Minkälaista seuraa baareista voisi löytää? Jos baariin lähtee seuranhaun vuoksi niin voisiko sieltä mahdollisesti löytää kenties elämänkumppanin? Vai löytääkö sieltä vain yhden yön suhteita. Vai onko baarit paikkoja jonne mennään vaan kännäämään ja bilettämään? Vanha ystäväni pyysi mua lähteen mukaansa katsomaan kaupungille ilta/yöelämää ja samalla etsimään uusia ystäviä. Minä hänelle vastasin, että en usko löytäväni baarista mitään elämänkumppania. Baarit ei minua kiinnosta koska en juo alkoholia mutta haluan kysellä ihmisten mielipiteitä siitä, että löytääkö baarista minkalaisia suhteita ja kuinka helpolla niitä mahtaisi löytyä.
Seuran etsiminen baareista
94
7944
Vastaukset
- kannattaa kokeilla
Riippuu baarista ja paikkakunnasta sekä flaksista. Kyllä sieltä saattaa löytyä kumppanikin, helpommin onnistuu jos olet jonkun kaverin , seurueen kanssa liikenteessä, tälloin kynnys on matalampi. Pari esim. olutta keventää tilannetta, rentouttaa, vaikka oletkin absolutisti (ei se tapa). Yrittänyttä ei laiteta :)
- Suosittelen kaikille
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1823.255.html
Ihan törkeän seksikkäitä! - .
Blogin pääasiallisena tarkoituksena on herätellä ihmisiä unimaailmoistaan ja tuoda esille sellaisia asioita, joista suurin osa ihmisistä ei ole tietoisia. Asioita joista valtamedia vaikenee, joita se piilottelee, kaunistelee tai sensuroi. http://zale81.blogspot.com/
Asiasta kuudenteen lampaat:
bon jovi we weren't born to follow
http://www.youtube.com/watch?v=qF3D2oiy6YA - pieni kaluset rasist
kauheeta rasismia vaan sen takia kun mustilla miehillä on reilusti suuremmat kalut ja kyvyt, siitä musta rasismi on lähtenyt ja elää niin kauan kun mustalla on isompi aisa ja saanti...
- just married
Hei!
Itse tapasin mieheni baarissa liki 7 vuotta sitten. Olemme naimisissa ja yhden lapsen onnelliset vanhemmat. Elämämme on hyvää ja onnellista, tiedän löytäneeni sen oikean! - tosibaarivieroksuja
löydä sellaista seuraa, jonka kanssa asiat voisivat osua kohdalleen, jos et kerran itse viihdy baareissa. Ei siellä käy muutkaan baarien vieroksujat. En ainakaan itse menisi sinne hakemaan edes sitä yhtä olutta, koska senhän saa halvemmallakin kaupasta.
kokemusta on... - ei aitoa
siis baarista, ja discosta. voin sanoa huonosta kokemuksestani sen että naiset eivät ole oma itsensä, ja toiseksi liikaa lesboja. naiset ovat nykyään vain kiinnostuneita toisesta naisesta, ja kävelevät käsikädessä discossa on huomattu. ja olen monesti hyvin pukeutunut puku päällä ei naisia lainkaan kiinnosta, mutta arvatkaas mitä rentut kiinnostaa paremmin ja tiedän miksi. ei sieltä löydä aitoa naista, ja ne vain pitää hauskaa seikkalu mielellä ja jos on erillainen mies niin ennakkoluuloja on naisilla jios joku mies löytää naisen ravintolasta tai discosta ja alkaa seurustelemaan niin sanonpa vain että ei tule pitkään pysymään tiedän asian
- käs käes
Kädestä pitäminen ei kai vielä kenestäkään lesboa tee? Tytöillä on hyvinkin tapana pitää ystävätärtä kädestä kiinni baarin tungoksessa - ei näet eksy sitten kaverista. Kätevää. Mutta miehille ilmeisesti liian vaikeasti ymmärrettävää?
Se, mikä ketäkin kiinnostaa, lienee sitten jokaisen oma asia. Toiset ovat seikkailumielellä matkassa, toiset ihan vain hauskaa pitämässä (esim. itse olen naimisissa, niin eipä nuo vieraat miehet juur kiinnosta, olivat sitten renttuja tahi eivät, eli pidän hauskaa kavereideni kanssa), joku saattaa kaivata sitä oikeaakin. Sama kai pätee miehiinkin? Se vain onkin sitten ihan eri juttu, kuka kenellekin on se oikea... Sen kai jokainen löytää mistä löytää - joku baarista, joku harrastuksesta, joku kesätyöpaikasta, joku netistä. Aloittajalle vinkiksi, että sitä elämänkumppania kannattanee "etsiskellä" sellaisesta paikasta, jossa itsekin viihtyy. Toisaalta, eihän se ole sanottu, etteikö joku toinenkin olisi sinne baariin raahattu puoliväkisin mukaan notkumaan... :) - Ninkinuu
Aikalailla kuullostaa vaan katkeroitumiselta tuo sinu viestisi...baarit/ravintolat on täynnä erillaisia ihmisiä etsimässä erllaisia asioita! Ihan niinkuin kaikkialla muuallakin ja baarissa saattaa myös joskus löytää ihan selvinpäin oleviakin ihmisiä (itse olen ollut monesti selvinpäin baarissa kaveriporukan kanssa).
Se, että pitää ihmistä kädestä kiinni ei tee hänestä lesboa yms. Naisissa on vain se ero, että he ovat (yleensä) avoimempia sen asian suhteen kuin miehet, eikä heillä ole heti homofobiaa, jos pitävät toista naista kädestä kiinni. Lie missä baareissa sitten itse olet käynyt, jos muka on niin paljon lesboja.
Itse olen löytänyt lapseni isän baarista ja nyt kasvatammekin jo 2-vuotiasta kaunista tyttöä.
Baari on ehkä yksi niistä harvoista paikoista, jossa on monenlaista seuran hakijaa yhdessä paikkaa. Tuskimpa monella on kauppaan mennessä mielessä, et olisipa kiva löytää sieltä elämänkumppani taikka yhden illan juttu.
Baarissa voi mielestäni viihtyä todella hyvin ilman alkoholiakin, jos menee hyvällä kaveriporukalla niin miksi ei olisi hauskaa..ainakaan suurimmaksi osaksi :)
Aiheen kirjoittajalle ihan vain sanoisin tämän jälkeen, että pidä vain mieli avoimena ja aina kannattaa kokeilla kuitenkin, miltä se itseltään tuntuu...mistä sen tietää minkälaista seuraa sieltä löytyy :)
- voi löytyä
Mun tuntemista pariskunnista lähes kaikki ovat tavanneet baarissa. Itse asiassa tulee mieleen vain yksi pari joka tapasi nettideitillä, muut ovat tavanneet baarissa. Joten kyllä, sieltä voi löytää elämänkumppanin. Pitkäaikaisista suhteistani olen itsekin suurimman osan tavannut baarissa.
- Onkohan noin
pitkäaikainen suhde on? Kaksi viikkoa, kuukautta, vuotta vai vuosikymmentä. Jos suhteista suurin osa on tavattu baaritiskillä en menisi pullistelemaan pitkillä suhteilla. Toisn ajan pituus on kullekkin suhteellinen käsitys.
- Onnistumista
Mahtaisko baarista löytää yhden yön seuraa vai peräti sen ensimmäisen yön.
Jostakinhan se alkaa. - voi löytyä
Onkohan noin kirjoitti:
pitkäaikainen suhde on? Kaksi viikkoa, kuukautta, vuotta vai vuosikymmentä. Jos suhteista suurin osa on tavattu baaritiskillä en menisi pullistelemaan pitkillä suhteilla. Toisn ajan pituus on kullekkin suhteellinen käsitys.
Riittääkö 4,5 vuotta, 1,5 vuotta ja 1,2 vuotta pitkäaikaiseksi suhteeksi? Minä kutsun yli vuoden kestänyttä suhdetta pitkäaikaiseksi suhteeksi, sinun määrittelystäsi en tiedä. Ei se tee suhteesta huonompaa että on baarissa tavattu, tai jotenkin hienompaa jos on tavattu vaikka klassisen musiikin konsertissa. Yhden exän tapasin yliopistolla, oliko se suhde jotenkin parempi koska se ei saanut alkunsa baarista?
Ja pariskunnista esimerkiksi 24 vuotta, 12 vuotta ja 4 vuotta? Ja nämä suhteet jatkuvat edelleen avioliittoina.
- ..........
Olen löytänyt monia mukavia miehiä baarista, mutta kaikille heille vkonloppu kännääminen ja baarit on ollut muuta elämää tärkeämpiä. Itse en jaksa käydä 1-2krt vkossa baarissa (yli 25 vuotiaana).
Tosiaan tuntuu että ainoa toinen vaihtoehto on treffipalstat tai sitten kavereiden kautta löytää kumppani. En ymmärrä miten juominen voi olla niin tärkeää ihmisille. Ihan ku olisit luuseri jos et juo tai jos juot vaan vähän.- Voisin olla....
tarkastella hakukriteereitään jos aina satuu kohdalle se toooosi mukava mies jolle se muki on sinua tärkeämpi?? Kyllähän sielä baarissa sellaisiakin on joille alko ei ole elon tärkein pointti, olethan sielä itsekkin. Uskomus siitä että olet luuseri sen vuoksi ettet kännää on väärä, ei omana itsenä esiintyminen ole luuserin hommaa, hieno piirre nuoressa aikuisessa.
- BaaristaKullanLöysin
tapasin mieheni baarissa.... hän kertoi että kaljaa menee paljon.... lähes joka päivä ja vkl varsinkin jos on vapaalla...
mutta mitenkäs kävikään kun käytiin treffeillä ja alettiin viettää aikaa??? kaljan juonti on maksimissaan kerran kaksi kuussa... ja silloinkin saattaa ottaa vain yhden kaksi bissee himas.... aina sillon tällön käydään yhdessä baarissa... mut eipä tuota alkoholia muuten meitin perheessä mene....
- Joskus saanu
ihan se ja sama, puolisoksi kelpo löytyy joko baarin tai kaupan lihatiskiltä jos kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Kaikki on mahdollista kun haku on päällä ja palaset kolahtaa kohdilleen, ei se ole paikkasidonnaista puolison löytäminen. Toki kertapanojakin saa.
- bambina a bordo
Minä löisin elämänkumppani yökerhossa. Hän on täysin täydellinen pankkin johtaja ja menimme naimisiin lyhyt seurustelun jalkeen. Siis voit löytää jos etsit ja aina voit löytää MITÄ etsit.
- Jaska35
mutta ei ongelmatonta sellaista.
Eli jos alko maistuu, niin silloin baarista löytää varmasti itselleen vertaista seuraa. En kehoita kuitenkaan baarissa tutustuneita ja sen kautta ihmissuhteen muodostaneita lisääntymään (lasten hyvinvoinnin nimissä).
Ja kyllä niitä juoppoja on yhtä lailla niin naisissa kuin miehissäkin. Jos sidukka maistuu naiselle baarissa, niin se ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Ja silloin se maistuu hänelle myös kotonakin :)- käs käes
Siis mielestäsi ei ole mahdollista, että mies/nainen käy baarissa vain silloin tällöin ja kotona juo sitten ehkä sen saunaoluen silloin tällöin? Eli suorastaan kaikki jotka käyvät baarissa (vaikka vain kerran tai kaksi vuodessa) ovat läpikotaisin juoppoja?
Itse tapasin mieheni kesäduunipaikassa, mutta baarista minä sen mukaani kaappasin. :D Yhdessä ollaan oltu kohta 7 vuotta, niistä pari naimisissa. Kaksi mukulaa on pyöräytetty, ja uskallan väittää, etteivät he ole juopottelusta joutuneet kärsimään. Milloinkohan viimeksi olen edes sen saunakaljan juonut...? Mutta voih, taisinhan minä tässä taannoin ottaa ihan vallan viinilasillisen ruoan kanssa!! Ja olin muuten kaverin kolmikymppisilläkin hippaamassa - ihan baarissa asti. Lapset oli mummulassa hoidossa. He ovat nyt varmaan ihan traumoissaan??
Hei herätys nyt ihmiset! Jos nuorempana/sinkkuna käy baarissa ja olut tai se sidukka maistuu, ei se ole mikään tae siitä etteikö ihminen rauhoittuisi iän karttuessa/parisuhteessa. Olin minäkin aikoinaan parhaimmillaan kolmena päivänä viikossa tukka putkella menossa! Mutta kun se oikea ukko löytyi ja opiskelut loppui ja asetuttiin ja perhe perustettiin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta joka viikonloppu lähteä hulinoimaan! Joskus on kiva käydä, mutta silloin huolehditaan siitä, että lapsilla on joko jompikumpi vanhemmista huolehtimassa tai sitten rakkaat ja turvalliset aikuiset: isovanhemmat, sedät, enot, tädit tai kummit. - vesuvius
käs käes kirjoitti:
Siis mielestäsi ei ole mahdollista, että mies/nainen käy baarissa vain silloin tällöin ja kotona juo sitten ehkä sen saunaoluen silloin tällöin? Eli suorastaan kaikki jotka käyvät baarissa (vaikka vain kerran tai kaksi vuodessa) ovat läpikotaisin juoppoja?
Itse tapasin mieheni kesäduunipaikassa, mutta baarista minä sen mukaani kaappasin. :D Yhdessä ollaan oltu kohta 7 vuotta, niistä pari naimisissa. Kaksi mukulaa on pyöräytetty, ja uskallan väittää, etteivät he ole juopottelusta joutuneet kärsimään. Milloinkohan viimeksi olen edes sen saunakaljan juonut...? Mutta voih, taisinhan minä tässä taannoin ottaa ihan vallan viinilasillisen ruoan kanssa!! Ja olin muuten kaverin kolmikymppisilläkin hippaamassa - ihan baarissa asti. Lapset oli mummulassa hoidossa. He ovat nyt varmaan ihan traumoissaan??
Hei herätys nyt ihmiset! Jos nuorempana/sinkkuna käy baarissa ja olut tai se sidukka maistuu, ei se ole mikään tae siitä etteikö ihminen rauhoittuisi iän karttuessa/parisuhteessa. Olin minäkin aikoinaan parhaimmillaan kolmena päivänä viikossa tukka putkella menossa! Mutta kun se oikea ukko löytyi ja opiskelut loppui ja asetuttiin ja perhe perustettiin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta joka viikonloppu lähteä hulinoimaan! Joskus on kiva käydä, mutta silloin huolehditaan siitä, että lapsilla on joko jompikumpi vanhemmista huolehtimassa tai sitten rakkaat ja turvalliset aikuiset: isovanhemmat, sedät, enot, tädit tai kummit.Ja ei tarvitse kun ulos mennä, niin näkee lapsista millaisia vanhempia heillä on..."traumatisoinnista" lasten käytöksessä tuskin siis kyse? No minkä takia lapset sitten hyppivät seinille? Eihän vanhemmissa koskaan vikaa!!!!
- Jaska35
käs käes kirjoitti:
Hei herätys nyt ihmiset! Jos nuorempana/sinkkuna käy baarissa ja olut tai se sidukka maistuu, ei se ole mikään tae siitä etteikö ihminen rauhoittuisi iän karttuessa/parisuhteessa. Olin minäkin aikoinaan parhaimmillaan kolmena päivänä viikossa tukka putkella menossa! Mutta kun se oikea ukko löytyi ja opiskelut loppui ja asetuttiin ja perhe perustettiin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta joka viikonloppu lähteä hulinoimaan! Joskus on kiva käydä, mutta silloin huolehditaan siitä, että lapsilla on joko jompikumpi vanhemmista huolehtimassa tai sitten rakkaat ja turvalliset aikuiset: isovanhemmat, sedät, enot, tädit tai kummit."Siis mielestäsi ei ole mahdollista, että mies/nainen käy baarissa vain silloin tällöin ja kotona juo sitten ehkä sen saunaoluen silloin tällöin? Eli suorastaan kaikki jotka käyvät baarissa (vaikka vain kerran tai kaksi vuodessa) ovat läpikotaisin juoppoja?"
Ymmärsit asianlaidan täysin oikein eli pääsääntöisesti asia on juuri näin :) - Ninkinuu
käs käes kirjoitti:
Hei herätys nyt ihmiset! Jos nuorempana/sinkkuna käy baarissa ja olut tai se sidukka maistuu, ei se ole mikään tae siitä etteikö ihminen rauhoittuisi iän karttuessa/parisuhteessa. Olin minäkin aikoinaan parhaimmillaan kolmena päivänä viikossa tukka putkella menossa! Mutta kun se oikea ukko löytyi ja opiskelut loppui ja asetuttiin ja perhe perustettiin, niin ei kyllä pätkääkään kiinnosta joka viikonloppu lähteä hulinoimaan! Joskus on kiva käydä, mutta silloin huolehditaan siitä, että lapsilla on joko jompikumpi vanhemmista huolehtimassa tai sitten rakkaat ja turvalliset aikuiset: isovanhemmat, sedät, enot, tädit tai kummit.Minusta kaikista hulluinta tossa sinun viestissä on se, että se on saanut 2 nega ääntä!!!!!
Tuohan viestissi oli kaikin puolin täysin järkevä...ei mitään outoo tai huonoa.
Itsekkin olen mieheni baarista löytäny ja meillä on yksi lapsi ja toimimme ihan samalla tavalle kun tekin toimitte....ei voi vaan ymmärtää kuinka se on millään tapaa huono asia :D
Kaikkea hyvää teille!! :)
Suosittelen etsimään ennemmin netistä. Baareista ei löydä yleensä muuta, kuin rajatilaisia säälittäviä kieroutuneita ihmisiä :) Luusereiden paikka. Ei ihanat tytöt siellä aikaansa vietä. Enkä minäkään.
Nettiin ei kannata liikaa luottaa. Siellä on epärehellisyyttä. Livenä ihmisen on pakko olla aina enemmän oma itsensä, vaikka ei haluaisikaan.
- onnellinen**
Entinen-nuori kirjoitti:
Nettiin ei kannata liikaa luottaa. Siellä on epärehellisyyttä. Livenä ihmisen on pakko olla aina enemmän oma itsensä, vaikka ei haluaisikaan.
ei ole totta..löysin nykyisen mieheni treffi palstalta..ollaan oltu jo vuosi yhdessä, ja hyvin mennyt
Kävin sitä ennen aika paljon baareissa, eikä koskaan löytynyt oikein mitään..olen kuitenkin ihan jees
näköinen ja iloinen persoona, aina kaikki oli niin jurrissa tuntui että se juominen on pääasia..ja monet muuttui sitten juotuaan tarpeeksi..ei ollut mitään aitoa..kyllä sen kumppanin voi löytää mistä tahansa
kun on vain se oikea aika :))
- elisabet79
...kapakista, tosin hän oli tullut sinne katsomaan jalkapalloa, kun taas itse etsin tositarkoituksella seuraa, sinä iltana ei ollut kun vain muutama henkilö baarissa ja ajattelin ajankuluksi mennä jonkun juttusille, kunhan alkaisi tulla enemmän porukkaa, mutta taisi etsintä loppua siihen, tavattiin pari vuotta sitten ja parin kuukauden seurustelun jälkeen päätettiin mennä naimisiin, nyt on oma talo ja kaksospojat 7kk... netistä tai tekstiviestitreffeistä ei oo ikinä tärpänny, niissä monenlaista hullua liikkeellä... kannattaa kokeilla näinkin:)
Itse löysin poikaystäväni reilu vuosi sitten baarista, ja siitä asti on yhdessä kuljettu.
Yleensä se riippuu tosi paljon ihmisestä, miten paljon itsestä hehkuu epävarmuutta, koska sen näkee. Itse olen aina ollut menevä, en tosin juo paljoa kun käyn ulkona mutta osaan pitää hauskaa ja sen poikaystäväni huomasi. Ja siihen hän myös ihastui silloin. Miehen/Tyttöystävän voi löytää ihan mistä tahansa.Baarit ja diskot on jäteastioita.Siellä ne ylijäämäihmiset yrittää vielä epätoivon vimmalla löytää jonkun.
- Nättijussi
haloo,parikymppiset ylijäämiä?Baarin vaihtaisin tanssiravintolaan tietenkin kannattaa opetella ensin tanssitaito,kesälavoille ei kannata mennä ukon/akan hakuun siellä suurinosa pariskuntia tietenkin sieltä hyvän käytetyn voi löytää joka on kyllästynyt nykyiseensä,että siitä se lähtee ja kannattaa sekata ensin muutama kymmenen ihan maakuuhuoneen kautta.
- ei juopolle naiselle
baarista ei löydä ketään järkevää,mutta jos haluaa deekun joka on aina vaan baarissa niin siitä vaan. minäkin kokeilin aikoinani onneani baarissa mutta jokainen nainen puhui pelkästään viikonlopuista ja baareista. mitään muuta keskustelua et saanu aloitetuksi.tai kyllähän niillä oli melkein kaikkien rinksujen nimet ja maut tiedossa. seksiä tosin olisi saanut mutta sitäkin sen jälkeen kun olisit taluttanut käsikynkkää neitosen sängyn äärelle.ja minua kun ei kiinnosta vähääkään seksi juopuneen tupakalle haisevan muijan kanssa,,hyi.ja yleensä nämä baarin vakkari muijat onkin ns baarin omia eli jokainen on jo niitä ennen sua kotia saatellut.
parhaiten löydät kumppanin harrastusten parista,niin minäkin löysin ja yhteistä taivalta on takana jo 3vuotta.- Ninkinuu
Missä ihmeen baareissa te liikutte kun tuollainen näkökanta tullut asiaan..joo ehkä jossain pienen kylän kantakapakoissa saattaa olla enemmänkin tuollainen meininki, mut hei halooo!! Jos jonkin isompaan baariin tai clubiin olet mennyt, niin tosiaanko olet käynyt kaikki naiset sielä jututtamassa läpi?? Itse käyn joskus baarissa taikka clubilla, enkä ole koskaan ollut tuollainen nainen. Monesti mennyt vain kavereiden kanssa pitämään hauskaa ja tanssimaan ja hyvin monesti myös selvinpäin!! Joo on sielä ihmisiä juopottelu asialla, seksi mielessä jaadijaadijaa, mut on sielä paljon muitakin, jotka on vain esimerkiksi viettämässä mukavaa iltaa ystävien kanssa ja jos sattuu joku mukava ihminen tupsahtaa vastaan niin ok. Katkeroitumiselta tuo vaan kuullostaa. Olethan itsekkin ollut sielä baarissa ja kuinka monen drinksun nimen itse muistat?? Ei kannata asioita yleistää, koska tuskimpa olet tavannut kaikki naiset jokaisessa baarissa jossa olet käynyt. Se tärpää millon se tärppää..ei se ole paikasta niinkään kiinni..huonoja kokemuksia ihmisistä voi tulla missä vaan ihan niinkuin niitä hyviäkin!!
- määvaanjoo
Mun mielestä baariin ei kannata lähteä pelkästään seuranhaku mielessä, jos siellä ei muuten viihdy. SIllon sieltä voi olla vaikea läytää samanhenkistä seuraa. Seuranhaku ei saisi olla mikään itseisarvo ja tavoite baarissa ... ainakaan minun milestä. Itse ainakin nautin ihmisten ilmoilla olemisesta ja tanssimisesta. Jos taas tykkää baarissa olla, ja ihmisten seurasta muutenkin voi siinä sivussa löytää kumppaninkin.
Täällä jotkut väittävät että kaikki baareissa käyvät ihmiset ovat juoppoja, mutta en ihan niinkään sanoisi. Moni käy siellä muutaman juomassa, eikä mitenkään ongelmaksi asti ... mielestäni aikuisen ihmisen on ihan ok välillä juodakin vähän, kunhan se ei vaikuta muuhun elämään. Olen samaa mieltä, että ei baareista löydä suhdetta. Se ei anna ihmisestä oikeaa kuvaa siinä ympäristössä. Kyllä olen sitä mieltä,että keskustelujen ja tapaamisien kautta tutustuu siihen ihmiseen mikä hän oikeasti on.
- Borisow
Ei kai sinne baariin asuun tarvi jäädä. Ekan kerran treffauspaikkana se kyllä menee. Samanlaisia ihmisiä ne sielä on perustarpeineen kuin muutkin, sitä oikeaa etsimässä. Keskustella ja tavata voi sen ensitapaamisen perästä missä vaan, vaikka sängynpohjalla.
Voin sanoa sinulle joka etsit itsellesi elämänkumppania, että kyllähän niitä baareistakin löytyy, vaikka se harvinaista onkin, mutta jos tosimielellä olet itsellesi kumppania etsimässä niin sun kannattaa ehdottomasti mennä LAVATANSSEIHIN, ite en nykyistä ole sieltä löytänyt vaan täältä netistä mutta siihen aikaan kun itse kävin tansseissa niin rehellisesti sanottuna 3 sellaista vuoden kahden suhdetta alkoi ihan sitä kautta ja yleensä siellä olevat naiset osaavat tehdä muutakin kuin soittaa suutaan ja kehua itseään et kuinka hyviä he on.
Ja niissä paikoissa arvostetaan sitä jos mies on selvinpäin, uskaltaa hakea tanssimaan ja hieman jutellakin tanssin lomassa. Ja jos nyt ajattelet että enhän minä osaa tanssia, niin onhan noita tanssikursseja olemassa ja riittää täysin jos perusaskeleet osaat, koska lavatansseissa on niin monta tanssityyliä kuin on tanssijaakin. =)- seinäkukkaprkl
Riippuu hiukan millaisia miehiä hakee.... lavatansseissa en usko löytyvän kuin tietynlaisia miehiä....
- Viskisieppo.
Minua ei saisi baaritiskille mistään hinnasta notkumaan...se tuntuu alentavalta olotilalta. Juopon kumppanin sieltä ainakin 100% löytää jos sellainen on ihanne.
- tälleen
vuonna -79 olin ravintolassa kaverini kanssa ja minua haki tanssimaan
neitokainen, jonka kanssa tuli sitten aikaa vietettyä lattialla.
Ensi vuonna menemme Poikani ja Miniäni mukana ollessa
viettämään 30v hääpäivää, jos vielä elossa ollaan:))))- nainen_35_pks
negatiivista asennetta ihmisillä täällä.
Itse olen löytänyt molemmat suhteeni laivalta/baarista ja vaikka erot on tulleet molemmista suhteista niin kestoa niillä oli 5 ja 7 v, joten kun täällä joku sanoi että ehkä yhdeksi yöksi tai näin niin itepähän menetätte tolla asenteella paljon :)
Itse käyn ehkä 2 krt vuodessa baarissa ja jos sillä reissulla sattuu törmäämään siihen oikeaan niin ehkä se ei anna minusta kuvaa että olen joku baarissa juoksija.. Ihmisillä ihme käsitys että ne jotka joskus erehtyvät baariin ovat jotain kummajaisia.
Itse kokeillu aika paljon nettideittailua ja voin sanoa että kyllä täältäkin löytyy joka lähtöön ihmisiä..
- kyllä löytyy...
Kyllä sieltä voi löytää...itsekin kävin karaokea hoilaamassa muutaman kerran arkipäivänä viikossa ja välillä lisäksi viikonloppuisinkin, ja nyt olen ollut sieltä löytämäni naisen kanssa jo noin 10 vuotta. ei muuta kun baariin, mutta ei saa suoda itseään räkäkänniin...muutama olut ja istuu iltaa...jos vaikka....
- vaki asiakkaita
jos sattuisitkin mielenkiintoisen sieltä löytämään niin ajatteleppa miten jatkossa VOI käydä.
Tämä "kumppani" on tottunut baarissa istumaan niin sitten kun "suhteenne arkisoitunut" niin hänpä taas lähtee baariin ja sinä jäät kotiin.
Hän siellä taas hakee jotain ja jollaista seuraa, helposti sinua pettää.
Olen jo sen ikäinen ja elämää nähnyt ja monenlaista kokenut,että en varmasti baarista lähde "kumppania" etsimään, Sillä vanha sanonta pitää paikkansa, "että mihinkäs se koira karvoistaan pääsee". Eihän se ihan kaikkiin sovellu mutta suurimpaan osaan kuitenkin. En sinuna baarista kumppania etsisi.- minä-
Nykyään kun tämä baarikulttuuri taitaa olla vähän erilaista.. Olen 24 ja tuntemistani samanikäisistä ihmisistä 95% käy silloin tällöin baareissa/yökerhoissa.. Enemmän epänormaalia on, jos niissä ei käy. Ei sillä että oisin itekkään koskaan löytäny niistä oikein mitään..
- onnellinen sattuma
Niin minäkin ajattelin, ettei baareista ikinä voi ketään löytää. Olin eronnut ja käynyt eron jälkeen ravintoloissa ihan kyllästymiseen asti! Mutta niin vaan kävi, että silloin kun vähiten osasin odottaa, tapasin nykyisen mieheni. Hän kävi todella harvoin "viihteellä", joten tapaamisemme oli aikamoinen onnenkantamoinen. Olinpa kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan! Nyt on yli neljä vuotta yhteistä taivalta takana.
- käs käes
Niin se taitaa useinkin mennä, että siinä vaiheessa kun on valmis heittämään hanskat tiskiin ja lopettaa sen "etsimisen", niin silloin kolahtaa! :D Näitä tarinoita olen kuullut useammankin.
"Etsimällä" taitaa usein yrittää liikaa ja homma kaatuu sitten siihen. Tai sitten tyytyy vähempään kuin mitä oikeasti haluaa ja ansaitsee, koska tavoite on löytää JOKU. Sitten käydään surkeilla treffeillä kyllästymiseen asti, ja kun sitten lopulta lähdetään ihan vain pitämään hauskaa... Voi Se Oikea hyvinkin kävellä vastaan. :) - näinköhänOn
käs käes kirjoitti:
Niin se taitaa useinkin mennä, että siinä vaiheessa kun on valmis heittämään hanskat tiskiin ja lopettaa sen "etsimisen", niin silloin kolahtaa! :D Näitä tarinoita olen kuullut useammankin.
"Etsimällä" taitaa usein yrittää liikaa ja homma kaatuu sitten siihen. Tai sitten tyytyy vähempään kuin mitä oikeasti haluaa ja ansaitsee, koska tavoite on löytää JOKU. Sitten käydään surkeilla treffeillä kyllästymiseen asti, ja kun sitten lopulta lähdetään ihan vain pitämään hauskaa... Voi Se Oikea hyvinkin kävellä vastaan. :)Miten siellä baareissa muka pidetään hauskaa? Hirveet kännit ja sitte vähä aikaa tanssitaa, ku kehtaa, ettei mene rahat hukkaan ja sitte takasin kämpille 50 euroa köyhempänä?
- Ninkinuu
näinköhänOn kirjoitti:
Miten siellä baareissa muka pidetään hauskaa? Hirveet kännit ja sitte vähä aikaa tanssitaa, ku kehtaa, ettei mene rahat hukkaan ja sitte takasin kämpille 50 euroa köyhempänä?
kokeilisit mennä kaveri porukalla..minun mielestäni hyvässä seurassa on hauskaa oli paikkana sitten vaikka roskalava!! Itse rakastan tanssia ja jos menen baariin suurin osa ajastani meneekin tansiessa...onhan se sielä clubilla paljon hauskempaa kun omassa pienessä olohuoneessa ja pienestä rammarista soi huonosti musiikki. Miks tarvii hirveet käänit mukamas aina baareissa vetää...ei mikään ihme, että sielä suurin osa sit ihmisistä onkin räkä kännissä, jos ihmisillä on toi asenne!! Voi sielä ottaa muutaman tai ei ollenkaan (kuten itsekkin tehnyt monesti) olla kavereiden seurassa, pelata vaikka bilistä, tanssia vaikka selvinpäin....on monta vaihtoehtoo nykypäivänä jos ajattelee asiaa hieman pidemmälle!
- näinköhänOn
Ninkinuu kirjoitti:
kokeilisit mennä kaveri porukalla..minun mielestäni hyvässä seurassa on hauskaa oli paikkana sitten vaikka roskalava!! Itse rakastan tanssia ja jos menen baariin suurin osa ajastani meneekin tansiessa...onhan se sielä clubilla paljon hauskempaa kun omassa pienessä olohuoneessa ja pienestä rammarista soi huonosti musiikki. Miks tarvii hirveet käänit mukamas aina baareissa vetää...ei mikään ihme, että sielä suurin osa sit ihmisistä onkin räkä kännissä, jos ihmisillä on toi asenne!! Voi sielä ottaa muutaman tai ei ollenkaan (kuten itsekkin tehnyt monesti) olla kavereiden seurassa, pelata vaikka bilistä, tanssia vaikka selvinpäin....on monta vaihtoehtoo nykypäivänä jos ajattelee asiaa hieman pidemmälle!
Olet ihan oikeassa. Jostain on vaan tarttunut tällänen paska asenne sitä touhua kohtaan. Liikaa stressiä varmaan tai jotain. Vittu tätä opiskeluakin. Loppu opintotuetkin ja sit pitäs kehdata vielä soskun massit vetää kurkusta alas. Ei se paljoa mieltä ylennä. Sama ku vähentäs suoraa Suomen ulkomaanavusta nekin rahat. Eli periaatteessa jos mua ei olis, ni voitas pelastaa enemmän ihmisiä Afrikasta, koska ne tarttee paljon vähemmän rahaa elämiseen, ku Eurooppalainen.
- Juhis 71
löytyy, vaikka minkälaisia suhteita ja helpollakin. Koita niin tiedät.
- m20v.
Jos on luonteeltaan menevä ja tykkää juoda alkoholia niin ei oo luultavasti mitään ongelmaa löytää kumppania baarista.
Mutta esim. itse oon luonteeltani ujo ja en kauheesti juo alkoholia niin eipä siitä kumppanin etsimisestä baarista oikein mitään tullut. :P
Muutenkin tuntuu siltä, että nykyään suurinosa ihmisistä käy baareissa vain juhlimassa tai etsimässä yhden yön suhteita.- Shakira79
Pitää olla aika paksunahkainen jos jaksaa yökerho-tyyppisestä paikasta hakea seuraa. Miehiltä saa joskus todella törkeitä ehdotuksia, esim. otatko suihin tai tuutko paneen. Jos kieltäydyt niin sitten saatetaan sanoa että oon mä paremmilta saanu. Yökerho-tyyppisissä paikoissa liikkuu paljon alkoholisoitunutta porukkaa mutta siellä on myös joitakin helmiä, jotka istuskelee siellä seinänvierustoilla selvinpäin tai lähes selvinpäin. Kuitenkin paikoissa on mielestäni liikaa pelimiehiä ja naisia, juoppoja nymfomaaneja molemmissa sukupuolissa. Kuitenkin hyvällä tsäkällä sieltä saattaa löytää ihan kunnon miehen, joka käy vaan harvoin viihteellä ja käyttää alkoa vain kohtuudella/ vähän.
- taapparammmies
Shakira79 kirjoitti:
Pitää olla aika paksunahkainen jos jaksaa yökerho-tyyppisestä paikasta hakea seuraa. Miehiltä saa joskus todella törkeitä ehdotuksia, esim. otatko suihin tai tuutko paneen. Jos kieltäydyt niin sitten saatetaan sanoa että oon mä paremmilta saanu. Yökerho-tyyppisissä paikoissa liikkuu paljon alkoholisoitunutta porukkaa mutta siellä on myös joitakin helmiä, jotka istuskelee siellä seinänvierustoilla selvinpäin tai lähes selvinpäin. Kuitenkin paikoissa on mielestäni liikaa pelimiehiä ja naisia, juoppoja nymfomaaneja molemmissa sukupuolissa. Kuitenkin hyvällä tsäkällä sieltä saattaa löytää ihan kunnon miehen, joka käy vaan harvoin viihteellä ja käyttää alkoa vain kohtuudella/ vähän.
jos ihminen kysyy tällaisia asioita täältä niin parempi vain pysyä siellä kotona ja odotella josko se elämänkumppani ilmestyisi oven taakse.
- näin juuri ..
taapparammmies kirjoitti:
jos ihminen kysyy tällaisia asioita täältä niin parempi vain pysyä siellä kotona ja odotella josko se elämänkumppani ilmestyisi oven taakse.
samaa mieltä kuin taapparammmies
- käs käes
Shakira79 kirjoitti:
Saahan noita törkeyksiä silloin tällöin sietää, kaikenmaailman perseenpuristelijoita tuppaa aina liikenteessä olemaan. Ja kehnoja iskureploja vielä noitakin enemmän! :D Mut hei, huumorilla, ja saa niille äijänkuvatuksille antaa samalla mitalla takas!! Vaikka itse kyllä aina keksinkin ne parhaat vastarepliikit sitten vasta jälkeenpäin... Damn! :D
Luulisin kuitenkin, että kotimaisissa kapakoissa käypi aika lailla kaikenlaisia ihmisiä. Baarejakin on nykyään joka lähtöön: on karaokee, blingblingiä, rokkibaaria, pubia, hevimestaa, humppapaikkaa, burleskia, strippiluolaa... Räkälöistä puhumattakaan. Että luultavasti löytyy jokaiselle jotakin.
Itse olen aina ollut sitä mieltä, ettei paikalla lopulta kauheasti ole väliä, jos oma porukka on hyvä ja mukava, ja ennen kaikkea iloisella ja avoimella mielellä. Toki mukavaa on tavata myös tuttuja - siksi tykkään näin perheellisenäkin käydä vanhassa kotikaupungissani silloin tällöin näyttäytymässä yöelämässä. Ja kotiäidin aivot tuulettuu samalla mukavasti. :)
- Onnekas?
Minä en ole koskaan lähtenyt baariin suhdetta etsimään, mutta kas kummaa, sellaisen sieltä kumminkin löysin. kaks ja puoli vuotta ollaan nyt oltu yhdessä:)
- Psarlina
Kyllä uskon,että baarissa voi tavata elämänkumppanin. Varmaan siellä liikkuu monenlaista, mutta Suomalainen
mies käy baareissa. On helpompi tutustua muutaman oluen jälkeen. Moni on ujo ja vaikka kadulla kuinka vastaan kävelisi ties ketä vaikea on alkaa juttelemaan. Mun moni kaveri on tavannut seurustelukumppaninsa
jossain pubissa. Itse olen katsellut muin keinoin vaan eipä ole tullut vielä tavattua ketään tarpeeksi mielenkiintoista. Netistä voi löytää jos ei kiinnitä erityistä huomiota ulkonäköasioihin. Itse tuntuu,että se ulkonäkö nyt kuitenkin jo antaa ensivaikutelmaa aika paljon. Jos on monenlaisia ilmoituksia ilman kuvia niin varmaan järkevää seuraa voi löytyä. Kai se on vähän millaista seuraa haluaisi. Jos on ulkonäkö tärkeä niin se järkevyys ei aina kai mene yksiin siinä, mut ei se haittaa. Kaikkea ei voi saada joten varmaan pubit on hyviä paikkoja tavata, kun kiinnostaa myös nähdä ihmisiä. Sitten voi aina tavata niitä oikein hyviä tapauksia (ainakin omasta mielestään).
- Heviäijä
Onko muuten harrasteilla ja mieltymyksillä baarista suhdetta hakiessa yhtä suuri painoarvo naisten mielestä kuin nettideiteissä, joissa nuo puidaan hyvinkin tarkkaan. Esim. itse pukeudun hyvinkin trendikkäästi, mutta musiikkimakuni on raskaimmasta päästä, se ei vain näy enkä siitä erikseen mainitse.
Erikoisuutena oalla kohdallani on lemmikki, kotoa löytyy iso tikeripyton olkkarista terraariosta, vaan mieluummin jos naista roudaa kämpille illan päätteeksi, antaisin ainakin naisen itse vain huomata sen ja sulattaa asian.
Ja vaikka olenkin supiliikki ja suulaan sulava puhetaidoiltani, käyn baareissa ehkä pari -kolme kertaa vuodessa yhteensä, koska ne ei niin hirveästi enää minua huvita, ikää 28 ja lähinnä joskus nimenomaan iskumielellä menen. Jos nainen on menevämpi, pystyykö sitä sovittamaan jos miehellä jo baareiluvaihe ohi?
Tuossa käytännön juttuja lueteltuna. Vastauksia pliis.- ............
Mies oli viikonloput kännissä ja kävi baarissa.
Nainen taas ei käytä alkoholia ja oli sitten yksin vkonloput kotona tai sitten muutaman kaverin kotona kattomas leffoja.
Reilua? - Ninkinuu
Hyvässä parisuhteessa osataan tehdä kompromisseja! Jokaisessa parisuhteessa on niitä asioita, joissa eroaa toisesta oli se sitten, että toinen juo alkoholia ja toinen ei. Jokaisessa parisuhteessa kuitenkin tarvitsee välillä omaa aikaa..monelle se on oma harrastus, omat kaverit jne jne. Jos toinen sit ei käy esim. baarissa/ei juo ja toinen käy/juo, niin minkä takia ei osattaisi tasapainottaa?? Sopia vaikka yhdessä, että tuolloin menisin baariin ja toisella olisi silon mahdollisuus tehdä omia juttujaan. Ei tarttisi olla niin mustavalkoista, että toinen kävisikin sitten niissä baareissa joka viikonloppu. Eihän missään toimivassa parisuhteessa eletä samalla tavalla kuin sinkkuna, koska pitäähän toisen tarpeet ja tunteet ottaa huomioon. Kompromissejä hyvät ihmiset, asioista sopimista ja keskustelua..tasa-arvoisuutta, arvostusta!! Noi asiat kun toimii, niin wow! (Puhuen näistä eroiavaisuuksista).
Minun mielestäni parisuhteessa ei pitäisi olla väliä sillä, mitä se toinen kuuntelee.
Ja tuo käärme juttu..olishan se aina hyvä etukäteen ilmoittaa lemmikistä ennen kun tuo toista kotiinsa. Ihan kohteliaisuudesta ja toisen ihmisen arvostamisen tähden. Sama kun lemmikkinä olisikin kissa tai koira..mitäs jos nainen/mies, jota olisit kotiin tuomassa olisikin allerginen?? Elikkä eihän siitä vaivaa ja haittaa ole, jos kertoo etukäteen..toisella saattaisi olla vaikka käärme fobia tj.
- mene ihmisten pariin
No eihän sillä ensimmäisen tapaamisen paikalla ole mitään väliä!
baarissa on kyllä paljon helpompi lähestyä kivaksi tai kiinnostavaksi kokemaansa ihmistä. Voi vaikka hakea tanssimaan, tarjota lasin juotavaa tai jutella muutaman sanan ohimennen.
Jo niistä parista ekasta lauseesta yleensä huomaa, tuntuuko ihminen yhtään siltä, mitä ulkoinen olemus antoi ymmärtää.
Ja jos juttu luistaa hyvin, sitten vaan vaihtamaan puhelinnroa ja sopimaan treffit. Siitä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen!
Eli unohda oma ennakkoasenteesi, kaikkea voi kokeilla, baaria, nettideittejä, bussin vieruskaveria, kaupan kassaneitoa.
Ulos ihmisten pariin, kukaan ei sieltä kotoa tule sua hakemaan!
Ja jos suhde loppuu, aikansa saa surra, mutta ei jäädä itsesääliin rypemään, uutta matoa koukkuun! Joka paikassa on kaikenlaisia. Ihmisiin ei voi luottaa sataprosenttisesti. Kukaan ei luota Sinuun ehkä tarpeeksi. En suosittele alkoholipaikkoja, mutta en jyrkästi tuomitsekaan. Ainakin tällaiselle entiselle-nuorelle elämänkumppanin löytäminen on todella vaikeaa. Se on SURULLISTA, mutta se on totta.
- nainen82-
Elämäni rakkauden baarista. Aloin juuri menettää uskoni rakkauteen ja ajattelin että pitää kai se minunkin joku yhden illan seuralainen löytää. Ollaan mieheni kanssa nyt oltu useampi vuosi yhdessä. Miehelläni oli ollut jokunen yhden illan juttu, mutta hän ei halunut yhden illan juttua kanssani (kun oli kyllästynyt sellaiseen elämään ja halusi asettua aloilleen).
Siitä se sitten lähti. Useampi vuosi ollaan oltu yhdessä ja meillä on lapsi :) ja ei juoda kotona vaikka ollaan baarissa tavattu. Mies saattaa joskus jonkun saunakaljan ottaa, itse en ota sitäkään. Joskus harvoin tulee käytyä baarissa kavereiden kanssa tanssimassa. Koti-illat on mukavempia. Olen onnellinen ja kiitollinen miehestäni ja lapsestani :) Hän on juuri se oikea minulle. Olin häneen rakastunut ja olen edelleen, sellaista tunnetta ei ole tullut kenenkään muun kanssa. - ALFAnuorukainen
Itse ainakin käyn baareissa jos olen kovasti puutteessa. Lookki on hyvä, panostan trendikkääseen pukeutumiseen ja vetävä ulkonäköön hiuksia myöten- huoliteltu olemus on kaiken A ja O. Rauhalliset, itsekseen pyörivät naiset on hyviä kohteita puhua pyörryksiin. En kumminkaan ota baari-iskuja vakavasti joten ne voi rauhassa dumpata seuraavana päivänä.
Yli 40 iskua takana ja ylpeä siitä :) T. 26v hyvännäköinen ja rento jäbä. Tämä elämäntyyli on se jonka takia itse mestoilla pyörin!- ---
joka haet vain PESÄÄ, niin nämä naiset jotka saat seuraksi ovat horoja ja haluavat vain MUNAA! yhtälailla he haluavat seuraavana päivänä eroon susta. vanhenet ja et saa enää kauniita naisia. kun oot vielä ollut niin monen kanssa, kukaan ei enää huoli sua ja vanhenet yksin!
- jäljillä
--- kirjoitti:
joka haet vain PESÄÄ, niin nämä naiset jotka saat seuraksi ovat horoja ja haluavat vain MUNAA! yhtälailla he haluavat seuraavana päivänä eroon susta. vanhenet ja et saa enää kauniita naisia. kun oot vielä ollut niin monen kanssa, kukaan ei enää huoli sua ja vanhenet yksin!
Jos on vielä nuori, eikä halua sitoutua, niin ei muuta kun melaa mekkoon ja mahdollisimman moneen. Onpahan muisteltavaa sitten keinutuolissa... :D
- Yualle
baareissa visiteeraavat misut ovat meitä pelimiehiä varten. Kastetaan siis kärkiä :>
- han69ski
Yualle kirjoitti:
baareissa visiteeraavat misut ovat meitä pelimiehiä varten. Kastetaan siis kärkiä :>
hei sinä seksisti-sika.kävikö mieles että baaressä käyvät MYÖS onnellisesti naimisissa olevat naiset jotka katsovat tuollaisia vähä-älyisiä vain säälivästi!!
- Yualle
han69ski kirjoitti:
hei sinä seksisti-sika.kävikö mieles että baaressä käyvät MYÖS onnellisesti naimisissa olevat naiset jotka katsovat tuollaisia vähä-älyisiä vain säälivästi!!
Kastan kärkeäni myös naimisissa oleviin naisiin :) Hyvin mieluusti :>
- oikea mies
Yualle kirjoitti:
Kastan kärkeäni myös naimisissa oleviin naisiin :) Hyvin mieluusti :>
Ja tuollaiset miehet jonkin juuri niitä miehiä, jotka muistelevatkin nuoruus aikojaan keinutuolissa...tosin he ovat yksin ja kuolevat yksin, hyvä jos joku edes tajuaa teidän kuolleen ja tuskin kukaan tulee haudalle muistelemaankaan, koska ainut elämän tehtävä on ollu kastaa kärkeään, eikä ne naiset ole millään tapaa tietoisia illan jälkeen sinusta. Onnea teille playereille!!! On se vaan rankkaa kun teillä ei ole itseluottamusta ja itsekunnioitusta :) onneks tässä maailmassa on vielä niitäkin miehiä, jotka eivät ole noin säälittäviä raukkoja :)
En ole ikinä loytänyt baarista seuraa.Itse en kätytä alkoholia.
- yleensä
baareissa on pinnallista/alkoholisotunutta porukkaa. Ei sieltä helpolla löydä järkevää ja vakavaa seuraa/elämänkumppania, siis jos itse on järkevämpi ja haluaa kunnollisen henkilön. Parempi on etsiä netistä, vaikka sielläkin pyörii häiriköitä. Poikkeuksia tietysti löytyy ja hyvällä lykyllä joku fiksu on tullut harva se päivä baariin pyörähtämään ja katseet kohtaa :)
- Marjo27
Ite oon molemmat exät (molempien kans olin yli 2v) löytäny baarista. Baarikin on ihan hyvä paikka ettii seuraa tai mitä vaan. Toisen kanssa miul on yhteinen lapsi. Nykysen miehen löysin täältä suomi24:lta, chatistä. :)
Kännääminen ei oo mitekää pakollista. Kyl sieltä selvinpäinki olevia ihmisiä löytyy, mut huomattavast vähempi ko niitä juopuneita. Baarejakii on niin paljon erilaisia...ei oo pakko mennä siihe kauheimpaan räkälään. Kyl mie suosittelen että meet ees katteleen mitä siel baaris tulee vastaan...ja vasta sitte päätät voiko sielt mittää löytää vai ei?
Se on vähä siusta itestäs...et mite siedät juopuneita ihmisiä. - -Mies-
Turhaa hommaa se on missään käydä. Tuskin sieltä ketään tosiaan tapaa. Ollaan vain yksin kotona niin kuin tähänkin asti.
- zony82
Kokeilkaa Internetin treffipalstoja..! Siellä tosin omasta kokemuksesta ratkasee tuo naamakerroin aika lailla.. Itellä pelkästään hyviä kokemuksia suuremmaksi osaksi. Seuraa sieltä tosiaan löytää kaikensorttista. :)
- ..
Kyllähän kaikenlaista kannattaa kokeilla. Ymmärrän, että on ennakkoluuloja kun tuo suomalainen baarikulttuuri on vähän mitä on.. Mutta baarejakin on monenlaisia. Kannattaa silti katsoa, kenen kanssa sieltä lähtee. Itsekään en juo, mutta baarissa tulee oltu silti hyvän seuran takia. Ei sinne välttämättä tarvtse mennä kalastelemaan miehiä, voi mennä pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Monesti nämä rennot naiset, jotka siellä ovat tosiaan vain kavereiden kanssa olematta ihmeellisiä tyrkkyjä, saavat myös miesten kiinnostuksen heräämään.
Juttukumppanin voi löytää ainakin ihan hyvin. Sinuna menisin, ei mitään menetettävää. Voi sieltä lähteä yksinkin kotiin jos siltä tuntuu, mutta jos et lähde kokeilemaan uutta, niin luultavasti olet yksin sen illan aika varmasti. Voi sieltä keskenkin lähtä jos tuntuu siltä, että nyt ei ole oma juttu. (kannattaa tosin kokeilla useampaa baaria, jos olet ensimmäistä kertaa tsekkaamassa kaupungin yöelämää)- mies 22w
Itsekin Käyn baarissa/yökerhossa ottamassa muutaman kaljan kavereiden kanssa
Koskaan en ole baarista saanu yhden enkä vakituista suhdetta UJO kun olen.
Minäkin olisin valmis lopettamaan/vähentämään baareilua jos olis joku kotona.
naisia kiinnostaa vain rentut/juopot - Jupon minä tahdon
mies 22w kirjoitti:
naisia kiinnostaa vain rentut/juopotehkäpä se ei ole sinun ujous mikä ei saa niitä naisia rinnallesi, jospa te jotkut miehet tajuaisitte senkin, että asenne näkyy herkästi ulos monille naisille...kuka nainen haluaa olla miehen kanssa, joka yleistää kaikkia naisia??? en minä ainakaan. itseäni ei rentut eikä jupot kiinnosta..silti joskus saatan eksyä kaveri porukalla baariin..oho..uups..sorry..no kun kerta baarissa käynkin joskus niin minähän sillon tasan tarkkaan olen vain kiinnostunut rentuista/ jupoista...se on hienoo, että tässä maailmassa on ihmisiä, jotka tuntevat sinut paremmin kuin sinä itse jo sillonkin vaikka ette ole koskaan tavanneet. Kiitos tästä sinun silmiä avaavasta näkemyksestäsi!!!
- Minä vain
mies 22w kirjoitti:
naisia kiinnostaa vain rentut/juopotElä hyvä mies yleistä. Uskon että naisia kiinnostaa lähinnä itsevarmat miehet. Itse en anakaan mitenkään tarkoituksella yritä renttuja etsi, ihmisten todellinen luonne kun tuppaa tulemaan esiin vasta hänet jonkin aikaa tunnettuaan. Ite en koskaan hyppää baarista suoraan sänkyyn, ei siihen kannata ruveta jos jotain pysyvää haluaa. Miehet kyllä kyllästyy ruinaamaan.
Voihan sitä ihmiselle baaritiskillä vaikka ohimennen jotain letkauttaa ja aloittaa juttelua. Nopeastihan sen huomaa jos ei kiinnosta. Ei se jutteluyritys pitäisi mikään kuolemanvakava juttu ujollekaan olla, jos nainen omaa joitakin käytöstapoja niin ei vastaamatta kuitenkaan jätä.
- han69ski
baareissa käy tietääkseni normaaleja ihmisiä. onko järkevämpi märehtiä kotona?
- Halvattu
Eipä tuo kai todellisuudessa olisi, mutta esimerkiksi opiskelijan tuloilla ei paljoa baareissa pyöritä. Tulkoot vuori muhamedin luo ja pitäkööt tunkkinsa.
- sporttimas
Moro.Ite olen lähes absolitisti ollut aina.Ikinä en ole tupakkaa polttanu tai suussani käyttäny.Alkoholi pitoinen juoma on minulla niin harvinaista,että minun"juopottelu" on vitsin aihe kun noin kerran kuukaudessa tai kahdessa otan kolmesta viiteen kaljan tapaista jos siltä tuntuu .Joskus ,mutta harvemmin kahtena vkl kuukaudessa tosiaan ne puolenkymmentä kaljaa.Syynä tähän on armottoman kova syntymähumala.Osaan nauraa siis selvinpäin. Se on joskus vahvuuteni naisseuran saamiseen. Joskus löytyy seuraa joskus ei.Naimisissa olin 14 vuotta " baari seuralaisen" kanssa mutta ero tulla pätkähti.Nyt Mietin samaa .Löytyykö oikeaa elämän kumppania baarista?Tulen jatkamaan tanssireissuja auton kans ,ehkä joskus taksilla. Kiva olis löytää joku joka olis paras mulle. tv Masa
- kokemusta on...
todennäköisyys suuri että päädet niihin miehiin/naisiin jotka jonkun kuukauden kuluttua haukutte puolisoanne dokuksi, baarikärpäseksi, holistiksi...jne, joo, eiköhän suomen kulttuurin pää paino ole alkoholi ja myös sitä myöten alkoholisoituneet ihmiset, mutta kukapa ongemaansa myöntäisi, mutta, katse ulkomaille päin..... sielä alkoholi ei ole nin suuri osa ihmisten elämää..onneksi
- jv-77
Minä en myöskään käy baareissa,koska en ryyppää,tai 'edes' tupakoi.
Olen "liian kiltti(tapainen)kundi 33-vuotias sellanen...- VAPPUHEILA 1991
Tapasin elämäni naisen BAARISSA. Ollaan oltu kohta 20 VUOTTA yhdessä. Itse olin selvinpäin, tuleva vaimo vähän simoissa. Intohimoa taisi olla...JAA VÄHÄN.
- i,..i
voin sanoa sinulle suoraan että ei löydä, kokeileppa nettiä:), sieltä voi jopa tärpätäkkin. En usko että baareista löytää ainakaan pitkään ja onnelliseen suhteeseen johtavaa seuraa ellei ole itse saman lainen baareissa heiluja.
- Rampetus
Suomi24 treffeissä ja E-kontakti ,,,siellä kivaa tarjontaa ..verrattuna mitä ravintoloissa on tarjolla,,ja enemmän,, ja onhan noita muitakin kontaktijuttuja,,,olen kivoja neitoja noista tavannut,,,
- Orpo olo baarissa
Juomisesta, tanssimisesta ja yleisestä hauskanpidosta pitävät tapaavat ja löytävät toisensa baareista. Jos on taipumusta ajatteluun ei baari reissulla tartu matkaan oikeastaan mitään. Itsekkään en juo alkoholia ja tämän takia koen baarissa käynnin turhaksi. Suurin osa baareista soittaa musiikkia liian kovalla, jotta keskustelu täytyy toteuttaa huutamalla. Pub olisi ehkä parempi paikka, lähinnä keskustelun helppouden takia. Jos on kova ottamaan kontaktia ihmisiin niin sitä voi löytää kumppanin vaikka mistä. Itse en koe baarin viidakkomaista toiminta periaatetta toimivana, kun koitetaan hakea elämänkumppania. Baarit keräävät sisäänsä party kansaa, joten jos ajattelet olevasi bileiden perään niin eiköhän baarista löydy samanlaista seuraa vähintään tarpeeksi.
- vinkvink20202
samanlaiset ihmiset viihtyy keskenään. jos et viihdy baareissa niin ei ehkä kannata baareista lähteä etsimään kumppania, joka viihtyy baareissa. sehän olisi ijan sama jos lähdet hakemaan esim. seuraa kirjallisuuskerhoista vaikka inhoat kirjallisuutta tai ylipäätänsä lukemista. tai menepä vaikka tanssimaan ja etsimää kumppania tansseista, vaikka inhoat tanssimista! kokemuksesta voin sanoa, että jos ei pidä tanssimisesta niin älkää ihmeessä ottako kumppania joka tanssii, laulaa etc. ei tule onnistumaan, jos ette itse välitä ko.harrastuksista.
toisekseen, jos ei tykkää baareissa notkumisesta niin kyllä sen ilmeestä näkee. eihän silloin kukaan uskalla lähestyä, ja vaikka itse yrittäisit ottaa kontaktia niin ei onnistu. näkyy liian selvästi, että olet vakavissa aikeissa. bilehiiret ja partyihmiset kiertävät sinut kaukaa erikoisena kummajaisena.
mielummin sitten vaikka treffipalstat..kaikkein suositeltavinta on harrastuspiirit tai tuttavien kautta tapaaminen.
- Verona85
Mä lähdin n. 5 vuotta sitten homo-ystäväni kanssa baariin etsiin hänelle sutinaa ja oleen makutuomarina ns.naisen silmin,mutta kävikin niin että jätkä lähti yksin kotiin nukkumaan ja minä miehen kanssa!Ajattelin sen aluksi olevan vain yhden illan juttu,mutta yhdessä ollaan edelleenkin ja onnellisesti!!!(ja hiton komean ja hyvän miehen löysinkin:) Eli eiköhän se ole vähän jo tuurista/sattumasta kiinni,meidän kohdalla uskon että oli kohtalo!
Ei kannata etsiä liikaa,se nappaa kohdalle sitten kun sitä vähiten odottaa! - Seurannut...
Että eivät sylje lasiin. Tämä on asia joka sitten jälkeenpäin tulee yllätyksenä. Näin se monesti menee.
- pullukka_paavo
kun baarissa naiset eivät ota kuin vain jos sattuu hyvä kohdalle, Eli käytännössä 100 miestä joista 10-20 kelpaa sänkyyn. Loput 80 ukkoa maksaa koko lystin notkuen kännissä jos pääsisi vaikka tanssimaan jonkun kanssa.
- atlatl
...menin paikalliseen Espoossa.
ja sama mies on vieläkin,jonka siellä tapasin...
En tiedä sitten Hämeenlinnasta... - Oupiii
atlatl kirjoitti:
...menin paikalliseen Espoossa.
ja sama mies on vieläkin,jonka siellä tapasin...
En tiedä sitten Hämeenlinnasta...aika kauan on äijäs siellä roikkunut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059