Kiusaajat menestyvät elämässä?

miksi?

Miksi? Olen törmännyt entisiin kiusaajiini ja heistä jokainen on päässyt pitkälle vaikka he eivät ole käyneet kunnolla edes peruskoulua!. Pahimmat kiusaajaani ovat menestyneet valitettavan hyvin. Heillä on poikaystävät ja hyvät työpaikat. Minä puolestaan olen yksin ja kulutan aikaani yliopistolla. Minulla ei ole edes kavereita. Miksi elämä kohtelee minua näin? Epävarmuus ja mielenterveysongelmat vaivaavat päivittäin.

7

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkonenj

      Ajoi syrjäytyneiden nuorten asiaa tekemällä adressin naapuruston monitoimitalon puolesta.
      Kiusaajat voivat edetä elämässään koska he ovat jättäneet vanhan minänsä taakseen.

      On vaikea iloita siitä että meille pahaa tehnyt on saanut elämänsä kuntoon.
      Joskus anssaitusti ja joskus muuten vain.

      Ei kuitenkaan ole hyvä että pyörittelemme ikäviä ajatuksia heistä päässämme.
      Siitä on vian meille haittaa.

      Suomessa on monia hyviä ihmisiä.
      Harrastusten, kohtaamisten ja netinkin kautta löytää ystäviä kuten myös sattumalta.
      Välillä elämässä tulee tällaisia kausia mutta sitten asiat vaan lutviutuvat.
      Ja aina voi rukoilla että asiat paranevat.

    • Ihmisarvo on vakio

      verrata itseä muihin, sinä olet sinä ja muut on sun krannista. Ongelmansa kullakin. Toivottavasti entiset kiusaajat eivät ole nykyisiä kiusaajia, koska silloin en puhuisi mistään aidosta onnesta. Jos he ovat pohjimmiltaan vielä yhtä lapsellisia kuin ennen, niin ihmissuhteisiinsakin tulee sitä lapsellisuutta ja "parempiensa" joukossa he joutuvat näyttelemään fiksumpia tyyppejä kuin ovat. Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää, as they say.

    • Rami Pussinen

      Ovat itse juuri niitä pahimpia paskiaisia.

      • ...

        entinen kiusaaja vaan mikään menestyny ole. Nuorisorikollinen, jatkuvasti poliisien kanssa tekemisissä. Kouluki taitaa mennä päin persettä. Ikinä ei ole seurustellu ja kaveripiiriki koostuu samanlaisista kusipäistä


    • Rami Pussinen

      Todellisuudessa juuri nämä kiusaajat ovat niitä pahimpia paskiaisia. He kun jäävät koulussa eniten huomioimatta.

    • JOHAN MINÄ SANOIN. Vain "tavalliset pullaiaiset" pystyvät niittämään mainetta ja menestymään sillä. Mutta kiusaajat eivät ole tavallisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1229
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      815
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      140
      589
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      547
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Kuolonkolari

      Onko menehtynyt rekan ja henkilöauton kolarissa lähestymiskiellon saanut henkilö.
      Sotkamo
      9
      456
    Aihe