Läskimaha

entinen hoikka

Lopetin röökin polton 2kk sitten ja painoa on tullut noin 6 kiloa lisää ja valtaisa maha,
mitkään housut ei enää mahdu kunnolla :( mentävä huomenna ostamaan uusia.

Helpottaako jossain vaiheessa? maha ei ole aamulla mikään iso vaan turpoaa päivän mittaan
ja illalla on kuin olisi 9kk raskaana....

Apuna ollut champix-lääke, tänään on eka päivä kun en ole sitä ottanut.

19

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

      - Alat tupruttelemaan uudelleen, älä ala.

      - Alat liikkumaan enemmän tai syömään vähemmän, tai kumpaakin yhdessä.

      - Ostat uudet housut.

      Luulin tuota lääkettä laksatiiviksi. Luin netissä, kun ainakin joku valitti lihoneensa sitä syödessään, vaikka väitti syöneensä kuin lintu.

      • 7x oman painonsa päivässä, että silleen.


      • ..
        piikkiö kirjoitti:

        7x oman painonsa päivässä, että silleen.

        Ja sitten kissa syö sen. ;))


      • .. kirjoitti:

        Ja sitten kissa syö sen. ;))

        Olen sanonut sille että lintuihin ei kosketa.


      • ..
        piikkiö kirjoitti:

        Olen sanonut sille että lintuihin ei kosketa.

        Ei meidänkään aina syönyt, kunhan toi ihailtavaksi/iljeteltäväksi.


      • .. kirjoitti:

        Ei meidänkään aina syönyt, kunhan toi ihailtavaksi/iljeteltäväksi.

        Kissa kaivaa linnuille matoja esille kukkapenkeistä.


      • ..
        piikkiö kirjoitti:

        Kissa kaivaa linnuille matoja esille kukkapenkeistä.

        Tarkoituksella vaiko vain vahingossa? Minä olen nähnyt vain, kun koira kaivaa itselleen luun kukkapenkistä.


      • .. kirjoitti:

        Tarkoituksella vaiko vain vahingossa? Minä olen nähnyt vain, kun koira kaivaa itselleen luun kukkapenkistä.

        Tarkoituksella , sillä linnut istuu siinä vieressä ja minusta tuntuu että ne siivillään viittovat parhaita paikkoja.


      • ..
        piikkiö kirjoitti:

        Tarkoituksella , sillä linnut istuu siinä vieressä ja minusta tuntuu että ne siivillään viittovat parhaita paikkoja.

        Jos ne oli koko poppoo lähdössä kalalle? Marliineja narraamaan, katsoin moisista äsken ohjelman.


      • .. kirjoitti:

        Jos ne oli koko poppoo lähdössä kalalle? Marliineja narraamaan, katsoin moisista äsken ohjelman.

        Kesällä kun pölyää, kissan korvat likaantuu ja linnut hoitaa niitä puhristuksia.


      • ..
        piikkiö kirjoitti:

        Kesällä kun pölyää, kissan korvat likaantuu ja linnut hoitaa niitä puhristuksia.

        Hyvästä saa hyvää, linnut jopa jyvää. Saisivat tulla putsaamaan meidänkin koiran korvat.


    • lillukanvarsi

      asiat jonnekin muualle kuin asiaan, josta kysymys, heh, heh...Minäkin käytin jotain champixia tahi vastaavaa, mutta mulla ei mitään apua. Odotin, että olisi jotain tuntunut nupissa, mutta ei mitään tapahtunut...Isäntä vähentänyt tupakanpolttoa noin tusinaan ihan omin avuin, mutta mulla lisääntynyt varmaan pariin askiin, en tiedä johtuuko kestov........sta vai jostain muusta. Haluaisin päästä siitä eroon

      • piikkiö'

        Kun pilasin keskustelun, yritän parantaa tapani.


      • ..
        piikkiö' kirjoitti:

        Kun pilasin keskustelun, yritän parantaa tapani.

        Minä en ainakaan pyydä mitään anteeksi. Sen harvan kerran, kun joku minulle vastaa, käyn kimppuun, kuin sika limppuun.
        Eikös tämä ole keskustelu-, eikä vaikenemispalsta? Niih! Soitan kohta torvellanikin.


      • entinen hoikka

        ap vastailee: mulla auttoi eniten se lopetuspäätös.

        Ei ole tehnyt yhtään mieli tupakkaa, muiden polttaminen ei haittaa ja voin ottaa ihan rauhassa olusen tai viiniä.

        Ehkä tämä tästä tasaantuu... tai sitten ei :)


      • piikkiön velipuoliku
        .. kirjoitti:

        Minä en ainakaan pyydä mitään anteeksi. Sen harvan kerran, kun joku minulle vastaa, käyn kimppuun, kuin sika limppuun.
        Eikös tämä ole keskustelu-, eikä vaikenemispalsta? Niih! Soitan kohta torvellanikin.

        Piikkiöön ja sen velipoikaan, vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä.
        Vielä kun sinulla olisi selvmpi nikki saisit tosi paljon vastauksia.


      • lillukanvarsi
        .. kirjoitti:

        Minä en ainakaan pyydä mitään anteeksi. Sen harvan kerran, kun joku minulle vastaa, käyn kimppuun, kuin sika limppuun.
        Eikös tämä ole keskustelu-, eikä vaikenemispalsta? Niih! Soitan kohta torvellanikin.

        sulle nyt vastaan, mutta älä soita torvella, kuiskaa, jos mahdollista, rakastan hiljaisuutta.....Keskusteluhan syntyy vuorovaikutuksesta, en sano väittelystä, koskan silloin voi syntyä riitelyä. Enkä halua riidellä, ainakaan nyt.


      • ..
        piikkiön velipuoliku kirjoitti:

        Piikkiöön ja sen velipoikaan, vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä.
        Vielä kun sinulla olisi selvmpi nikki saisit tosi paljon vastauksia.

        Olen "lähtenyt" täältä niin monta kertaa (ja yhtä monta kertaa takaisin tullut), että alkaa nikit jo loppumaan.
        Te olette muksasydämisiä, sinä ja velipoikasi, kiitos teille! :))


      • ..
        lillukanvarsi kirjoitti:

        sulle nyt vastaan, mutta älä soita torvella, kuiskaa, jos mahdollista, rakastan hiljaisuutta.....Keskusteluhan syntyy vuorovaikutuksesta, en sano väittelystä, koskan silloin voi syntyä riitelyä. Enkä halua riidellä, ainakaan nyt.

        No johan nyt on hiivattti, laitoin sinulle viestin, mihin lienee lentänyt?

        Enpä ole koskaan monivuotisella urallani ottanut yhteen kenenkään kanssa. Olen siis niin harmaa tapetti, huomaamaton, kuin sääsken pieru avaruudessa.
        Saan halutessani ottaa matsia livessä, en täällä. Humoria huuleen, olisi mukavaa.
        Vaikka olenkin totinen torvensoittaja. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe