Olen tallentanut sen useaan kertaan ja oikeallla alakulmassa on laatikko. Sinne on jo toisten toimesta laitettu kansioita mutta miksi niissä ei ole sitä vihertävää väkästä, joka osoittaa,että ovat Dropboxissa. Eli ne ovat vain omalla koneellani. Mikä menee vikaan. Aivan tuon ohjesivun mukaan olen mielestäni tehnyt ja kun avaan Omat Tiedostot - siellä se on ja kansiot mutta ilman väkästä ja näin eivät ole toisten katseltavana. Osaako joku neuvoa?
dropbox
5
152
Vastaukset
vähän tarkemmin, mitä tarkoittaa "Sinne on jo toisten toimesta laitettu kansioita ...". Siis MINNE on laitettu? Kansiothan luodaan siellä DB-sivuilla ja sitten kutsutaan se toinen (tai useampi) jakamaan sitä kansiota.
- 4545454545
eli jakajia on muita ja yhdessä käytämme ko. kansioita dropboxissa
4545454545 kirjoitti:
eli jakajia on muita ja yhdessä käytämme ko. kansioita dropboxissa
joku file sinne jonkun naapurin kansioon, ehkäpä sitten alkaa tapahtua...?!?
- edhrfsfhdh
ThreeMice kirjoitti:
joku file sinne jonkun naapurin kansioon, ehkäpä sitten alkaa tapahtua...?!?
Saat käyttöösi ilmaiseksi 2 gigaa tallennustilaa (eli tavallisen muistitikun verran), johon voit tallentaa mitä tiedostaja haluat, ja tilaa saa halutessaan isommaksi rahalla tai kutsumalla kavereita.
Voit asentaa ohjelman koneellesi, jolloin sinne ilmestyy ihan tavallinen kansio, jossa lukee dropbox ja sinne siirtämällä tiedostot ovat dropboxissa, voit myös käyttää dropboxia netistä miltä koneelta vain, eli voit vaikka viedä sillä kuvia kaverillesi. Toimii kaikilla käyttöjärjestelmillä. Ja salaus on samaa luokkaa kuin pankeissa, eli tiedostosi ovat turvassa.
Dropbox toimii myös Androidilla ja Iphonessa!
Jos kiinnostuit, ole ystävällinen ja rekisteröidy dropboxin alla olevasta linkistä. Et menetä mitään käyttämällä linkkiä, mutta minä hyödyn.
https://www.dropbox.com/referrals/NTM2MzEzODc3OQ?src=global9
- ?2LYno
Dropboxin paras ominaisuus on mahdollisuus synkronoida hakemistoja useamman koneen kesken. Pelkäksi tallennustilaksi USB-lecy on ylivoimainen.
Salaus toimii vain siirrossa. Palvelimella voi ylläpito tai murtautuja tiedot lukea. Mikäli tiedostot halutaan pitää yksityisenä niin on käytettävä salausta. Esimerkiksi encfs on kätevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799