Kiusaajat menestyvät elämässä?

miksi?

Miksi? Olen törmännyt entisiin kiusaajiini ja heistä jokainen on päässyt pitkälle vaikka he eivät ole käyneet kunnolla edes peruskoulua!. Pahimmat kiusaajaani ovat menestyneet valitettavan hyvin. Heillä on poikaystävät ja hyvät työpaikat. Minä puolestaan olen yksin ja kulutan aikaani yliopistolla. Minulla ei ole edes kavereita. Miksi elämä kohtelee minua näin? Epävarmuus ja mielenterveysongelmat vaivaavat päivittäin.

7

887

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkonenj

Ajoi syrjäytyneiden nuorten asiaa tekemällä adressin naapuruston monitoimitalon puolesta.
      Kiusaajat voivat edetä elämässään koska he ovat jättäneet vanhan minänsä taakseen.

On vaikea iloita siitä että meille pahaa tehnyt on saanut elämänsä kuntoon.
      Joskus anssaitusti ja joskus muuten vain.

Ei kuitenkaan ole hyvä että pyörittelemme ikäviä ajatuksia heistä päässämme.
      Siitä on vian meille haittaa.

Suomessa on monia hyviä ihmisiä.
      Harrastusten, kohtaamisten ja netinkin kautta löytää ystäviä kuten myös sattumalta.
      Välillä elämässä tulee tällaisia kausia mutta sitten asiat vaan lutviutuvat.
      Ja aina voi rukoilla että asiat paranevat.

• Ihmisarvo on vakio

verrata itseä muihin, sinä olet sinä ja muut on sun krannista. Ongelmansa kullakin. Toivottavasti entiset kiusaajat eivät ole nykyisiä kiusaajia, koska silloin en puhuisi mistään aidosta onnesta. Jos he ovat pohjimmiltaan vielä yhtä lapsellisia kuin ennen, niin ihmissuhteisiinsakin tulee sitä lapsellisuutta ja "parempiensa" joukossa he joutuvat näyttelemään fiksumpia tyyppejä kuin ovat. Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää, as they say.

• Rami Pussinen

Ovat itse juuri niitä pahimpia paskiaisia.

• ...

entinen kiusaaja vaan mikään menestyny ole. Nuorisorikollinen, jatkuvasti poliisien kanssa tekemisissä. Kouluki taitaa mennä päin persettä. Ikinä ei ole seurustellu ja kaveripiiriki koostuu samanlaisista kusipäistä

• Rami Pussinen

Todellisuudessa juuri nämä kiusaajat ovat niitä pahimpia paskiaisia. He kun jäävät koulussa eniten huomioimatta.

• JOHAN MINÄ SANOIN. Vain "tavalliset pullaiaiset" pystyvät niittämään mainetta ja menestymään sillä. Mutta kiusaajat eivät ole tavallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      95
      6722
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      462
      4816
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      127
      2710
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      141
      2403
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      5
      2152
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      33
      1157
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1093
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1030
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      103
      1003
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      74