Jos tahdot suudelmia
sytyttäviä käsiä jotka kylmyytesi häivyttää
kuumuutesi nostaa
niin tule luokseni
avaan sylini sinulle.
Jos tahdot sydäntäsi purkaa
karkottaa pahan olosi
niin tule luokseni
kainalooni otan
ja kuuntelen sen pois sinusta.
Jos tahdot minun vannovan
ikuista rakkautta
niin tule luokseni
tartu käteeni ja katsokaamme maisemaan
kuin elämään
kulkekaamme sen halki
yhdessä.
Tule luokseni
6
383
Vastaukset
- enkelin-tuli
Runo64
ei kylmyys älä huoli
hetken tässä viivähdän
sohva ei tuoli
päivä jo valkenee vähän
hetken unisena ajattelin tuhlata tähän
elämä kauniin puolen näyttää
lämmöllä kun aikaa käyttää
on hetkiä kun kainaloon tekisi mieli sulkea
joskus on hyvä kuitenkin katsella ja kulkea
ei se lämpö lakkaa
sylissä kumaa ilman takkaa.
Sinulla oli niin syliin ottava runo
hyvää huomenta
päivääsi lämpöä ja hymyä.- runo64-1
... sinua luin ja se on aivan varmaa
jos tulinen enkeli vierelläni viivähtäis
tarvitsisi ei häntä lämmittää
vaan itsensä pitää laittaa asbestipukuun suojautua
täytyy
tosin kaikki on silloin vähän hankalaa
mutta haasteellisempaa ...
kiitokset tosi mahtavasta palautteestasi
kun se hyvän ja iloisen mielen toi päivääni
halki sen viemään
ja olkoon sinunkin päiväsi hyvä ja kaunis
niin toivon lämmöllä sydämestäni.
jonka luokse voisi mennä ja käpertyä kainaloon..Ihanaa unelmaa.. Kukapa meistä,ei toivoisi tuollaista..
Kaunista ,kaunista..Ikuista haavetta.. Se voisi olla totta..tai vain romantikkojen mielikuvituksessa..
Ihmiset ovat muuttuneet materialisteiksi..ei ole enää sijaa unelmille..Jokainen suojelee omaa yksityisyyttään,
ei laske ketään lähelleen..Itsesuojeluvaistoako? On varmaan pelkoa,että tulee petetyksi,ei uskalleta elää,
tunteiden vietävänä..Runosi on ihana..Tuollaista, tarvitsisimme, todella! Kiitos runostasi...oli upea!
Mukavaa iltaa.. t.Irkku- runo64-1
... ei päästä ketään lähelleen
niin ei sitten haavoitukkaan sydämestään
joudu kärsimään.
aina on sijaa haaveille ja unelmille
ja aina ne on tähtenä taivaalla
mutta eri asia uskaltaako niitä tavoitella.
no tämmöistä tällä ketaa.
kiitän sinua vierailusta rakas ystäväin
ja toivon symppiksille päivään kultaista tietä viemään sen halki
joka on syntynyt toteutuneista haaveista
ja unelmista.
- punaposkiN
uudelta näkökulmalta
runon rakkaudesta
Minua kosketti
erityisesti
"tartu käteeni ja katsokaamme maisemaan
kuin elämään"
Tuli ahaa hetki
voisiko silloin
toisen uudellatavalla nähdä
Kiitos sinulle kovin
uudenlaisesta
runoudesta
oli ilo lukea!!- runo64-1
... lopun alkuja
ja ehkäpä juuri tämän on tarkoitus päätyä
taivaan tuuliin ... roskakoriin.
no enpä tiedä oliko tämä kovin erilaista minua
mutta ainakin sitä samaa jouninjoutavaa.
kiitos kun poikkesit kylässä
niinpä pääsen toivottamaan kaikkea hyvää ja kaunista
viikonlopun aattopäivääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427