Pentti on maailman kaikkeuden ja elämän tasapainon kannalta ihan turha otus, enemmänkin se kuluttaa turhaan maapallon voimavaroja ja aiheuttaa kasvihuoneilmiön pahentumista.
Golf taas on ihan turha peli ja itse haluaisin määrätä golfin lopetettavaksi.
Pentti ja golfin pelaaminen
7
149
Vastaukset
Kaverini pelaavat golfia, kuulemma kuntoilun vuoksi. Itse arvelen että ne golf-klubin bisset kyllä tuovat enemmän kaloreita kuin mitä greenillä kökkiminen kuluttaa. No, pelatkoon golfia jos kerran tuntuu hyvältä, itse kuntoilen mieluummin vaikka lenkkeilemällä, luistelemalla, futaamalla tai kickboxaamalla säkkiä.
Minunkin puolestani koko golfin voisi kieltää ja viheriöt ottaa muuhun virkistyskäyttöön, turhakelaji.- ..............
ThreeMice kirjoitti:
tuumivat formuloista, rallista ym. moottoriurheilusta?
Niin ralli ei jaksa kiinnostaa, formulat kiinnosti ennen mutta nykyään ei niin paljoa, siks lopetinkin Maxin tilaamisen. Voi sitä joskus kattoo ilmaiskanavalta. MotoGP ja Superbike kiinnostaa vähän. Sitten pikkuformuloita tulee seurattua jonkun verran, mutta toukokuussa aion valvoa kunnolla ja katsoa Le Mans 24H ajot.
ThreeMice kirjoitti:
tuumivat formuloista, rallista ym. moottoriurheilusta?
Aiemmin kiinnosti kun Kimi vielä ajeli mutta ei niin paljoa että olisin viitsinyt hommata MTV:n maxin tähän ilma-antennitaloon, aiemmin kerrostalossa meillä oli kanavapaketti mutta luovuin siitä muuton yhteydessä.
Muu moottoriurheilu ei erityisesti kiinnosta mutta ei mulla erityisemmin ole mitään sitä vastaankaan. Moottoriurheilun avulla ajoneuvoja kuitenkin kehitetään parempaan suuntaan joten eiköhän se kata siitä koituvat haitatkin.- Pentti Nelonen
ThreeMice kirjoitti:
tuumivat formuloista, rallista ym. moottoriurheilusta?
Formaldehydi formatointi aaaaaa iiihaanaaa
- 28
Nehän vois lisenssoida. Driveriin eri kodekki kuin rautaysiin esim. Sit niitä vois vaihdella aina parin vuoden välein. Kehitellä "parempia" tahi jotain muuta mukavaa.... äh, jotkut toopet harrastaisivat siitä huolimatta.
....ja jokuhan vois vaiks kekata tehä jonkun kilpailevan lajin. "Vapaan golf:in", siinä sitten riittäisi eripuraa ja vääntämistä näiden eri koulukuntien välillä, -huokaus- se ei taitaisi olla mukavaa. Tai, ehkä sittenkin....- .................
asia johon Microsoft vois käyttää lobbausta ja epärehellisiä keinojaan, pakottamista ja kiristystä. Siinä tuskin syntyy yhteiskunnalle kovin suurta vahinkoa jos golf ja Microsoft sidottaisiin toisiinsa kiinni kaikin mahdollisin vendor-lock tyyppisin sopimuksin, sais molemmat paskat sitä mitä ansaitsee. :D Tiger Woods pelais Microsoft-mailoilla jne. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654