suoli toimii niin et näkee postin/wiestit?
ketä muuta ottaa pataan waiko ajetaanko meitä pois tarkoituksella?
poistoon menee se on warma tiato :=)
koska alkaa tää uus
12
523
Vastaukset
- ...
Kuten aina kaikkien "uudistusten" jälkeen. Kehnosti ja ERITTÄIN hitaasti.
Mulla xp, firefox ja alle meganen yhteys. Luin just sähköpostit. Piti tosin aukenemista ootellessa juoda keskiolut ja käydä tupakilla. Sä oot liian hätänen.
=DW=- Hitaasti.
Mulla on tää mokkula nopeus 384 ja siinä kerkeän käydä saunomassakin ennenkuin postit selviää :))
- N40+
Jumitusta on ollut ainakin vuodesta 2004 juuri silloin kun ekan profiilin tein tuonne galleriaan. Nykyinen Suomi24 on vielä pahempi mitä ennen - parannusta siis emme ole saaneet.
Mulla on netin nopeus 100M/5M, mutta silti kerkiin käydä vaikka suihkussa, föönata hiukset jne. ennen kuin sivu taas toimii. Käyttis on se win7 ja selaimena Opera.
Rok rok. ;) mää hätäne?
miten niin ko jos ei aukee edes olutta juodessa tai tupakil nii?
ei sitä wiittis wetää koko koppaa odotelles :=)
ja mun tekninen tuki on puhuttu ympäri tjn
ei wastaa edes puh mut rahalla saa ja taxil pääsee :=)N40+ kirjoitti:
Jumitusta on ollut ainakin vuodesta 2004 juuri silloin kun ekan profiilin tein tuonne galleriaan. Nykyinen Suomi24 on vielä pahempi mitä ennen - parannusta siis emme ole saaneet.
Mulla on netin nopeus 100M/5M, mutta silti kerkiin käydä vaikka suihkussa, föönata hiukset jne. ennen kuin sivu taas toimii. Käyttis on se win7 ja selaimena Opera.
Rok rok. ;)wälil toimii ja wälil ei?
tarjoo jotain 505 wirhettä?
oo kuukaus pois ja jumittaaa enempi :=)
mut ei kai se oo ko liween :=)
- omenanpoimija
...mut johtuisko teil windowsista? mul mac, heti avaa kaiken.
- Avoin sydämmin
valinta vapaa!
A.Donis ehkäpä joskus ollut sitäkin?
Mutta todellisuudessa suomi24 riippuvainen pelle joka hakee paikkaansa väliajoin.
Terve ihminen ei räyhää jatkuvasti,eikä myöskään valitse palveluita jotka ei toimi.
Ei ole häpeä hakea apua, eikä myöskään ole häpeä kertoa tänne suomi24:jään vaivoistasi eikä myöskään lapsuudestasi,ehkäpä joskus avautusit ja kertoisit mitä sinulle on sattunut elämäsi aikana, onko sinua käytetty hyväksi lapsuudessasi tai pahoin pidelty,koulu kiusattu, kerro meille ahdinkosi.
Varmaan meilta palstalaisilta löytyy neuvoja ja myöskin tukea ukoiseen kanssa käymiseenkin.- jiweXXX
kewät tulee hitaasti mutta yhtä warmasti tulee puskikset esiin koloistaan :=)
jeessss
tätä on jo odotettukin tjn
mikä on sinun ongelmasi?
waikkakin epäilen palstalaisten ammattitaidon riittäwän auttamaan...............................
- N40+
Moro,
Elikkä 6 vuotta on suomi24 jumittanut oikein perkeleesti.
Muistan hyvin, kun vielä silloin chattailin, niin välillä joutui väärään serveriin(1 ja 2) - esim. 40 2-huoneita oli tublasti ja "kaverit" olivat hukassa.
Chattaily oli välillä todella vaikeaa, kun jumitti niin pirusti.
Nykyään ongelmat ovat vielä pahemmat!
Rok rok!- tottumuksesta
A.DONIS kirjoitti:
tänäänkään :=(
niin kauhean hätäisiä näissäkin asioissa, kun kaikki pitäisi nykyisin tulla heti ja sassiin, ikä kasvattaa myös entisestään tuota kiirettä ja hätäilyä, minä ainakin ihan rauhassa vielä jaksan odotellakin, no- sitten kyllä harmittaa jos on muuta kiirettä, myös vanhat koneet jumittavat ja ovat hitaita, kun aina on markkinoilla tarvis myydä niin koneetkin uusitaan ja nopeutetaan, että vaihtoo moni vanha kone meneekin
tottumuksesta kirjoitti:
niin kauhean hätäisiä näissäkin asioissa, kun kaikki pitäisi nykyisin tulla heti ja sassiin, ikä kasvattaa myös entisestään tuota kiirettä ja hätäilyä, minä ainakin ihan rauhassa vielä jaksan odotellakin, no- sitten kyllä harmittaa jos on muuta kiirettä, myös vanhat koneet jumittavat ja ovat hitaita, kun aina on markkinoilla tarvis myydä niin koneetkin uusitaan ja nopeutetaan, että vaihtoo moni vanha kone meneekin
waan ei toimi tänäänkään?
ei sillä että mul olis mikään pakko olla täällä tjn
on elämässä muutakin
mut olis se kiwa joskus edes kirjoitella "ns" nettituttujen kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1167507- 525628
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72653Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101618Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2021482Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271097Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30956