Koska tämä on ensimäinen numero, pyydän lukijoilta kärsivällisyyttä ja itsehillintää mahdollisesti joihinkin kirjoittajiin kohdistuville asiavirheille.
Tämä kirjoitus on tehty kaikkia journalistisia ja lakeja kunnioittaen jokaisesta tälle palstalle kirjoittaneista ja hyviä tapoja kunnioittaen.
Kuitenkin jos joku tuntee itseään loukatun tulee hänen siitä heti ilmoittaa allakirjoittaneelle toimittajalle. Osoite Valitustie 12 a 12 00020 Valivali
Hetken aikaa luettuani ja vain ohikulkumatkalla olleena kiinnitti huomiota kuinka täällä kilpaillaan aloituksissa ja siitä kuinka monta lukijaa kenenkin aloituksissa käy.
Otetaanpa käsittelyyn vaikka HTZA.
Tämä iki ihana mies joka osaa keskustella jopa naisten kanssa ja runoilla, on päässyt naisten (ja miksei miestenkin) suosioon selleisella ryminällä, että meikäläistä ihan kauhistuttaa. Tarkoittaako tämä sitä että miehet todella osaavat runoilla naiset pöpelikköön?
Teotwawki taasen on omalla laillaan myöskin nerokas ja monitietoinen, mutta milloin kompastuu omaan näppäryyteen. No eihän se mitään haittaa, niinhän käy monille muillekkin.
Ah ja nämä iki-ihanat kaksosnaiset jotka suoltavat aloituksia montakin päivässä palstalle ja puhuvat mitä päähän pälkähtää. Anjaniina pähkäilee menneisyytensä perään ja Nittaminax menetettyjen ketjujen.
Tähän loppuun sitten mahtuukin kaikki nikittömät jotka yrittävät saada kanssa äänensä kuuluviin, pahemmin siinä onnistumatta, paitsi Rulli joka sai aloituksensa etusivulle.
Olin unohtaa Korvenkukan jota kiusataan mennen tullen, milloin ylös taikka alas ja sivuillekkin. No, hän toivotti kaikille sentään hyvää pääsiäistä ensimäisenä.
Kiitos jos jaksoit lukea loppuun asti .
50+ sanomat No:1
66
847
Vastaukset
- -------
vittu nyt teki tästäki ilmoituksen ylläpidolle. Ei ihme ettei kukaan halua teistä kirjoittaa leikkimielista sanomalehteä. Ihme rutisija joku.
- xxxyyyy
fiksua, esittää miehet positiivisessa näkökulmassa ja naiset, paskamaisessa.
Muuta kirjoitelmasi laatua, niin joku sen hyväksyykin jopa.
- Elämän koulussa
nyt kuuluu luokkaan: Kielteiset ajatukset.
Miksi.
Mielestäni on aivan sama montako aloitusta keneltäkin tulee, hyvä jos tulee.
Ja ihminen saa valittaa jos siltä tuntuu.
Saa olla iloinen jos siltä tuntuu. Eikös se ole ihan normaalia elämää.
Aloittajakin saa sanoa sanottavansa ihan kokonaan. Hyvä että tuli sanotuksi.
Mutta morkata muita eri ihan ole asiallista. Ehdin jo kuvitella että se taannoinen toimittaja on naulattu eväidensä ja arkunkantajansa kanssa puupalttooseen ja kuopattu maahan, mutta pääsiäinenhän on ylösnousemusten aikaa...
- kahjovaakutin ejk
en ole näiden sanomien kirjoittaja. Ei irtoa enää. ;)
- efkoåq2e3
kahjovaakutin ejk kirjoitti:
seuraat kuitenkin.
piilosta ja puskasta kahjovaakutin ejk kirjoitti:
Vassokuu ja rekkaudu niin uskonkin tuon...
- kahjovaakutin
yohuuhkaja kirjoitti:
kirjoitin edellisen viestin. Siis en tuota jossa puska sanoi mun seuraavan puskasta, vaan sitä edellisen.
kahjovaakutin kirjoitti:
kirjoitin edellisen viestin. Siis en tuota jossa puska sanoi mun seuraavan puskasta, vaan sitä edellisen.
No joo, mutta vain tätä nikkiä koskien....
- 1+9
kahjovaakutin kirjoitti:
on eri kirjoittaja kuin kahjo
Samasta kerhosta. - vasso-Q
yohuuhkaja kirjoitti:
Jaa mitä? Minähän olen rekkautunut kauan sitten.
1+9 kirjoitti:
on eri kirjoittaja kuin kahjo
Samasta kerhosta.Ninhän minäkin, ja vielä eri kerhosta...
- +++++
yohuuhkaja kirjoitti:
Ninhän minäkin, ja vielä eri kerhosta...
Mä kävin lapsena vain pyhäkoulussa.
- xxxyyy
kahjovaakutin kirjoitti:
että ilmestyit heti, kun joku epäili?
- vasso-Q
vasso-Q kirjoitti:
Jaa mitä? Minähän olen rekkautunut kauan sitten.
Me tosin olemme kenties tavanneet kauan sitten, jolloin käytin nikkiä Synnove Pullo. Enkä tietääkseni ole kirjoittanut yhtään palstalehteä vaan lauloin nuotin vierestä korkealta ja kovaa. Sittemmin hautasin tuon nikkini mutta luen aktiivisesti ja joskus jopa osallistun kirjoittamalla joillekin palstoille.
Mitä ihmeen luurankoja sinä nyt kaapeistasi kaivat? +++++ kirjoitti:
Mä kävin lapsena vain pyhäkoulussa.
Ja kuten toisesta ketjusta käy ilmi minä kävin siihen aikaan pikkupirujen raamattupiirissä...
- xxxyyyy
xxxyyy kirjoitti:
ei ilmestyisi kun sinä olet se.
xxxyyy kirjoitti:
Eikö ole kummallista että joku ottaa tuon nikin heti käyttöönsä eikä puhu omana itsenään?
Reilua, eikö vain?- kahjovaakutin
xxxyyy kirjoitti:
kummallista jos noin ajattelee ja vainoharhailee täällä ympäriinsä.
vasso-Q kirjoitti:
Me tosin olemme kenties tavanneet kauan sitten, jolloin käytin nikkiä Synnove Pullo. Enkä tietääkseni ole kirjoittanut yhtään palstalehteä vaan lauloin nuotin vierestä korkealta ja kovaa. Sittemmin hautasin tuon nikkini mutta luen aktiivisesti ja joskus jopa osallistun kirjoittamalla joillekin palstoille.
Mitä ihmeen luurankoja sinä nyt kaapeistasi kaivat?En mitään, seuraan vain miten toisten kaapit puhdistuvat...
Kai ne loputkin zombiet sieltä nousevat, tämähän on sitä aikaa kun Kyöpelinvuorella menee lujaa....- vasso-Q
yohuuhkaja kirjoitti:
En mitään, seuraan vain miten toisten kaapit puhdistuvat...
Kai ne loputkin zombiet sieltä nousevat, tämähän on sitä aikaa kun Kyöpelinvuorella menee lujaa....Kiitän huomiostasi ja päätän lähetykseni tähän. Hyvää yötä.
- kahjovaakutin
yohuuhkaja kirjoitti:
No joo, mutta vain tätä nikkiä koskien....
dementoitunut kun en ymmärtänyt viestiäsi? Mitä tarkoitit?
kahjovaakutin kirjoitti:
dementoitunut kun en ymmärtänyt viestiäsi? Mitä tarkoitit?
En valitettavasti pysty kyseenalaistamaan epäilyäsi.
- kahjovaakutin
yohuuhkaja kirjoitti:
En valitettavasti pysty kyseenalaistamaan epäilyäsi.
ihan miten vaan. Käsittääkseni sinä epäilit kuka kirjoitti mitäkin, mutta antaa olla.
kahjovaakutin kirjoitti:
ihan miten vaan. Käsittääkseni sinä epäilit kuka kirjoitti mitäkin, mutta antaa olla.
Näkis vaan....
- kahjovaakutin
yohuuhkaja kirjoitti:
Näkis vaan....
että kumpikaan meistä alentuu (keskenään) tämän tasoiseen keskutseluun. Tarkoititko sitä tai tätä tai tuota, vai etkö, vai kenties jotain muuta. Jos sinussa ei ole miestä vastaamaan suoraan kysymykseen jonka suoraan esitin (eli MITÄ TARKOITIT?) niin minussa ei liene naista jatkamaan tyhjänpäiväistä dialogia mikä ei johda mihinkään. Hyvää illan- ja pääsiäisenjatkoa.
kahjovaakutin kirjoitti:
että kumpikaan meistä alentuu (keskenään) tämän tasoiseen keskutseluun. Tarkoititko sitä tai tätä tai tuota, vai etkö, vai kenties jotain muuta. Jos sinussa ei ole miestä vastaamaan suoraan kysymykseen jonka suoraan esitin (eli MITÄ TARKOITIT?) niin minussa ei liene naista jatkamaan tyhjänpäiväistä dialogia mikä ei johda mihinkään. Hyvää illan- ja pääsiäisenjatkoa.
Jatkoitpa kuitenkin.
Pääsiäistä.- kahjovaakutin
yohuuhkaja kirjoitti:
Jatkoitpa kuitenkin.
Pääsiäistä.ja jatkan vieläkin, vaikka ei ole tullut miehekästä vastausta. Nöössäilyn osaa kuka vaan, siitähän on netissä oikein ohjeet, lienet lukenut kun.... ? No joo.
kahjovaakutin kirjoitti:
ja jatkan vieläkin, vaikka ei ole tullut miehekästä vastausta. Nöössäilyn osaa kuka vaan, siitähän on netissä oikein ohjeet, lienet lukenut kun.... ? No joo.
Heh heh, kuka nyt ketä vedättää...
Koskas sää olet alkanut rakastaa tuota viimeistä sanaa?- kahjovaakutin
yohuuhkaja kirjoitti:
Heh heh, kuka nyt ketä vedättää...
Koskas sää olet alkanut rakastaa tuota viimeistä sanaa?oottelen sitä eka vastausta jota ei näemmä tule. En kaipaa viimeistä sanaa, ihmettelin vain tapaasi vastata (=nöössäillä) kun se ei muistini mukaan kuulunut tapoihisi. Vaan kaikki muuttuu, enkä tarvitse viimeistä sanaa nyt enempää kuin ennenkään = ei yhtään. Joten areena on sinun.
kahjovaakutin kirjoitti:
oottelen sitä eka vastausta jota ei näemmä tule. En kaipaa viimeistä sanaa, ihmettelin vain tapaasi vastata (=nöössäillä) kun se ei muistini mukaan kuulunut tapoihisi. Vaan kaikki muuttuu, enkä tarvitse viimeistä sanaa nyt enempää kuin ennenkään = ei yhtään. Joten areena on sinun.
Sait vastauksia joukottain, etkä sitä viimeistä sanaa.
Joten pääsiäistä, toinen kuulutus.- Adria
Harmi, sillä Kahjo on/oli toimittaja parhaasta päästä.
Terve, näkee sinuakin! Ihailtavan pitkän lehtiuran jaksoitkin tehdä. Niin ja taiteilijana. Pari työtäsi olen onnistunut haalimaan yksityiskokoelmiinikin! :)
No mites toimitustyön jälkeiset eläkepäivät ovat sujuneet? :)- kahjovaakutin
norMix kirjoitti:
Terve, näkee sinuakin! Ihailtavan pitkän lehtiuran jaksoitkin tehdä. Niin ja taiteilijana. Pari työtäsi olen onnistunut haalimaan yksityiskokoelmiinikin! :)
No mites toimitustyön jälkeiset eläkepäivät ovat sujuneet? :)ihan mukavasti on mennyt, enää ei irtoaisi minkäänlaista lehteä vaikka jotkut näköjään ajattelevat että aloitus oli minun. Jatkuva lehden kirjoittaminen vie aikaa, pitäisi seurata palstaa jatkuvasti ja yrittää ottaa mukaan mahdollisimman monta nikkiä. Täällä se on miltei mahdotonta, lehdestä tulisi pelkkä nikkilista. Aloittajahan pyysi kärsivällisyyttä, mutta paatunut nettikansa ei jaksa odotella. Jokainen haluaisi nimensä mainittavan (mainitkaa nimeni niin… jne) mutta näin vilkkaalla palstalla se ei kyllä onnistu, ellei halua lehdestä metrin pituista. Ja sitten sitä ei kukaan jaksa lukea. Suo siellä vetelä täällä. Kuinka itselläsi menee?
- kahjovaakutin
yohuuhkaja kirjoitti:
Sait vastauksia joukottain, etkä sitä viimeistä sanaa.
Joten pääsiäistä, toinen kuulutus.tää on kiva leikki. Tyhmempi meistä jatkakoon. *kikatusta*
kahjovaakutin kirjoitti:
ihan mukavasti on mennyt, enää ei irtoaisi minkäänlaista lehteä vaikka jotkut näköjään ajattelevat että aloitus oli minun. Jatkuva lehden kirjoittaminen vie aikaa, pitäisi seurata palstaa jatkuvasti ja yrittää ottaa mukaan mahdollisimman monta nikkiä. Täällä se on miltei mahdotonta, lehdestä tulisi pelkkä nikkilista. Aloittajahan pyysi kärsivällisyyttä, mutta paatunut nettikansa ei jaksa odotella. Jokainen haluaisi nimensä mainittavan (mainitkaa nimeni niin… jne) mutta näin vilkkaalla palstalla se ei kyllä onnistu, ellei halua lehdestä metrin pituista. Ja sitten sitä ei kukaan jaksa lukea. Suo siellä vetelä täällä. Kuinka itselläsi menee?
näkyi, ettei ollut sinun laatimasi. Ja uskon kyllä, ettei etenkään tällä palstalla lehden teko ole helpoimmasta päästä kun tekstiä tulee kuin turkin hihasta. Vaatisi varmaan täyspäiväistä työtä- ja haukut palkaksi! :)
Itsellä ei kummempia. Pyöräilykauden sentään ehdin jo aloittaa tavoitteena (jälleen kerran) norMaalipaino! :)
- --
En jaksanut.
Puhu muuten vain itsestäsi, minä en kuulu kenenkään laumaan.- viivatiina
kirjoitat kun kaikki muutkin jotka tänne tulee katsomaan huono itsetunto on se mistä täällä vähän jokaista vuoronperään arvostellaan mutta kuka tietää kenenkään itsetunnosta yhtikäs mitään kun ei tunne koko kirjoittajaa ja vähän vaikee kyllä tietää kuka täällä on rehellinen ja avoin pelkkien kirjoitusten perusteella jokaisellahan meillä pitäisi olla oikeus olla mitä olemme jotenkin mun mielestä tässä kirjoituksessa paistoi hyvin paljon läpi se että jääkää te raukat tänne kirjoittelemaan mulla menee niin hyvin että mulla on parisuhde ja ystäviä mää meen niitten kanssa nyt jatkaan pääsiäistä jokaisella meillä on elämä ja ystäviä ja oma tyyli viettää juhlapyhiä ja viikonloppuja toisille voi olla tärkeetä että saa levätä ja olla hetken pois tästä elämän hullunmyllystä ja vielä tohon haluaisin kommentoida jokaisen oma asia vaihtaako kuulumisia viestiketjussa vai livenä ootko koskaan ajatellu että varmaan meistä jokainen vaihtaa kuulumisia sekä että ja toki meillä muillakin on ei vaan parisuhde vaan avioliitto ja harrastuksia saatan olla väärässä mutta mää en oo kyllä havainnu minkäänlaista samaan muottiin tunkemista täällä on niin monta persoonaa kun on kirjoittajaa ja aika jännä että kerkesit noinkin pitkän tarinan käydä kirjoittamassa siinä kavereiden kanssa pääsiäisen vieton lomassa,
- Viiva kuivana kai.
viivatiina kirjoitti:
kirjoitat kun kaikki muutkin jotka tänne tulee katsomaan huono itsetunto on se mistä täällä vähän jokaista vuoronperään arvostellaan mutta kuka tietää kenenkään itsetunnosta yhtikäs mitään kun ei tunne koko kirjoittajaa ja vähän vaikee kyllä tietää kuka täällä on rehellinen ja avoin pelkkien kirjoitusten perusteella jokaisellahan meillä pitäisi olla oikeus olla mitä olemme jotenkin mun mielestä tässä kirjoituksessa paistoi hyvin paljon läpi se että jääkää te raukat tänne kirjoittelemaan mulla menee niin hyvin että mulla on parisuhde ja ystäviä mää meen niitten kanssa nyt jatkaan pääsiäistä jokaisella meillä on elämä ja ystäviä ja oma tyyli viettää juhlapyhiä ja viikonloppuja toisille voi olla tärkeetä että saa levätä ja olla hetken pois tästä elämän hullunmyllystä ja vielä tohon haluaisin kommentoida jokaisen oma asia vaihtaako kuulumisia viestiketjussa vai livenä ootko koskaan ajatellu että varmaan meistä jokainen vaihtaa kuulumisia sekä että ja toki meillä muillakin on ei vaan parisuhde vaan avioliitto ja harrastuksia saatan olla väärässä mutta mää en oo kyllä havainnu minkäänlaista samaan muottiin tunkemista täällä on niin monta persoonaa kun on kirjoittajaa ja aika jännä että kerkesit noinkin pitkän tarinan käydä kirjoittamassa siinä kavereiden kanssa pääsiäisen vieton lomassa,
Teilläkin sielä laitoksessa vierailutunnit-
- HTZA
viivatiina kirjoitti:
nyt ihan varma, ettei tiedä KETÄÄN, joka on rehellinen ja avoin?
:) - viivatiina
HTZA kirjoitti:
nyt ihan varma, ettei tiedä KETÄÄN, joka on rehellinen ja avoin?
:)kirjoittajaa mistä se tietää kuka on rehellinen ja avoin mää tiedän montakin =))
- viivatiina
Viiva kuivana kai. kirjoitti:
Teilläkin sielä laitoksessa vierailutunnit-
siellähän se mun arvostelija on taas perässä en oo vieläkään laitoksessa edelleen täydessä työkunnossa ja pystyn edelleen työllistään muitakin se hyvä näissä pk yrityksissä ette koskaan tartte sanoo irti kuutta ja puoltasataa ihmistä yritä nyt pärjätä siellä ilman mua en tänäänkään kerkee kattoon sua.
- 17
viivatiina kirjoitti:
Kirjoittajahan yhtyi edellisen käsitykseen muottiin tunkemisesta ja kommentoi näitä häneen kohdistettuja loukkauksia. Minusta tekstissä nimen omaan puututtiin näihin toisten kirjoitusten aliarvioimisiin, eikä kirjoittajien itsetuntoon...
Ei kai siinä ketään aliarvioi, jos kertoo itselleen tärkeistä asioista ???? - viivatiina
17 kirjoitti:
Kirjoittajahan yhtyi edellisen käsitykseen muottiin tunkemisesta ja kommentoi näitä häneen kohdistettuja loukkauksia. Minusta tekstissä nimen omaan puututtiin näihin toisten kirjoitusten aliarvioimisiin, eikä kirjoittajien itsetuntoon...
Ei kai siinä ketään aliarvioi, jos kertoo itselleen tärkeistä asioista ????mielipitees anna toistenkin kirjoittaa kiitos.
- Borgå Tippan
viivatiina kirjoitti:
oli ruuan kypsyessä pakko vilkaista onko tullut kommenttia. En ole koskaan väittänyt olevani parempi tai huonompi kuin muut. Kirjoitukseni oli kylläkin mielipidevaihtoa Friidun kanssa ja onneksi hänellä menee hissi perille! ;-) En väittänyt, että raukat täällä kirjoittelee. Tämähän on yksi hyvä tapa vaihtaa ajatuksia muualla asuvien kanssa. Aamulla kerkee kirjoitella kun kaverit nukkuu... Avioliitto se minunkin parisuhde on ja mitä väliä mikä se kenelläkin on. En ehkä ilmaissut itseäni tarpeeksi selvästi, mutta tarkoitin että olisin mielelläni vaihtanut Friidun kanssa enenmänkin ajatuksia. Olen vaistonnut hänessä jotain samaa 70-luvun ideologiaa, josta en ole itse pystynyt kokonaan luopumaan. En ole viitsinyt galleriaankaan rekisteröityä kun se taas jää ajanpuutteen vuoksi. En tietenkään tiedä kirjoittajien itsetunnosta mitään enkä ole niin väittänytkään. Ravintola-alan ammattilaisena ja itsepuoluslajin harrastajana oppii kyllä tunnistamaan erilaisia itsetunto-ongelmia.
Hyvää kevättä sinullekin! - viivatiina
Borgå Tippan kirjoitti:
oli ruuan kypsyessä pakko vilkaista onko tullut kommenttia. En ole koskaan väittänyt olevani parempi tai huonompi kuin muut. Kirjoitukseni oli kylläkin mielipidevaihtoa Friidun kanssa ja onneksi hänellä menee hissi perille! ;-) En väittänyt, että raukat täällä kirjoittelee. Tämähän on yksi hyvä tapa vaihtaa ajatuksia muualla asuvien kanssa. Aamulla kerkee kirjoitella kun kaverit nukkuu... Avioliitto se minunkin parisuhde on ja mitä väliä mikä se kenelläkin on. En ehkä ilmaissut itseäni tarpeeksi selvästi, mutta tarkoitin että olisin mielelläni vaihtanut Friidun kanssa enenmänkin ajatuksia. Olen vaistonnut hänessä jotain samaa 70-luvun ideologiaa, josta en ole itse pystynyt kokonaan luopumaan. En ole viitsinyt galleriaankaan rekisteröityä kun se taas jää ajanpuutteen vuoksi. En tietenkään tiedä kirjoittajien itsetunnosta mitään enkä ole niin väittänytkään. Ravintola-alan ammattilaisena ja itsepuoluslajin harrastajana oppii kyllä tunnistamaan erilaisia itsetunto-ongelmia.
Hyvää kevättä sinullekin!kirjoittaneen mitään kirjoitin vaan mietteitäni mitä tuli mieleen yleisellä tasolla kirjoituksestasi en kirjoittanut vastausta arvostellakseni ja uskon että me kaikki tämän ikäiset ihmiset pystymme tunnistamaan itsetunto ongelmat jos on tarvis ja jos haluamme joitain auttaa asiassa muuten jokaisen itse tunto on jokaisen oma asia mutta itse en kyllä rupee arvelemaan kenenkään oloa näitten kirjoitusten perusteella kaikki me friidun kanssa vaihdamme ajatuksia milloin mistäkin jatkakaa vaan ajatusten vaihtoa mutta en lupaa etten puutu kirjoituksiin koska täällähän on sana vapaa se taas millälailla puuttumiseni halutaan ymmärtää riippuu kirjoittajista.
- viivatiina
oli mulla nää kakstehot mutta ilmeisesti jostain välistä pääs sutkahtaan ;)))
- Borgå Tippan
viivatiina kirjoitti:
kirjoittaneen mitään kirjoitin vaan mietteitäni mitä tuli mieleen yleisellä tasolla kirjoituksestasi en kirjoittanut vastausta arvostellakseni ja uskon että me kaikki tämän ikäiset ihmiset pystymme tunnistamaan itsetunto ongelmat jos on tarvis ja jos haluamme joitain auttaa asiassa muuten jokaisen itse tunto on jokaisen oma asia mutta itse en kyllä rupee arvelemaan kenenkään oloa näitten kirjoitusten perusteella kaikki me friidun kanssa vaihdamme ajatuksia milloin mistäkin jatkakaa vaan ajatusten vaihtoa mutta en lupaa etten puutu kirjoituksiin koska täällähän on sana vapaa se taas millälailla puuttumiseni halutaan ymmärtää riippuu kirjoittajista.
Puutu vain, kyllähän tämmönen tulisieluinen oinasluonne aina jossain vaiheessa yrittää antaa takas. Mutta tee se varovasti ettet herätä tyynen ja hillityn pinnan alla uinuvaa entistä anarkistia ;-)))))) Muuten ne meidän pääsiäisvieraatkin lähti ja ukkokin meni päikkäreille. Nyt saan nauttia hetken hiljaisuudesta......
- viivatiina
Borgå Tippan kirjoitti:
Puutu vain, kyllähän tämmönen tulisieluinen oinasluonne aina jossain vaiheessa yrittää antaa takas. Mutta tee se varovasti ettet herätä tyynen ja hillityn pinnan alla uinuvaa entistä anarkistia ;-)))))) Muuten ne meidän pääsiäisvieraatkin lähti ja ukkokin meni päikkäreille. Nyt saan nauttia hetken hiljaisuudesta......
ollu ketään vieraita saanu huilata ja onneks vielä huomisenkin päivän.
- U.Haapa
lehden ensimäisen numeron vastaanotosta. Toinen numero olisikin jo ollut huomattavasti ihmisystävällinen tai kirjoittajaystävällinen, ei ilmesty.
Eräät lukijat eivät osanneet tai halunneet ymmärtää artikkelin ensimmäisiä lauseita joten tämä on viimeinen painos.Kyllä nyt jätit pahaan pulaan, olisin niin mielelläni lukenut niitä jatkokertomuksia. Rehellisesti sanoen kai sinä jo tätä ensimmäistä painoon laittaessasi tiesit miten tässä tulee käymään??
- U.Haapa
firefox58 kirjoitti:
Kyllä nyt jätit pahaan pulaan, olisin niin mielelläni lukenut niitä jatkokertomuksia. Rehellisesti sanoen kai sinä jo tätä ensimmäistä painoon laittaessasi tiesit miten tässä tulee käymään??
mutta uskoin että sanomat olisi kiinnostanut kaikkia lukijoita kunhan olisin päässyt kaikkiin kirjoittajiin sisälle ja heidän ajatuksiin. Kerran sain tällaisen vastaanoton, ei minua kiinnosta koko asia lainkaan. Kirjoitan jossain muilla palstoilla sanomia mieluummin, mutta en täällä.
- Meriläinen
Höh eihän tää nyt kerro palstasta vielä yhtään.
Sellaiset viisi numeroa vähintään ja eri päivinä niin silloin alkaa näkyä jäävuoren huippu ja siitä kun jaksaa jatkaa vielä seuraavat viisi niin sitten onkin jo niin kiinni täällä ettei irti pääse millään.
Sitä jatkaa vaan uusien numeroiden tekoa.
- Heikunkeikku
Joo, kyllä jaksoin lukea. Se olisikin anteeksiantamatonta jos meikäläinen sanoisi, että ei jaksa lukea muiden kirjoituksia kokonaan, kun itseltäni tulee (vahingossa) niin pitkiä, että joka toinen tai siitäkin enemmän, ei jaksa lukea mun kirjoituspätkää.
En osaa lokeroida kirjoittajia millään tavalla. Ajattelen vain ja ainoastaan niin yksinkertaisesti, että jos jonkun sanominen kiinnostaa ja haluan siihen jotakin sanoa, niin sanon. Ei yhtikäs ole väliä kuka sanoo.
Epämiellyttävät aiheet ylitän välittömästi, enkä niihin sitten enää palaja.
Rekisteröimättömänä, mutta aina tällä nimimerkillä kirjoittavana, olen saanut oikeastaan yllättävän hyvin sanaseni kuuluville. Miten kulloinkin. Siitä olen myös iloinen, että lähes aina saan tosi asiallisia vastauksia, eikä kiusailuja ollenkaan.
Eipä muuta tällä kertaa. Toivottavasti jaksoit lukea :) - lisää pliizzzz!
et saa lannistua kateellisten panetteluista!anaa palaa vaan!ihanaa kun joku osaa maalata kirjaimin mielikuvia!
- viivatiina
kirjoittajat tiedetä kuka minkäkinlainen on ehkä paremminkin kun sää "ohikulkijana" mistäs sen näkee että täällä kilpaillaan tee sää omat johtopäätökses ja pidä ne vaan omanas mukavaa pääsiäistä =))
- U.Haapa
Minä teen niin ja pääsiäistä sinullekkin.
- viivatiina
U.Haapa kirjoitti:
erehdyit en oo sun äitis enkä pyytäny sua tekeen mitään kirjoitin vaan mielipiteeni jota minä en näköjään tähänkään olisi saanut kirjoittaa.
- viivatiina
U.Haapa kirjoitti:
pitään ne mielipiteet ominas mutta vaan pyysin.
- lillukanvarsi
koko pötköä lukea, mutta alun kuitenkin....Että Te olette lapsellisia!
- lillukanvarsi
Anceli kirjoitti:
Onneksi jaksoit kuitenkin kirjoittaa mielipiteesi ;))
jaksoin, heh.
- hupia...
Tämähän oli hauska tempaus, tahtoo lukea näitä lisää.
Missä on ihmisten huumorintaju?? Vitsillä tää juttu pitää ottaa, näin itse ymmärsin. - kahjovaakutin
suurin kiukutus näiden sanomien kohdalla tuntuu olevan, ettei kaikkia mainittu. Sehän on aivan mahdotonta, tajutkaa toopet. Ihan hyvä lehti, aloittajahan pyysi kärsivällisyyttä. Yrittäkää itse vääntää samanlainen tai edes sinnepäin! Ja mun mielestä toi viivatiinaan kohdistunut ilkeily meni kyllä liian pitkälle ja piste. En minäkään pidä hänen eiyhtäänvälimerkkiä –tyylistään, mutta se ei ole syy sortua alatyyliin. Haloo onks valoo….
- mannamia
Eiköhän täällä kukin halutessaan pääse ihan tarpeeksi julkisuuteen, ilman, että sitä varten tarvitsee ihan lehtiä synnyttää??
Aletaanpa sitten vaikka leikkimään männynkävyillä.- ei ne osaa
Eivät löydä oikeaa www sivua missä olis männynkäpyjä?
Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826