitsejään ja pitää pilkkeen silmäkulmassa.Vonkua seksiä mennen tullen, onhan se kiva olla haluttu.

        äijät on äijiä waikka meitä haluttaiskin muuttaa............
        mutta tosissaan jos häwitään ulkolaisille gikoloille tjn
        ei tarwi perään huutaa et mikset tullu auttaa :=/
        ei en silti pysty siihen


    • joopajooo

      Kuvailemasi kaltaiset miehet ei ikinä saa pesää, eikä normaali mies ala tollasta prinsessa unia näkevää pihtaria huomioon, kyllä naisen pitää olla täyspäinen.

      • nuuh

        kyllähän sitä voi esittää kiinnostunutta, mutta todellisuudessa kriteerejä pystyy vain nostamaan. J aiaka harva on itse vaatimustensa mittainen. Mutta näin se menee. Olen usein todennut , että tuo ja tuo ovat liian hyviä mulle, mutta kun ei sitten yhtään kukaan kiinnosta. Ei oo ihme, että on sinkkuja aika paljon. Nykyään rakkauselämät on menneet niin solmuun, ettei niistä tajua enää hullukaan mitään.


      • kovat kriteeritkö?
        nuuh kirjoitti:

        kyllähän sitä voi esittää kiinnostunutta, mutta todellisuudessa kriteerejä pystyy vain nostamaan. J aiaka harva on itse vaatimustensa mittainen. Mutta näin se menee. Olen usein todennut , että tuo ja tuo ovat liian hyviä mulle, mutta kun ei sitten yhtään kukaan kiinnosta. Ei oo ihme, että on sinkkuja aika paljon. Nykyään rakkauselämät on menneet niin solmuun, ettei niistä tajua enää hullukaan mitään.

        Hän, jonka haluaisin, ei halua minua. Minä en halua häntä, joka haluaisi minut.


      • nöff, nöff
        kovat kriteeritkö? kirjoitti:

        Hän, jonka haluaisin, ei halua minua. Minä en halua häntä, joka haluaisi minut.

        Heh . . . Jollakin muullakinko on sama onkelma? ;)) . . . Tasan ei mene onnenlahjat.


    • :( liikaako vaadittu

      "vaatimuksia"; on ehdottomasti ja ensimmäisenä hoidetut hampaat, joka ei tarkoita amerikanhymyä, vaan puhtautta ja säännöllisiä hammaslääkärikäyntejä. Ehdoton EI on siis myös pahanhajuinen hengitys.

      Jos mies on muuten mukava, ilman alko-ongelmaa jne, ulkonäössä ei haittaa, vaikka olisi vähän mahaakin, kaljua ym. Parta on asia, joka hyvinhoidettuna on ok, mutta hoitamattomana epäsiisti. Perushygienia kaikinpuolin tärkeää.

      Tuoksu... huh, kuinka ihanalle viimetreffien mies tuoksui, ja juuri sopivasti, tuoksu tuntui vasta siellä halausetäisyydellä, ei vierekkäin istuessa edes... nam. Ei vaan tainnut kiinnostua minun tuoksustani :( kun ei yhteydenottoa ole enää kuulunut.

      "Ihannemies" on tietenkin tasapainoinen ja positiivinen, lähtee kinaamatta rakentavaan väittelyyn asioissa, joista ollaan eri mieltä jne. Ja vaikka on viriili, antaa myös käpertyä kainaloon tuhisemaan ja paijailee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe