Terve, osallistuneet! Oletteko saaneet palautetta? Minulle on kommentoinut muutamakin työkaveri profiilikuvani A:sta, mutta ainoastaan myönteisesti. (Meillähän on melkoisen kristillisvoittoinen duunipaikka, jossa on uskonnottomalla välillä olemista.) "On vapauttavaa puhua sulle, kun nyt tietää, ettet sä ainakaan ole uskovainen." "En uskalla sanoa esimiehelle, että mä olen opiskellut reiki-hoitoa, mutta sulle mä voin nyt sen sanoa, mitä mieltä olet siitä?" "Kun mäkin olen ajatellut laittaa mun lapseni elämänkatsomustietoon, miten sun lapsilla on asia ratkaistu?" Minusta on ollut kiva, että tämmöistä keskustelua on syntynyt.
Ja miten olette muuten kokeneet A-viikon idean ja käytännön?
Facebookin A-viikko
16
170
Vastaukset
- AntiChrisu
Idea on hyvä, mutta käytännössä kukkahattuateistit ovat yliedustettuina, vaikka
valtaosa ateisteista on antiteistejä. A-viikko mun sivuille, mutta enpä ole katsonut sitä aikoihin. Voisit sitten laittaa mulle naamakirjaan vähän vihjettä asiasta, jookos?
Muuten olemme mielenkiintoisessa tilanteessa, nimittäin appivanhempani ovat nyt tietoisia uskonnottomuudestamme ja asia on ilmeisesti levinnyt myös puolisoni veljen pappisperheen tietoon. Siellä ollaan jyrkkiä ja Luthersäätiön kannattajia. Katsotaan, koska asia tulee esille siellä, sillä kysymyksiin aiomme vastata rehellisesti. Sanotaanko meidän kummiutemme irti perheen nuorimpaan lapseen? :-D))http://www.facebook.com/pages/A-Week/337279394287
Muistaakseni olin sinutkin kutsunut, mutta ehkä mokasin sitten jotenkin. Tuossa on kuitenkin linkki siihen.Whitewash kirjoitti:
http://www.facebook.com/pages/A-Week/337279394287
Muistaakseni olin sinutkin kutsunut, mutta ehkä mokasin sitten jotenkin. Tuossa on kuitenkin linkki siihen."Siellä ollaan jyrkkiä ja Luthersäätiön kannattajia. "
:D Siellä aletaan pikkuhiljaa virittelemään helvetin tulia teitä varten..Whitewash kirjoitti:
ja kiitos kutsusta, johon vastasin jo myöntävästi. Tulee näiden muiden kiireiden takia kurkittua sinne vähän harvemmin.:-D)
KeljuKooKojootti kirjoitti:
"Siellä ollaan jyrkkiä ja Luthersäätiön kannattajia. "
:D Siellä aletaan pikkuhiljaa virittelemään helvetin tulia teitä varten..eikä meitä siellä mitenkään vihata, vaan kaikkiin juhliin kutsutaan ja ollaan hienotunteisia. Säälistä en tiedä:-D))))
Teotwawki kirjoitti:
eikä meitä siellä mitenkään vihata, vaan kaikkiin juhliin kutsutaan ja ollaan hienotunteisia. Säälistä en tiedä:-D))))
Se on hieno juttu. Ei ole nimittäin päivänselvää tuollainen asenne.
nimim. hevetissä etukäteen käryytetty
Eipä sitä ole kukaan kommentoinut erityisemmin. Oletettavasti kaikki mun kaverit tietää jo asian, eikä sitä olisi tarvinnut sen enempää mainostella. :)
Muutenhan se on ihan hauskaa. A-rivejä kommenteissa ja silleen. :)Mutta olen nähnyt pari kertaa noita a-kirjaimia profiilikuvina ystävillä. Ihan kiva idea ja kertomastasi päätellen sinun kohdallasi onnistunut.
Muuten, et taida olla ystävälistallani siellä naamakirjassa? Ainakin Teotwawki ja Tarkastaja X tietävät kuka olen, jos haluat lisätä.Enpä nähnyt tarvetta osallistua kun profiilikuvani ym. matsku on muutenkin niin provosoivaa usein, että joku kuppainen A olisi vain tasonpudotus.
En ole kyllä kellään muullakaan nähnyt tuota A:ta vaikka ateisteja ja muita sensuuntaisia kavereina on kyllä jokunenkin....sitä A kuvaksi. Yritin ja sotkin koko homman. Muuten osallistuminen oli hyvä juttu.
Vaikka suvussa on uskovaisia ja osa on kavereina kasvokirjassa. Osa on todennäköisesti linjaa, evvk.
- Psychobilly82
Oisin kyllä osallistunu, mutta ohi meni, piru vie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725