Tule luokseni

runo64

Jos tahdot suudelmia
sytyttäviä käsiä jotka kylmyytesi häivyttää
kuumuutesi nostaa
niin tule luokseni
avaan sylini sinulle.

Jos tahdot sydäntäsi purkaa
karkottaa pahan olosi
niin tule luokseni
kainalooni otan
ja kuuntelen sen pois sinusta.

Jos tahdot minun vannovan
ikuista rakkautta
niin tule luokseni
tartu käteeni ja katsokaamme maisemaan
kuin elämään
kulkekaamme sen halki
yhdessä.

6

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkelin-tuli

      Runo64

      ei kylmyys älä huoli
      hetken tässä viivähdän
      sohva ei tuoli

      päivä jo valkenee vähän
      hetken unisena ajattelin tuhlata tähän

      elämä kauniin puolen näyttää
      lämmöllä kun aikaa käyttää

      on hetkiä kun kainaloon tekisi mieli sulkea
      joskus on hyvä kuitenkin katsella ja kulkea

      ei se lämpö lakkaa
      sylissä kumaa ilman takkaa.

      Sinulla oli niin syliin ottava runo
      hyvää huomenta
      päivääsi lämpöä ja hymyä.

      • runo64-1

        ... sinua luin ja se on aivan varmaa
        jos tulinen enkeli vierelläni viivähtäis
        tarvitsisi ei häntä lämmittää
        vaan itsensä pitää laittaa asbestipukuun suojautua
        täytyy
        tosin kaikki on silloin vähän hankalaa
        mutta haasteellisempaa ...

        kiitokset tosi mahtavasta palautteestasi
        kun se hyvän ja iloisen mielen toi päivääni
        halki sen viemään
        ja olkoon sinunkin päiväsi hyvä ja kaunis
        niin toivon lämmöllä sydämestäni.


    • jonka luokse voisi mennä ja käpertyä kainaloon..Ihanaa unelmaa.. Kukapa meistä,ei toivoisi tuollaista..
      Kaunista ,kaunista..Ikuista haavetta.. Se voisi olla totta..tai vain romantikkojen mielikuvituksessa..
      Ihmiset ovat muuttuneet materialisteiksi..ei ole enää sijaa unelmille..Jokainen suojelee omaa yksityisyyttään,
      ei laske ketään lähelleen..Itsesuojeluvaistoako? On varmaan pelkoa,että tulee petetyksi,ei uskalleta elää,
      tunteiden vietävänä..Runosi on ihana..Tuollaista, tarvitsisimme, todella! Kiitos runostasi...oli upea!
      Mukavaa iltaa.. t.Irkku

      • runo64-1

        ... ei päästä ketään lähelleen
        niin ei sitten haavoitukkaan sydämestään
        joudu kärsimään.

        aina on sijaa haaveille ja unelmille
        ja aina ne on tähtenä taivaalla
        mutta eri asia uskaltaako niitä tavoitella.

        no tämmöistä tällä ketaa.
        kiitän sinua vierailusta rakas ystäväin
        ja toivon symppiksille päivään kultaista tietä viemään sen halki
        joka on syntynyt toteutuneista haaveista
        ja unelmista.


    • punaposkiN

      uudelta näkökulmalta
      runon rakkaudesta

      Minua kosketti
      erityisesti
      "tartu käteeni ja katsokaamme maisemaan
      kuin elämään"
      Tuli ahaa hetki
      voisiko silloin
      toisen uudellatavalla nähdä

      Kiitos sinulle kovin
      uudenlaisesta
      runoudesta
      oli ilo lukea!!

      • runo64-1

        ... lopun alkuja
        ja ehkäpä juuri tämän on tarkoitus päätyä
        taivaan tuuliin ... roskakoriin.

        no enpä tiedä oliko tämä kovin erilaista minua
        mutta ainakin sitä samaa jouninjoutavaa.

        kiitos kun poikkesit kylässä
        niinpä pääsen toivottamaan kaikkea hyvää ja kaunista
        viikonlopun aattopäivääsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe